Onlar işin detay kısmı, her ülkeye pazarına göre temel üretimin donanımlarında farklılıklar olabilir. Genel bu güvenlik donanımları ile alakalıdır genelde de ülkelerin kanunları bunda etkilidir. Bazen o ülkenin pazarına gidecek araç başka yere gider o yüzden olmaz vs vs. Ama ana bileşenler motor, şanzıman, aktarma organları, yol tutuşa etki eden parçalar vs vs aynıdır. Yani Civic örneğinden gidersek İngilere'de üretilen aracın ön takımı ile burada üretilen aracın ön takımı farklı olmaz veya şasesi gibi. Not, aracın donanımlarından bahsetmiyorum o farklı, digital klimadır, koltuk ısıtıcıdır vs vs yani. |
KM 77 C SEGMENT GEYİK TEST BİRİNCİSİ ? (3. sayfa)
-
-
Bu testte esp'nin minimum müdahalesiyle geçtiği için 308 birinci seçilmiş. Çıkış hızı maksimum.
Kukalara fısıldayan araba
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Tampon demiri detay kısmı öyle mi
Biz ona malzemeden çalmak/kısmak diyelim. Bu durumdan haberdar olan çoğu insan şüphe eder kalan parçaların aynı olup olmadığından, haklı olarak.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Paran yoksa detaydır paran varsa nerede eski Rolls Royce dersin onu bile beğenmezsin ayrı konu. Paran var mı? Yok. Yoksa o ülkenin kanunları neyi askeri tutuyor firma onu sunar ve aracını pazarlarsın, bunun adına da hırsızlık filan denmez. 14 bin mesajı olan birisine bunları anlatmak abes kaçar diye düşünüyorum, kimse bedavaya malını satacak hali yok.
-
C sınıfına premiumu getiren ilk model A3. Ondan sonra 1 serisi vb geldi işte.
-
308'in dengeli bir şasisi var torsiyon çubuğuna rağmen iyi bir sonuç aldı. Ancak geyik testini benzer hızlarla tamamlayan Civic ve Focus daha stabil dönerken 308 torsiyon çubuğunun etkisi ile hoplaya hoplaya dönüyor.
Sıralama bence Civic, Focus ve 308 şeklinde olması lazımdı ama 3 aracı da tebrik etmek lazım C sınıfında zirveye oynuyorlar.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Eklemeden edemeyeceğim acaba Golf 8'i premium segmente yazmak kimin aklına geldi?
Hani premium segmentte az araç var yazalım diyen bir sivri zekalıysa tamam da sanki biraz reklam çalışması olmuş gibi. C sınıfı araçların arasında rezil olmasın diye zaten premium araçların arasında şansı yoktu algısına çevirmeyi hedeflemiş gibiler.
C segmentinin rezilleri diye bir kategori yapsalar halbuki o da birincilik alabilirdi.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Pug bentayga 308 nasıl oluyorda sportif C segment oluyor. Yani bizim 308 de göremediğimiz onların gördüğü sportif yanları nedir.
Benim km77 de en çok etkilendiğim civic hb ile mercedes gts olmuştu.
Maalesef vag araçlarının bu konuda çok çalışması gerekiyor. Kendi polo aracımdanda biliyorum arkayı bırakmaya meyilli. Esp geç müdahele ediyor. Şirket aracım megane da esp neredeyse müdahale etmediği bir an yok. Kimisi bu durumdan hoşlanabiliyor. Ancak aileniz varsa arabada, esp nin geç müdahale edeceğini bilmeniz endişenlendiriyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Şaşırmam, ben de 3 sene 70bin km kullandım T9 308’i. Direksiyonu gayet keyifli arabaydı. Hafiflik de büyük avantaj.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: Acil Stop
308'in dengeli bir şasisi var torsiyon çubuğuna rağmen iyi bir sonuç aldı. Ancak geyik testini benzer hızlarla tamamlayan Civic ve Focus daha stabil dönerken 308 torsiyon çubuğunun etkisi ile hoplaya hoplaya dönüyor.
Sıralama bence Civic, Focus ve 308 şeklinde olması lazımdı ama 3 aracı da tebrik etmek lazım C sınıfında zirveye oynuyorlar.Satış rakamlarındada en dibe oynuyorlar nedense.. şu slalom testleri gerçek hayatta satışlara yaramıyor.
Golf herzaman olduğu gibi yine zirvede
Civic satışlarda avrupada ilk 10 da değildi uzun zamandır ? İlk 20 ye girebildimi ?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pbmax -- 11 Mayıs 2021; 21:34:34 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: boraycan
Golf ne zaman premium oldu? Benim Golf 7 premium değildi demekki golf 8 premium olmuş. Vay anasını sayın seyirciler golf premiuma terfi etmiş...Bu forumda yıllardır premium
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: pbmaxSatış rakamlarındada en dibe oynuyorlar nedense.. şu slalom testleri gerçek hayatta satışlara yaramıyor.
Golf herzaman olduğu gibi yine zirvede
Civic satışlarda avrupada ilk 10 da değildi uzun zamandır ? İlk 20 ye girebildimi ?
Alıntıları GösterKonu geyik testi, yol tutuş, mühendislik ama mühendislik olarak başarılı firmaları tebrik etmek yerine mühendislik konusunda sınıfta kalmış firmayı savunmak için satış adetleri ile geliyorsunuz. Bu nasıl bir hazımsızlık böyle?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
quote:
Orijinalden alıntı: en1gmaBu forumda yıllardır premium
Alıntıları GösterBu forumu dikkate alıp otomobil satın alanlara üzülüyorum. Bir ara standart Polo,Fiesta ve Corsaya hot hatch deniyordu. Hala aklıma geldikçe gülüyorum...
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
-
Testteki civic sanırım adaptif süspansiyonlu olan versiyon, sport modunda denemişler.
-
Vay be 2013 yılında piyasaya çıkan 308 resmen çıkartıp masaya vurmuş.2020 model araçlar ise başı gözü dağıtmış tabiri caizse.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NecronLord -- 11 Mayıs 2021; 21:59:7 > -
Hocam nasıl premium olmaz kapısı kapanınca TOK ses geliyor
-
quote:
Orijinalden alıntı: TMRTGolf pahalı bir model değil ki? Fiyatı gayet uygun bir otomobil. Anavatanında Egea ile aynı, Trend paketli Focus'tan daha ucuza satılan bir model.
Golf 20.700 Euro : Konfigurator (volkswagen.de)
Fiat Egea Cross 20.990 Euro : Tipo Cross| Auto-Konfigurator | Fiat Deutschland
Ford Focus Trend 21.200 Euro : Ford Auto & PKW-Konfigurator | Ford DE
Alıntıları GösterSazan avına mı çıktın? Gitmiş cross modeli seçmiş, kekleyecek, 18900€ tipo hb:
https://www.fiat.de/konfigurator/tipo-hatchback/#/version
Kaldı ki kesin donanım olarak tipo çok daha doludur. Aksi eşyanın tabiatına aykırı olur.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
quote:
Orijinalden alıntı: cafzafer2
Teste falan gerek yok c segmentinin kralı golftur
Bir kere binen diğerlerini beğenmez bu bir gerçektir
Kimse vw hayranı boşuna olmaz
Bizim insanımız akıllıdırGolf 4'ü golf 5'i golf 6'yı dsg li golf 7 dahil hepsini de test ettim ve indiğimde samimi söylüyorum siz fanatiklerin söylediklerinin hiçbirini yaşamadım.Hatta hiçbir diğer markanın C segmentindeki serilerini golf kadar test etmedim.Söyledikleriniz baştan aşağı yalan baştan aşağı palavra.Tutturmuşsunuz bir yalan alemi kendi dünyanızda algı oluşturmaya çalışıyorsunuz.Size yeminle söylüyorum eğer golf gerçekten binildiğinde diğer arabaları beğenmeyecek kadar iyi bir araba olsaydı ne yapar eder alırdım.Çünkü defalarca kez alma imkanım oldu ve almadım.Şu an aracımı değiştirecek olsam ya egea alırım ya da 308.Egea piyasası iyi parçası ucuz sağlam ortalamaya yakın bir araç.308 in de kalitesi ve sürüş dinamikleri egeadan iyi sorunsuzluk yönünden egea daha iyi.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ykaya1983 -- 11 Mayıs 2021; 22:5:51 >
-
quote:
Orijinalden alıntı: Acil StopKonu geyik testi, yol tutuş, mühendislik ama mühendislik olarak başarılı firmaları tebrik etmek yerine mühendislik konusunda sınıfta kalmış firmayı savunmak için satış adetleri ile geliyorsunuz. Bu nasıl bir hazımsızlık böyle?
Alıntıları GösterMühendislik olarak geri kaldığı içinmidir o muhteşem diye sıraladıgın arabalar ve markalar on yıllardır golf gibi olabilmek için canla başla çalışıyor ama olamıyor ?
Hakkını teslim ettim yukarda ne yazdım. Civic hb slalomda iyi. Tamam ama bu kadar. Yetmiyor satmaya.
Kanıt istiyorsan satış adetlerine bakabilirsin.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X