Şimdi Ara

KM 77 C SEGMENT GEYİK TEST BİRİNCİSİ ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
134
Cevap
1
Favori
5.609
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
10 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • KM77 250 araç testi yapmış ;


    C segmentin de Premium-Pahalı modeller: BMW 1 serisi - Mercedes A serisi - Audi A3- Golf 8


    Sportif C segmenti : Honda Civic HB- Yeni Mazda 3 - Peugeot 308 - Ford Focus HB


    Normal C segmenti : Opel Astra - Boyutlarından ötürü Skoda Skala -Corolla HB- Makyajlı Megane hb diye 3 gruba ayrılmışlar...


    80 üstü Hızlar da çok az araç geçmiş testi..Civic-308-Focus ve Telsa Model 3 bunlardan birkaç tanesi..


    Golf 8' in üstünde hiç durmamışlar sorgusuz sualsiz direk elemişler..Lastiklere bahane bulamayız çünkü diğer 2 araçta Brigstone Turanza 005 demiş,69 Km/s ile tamamlamışlar testi,


    A3 Golf'den biraz daha iyi demişler ama Slaloma girdiğinde arkası fazla atıyor denmiş,


    Bmw 1 eski sürüş dinamikleri yok diyor..


    En zor seçim ise Sportif C segmenti olmuş..


    Civic HB Focus'dan daha yüksek hızda giriş yapmış slaloma..Focus'un Testi 84 Km/s hızla tamamlaması fayda etmemiş çünkü ESP hızını 308'den daha çok düşürmüş..Bir çok bilgi var Türkçe çeviri ile izlerseniz daha iyi olur..


    Katagoriler de birincilik ;


    Premium da: Mercedes A serisi

    Sportif C segmenti : Peugeot 308

    Normal C segmenti : Opel Astra


    Peki bu araçların toplamında 1. Kim ?


    Cevap Peugeot 308..


    80 Km/s üstü hız ile Slalomun En Çevik Aracı...Buna istinaden En stabil,En rahat, en yüksek hızda giriş ve çıkışını yapmış , ayrıca bir dubanın da hizasız, yanlış yerleştirilmesine rağmen istifini bozmamış 308...


    Tebrikler Peugeot ..






    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Backstreet -- 11 Mayıs 2021; 17:28:30 >







  • Guest-61960E1CE G kullanıcısına yanıt
    G Guest-61960E1CE demiş ki;
    Mesajı Yerinde Gör
    quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-61960E1CE

    Bende MK8 var ve Passat'tan sessiz, iç mekan kalitesi olarak baz donanım A200 Style'dan koltuklar haricinde eksiği yok.



    Alıntıları Göster

    Başkanım MK8'in Lamborghini Sesto Elemento'dan da bir eksiği yok  

    golf 8 birinci cıksaydı testlerden yanlı olmayacaktı değil mi? golf hangi dönemde yol tutuş ile anıldı? var mı öyle bir yıl. ya da boşver hangi vosvos yol tutuşla segment birincisi cıktı yıl olarak var mı öyle bir yıl bırak golfü d segmentini şimdi(komedi). golfunden inip 308 e hiç bindin mi? daha pahalı daha iyi değildir. bindiğin arabayı böyle savunma ya objektif ol biraz.

    Yahu arkadaş atıp tutmadan önce olayı bi araştırıp öyle ahkam kessen? Lüks olmayan araçlarda durum aynı falan da değil, bu durum sadece ülkemizde üretilen ve bize satılan Honda modelleri özelinde olan bir olay. Zaten global olarak tüm ülkelerde bu uygulamayı yapıyor olsalar kimse laf etmez, buradaki ayıp bizlere 3. dünya ülkesi vatandaşı muamelesi yapılması. Bu olay far/yağmur sensörünün çıkartılması gibi donanım kısılması değil ki, bildiğin dolandırıcılık!


    Hatta bir önceki kasa yani FB7 Civic'te dahi olan bir durum bu; ülkemizde üretilip iç pazara satılan araçlarda arka tampon içerisinde bulunan demir bar yokken diğer ülkelere sattıklarında bu demir bulunuyor. Neden, çünkü ülkemizde böyle bir regülasyon yok. O zaman Türk insanı bir kaza anında ne halt yerse yesin, biz de o 3 kuruşluk bardan kar edelim demiş Honda yönetimi. Hatta al bak fotoğraflarla da göstereyim;









    Oysaki aynı araçların yurtdışı versiyonlarında bu bar bulunuyor. Hatta çook eski kasasından bir örnek;






    Edit: Almazsın olur biter kısmını cevaplamayı unutmuşum; valla hocam 2012 senesinde FB7 Civic aldığımızda aklıma hiç de acaba bunun arka tamponunda darbe sönümleyici bar var mı diye bakmak gelmemişti. Malum 2000'li yıllarda satılan arabalarda bile olduğu için insanın aklına gelmiyor. Geçtiğimiz yıla kadar ben bu rezilliği bilmiyordum, hangi marka yapsa yakıştıramayacağım bir ayıptır bu.

    Yapay Zekanın Yanıtı

    KM 77 C SEGMENT GEYİK TEST BİRİNCİSİ

    Geyik testi, bir aracın ani direksiyon hareketlerine yanıt verme kabiliyetini değerlendiren bir güvenlik testidir. Kilometre 77 (KM 77) tarafından gerçekleştirilen son geyik testinde, C segmentindeki en başarılı araç olarak birincilik kazanan araç öne çıkıyor.

    Bu başarılı araç, yüksek hızda ani bir geyikten kaçınma manevrası sırasında sergilediği istikrar ve hassasiyetle etkileyici bir performans sergiledi. Güçlü fren sistemi, dengeli süspansiyonu ve çevik direksiyon sistemi sayesinde, sürücüsüne güven ve kontrol hissi verdi.

    KM 77'nin geyik testi sıralaması, otomotiv endüstrisinde bir referans noktası olarak kabul ediliyor ve tüketiciler için güvenli ve güvenilir araçlar seçmelerine yardımcı oluyor. Bu test, en başarılı araçların, en iyi geyik testi sonuçlarına sahip olanlar olduğunu kanıtlıyor.

    Geyik testi en iyi araba arayışındaysan, KM 77'nin C segmentindeki birincisi öne çıkan bir seçenek olarak değerlendirilebilir. Bu araç, güvenli ve dinamik sürüş deneyimi arayanlar için ideal bir seçimdir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Olur mu ya Civic tenekedir çok ses alır boyası çok incedir Peugeot zaten Fransız çöpü testi yanlış yapmışlardır golfün tok kapı sesi bunları döver şike yapmışlar para yemişler

  • MQB Evo çok başarısız. VAG artık vasat bir üretici. Nerede o 2000'lerin VW'leri...

  • Golf ne zaman premium oldu? Benim Golf 7 premium değildi demekki golf 8 premium olmuş. Vay anasını sayın seyirciler golf premiuma terfi etmiş...
  • BMW 1'in eski sürüş dinamikleri yok, Golf zaten elenmiş ve birinci 308 hmmm. Ben bu filmi önceden izlemiştim.


    Pug bayilerine gittiğimizde 308 Premium diyorlardı, hmmmmm ve Premium'lardan daha iyi yol tutuyormuş.


    Batık Honda'nın test aracı verecek parası kalmış mı? KM 77 C SEGMENT GEYİK TEST BİRİNCİSİ ? 



    km77 ciddiye alınacak bir kanal değil.


    Accent Blue ile CLA aynı segmentte diyen eotodergi ve ''profesyonel ekipmanları'' da ciddiye alınmamalı.


    Kanalın VW-VAG düşmanı olduğu çok açık, teste giren arabalar rodaj sürecinde mi, lastik havaları, lastiğin tam modeli ve hava basıncı, mevcut hava sıcaklığı, nem oranı, ESP durumu vs. çok önemli.


    Golf 8'de arabayı Sport'a alınca ESP spor oluyor ilk teste Comfort modda girmişler. Art niyetli bir kanal, bende de Golf 8 var yol tutuş olarak araba yola D segment gibi oturuyor.





  • Esp'dir o (kedidir o kedi) diyenler de az sonra gelir.

    Gerçi olnara göre yol tutuşu için rijit şasiye ve kaliteli bir yürüyen aksama gerek yok, şakkadanak diye bir yazılım yapıştırdın mı iş tamam. KM 77 C SEGMENT GEYİK TEST BİRİNCİSİ ? 

    Tebirker Pejo.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: boraycan

    Golf ne zaman premium oldu? Benim Golf 7 premium değildi demekki golf 8 premium olmuş. Vay anasını sayın seyirciler golf premiuma terfi etmiş...

    Bende MK8 var ve Passat'tan sessiz, iç mekan kalitesi olarak baz donanım A200 Style'dan koltuklar haricinde eksiği yok.

  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-61960E1CE

    Bende MK8 var ve Passat'tan sessiz, iç mekan kalitesi olarak baz donanım A200 Style'dan koltuklar haricinde eksiği yok.



    Alıntıları Göster

    Başkanım MK8'in Lamborghini Sesto Elemento'dan da bir eksiği yok  

  • quote:

    Orijinalden alıntı: boraycan

    Golf ne zaman premium oldu? Benim Golf 7 premium değildi demekki golf 8 premium olmuş. Vay anasını sayın seyirciler golf premiuma terfi etmiş...

    Premium dan Ziyade diğer normal C segment araçlardan daha pahalı olmasından dolayı o kategoriye yerleştirmişler sanırım..

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-73181344B

    Başkanım MK8'in Lamborghini Sesto Elemento'dan da bir eksiği yok  



    Alıntıları Göster

    Kudretli Golf'ün gazabından korksunlar... Bu arada benim arabanın stepne Hankook lastikler Nexen çıktı.


    Kudreti kısılmış Golf.KM 77 C SEGMENT GEYİK TEST BİRİNCİSİ ? 


    KM 77 C SEGMENT GEYİK TEST BİRİNCİSİ ?




  • KM77'nin testini zorlayıcı yapan duba aralıklarının kısa oluşu. Diğer test yapanlarda biraz daha uzak olduğu için rahat geçenler gördüm. Burada tabi bir sürü unsur var. Lastiklerin cinsi, sıcaklığı, basıncı. Süspansiyonların kalite farkları. Araçların ağırlık denge farkları. Genişlik ve yükseklik unsurları. Test ortamındaki zeminin ve havanın sıcaklığı.


    Sürücü refleksleri de büyük bir etmen ki bence bu testleri bir tek kişiyle yapmadıkları için testler geçerli olmamalı. Bazılarımız biliyordur, top gear'da profesyonel bir sürücü var. Araçları hep ona denetirler. Gerçi o da arada bir değiştirildi ama sonuçta aynı kişi aynı şartlarda denemesi lazım.

  • Bu testi eskiden makine ile yapıyorlardı o sistem daha güvenilir bence
    YOUCARyoutube
    ► 2012 Ford Focus ESC TEST
    https://www.youtube.com/watch?v=Ckul3WaRRyE&feature=youtu.be

    Audi A4e bak sen, kendi iradesiyle yönünü belirliyor
    https://www.youtube.com/watch?v=4XssOS5gynw&feature=youtu.be



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FurkanEmir411 -- 11 Mayıs 2021; 14:3:15 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Backstreet

    Premium dan Ziyade diğer normal C segment araçlardan daha pahalı olmasından dolayı o kategoriye yerleştirmişler sanırım..



    Alıntıları Göster

    Golf pahalı bir model değil ki? Fiyatı gayet uygun bir otomobil. Anavatanında Egea ile aynı, Trend paketli Focus'tan daha ucuza satılan bir model.


    Golf 20.700 Euro : Konfigurator (volkswagen.de)


    Fiat Egea Cross 20.990 Euro : Tipo Cross| Auto-Konfigurator | Fiat Deutschland


    Ford Focus Trend 21.200 Euro : Ford Auto & PKW-Konfigurator | Ford DE





  • km77 testi diye bir şey yok. Geyik testi standardını ISO belirliyor. ISO 3888

  • Golf’ ün premium kategoride olması son derece doğru. Artık bazı gerçekleri kabul edelim.

    Dünya’ da ne kadar tarafsız ve bağımsız otomotiv otoritesi varsa bu segmentin referansı Golf diyor. Örneğin Top Gear; premium araçları karşılaştırdığında birincinin kim olduğunu değil ikincinin kim olduğunu merak ettiriyor. Çünkü Golf yarım asırdır zirvede ki yalnızlığını yaşıyor.

    Ayrıca bazı kuruluşlar gizliden gizliye reklam yaparlar. Her test ve inceleme güvenilir değildir. Otomotiv konusunda referans edilecek bağımsız ve tarafsız otoriteleri takip etmekte fayda var. Bu kuruluşa kalsa çoğu araba sanki yolda durmamak için üretilmiş.
  • Golf premiumsa A3 ne? Süper premium mu  

  • quote:

    Orijinalden alıntı: cormen

    Golf premiumsa A3 ne? Süper premium mu  

    Ve Tyson dan bitirici vuruş gelir. Vagçılar nakavt
  • cormen kullanıcısına yanıt
    Aynı markanın aynı segmentte bile iki farklı modeli oluyorken, aynı grubun farklı markalarında neden aynı segment araç olmasın.

    Ayrıca dikkatinizi çekerim. A3, Golf’ün platformundan çıkan bir modeldir. tekeden süt sağılmaz Golf A3’ ten çıkmaz. Bu bile referansın Golf olduğunun kanıtlarından.
  • Bu testin birincisi bence civic, sonra focus. 308 yüksek hızda dönse bile zıplaya zıplaya dönüyor. Hafifliğinin büyük avantajı var. Koyun bakalım araca 2-3 kişi, bagaja biraz yük, nasıl çuvallıyor torsiyon süspansiyonuyla. Atletik, dinamikleri yüksek bir araç ama diğerleri kadar iyi basamıyor yola.


    Gerçek yollar da böyle dümdüz asfalt olmadığı için sadece geçtiği hıza değil, aracın tepkilerine de bakmak lazım.

  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.