Şimdi Ara

Karda önden çekis mi arkadan itiş mi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
16
Cevap
0
Favori
2.532
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Hangi sistem daha avantajlı yeni başlayanlar için kolay olur



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi z.atahan35 -- 19 Temmuz 2020; 2:29:41 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >



  • Önden çekişli otomobil patinaj çekmez diyor. Motoru yanlamasına konulan otomobillerin patinaj çektiğini çok gördüm. Yeni başlayanlar için kuru havada bile önden çekişli otomobil her zaman iyidir.

    Karda önden çekis mi arkadan itiş mi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben Kemal Geliyorum kullanıcısına yanıt
    Reklam aşırı abartı.

    Karda önden çekiş iyidir. Kontrolü kolay çünkü.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • AWD
    4X4

    Doğada palet sistemi.
    Şehirde kar lastiği.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Karda en iyisi Subaru simetrik 4 çeker sistemi ardından Quattro.
    Soruya gelirsekte net önden çeker.Doğru düzgün elektronik destek sistemi olmayan bir araba kullanırsanız karda görürsünüz 😂

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Hocam peki normal yolda arka çekiş daha mi avantajlı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • qwsehmus kullanıcısına yanıt
    Arkadan çekişli araçlarda motor dikine konumlanıyor bu sayede aracın ağırlık dengesi de ister istemez aşağı geliyor ve daha iyi yol tutuyor ayrıca virajlarda yola daha iyi oturma,ilk kalkışta daha iyi hızlanma,genel olarak daha iyi performans verileri sunuyor.Bir diğer artısı da kontrolü kaybetme durumunda kullanmayı bilen birisi önden çekişli araca göre çok daha rahat toplayabilir arka çekiş aracı.
    Tabi bu olumlu yanların yanında bu sistemlerde oluşabilecek arıza durumunda parça ve işçilik ücretleri daha yukarda önden çeker arabaya göre.
    Kısacası avantajlı fakat seçilecek arabaya göre gerekli de olmayabilir(Mesela Doğan,şahin).



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 3K1X -- 19 Temmuz 2020; 15:4:48 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Şahinler Neden Arkadan İtiş?
    9 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Şaftsız awd


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Motor ağırlığı önde olduğu için önden çekişli bir araç daha fazla tutuşa sahiptir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Soruya cevap, onden cekisli arac, cunku karda kontrolu daha kolay. Ama yeni baslayan birisi icin karda en guvenilir araba surme sartlari nedir olasydi soru, cevap, en az cekisin oldugu tekerlerde 2 tane kar lastigi, idealde ise 4 tane kar lastigi arti dort ceker sistem olurdu.
  • Genel olarak önden çekiş karda daha avantajlıdır.

    Bunun en büyük sebebi ise motor önde olduğu için önde daha fazla ağırlık olmasıdır. Ayrı da on tekerlek yön veren tekerlek olduğu için bu ağırlık hem çekişte hem yok vermede ise yarayacaktır


    Ama.zamanla motorlar küçüldü hafifledi. Güvenlik sistemleri vs ağırlık dağılımını değiştirdi. Mesela 328i ağırlık dağılımı 50-50 on arka ayni.

    1.2 tsı motorun ağırlığı sadece 100 kg. Bagaja 200 kilo yük atsanız motordan daha ağır olacak yani:) ama.o zaman da ton verme guclesektir.

    Şimdi 1980 model arkadan cekisli v6 veya v8 motorlu bir amerikana karsilik renault broadway tabiiki karda çok avantajlı olur ama günümüzde bu fark azaldi. Eskisi kadar değil ama yine de önden çekiş avantajlıdır hala.
    .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hemican -- 20 Temmuz 2020; 9:48:29 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • her koşulda öncen çekiş. Zaten aksi olsa satılan araçların yüzde70 i önden çekiş olacağına arkadan itiş olurdu.

    araç ilk kalkışta arkadan itişin avantajı her zaman vardır yadsınamaz.

    mercedes ve bmw alanlar arkadan itiş diye alıyor yoksa onlarda çoktan geçerlerdi. Şaft denen saçma sapan sistem güç kaybı ve gereksiz ağırlık yapıyor.

    üsküdarda doğancılar yokuşunda yürürken bütün araçlar vızır vızır giderken opel omeganın yanlaya yanlaya gitmeye çalışması gözümün önüne geldi bir an.

    arkadan itişin tek artısı arka bagaj yüklüyken kaygan zeminde önden çekişten daha rahat çıkmasıdır.

    bagaj boş iken arkadan itiş araçla hiçbir şekilde yol tutuş alamazsın. kontrol de edemezsin çünkü lastiklerin yere basma gücü düşük
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sissil

    her koşulda öncen çekiş. Zaten aksi olsa satılan araçların yüzde70 i önden çekiş olacağına arkadan itiş olurdu.

    araç ilk kalkışta arkadan itişin avantajı her zaman vardır yadsınamaz.

    mercedes ve bmw alanlar arkadan itiş diye alıyor yoksa onlarda çoktan geçerlerdi. Şaft denen saçma sapan sistem güç kaybı ve gereksiz ağırlık yapıyor.

    üsküdarda doğancılar yokuşunda yürürken bütün araçlar vızır vızır giderken opel omeganın yanlaya yanlaya gitmeye çalışması gözümün önüne geldi bir an.

    arkadan itişin tek artısı arka bagaj yüklüyken kaygan zeminde önden çekişten daha rahat çıkmasıdır.

    bagaj boş iken arkadan itiş araçla hiçbir şekilde yol tutuş alamazsın. kontrol de edemezsin çünkü lastiklerin yere basma gücü düşük
    Satilan araclarin yuzde 70inin onden cekis olmasinin sebebi maliyet.

    Yol tutusla ilgisi yok.




  • araba yüklü değilse ,karda önden çekişli daha avantajlı ,
    5 kişi + dolu bağaj ,önden çekişli araba karda gitmez
    en küçük rampada başlar patınaja , arkadan itişli ise yürür
    gider , arkadan itişli ise yüksüz haliyle karda yürümez ,
    kontrole gelince ,nedense ben önden çekişli aracımı karda
    kontrol edemiyorum ,kaymaya başlayınca ,istediği yere gidiyor,
    arkada itişli eski aracımı daha iyi kontrol edebiliyordum
    karda
  • 1-4 çeker
    2-Önden çekiş
    3-Arkadan itiş

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.