Şimdi Ara

Kule gergisi sadece yol tutuş için mi yoksa başka amacı var mı?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (2 Mobil) - 2 Masaüstü2 Mobil
5 sn
4
Cevap
0
Favori
1.466
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Kule gergisi'nin amaçları yararları ne? sadece yol tutuş için mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Genel kullanım amacı yol tutuştur.

    Yararı viraj içinde ters tekere baskı oluşturarak kafadan kopya eğilimini olabildiğince minimum seviyelere çeker.

    Birde amortisörleri kuleyle sabitlediği için büyük kazalarda kabin içine baskı oluşturmadığı söylenir ama o kadar büyük kazada 3 tane somunun tuttuğu demir parçası mı koruyacak insanı ? Bu konuda değişkenler çok fazla olduğundan dolayı ben pek inanmıyorum.
  • Araç yere inikse çukurlarda tek kule eğilimini min seviyelerine çeker.
    Virajlarda çift kule ile stabilite tutunma sağlar.
    Araç yere yakınsa vites kutusunda boşluk oluşmasını ve tıkırtı burcunun kopmasını en aza indirir.
    Kazalarda, bir tarafın sağlamlığını artrırır, çift destek sağlar. (Bu eski makineler için geçerli, şimdiki araçların kule bağlantıları çok sağlam olduğu için gerek kalmıyor.)
    Kuleleri birbirine çekerek, lastiklerin dış tabanın yere bastırmasını en aza indirir.
  • Lada da var önde ve arkada. O tarihte 110 tl ye aldım ikisini. Bu zamana kadar aldığım en iyi aksesuar veya upgrade diyelim.

    Araç virajlarda çok daha güvenli.

    Yeni araçlarda şaseler çok daha sert olduğunu için gerekmiyebilir ancak bizimkiler gibi eskilerde kesinlikle şart.

    Virajlarda araçlar esnediğini için tekerin basma alanının küçülmesini minimize ediyor.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.