Arkadaşlar. Ne mutlu bizlere ki ADSL nin nimetlerinden yavaş yavaş faydalanmaya başlıyoruz. Bunu kişi başı milli geliri 3500$ olan ve ekonomik krizden çıkmış olan bir ülkede yaşıyoruz.
Burada ülkesinin bir kurumuna devamlı yapılan hakaret dolu sözleri görmek ne yazık ki üzücü. Teknik ekipler sayıca yetersiz olabilir, işinin ehlide olmayabilirler ama o veya bu şekilde sizleri ADSL'ye bağlamaya çalışıyorlar. Biraz sakinlik ve sabır lütfen.
Sanırım dünyanın başka bir ülkesinde kendi kurumlarına böyle sözler söylenmiyordur.
Son söz: Müşteri herzaman haklıdır.
Saygılarımla,
Not: Sözleşmeyi yapalı 10 günden fazla oldu ve sabırla bekliyorum çünkü imkanların o veya bu nedenle bu işlerin daha hızlı yapılmasına imkan vermediğinide biliyorum.
Buradan sürekli olarak TT çalışanlarına saydırıyoruz. O insanların inanın ki hiç suçu yok. Yıllardır sürdürülen bir devlet politikası var ve karşınızdaki bu insanlar size muhatap olarak ileri sürülmüş piyoncuklar.
Devlet iletişimi lüks bir tüketim olarak görüp bu alandan amansızca vergi toplamaya devam ettikçe şikayetlerimiz bitmez.
Fiyatların yüksek olması, hizmetin olmaması, yatırımın yapılmaması bunların hepsi devletin yıllardır uyguladığı politikalar. Bu yolla gizli bir vergi toplanıyor. Devlet alamadığı vergiyi bu yollarla topluyor. Örneğin GSM telefon faturalarından alınan %25 özel iletişim vergisi. Hani bir süre içindi de kalıcı oldu hatırladınız mı¿
Bu nedenle TT'da çalışan memur arkadaşlara kızmaya hakkımız yok diye düşünüyorum. Benim bağlantımı sağolsunlar 1 haftada açtılar. Bizzat kendim de gidip gördüm. Cumartesi günü saat 16.00'da hala çalışıyorlardı Kadıköy TT Müdürlüğünde. Bu manzarayı gördüğüm için hiç sabırsızlık etmedim. Bir hafta sabırla bekledim ve tüm işlemlerin tamamlandığını telefon ile bildirdiler. Gayet de kibar insanlardı hep görüştüklerim. Elbette münferit hadiseler oluyordur ama bunda biraz da bizim suçumuz var sanırım. Bazen çok kaprisli olabiliyoruz müşteriyiz diye.
Teknolojiden anlamayan TT çalışanları olabileceği gibi müşteri de olabiliyor.
Saygılarımla..
Her yer aynı değil, size güzel davranmalarından herkese öyle davranıyorlar anlamı çıkmaz, müdüründen teknik ekibine sorumsuz ve bilgisiz bir çok yetkili var tt de, ve devlet politikası falanda değil bu ttnin sömürme politikası.. Ayrıca 24saat bile çalışmaları mecburi, hizmet vermek zorunda olduklarını biliyorlar, 7gün 24 saat diye sözleşme imzalanıyor ama haftanın 3 günü hat yok ortada, diğer 4günde berbat durumda..
bence polyannacılık oynamaya gerek yok. imkanları yok da şöyle de böylede. siz telekomun ne kadar kar ettiğini biliyor musunuz? bunun hakkını vermeleri gerekir. bi de adsl ye veri sınırı gelicek diye söylentiler var. dellendim iyice. saygılar
kisi bas1 3500$ m1 muhahaha cok güldüm bew kardes :)
- "Uyy Temel ağaçlardan birşey göremiyrum ki!", demiş..
Sevgili arkadaşlarım hala TT'nin dünyanın karını ediyor diyorlar. TT'un hala devlet kurumu olduğunu unutmayın derim. O kar hazinenin kasasına giriyor. Bunu göremeyecek kadar ağaçlara takıldıysanız size ne diyeyim.
Ayrıca bizim söylemek istediğimiz şey şu; TT'da çalışan zavallık memurlara bu kadar kızmayın. Zira onlar bir senaryoda kendilerine yüklenilmiş piyon rolünü üstlenmiş insanlar. Bu insanların yeterli eğitimi ve teknik bilgiyi almamış olması çok derinlerden gelen bir sorun. Bu iş taa Türkiye'deki eğitim sorununa dayanır. Sonunda burada birisi kalkar Cem Yılmaz'a ithafen "Eğitim Şart!" kardeşim der işi bitirir.
Sıtmadan kurtulmak istiyorsanız sineklerle değil bataklıkla uğraşmalısınız. Palyatif çözümler veya tespitler bizi bir yere götürmez.
Saygılar..
Ne diyorsunuz arkadaslar. Adamlar bizi yıllardır somuruyor. Bence sabredecek ,bekleyecek, susacak zamanları coktan gectik. Çalışanlara piyon diyorsunuz ama ben ne zaman musteri hizmetlerini arasam bir dakika baglıyorum deyip ahizeyi bir kenara koyup ,sonra da benim sıkılıp telefonu kapatmamı bekliyorlar. Daha ne diyeyim? Sesimizi ne kadar yukseltirsek azdır bu telekoma....
bırakın arkadaşlar yaa kimin ordakilerin mi suçu yokk telekomdaki santrallerde ve diğer birimlerde görev yapan çoğu elemanın iletişim ve network konusunda bilgisiz olduğuna inanıyorum. Kibarlık desenn hak getiree adsl için bağlantım gitti adsl aradım karşıma çıkan bayana durumu anlattım öyle bir konuşuyor kii utanmasa dövecekk yanii bence müdür eleman ilişkisi değil abii memur rahatlığı devlete sırtını dayamışım yaa gerisini salla mantığı yani özel sektör gibi değil şikayet korkusu yok umursamıyorlar yani bu yüzden paramızla rezil oluyoruzz biz daha uzun bir süre böyle bu telekoma bağlıyız telekoma rakip olacak firmalar daha uzun süre çıkmaz...
Aslında hepinizn dediği doğru. sorun eğitimde. eğitim güzel olsa böyle şeyler olmaz. ama genede olmaz diyemeyiz ki? Hiç mi insanın kendisinde suç yok yani. Vatandaş işi alasıya kadar gidiyor, Devlet dairesine kapağı attıktan sonra yan gel keyfim yan gel. oh ne ala. elbette çalışanlar var. bu görülebilir. Ama unutmayın, mesala konu dışı ama, iraat bankasında karşımıza memur diye çıkanların içinde ilkokul mezunu olanlar bile vardı bildiğim kadarıyla.. çok değil bu 10 sene önce böyleydi bildiiğim kadarıyla. nerden mi biliyosunuz diyeceksiniz bir gün para çekeyim dedimde tam 5 saatte zor çektim. sırda o bankadan emekli bir şahsiyet daha vardı "o anlattıydı". ha o ha bu. hepsi aynı değil mi? 10 sene önce lise mezunu yokmuydu yani. yüksekokul mezunu. Türkiyede bu bankanın kaç persoenli varda ilkokul mezunu bir vatandaşa bankada insana hizmet gibi bir görev veriyorsunuz, değil mi? Hadi bakalım gerek TT deki gerekse o Bankadaki memur, geçse ya özel bir bankaya mesala Akbank'a, TT deki vatandaş geçse ya bir Koç nete. bakalım yan gelip yatıyorlar mı? Veya eğitimlerini genişletiyorlar mı genişletmiyorlar mı? Bence esas iş insanın ruhunda olacak. bi işi yaparken kalpten yapacak. Para için yaptılarmı ne eğitim oluyor -ki görüyorum çevremde-, nede yeterli ve kaliteli bir hizmet. -görüyor ve okuyorum çevremde ve topicteki anlatılanlarda-. .
Ama genede bence sabrı bırakmamalı, ve kendimiz en iyisini yapmaya çalışmalıyız.
ya arkadaşlar ne kibarlığı lise mezunu adam gelmiş üniversite eğitim görevlisi babama "beyefendi gözünüz görmüyo mu,hayret bişi ya"diye resmen çıkıştı ord adalacaktım adama
<blockquote id='quote'><font size='1' face='Verdana, Arial, Helvetica' id='quote'>quote:<hr height='1' noshade id='quote'><i>Originally posted by thepilot</i> <br />Arkadaşlar. Ne mutlu bizlere ki ADSL nin nimetlerinden yavaş yavaş faydalanmaya başlıyoruz. Bunu kişi başı milli geliri 3500$ olan ve ekonomik krizden çıkmış olan bir ülkede yaşıyoruz.
Burada ülkesinin bir kurumuna devamlı yapılan hakaret dolu sözleri görmek ne yazık ki üzücü. Teknik ekipler sayıca yetersiz olabilir, işinin ehlide olmayabilirler ama o veya bu şekilde sizleri ADSL'ye bağlamaya çalışıyorlar. Biraz sakinlik ve sabır lütfen.
Sanırım dünyanın başka bir ülkesinde kendi kurumlarına böyle sözler söylenmiyordur.
Son söz: Müşteri herzaman haklıdır.
Saygılarımla,
Not: Sözleşmeyi yapalı 10 günden fazla oldu ve sabırla bekliyorum çünkü imkanların o veya bu nedenle bu işlerin daha hızlı yapılmasına imkan vermediğinide biliyorum. <hr height='1' noshade id='quote'></blockquote id='quote'></font id='quote'>pes hocam yaa[ban]dumura uğradım..ya forumda yazılanları hiçmi okumadın???kaç tane arkadaş sayısız kaz türktelekom uygulamaları yüzünden mağdur oldu ben dahil...adamlar asli görevleri olan işi sırf devlet garantisi var diye yapmıyorsa böyle yerlerdede eleştiriyi hakederler(küfür hariç)hangi özel sektör şirketi birbirinden habersiz iş yapan adamları arasında barındırır...kesinlikle sana katılmıyorum...-1
<font face='Comic Sans MS'><font size='2'><font color='purple'></font id='purple'></font id='size2'></font id='Comic Sans MS'>
bu yaşadığımız sorunların güzel bi' açıklaması var ..
bu sorunlar, bizi gelişmiş ülkelerden ayıran temel faktörler ..
biz gelişmemiş(gelişmekte olan) bir ülkeyiz ..
ne yazık ki böyle durumlar ile karşılaşacağız ..
üzücü ama gerçek bu ..
Yuhh beee hepinize yazıklar olsun ...Bu kadarmı nankör olunur...Ağzınıza almışsınız sakız gibi telekom böyle telekom şöyle diye başka bişey bilmiyosunuz..Siz derdinizi anlatamazsanız telekoma onlar napsın ilk önce siz bi kendinizi ifade etme kurslarına gidin ondan sonra başkasına çamur atın..
Aralık 2003 te ADSL 'e bağlandım bende her ilk bağlanan gibi sorunlar yaşadım ama her aradığımda bana yardımcı oldular ve beraberce sorunları çözdük..Ve bir daha hiç sorun yaşamadım..
1 ay önce adres değişikliği yaptım telefonu ve ADSL 'i aynı santral içinde nakil ettirdim..Bana açılmasının bir hafta süreceğini söylemelerine rağmen ertesi gün hattım açıktı..Aynı gün telekomdan gelip ''ADSL kullanıyosunuz yeni adresinizdeki kabloları kontrol edicez çok hassas bir durum'' deyip yeni kablo çektiler..Adamlar gittikten 1 saat sonra telekomdan bir telefon geldi otomatik mesajla ''hattınızdaki tüm problemler giderilmiştir'' diyordu.Birçok ADSL kullanan tanıdığım var hiçbir problem yaşamadı hep ilgilendiler..Fabrikamda ADSL kullanıyorum ilk gelen portlardandı 3 sene önce hiçbir sorun yaşamadım...
Bu forumlarda açılan topicler yazılan mesajlar artık bence provake amacı taşımaya başladı...Yazının başındada dediğim gibi sen sorununu anlatamazsan karşındaki seni anlamaz..Tamam teknik konuda personel yetersiz ama açık ve net bir dille konuşulduğu zaman gayet iyi anlayıp yardımcı oluyorlar...
Bu arkadaşlar madem memnun diiler verilen hizmetten bir an önce portları boşaltmaya başlasın ki sırada bekleyen insanlar alsın..Ayıptır yazıktır...
Telekom kar etmişte falanmışta filanmış..Sanki telekomun karı telekom genel müdürünün cebine gidiyo..Yıllardır üretmeden yiyen toplumun pisliklerini temizliyo o paralar(temizlemeye çalışıyo)..Biraz objektif olalım ayıptır...
Devletin prosedürü belli ihale şartları belli..Telekomda devlete bağlı bir işletme..Eğer bir sıkıntınız varsa bunu telekomla değil.Direk ulaştırma bakanlığı ve bakanlar kurulu ile halledeceksiniz..
Aylardır okuyorum bu forumları...Yeter bokunu çıkardınız artık benide dellendirdiniz...Ne arsız zihniyetmişsiniz siz yahu...Gidin kardeşim özel ISS ler başlayacak port dağıtmaya alın onlardan ...Ben telekomu bırakmayacağım...Gidinde görün ebenizin terliklerini...
kardeş onlar ne yapsın bunlar ne yapsın diye bir şey yok.abartı rakamlar kazanıyorsan hizmette vereceksin.torpilli moronları değilde işsiz bir ton üniversite mezunlarını teknik servise koyacaksın çok sayıda koyacaksın bu iş olup bitecek.kendinizi kandırmayın.sorunları dile getirmezseniz çözüm de bulamazsınız.
ayrıca kişi başı gelir 3500$ olsa bile(yalan) aylık 290 $ eder herhalde onuda t.l ye çevirebilirsiniz:)
<blockquote id='quote'><font size='1' face='Verdana, Arial, Helvetica' id='quote'>quote:<hr height='1' noshade id='quote'><i>Originally posted by surfer</i> <br />Ne diyorsunuz arkadaslar. Adamlar bizi yıllardır somuruyor. Bence sabredecek ,bekleyecek, susacak zamanları coktan gectik. Çalışanlara piyon diyorsunuz ama ben ne zaman musteri hizmetlerini arasam bir dakika baglıyorum deyip ahizeyi bir kenara koyup ,sonra da benim sıkılıp telefonu kapatmamı bekliyorlar. Daha ne diyeyim? Sesimizi ne kadar yukseltirsek azdır bu telekoma.... <hr height='1' noshade id='quote'></blockquote id='quote'></font id='quote'>
15.000 çalışanı olması gereken telekom,su anda 85.000 kişi personele ulaşmıştır.gerekli gereksiz,eş dost aracılıgı ile zamanında tabiri caiz ise kapağı atmışlardır,memur olurum sırtım yere gelmez zihniyeti.nasıl olsa çiftlik ya.aksam 5'e kadar birseylerle ugrasırım,laklak yaparım,kimseyi tınlamam eve giderim zihniyeti.Basit bir örnek:adsl almadan bir kac gun once,fiyatları ve gerekli evrakları sorabildigimiz bir telefonu aradım.karsımdaki muhattap oldugum telekom calısanı ki adsl departmanında gorev yapıyo,www yazılısını bilmiyodu,2 saat dil doktum,v degil w diye.adresi yazdıramadım!!!devlet neden telekomu özelleştirdi??ha babam masraf,telekomun kar ettigi şu ana kadar görülmemiştir.toplamda ,kullanıcılardan tahsil edilemeyen bilmem kac trilyonluk faturalar...
velhasıl,
yurdum insanında bu zihniyet,cahillik,tembellik oldugu sürece bunu degistirmeye kimsenin gucu yetmez...