Şimdi Ara

Laguna III 1.6 Benzinli / 1.5 Dci dizel

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (2 Mobil) - 1 Masaüstü2 Mobil
5 sn
39
Cevap
0
Favori
25.773
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar şehiriçinde sınırlı kilometre yaparak kullanan birisi olarak sizce 1.5 dizel Laguna III mü tercih edilmeli yoksa 1.6 16V benzinlimi? Benzinli laguna III konusunda yakıt hakkında deneyimi olan var mı?
    Benzinli Laguna için çekiş performans vs. sıkıntısı oluyor mu? Bir de Laguna III lerin arka koltuğuna oturdu iseniz farkettiniz mi D segment araca göre biraz dar gibi özellikle ayaklarınız ön koltuğun alt kısmına giriyor ve harekette güçlük oluyor. İnerken de bu darlığı yaşıyorsunuz arka koltuktan, biraz zor iniliyor gibi.

    Diğer taraftan sizce bu fiyat aralığında Laguna III e alternatif olabilecek başka bir araç var mı?
    Teşekkürler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oscarmiller -- 4 Ocak 2009; 1:20:54 >



  • 1.5DCI tercih edin 1.6o araçta hem hantal kalıyor hemde fazla yakıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rockford Fosgate

    1.5DCI tercih edin 1.6o araçta hem hantal kalıyor hemde fazla yakıyor.
    1.6 hantalmı kalıyor ilginç.Dizel motor yüksek torklu olduğu için size öyle gelmiştir.renault.com.tr ye girin ve 1.6 benzinlinin hantal olmadını göreceksiniz.Bence km de yapmıcakmışsınız kesinlikle benzinli alın hem 5 binlira cebinizde kalmış olur ve 2000 devir le 3000 devir arasında araba kullanmaktan kurtulmuş olursunuz......
  • quote:

    Orijinalden alıntı: roverver

    1.6 hantalmı kalıyor ilginç.Dizel motor yüksek torklu olduğu için size öyle gelmiştir.renault.com.tr ye girin ve 1.6 benzinlinin hantal olmadını göreceksiniz.Bence km de yapmıcakmışsınız kesinlikle benzinli alın hem 5 binlira cebinizde kalmış olur ve 2000 devir le 3000 devir arasında araba kullanmaktan kurtulmuş olursunuz......

    Alıntıları Göster
    İmzama bakarsınız aracımın ne olduğu göreceksiniz iki aracıda kullandım 1.5 yüksek torku sayesinde çok daha akıcı gidiyor + çok daha az yakıyor

    Bütün D sıfı 1.6 araçlar hantaldır. Dizel modelleri ise yüksek torku sayesinden hantallığı üstlerinden atıyorlar aslında nasıl anlatsam 1.6 ile 5.000-6000 devir çevirerek kullanırsanız atiklik elde ediyorsunuz dizelde ise sakince 2500-3500 devir çevirmeniz yetiyor.

    Buda daha sakin ve konforlu sürüş demek olur. D sınıfında olduğumuzu unutmayalım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rockford Fosgate

    İmzama bakarsınız aracımın ne olduğu göreceksiniz iki aracıda kullandım 1.5 yüksek torku sayesinde çok daha akıcı gidiyor + çok daha az yakıyor

    Bütün D sıfı 1.6 araçlar hantaldır. Dizel modelleri ise yüksek torku sayesinden hantallığı üstlerinden atıyorlar aslında nasıl anlatsam 1.6 ile 5.000-6000 devir çevirerek kullanırsanız atiklik elde ediyorsunuz dizelde ise sakince 2500-3500 devir çevirmeniz yetiyor.

    Buda daha sakin ve konforlu sürüş demek olur. D sınıfında olduğumuzu unutmayalım.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: Rockford Fosgate

    İmzama bakarsınız aracımın ne olduğu göreceksiniz iki aracıda kullandım 1.5 yüksek torku sayesinde çok daha akıcı gidiyor + çok daha az yakıyor

    Bütün D sıfı 1.6 araçlar hantaldır. Dizel modelleri ise yüksek torku sayesinden hantallığı üstlerinden atıyorlar aslında nasıl anlatsam 1.6 ile 5.000-6000 devir çevirerek kullanırsanız atiklik elde ediyorsunuz dizelde ise sakince 2500-3500 devir çevirmeniz yetiyor.

    Buda daha sakin ve konforlu sürüş demek olur. D sınıfında olduğumuzu unutmayalım.


    Rockford 140 lık Laguna dan sonra 1.5Dci ye iyi diyorsa iyidir

    Kaldı ki bende 1.6 110hp Laguna II vardı,Laguna III 1.5Dci 110hp benim Laguna dan seriydi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce

    quote:

    Orjinalden alıntı: Rockford Fosgate

    İmzama bakarsınız aracımın ne olduğu göreceksiniz iki aracıda kullandım 1.5 yüksek torku sayesinde çok daha akıcı gidiyor + çok daha az yakıyor

    Bütün D sıfı 1.6 araçlar hantaldır. Dizel modelleri ise yüksek torku sayesinden hantallığı üstlerinden atıyorlar aslında nasıl anlatsam 1.6 ile 5.000-6000 devir çevirerek kullanırsanız atiklik elde ediyorsunuz dizelde ise sakince 2500-3500 devir çevirmeniz yetiyor.

    Buda daha sakin ve konforlu sürüş demek olur. D sınıfında olduğumuzu unutmayalım.


    Rockford 140 lık Laguna dan sonra 1.5Dci ye iyi diyorsa iyidir

    Kaldı ki bende 1.6 110hp Laguna II vardı,Laguna III 1.5Dci 110hp benim Laguna dan seriydi.


    Alıntıları Göster
    1.5 dci laguna kullanmaktayım perfonması oldukça iyi düz yolda 190 km ile çok rahat gidiyor arka koltuklarda rahat boyum 1.76




  • quote:

    Orijinalden alıntı: EmreGLC

    1.5 dci laguna kullanmaktayım perfonması oldukça iyi düz yolda 190 km ile çok rahat gidiyor arka koltuklarda rahat boyum 1.76

    Alıntıları Göster
    eğer bayiiden almış olduğunuz fiyatları yazarsanız yapabiliriz. çünkü benzinlisi hemen hiç satmadığı için dizele göre çok daha düşük bir bedelle alınabilme ihtimali var bence.

    hem benzinli-dizel mukayesesi için hem de alternatif otomobil için.

    bu sınıfta ,mondeo-superb-mazda 6 gibi bir kaç model dışında arka koltuklardaki alan genellikle aracın dış boyutlarıyla orantısız oluyor ne yazık ki,

    ama lagunanın arka koltuklarında ergonomik olarak bir problem olduğuna katılıyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 19can84

    eğer bayiiden almış olduğunuz fiyatları yazarsanız yapabiliriz. çünkü benzinlisi hemen hiç satmadığı için dizele göre çok daha düşük bir bedelle alınabilme ihtimali var bence.

    hem benzinli-dizel mukayesesi için hem de alternatif otomobil için.

    bu sınıfta ,mondeo-superb-mazda 6 gibi bir kaç model dışında arka koltuklardaki alan genellikle aracın dış boyutlarıyla orantısız oluyor ne yazık ki,

    ama lagunanın arka koltuklarında ergonomik olarak bir problem olduğuna katılıyorum.

    Alıntıları Göster
    tahminime ve etrafta gördüğüme göre satılan laguna 3 lerin ezici bir çoğunluğu 1.5 dci motor....
    2. elde satarken avantaj sağlayabilir...ayrıca kullanırkende tasarruf ve performans sağlar...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 19can84

    eğer bayiiden almış olduğunuz fiyatları yazarsanız yapabiliriz. çünkü benzinlisi hemen hiç satmadığı için dizele göre çok daha düşük bir bedelle alınabilme ihtimali var bence.

    hem benzinli-dizel mukayesesi için hem de alternatif otomobil için.

    bu sınıfta ,mondeo-superb-mazda 6 gibi bir kaç model dışında arka koltuklardaki alan genellikle aracın dış boyutlarıyla orantısız oluyor ne yazık ki,

    ama lagunanın arka koltuklarında ergonomik olarak bir problem olduğuna katılıyorum.

    Alıntıları Göster
    Şu an Renault ta kampanya var ancak yarın bitiyormuş. Laguna için 3000 ytl takas indirimi var. İndirimli olarak benzinli 1.6 16V 44.300 YTL , dizel 1.5 Dci ise indirimli 48.900 ytl. Ancak bu rakamlar yarından sonra ne olur bilemiyorum. Sonuçta 4500 ytl gibi bir fark var dizel ve benzinli arasında. Dizel ile test sürüşü yaptım bugün ve kullanımı gerçekten zevkli bir araç, oldukça da kuvvetli. Viraj performansı harika, araç yola yapışıyor adeta.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: oscarmiller

    Şu an Renault ta kampanya var ancak yarın bitiyormuş. Laguna için 3000 ytl takas indirimi var. İndirimli olarak benzinli 1.6 16V 44.300 YTL , dizel 1.5 Dci ise indirimli 48.900 ytl. Ancak bu rakamlar yarından sonra ne olur bilemiyorum. Sonuçta 4500 ytl gibi bir fark var dizel ve benzinli arasında. Dizel ile test sürüşü yaptım bugün ve kullanımı gerçekten zevkli bir araç, oldukça da kuvvetli. Viraj performansı harika, araç yola yapışıyor adeta.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: oscarmiller

    Şu an Renault ta kampanya var ancak yarın bitiyormuş. Laguna için 3000 ytl takas indirimi var. İndirimli olarak benzinli 1.6 16V 44.300 YTL , dizel 1.5 Dci ise indirimli 48.900 ytl. Ancak bu rakamlar yarından sonra ne olur bilemiyorum. Sonuçta 4500 ytl gibi bir fark var dizel ve benzinli arasında. Dizel ile test sürüşü yaptım bugün ve kullanımı gerçekten zevkli bir araç, oldukça da kuvvetli. Viraj performansı harika, araç yola yapışıyor adeta.


    takas indirimi nasıl oluyor acaba?
    bayilerle yapılan takaslarda araçlar aşırı ölü fiyatına gidiyorda o bakımdan sordum...

    zamanında 23 civarı olan arabama 17.500 teklif etmişti tepretoğulları reno...
    çok sonra gene takas için teklif verdiler o zamanda 17 civarı olan araca 13.500 teklif getirdiler.....

    böyle takas olursa ben bayii olsam 10.000 ytl indirir aracı 5.000 ytl ye sayarım hiç olmassa indirirmim var derim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Whisper911

    quote:

    Orjinalden alıntı: oscarmiller

    Şu an Renault ta kampanya var ancak yarın bitiyormuş. Laguna için 3000 ytl takas indirimi var. İndirimli olarak benzinli 1.6 16V 44.300 YTL , dizel 1.5 Dci ise indirimli 48.900 ytl. Ancak bu rakamlar yarından sonra ne olur bilemiyorum. Sonuçta 4500 ytl gibi bir fark var dizel ve benzinli arasında. Dizel ile test sürüşü yaptım bugün ve kullanımı gerçekten zevkli bir araç, oldukça da kuvvetli. Viraj performansı harika, araç yola yapışıyor adeta.


    takas indirimi nasıl oluyor acaba?
    bayilerle yapılan takaslarda araçlar aşırı ölü fiyatına gidiyorda o bakımdan sordum...

    zamanında 23 civarı olan arabama 17.500 teklif etmişti tepretoğulları reno...
    çok sonra gene takas için teklif verdiler o zamanda 17 civarı olan araca 13.500 teklif getirdiler.....

    böyle takas olursa ben bayii olsam 10.000 ytl indirir aracı 5.000 ytl ye sayarım hiç olmassa indirirmim var derim

    Alıntıları Göster
    Bence az km yapacak olsanız bile 1,5 dCI seçiminiz olmalı..

    Arkadaşların yorumuna katılıyorum. Bu kasada 1,6 16V yüksek bir performans gösteremez. Performans gösterebilmesi için, devamlı yüksek devirleri kullanmak zorunda kalırsınız. Bu da yakıt tüketimine negatif yansır.

    1,5 dCI ise, düşük devirde verdiği yüksek torku ve düşük yakıt tüketimiyle beğeninizi kazanacaktır.

    Laguna ikinci el piyasasının aranan otomobili değil. Ancak, 1,5 dCI motorlu versiyonlar yukarıda açıkladığım özellikleri ile bu dezavantajı tolere edebilecek potansiyele sahip..

    Yine de karar sizin..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: turbox

    Bence az km yapacak olsanız bile 1,5 dCI seçiminiz olmalı..

    Arkadaşların yorumuna katılıyorum. Bu kasada 1,6 16V yüksek bir performans gösteremez. Performans gösterebilmesi için, devamlı yüksek devirleri kullanmak zorunda kalırsınız. Bu da yakıt tüketimine negatif yansır.

    1,5 dCI ise, düşük devirde verdiği yüksek torku ve düşük yakıt tüketimiyle beğeninizi kazanacaktır.

    Laguna ikinci el piyasasının aranan otomobili değil. Ancak, 1,5 dCI motorlu versiyonlar yukarıda açıkladığım özellikleri ile bu dezavantajı tolere edebilecek potansiyele sahip..

    Yine de karar sizin..

    Alıntıları Göster
    ben dci ve bazı diğer dizel motorların teknik değerleri kadar iyi performans göstermediğini düşünüyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: acu___men

    ben dci ve bazı diğer dizel motorların teknik değerleri kadar iyi performans göstermediğini düşünüyorum.

    Alıntıları Göster
    Düz yolda 1.6 iyi gidiyo ama rampaya geldiği zaman 1300-1400 kg arabayı çekmediği bariz anlaşılıyo.Örneğin 1.4 megan2 sedanda da aynı şey yaşanıyo bence 1.5 dCi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CLİO SYMBOL

    Düz yolda 1.6 iyi gidiyo ama rampaya geldiği zaman 1300-1400 kg arabayı çekmediği bariz anlaşılıyo.Örneğin 1.4 megan2 sedanda da aynı şey yaşanıyo bence 1.5 dCi

    Alıntıları Göster
    D sınıfı 1.6 araç çok vites değişttirir...2.0 dan fazla bile yakar birçok durumda....

    ağır araçlarda büyük motor her zaman avantaj....
    bastığınız zaman hiç olmassa çok iyi gider...

    tabi dizel yada büyük motor yerine tork açısından...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Whisper911

    D sınıfı 1.6 araç çok vites değişttirir...2.0 dan fazla bile yakar birçok durumda....

    ağır araçlarda büyük motor her zaman avantaj....
    bastığınız zaman hiç olmassa çok iyi gider...

    tabi dizel yada büyük motor yerine tork açısından...

    Alıntıları Göster
    BENCEDE SECIMINI 1.5 DCI YONUNDE YAPMALISIN RAMPALARDA OZELLILE FARKI INSAN ANLIYORCOK DIK RAMPALARDA BILE ARAC BAYILMA YAPMIYOR YUKSEK TORKUN NE OLDUGUNU INSAN RAMPAYI CIKARKEN ANLIYOR BUNDAN SONRADA TURBO MOTORLU ARAC TERCIHIM OLACAK




  • quote:

    Orijinalden alıntı: HEHE

    BENCEDE SECIMINI 1.5 DCI YONUNDE YAPMALISIN RAMPALARDA OZELLILE FARKI INSAN ANLIYORCOK DIK RAMPALARDA BILE ARAC BAYILMA YAPMIYOR YUKSEK TORKUN NE OLDUGUNU INSAN RAMPAYI CIKARKEN ANLIYOR BUNDAN SONRADA TURBO MOTORLU ARAC TERCIHIM OLACAK

    Alıntıları Göster
    Şu an benzinli 1.6 motor 115 beygir laguna II kullanmaktayım, büyük konuşmayım ama bir daha D segmenti bir arac alırsam 1.6 motor kesinlikle almam cünkü ilk 3000 devire kadar araba cidden cok ağır o yüzden ilk devirlerde torku yüksek olan 1.5 dizel motor diyorum ben.bu arada yeni insigia da olucağı gibi 180 beygirlik 1.6 motorllu D segmenti bir arac olursa o başka tabi..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: leonheart07

    Şu an benzinli 1.6 motor 115 beygir laguna II kullanmaktayım, büyük konuşmayım ama bir daha D segmenti bir arac alırsam 1.6 motor kesinlikle almam cünkü ilk 3000 devire kadar araba cidden cok ağır o yüzden ilk devirlerde torku yüksek olan 1.5 dizel motor diyorum ben.bu arada yeni insigia da olucağı gibi 180 beygirlik 1.6 motorllu D segmenti bir arac olursa o başka tabi..

    Alıntıları Göster
    1.5 dizel laguna kullanın inanın kalkışta hiç bir problem yok yolda çok akıcı gidiyor 6 ileri vites perofonmans iyi tüketim iyi komforlu daha nolsun, soracağınız bir şey varsa sorabilirsiniz birde arabamı boydan boya şerefsizin biri çizmiş morelim ona bozuldu gerçi kimin yaptığını tahmin ediyorum o hacı elimde kalacak bir gün




  • quote:

    Orijinalden alıntı: leonheart07

    Şu an benzinli 1.6 motor 115 beygir laguna II kullanmaktayım, büyük konuşmayım ama bir daha D segmenti bir arac alırsam 1.6 motor kesinlikle almam cünkü ilk 3000 devire kadar araba cidden cok ağır o yüzden ilk devirlerde torku yüksek olan 1.5 dizel motor diyorum ben.bu arada yeni insigia da olucağı gibi 180 beygirlik 1.6 motorllu D segmenti bir arac olursa o başka tabi..

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: leonheart07

    Şu an benzinli 1.6 motor 115 beygir laguna II kullanmaktayım, büyük konuşmayım ama bir daha D segmenti bir arac alırsam 1.6 motor kesinlikle almam cünkü ilk 3000 devire kadar araba cidden cok ağır o yüzden ilk devirlerde torku yüksek olan 1.5 dizel motor diyorum ben.bu arada yeni insigia da olucağı gibi 180 beygirlik 1.6 motorllu D segmenti bir arac olursa o başka tabi..


    Bende Laguna II 1.6 dan sonra böyle bir karar almıştım,

    Laguna dan sonra Corolla,Corolla dan sonra Focus aldım,o zaman Mondeo 1.6 da cazip bir fiyata veriliyordu ama ne kadar motoru 125hp çift Vanos vs vs vs olsa da Laguna da aldığım küçük motor-büyük kasa almama kararım çok etkili oldu..

    Küçük motorda ancak ciddi tork varsa büyük kasada düşünülebilir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce

    quote:

    Orjinalden alıntı: leonheart07

    Şu an benzinli 1.6 motor 115 beygir laguna II kullanmaktayım, büyük konuşmayım ama bir daha D segmenti bir arac alırsam 1.6 motor kesinlikle almam cünkü ilk 3000 devire kadar araba cidden cok ağır o yüzden ilk devirlerde torku yüksek olan 1.5 dizel motor diyorum ben.bu arada yeni insigia da olucağı gibi 180 beygirlik 1.6 motorllu D segmenti bir arac olursa o başka tabi..


    Bende Laguna II 1.6 dan sonra böyle bir karar almıştım,

    Laguna dan sonra Corolla,Corolla dan sonra Focus aldım,o zaman Mondeo 1.6 da cazip bir fiyata veriliyordu ama ne kadar motoru 125hp çift Vanos vs vs vs olsa da Laguna da aldığım küçük motor-büyük kasa almama kararım çok etkili oldu..

    Küçük motorda ancak ciddi tork varsa büyük kasada düşünülebilir.


    Alıntıları Göster
    Bende 1.5 Dci kullanıyorum. Gayet memnunum ve tavsiye ederim.

    Renault'un 1.6 motoruda hiç fena değildir. Otomatik megane'ım vardı oradan biliyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ucan-laz

    Bende 1.5 Dci kullanıyorum. Gayet memnunum ve tavsiye ederim.

    Renault'un 1.6 motoruda hiç fena değildir. Otomatik megane'ım vardı oradan biliyorum.

    Alıntıları Göster
    bahsettiginiz araclara bir ara ben de niyetlenip incelemistim. Tercihim 1.5 dci yonunde olurdu. Sebebi ise, turbo motor olmasi, ekonomik yakit tuketimi ve iyi ses izolasyonu. Bu kadar para vermisken, %5-10 daha ekleyip 1.5 dci alirdim. Tercih sizin, hayirli olsun.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.