Şimdi Ara

KİA EV3 DENEYİMLER,KULLANICI YORUMLARI (3. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
6 Misafir (3 Mobil) - 3 Masaüstü3 Mobil
5 sn
76
Cevap
22
Favori
11.848
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • crow in cornfield C kullanıcısına yanıt

    Dc şarjlarda %12-13 Ac şarjlarda %7-8 kayıp olur onu da maliyete eklerseniz hesabınız tam doğru olur.

  • 1 haftadır elegance paket kısa menzil ev3 kullanıyorum. 1.490 liraya aldım. Daha önce ford Kuga ve Renault zoe kullandım.

    1000 km yol yaptım. Kış şartlarında ş.içi 400 Km menzil aldım. Yazın 500 ü görür diye düşünüyorum. Bu menzil şehir içinde yeterli olduğundan, uzun menzilli versiyon daha ağır olduğundan, uzun menzil daha geç teslim edileceğinden kısa menzili seçtim.

    Süspansiyon olarak kasa ve cüsse benzerliği nedeniyle Kuga ile kıyaslayabilirim. Kuga’dan açık ara daha iyi. Elektrikli araçlar gibi sert ve gergin bir süspansiyonu yok. Çukur ve kasisleri gayet iyi absorbe ediyor. Mahalle arasında test sürüşü yapıp bozuk yollarda kullanmanızı tavsiye ediyorum.

    Normalde elektrikli araçlarda yol ve rüzgar sesi halledilemeyen bir sorun. Bu araçta ben böyle bir sorun görmedim. Bu açıdan da gayet başarılı. Test sürüsünde mutlaka 100 km hızın üstüne çıkın. Yol ve rüzgar sesini ancak bu şekilde anlayabilirsiniz.

    Bu fiyata şarj hazırlık, şarj hızı kısıtlaması, şarj kapasitesi sınırlaması, ısı pompası,şeritte tutma ve adaptif hız sabitleme (iyi çalışıyor), ipedal özelliklerini en alt pakette alabiliyorsunuz. Malzeme kalitesi ortalama.

    Bence ödediğiniz paranın karşılığını veriyor, üst paketlerde hiç gözüm kalmadı. Görsel açıdan yorum yapmıyorum, o konu kişiden kişiye değişir. Dış plastik aksamı piyano black yapmak istiyorum sadece.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FidelFidel -- 14 Aralık 2024; 19:46:41 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Aracınız hayırlı olsun, iyi günlerde kullanın. Ben de aynı paketin LR versiyonunu 2 gün önce aldım. Sizin yorumlarınıza çoğuna katılıyorum. Ben halen aracı tanıma ve deneyimleme aşamasındayım.


    Bildiğiniz gibi dışarıdaki piyano black yüzeyler daha kolay çiziliyor. Bu nedenle özenli bakım istiyor. Aslında ben dodik vs. kaplamaların piyano black olmamasından dolayı memnunum.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oto_sever -- 15 Aralık 2024; 14:39:31 >
  • oto_sever O kullanıcısına yanıt

    şehir içi şehir dışı tüketimi ve donanımla alakalı yorumunuzu bekleriz. almayı düşündüğüm bir araç. otoplotu diğer sürüş asistanları falan nasıl merak ediyorum.

  • wixland kullanıcısına yanıt
    Dolphin ev3 ün rakibi değil gibi. B hatback gibi duruyor. Ha fiyatı 1m olsaydı mamtıklı olabilirdi

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • oto_sever O kullanıcısına yanıt
    tecrübelerinizi bekliyoruz. Lr işe atandart arasında veri kıyası sınırlı.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Aracı %80 şarj ile aldım. Karma 400 km menzil veriyordu. Şu anda 105 km oldu, halen 310 km gibi bir karma menzil veriyor. Malum iç anadolu havalar soğuk. Bu havalarda menzil doğal olarak düşük olacaktır. Ara ara değişik kullanım şartlarına göre güncelleme yaparım.

  • Aracı 1.500 km kullandım. Sakin kullandıkça menzil tahminlerini yukarı çekiyor. Şu an küçük batarya paketinde menzil 430 km civarı. Kış mevsimi için çok iyi.

    Sürüş asistanı olarak şerit ortalama ve adaptif hız sabitleme en alt donanımdan itibaren mevcut.

    Şerit takip sistemi ile örneğin bir yoncayı alamıyorsunuz ama ondan daha hafif olan virajlarda güzel çalışıyor.

    Adaptif hs genel olarak başarılı ama öndeki araca hızlı yanaşıyor ve korkutuyor. 4 kademeli ayarlanabiliyor. Öndeki boşluğa araç girdiğinde veya bir araç önünüzden çekildiğinde gaz ve fren tepkilerinde biraz gecikiyor. Bu gecikme normal de olabilir, farklı bir araçta tecrübe etmediğim için emin değilim.

    Daha önce belirttiğim gibi süspansiyon ve yalıtım çok başarılı. Ayrıca klima, radyo, kamera, yokuş iniş sistemi gibi fonksiyonlar için fiziki tuş var. Benim gibi ekran menüsünde bunalmak istemeyenler için çok güzel bir özellik.

    Aracın şu an tek eksisi 130 km ve üzeri hızlarda hafif titreme yapıyor. Hava basıncını düşürünce geçer diye tahmin ediyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FidelFidel -- 25 Aralık 2024; 23:13:48 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • FidelFidel F kullanıcısına yanıt

    Hocam selamlar, ev3 arıyporum şu son bikaç günde bulursam alacagım , cogu bayi aradım yok dediler, bekkliyorum bosa düsen olursa diye,


    arac bende elegance paket normal menzil düsünmekteyim, bu pakette galiba kor nokta uyarı sistemi yok degil mi? Birde 360 derece gorus de yok diye biliyorum ama siz kullandıgınız için teyit etmek istedim dogrumudur?


    Birde cogu kisi arabanın iç kısmı için kalitesiz yazmıs, sert plastik kullanılmıs fln deniyor, ben aracı da goremedim bayide yoktu gittiğimde, o sebepten sizin fikrinizi merake diyorum, benim için sert plastik cok onemli degil de boyle malzeme kalitesi kendini kotu hissettirecek kadar kotu degildir diye düsünüyorum yinede sizin de fikrinizi almak isterim, selamlar !

  • FidelFidel F kullanıcısına yanıt

    yonca ne ?

  • wigioou kullanıcısına yanıt

    zamlı saplamak için bekliyorlar . gti long range bakıyorum gelmez falan diyorlar da pek inanmıyorum. sonuçta bir modelin en dolusu neden gelmez ki sapık mı bunlar boş araba alıp napcaz ?

  • merhaba 1500 km yol yaptım. Aldığım zaman ara bataryası doluydu .5 kez aracı şarz ettim her şarz 40kw yaptım evde şarz yaptım toplama200 kw elektrik yükledim 50 kw gibi yükleme yaparsam 1500 km toplam 250kw şarz yüklemiş olacak

    menzil noktasında verilenden 100 km gibi daha düşük bir km sanki oluyor

  • menzil noktasında bence iyi gibi belki 100 km daha fazla sapma var ama deger gibi . evde şarz normal prize takıyorum 11 saate 40kw ancak doluyor . ve aracı alırken şarz cıhazı vermiyorlar. bu çok kafamı karıştırdı ama çözdük çok şükür

  • wigioou kullanıcısına yanıt

    ön/arka park sensörü ve geri görüş kamerası var kör nokta yok

    iç kısmına gelince evet heryer sert plastik koltuk ve direksiyon dışında yumuşak bir parça yok

    şimdi çoğu araçta sert plastik görüyoruz ama ev3 elegansta birde şöyle bir durum var plastik rengide açık gri- gri tonlarında olunca çok ucuz göstermiş yoksa B sınıfı çoğu araç yine sert plastik ama görünüşte bi renk doku falan kurtarıyor benim görüşüm elegansta bunu yapamamışlar. tabi aracı bir yerde görün belki size öyle hissettirmez

  • wigioou kullanıcısına yanıt

    Merhabalar,

    360 kamera görüşü ve kör nokta uyarı sistemi yok.


    Kapı tutma bölgelerinde yumuşak malzeme var. Onun dışında sert plastik. Ama kalitesiz hissettirmiyor.


    Zırıltı, cızırtı şeklinde bir trim sesi yok henüz. Üst paketlerde, ön göğüsün içe bakan kısımlarında kumaş kaplama var sanırım.

  • geçen hafta itibari ile ev3 long range elegance ivory gri mat aracımı teslim aldım. Malzeme kalitesi gayet başarılı, renk uyumunu beğendim. ön konsol yumuşak malzeme, kapı tutma alanları deri. araçta gram trim sesi yok. dreksiyon deri ve kaliteli hissettiriyor. Kol dayama yeri deri. GT paket ful üstü bir paket ama elegance pakette şerit ortalma, adaptif cruzere, otmatik park asistanı, ön çarpışma engelleyici gibi tüm güvenlik tedbirleri var. Sürüş aiasltanları çok başarılı çalışıyor. Süspansiyonlar özel ve çok iyi ayarlanmış. Mercedes c200 den tiguana kadar pekçok aracım oldu, tereddütttüz en iyi süspansiyona sahip. Henüz menzili tam ölçemedim 500 km yaptım ortalmama 17 kw civarı ağırlık uzun yol 110 kmh üzeri hızlar.DC şarj da 127 kw hız gördüm. ev şarj ünitesini bu hafta kurduruyorum. Aracın donanımı az diyenlere itibar etmeyin, gidin inceleyin. VW grubu kullanan ve son aracı 2023 tiguan life olan benim için araç hem malzeme kalitesi hemde donanım yönünden çok ii.





  • İstanbul tek kar bayisinde prestige paket mevcut. Bugün aradılar yeşil rengi varmış. 1844m ye veriyorlar.
    Ben aracı test edemedim, youtubeda sadece aracı inceleyenler var 5-10bin km yapan kişi yok sanırım. Şehir içi menzil 600lerden mi bahsediliyor ama bu oran 400lere düşüyorsa 22 bin fazla verip tesla model y almak daha mantıklı değil mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • gladiator947 kullanıcısına yanıt

    Kış şartlarında tüm EV'lerde menzil düşüyor. Tesla'da kışın WLTP menzilini veremez. Ben %80 şarj ile kış şartlarında (genellikle hava -2 / +5 derece civarı) net 400 km yapıyorum. Aracım Elegance LR.


    Tesla'da mantıklı araç, ama bu yıl içerisinde "Model Y Juniper" modeli gelecek.


    Bir de ihtiyacınıza göre araç alın. Benim kapalı garajıma Tesla (yanca genişlik, dönüş çapı 12.1 m. vs nedenlerle) sığmıyor. O nedenle aracın büyüklüğü benim için önemli.


    EV'lerde her ne kadar 800V mimarisi ve şarj hızı öne çıkarılmaya çalışılsa da, bence halen menzil yani batarya büyüklüğü önemli. Kaldı ki, EV3'ün DC şarj hızı da hiç fena değil.


    Tesla'yı sadece OTA güncelleme özelliği için isterdim. Diğer hiçbir özelliği bana uymuyor.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oto_sever -- 6 Ocak 2025; 12:16:58 >
  • kemal2348 K kullanıcısına yanıt

    fethiye bayiinde standart menzil elegans paket mevcut muydu?

  • Eskişehir bayisinde bir adet "Prestige - Frost mavi" vardı, halen duruyorsa.


    Satılmış




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oto_sever -- 9 Ocak 2025; 21:21:31 >
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.