Şimdi Ara

Laguna III mu Yeni C5 mi? (9. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
191
Cevap
1
Favori
20.369
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • abimlerin şirkette citroen vardı dökülüyordu bi arkadasımda 206 hdi vardı oda dökülüyodu düşünsenize yolda giderken motoru düştü arabanın = ) ikisi zaten kardeş firma al birini vur öterkine

    citroen in parası varsa bide onu f1 de görelim renault f1 den kazandıklarını prestij arabalarına uygularken citroende renault bmw mercedes gibi arabalardan teknoloji hırsızlığı yapıyor pes dogrusu 5 sene geride demissin

    ama renault citroenden daha ileride dış gorunusune laf soyluyorsunuz ama renault ne zaman yeni bi dizayn yapsa diger markalar ondan çalarlar neyse siz laguna almayın ama bilip bilmeden lafta atmayın
  • ikisi de iyidir arkadaslar. c3 ve laguna kullaniyorum. citroen servisi harika. birck sorunumda fatura bile acmadan hallettiler. zevkler ve renkler ayri olacaktir elbette. digerini full kotulemek anlamsiz. mesela citroenlerin trigeri 10 sene ya da 180000 de degisiyor. Renaultlarin ise 60000 ya da 4 sene. ticari bir olay olabilir. Simdi laguna kotu mu oldu ? 5 yildir laguna kullaniyorum, bence super. Merso gibi suspansiyon var alette. Cok fazla basimi agirtmadi. Satis sonrasi cok onemlidir. Ama kismet bu, alirsin ayda bir servisin yolunu tutarsin. markasi ne olursa olsun.

    Benim birseye (dis gorunus) benzetemedigim ve muhalefet oldugum Nissan Micra'yi iki arkadasim da cok begenip aldilar. 5 para etmez mi diyeyim simdi? Her malin alicisi vardir.

    Ayrica lutfen D segmentinde 2.el kaybini dusunmeyin. Inanin hepsi ulkemizde hemen 2-3 yilda neredeyse yari fiyatina dusuyor. D segmentinin 2.elleri cok kotu diye Megane ya da corolla'ya mi bineceksiniz. Bosverin ya. Binin avensise, lagunaya, C5'e, vectra'ya... Konforu yasayin arkadaslar...




  • quote:

    Orjinalden alıntı: tk152

    ikisi de iyidir arkadaslar. c3 ve laguna kullaniyorum. citroen servisi harika. birck sorunumda fatura bile acmadan hallettiler. zevkler ve renkler ayri olacaktir elbette. digerini full kotulemek anlamsiz. mesela citroenlerin trigeri 10 sene ya da 180000 de degisiyor. Renaultlarin ise 60000 ya da 4 sene. ticari bir olay olabilir. Simdi laguna kotu mu oldu ? 5 yildir laguna kullaniyorum, bence super. Merso gibi suspansiyon var alette. Cok fazla basimi agirtmadi. Satis sonrasi cok onemlidir. Ama kismet bu, alirsin ayda bir servisin yolunu tutarsin. markasi ne olursa olsun.

    Benim birseye (dis gorunus) benzetemedigim ve muhalefet oldugum Nissan Micra'yi iki arkadasim da cok begenip aldilar. 5 para etmez mi diyeyim simdi? Her malin alicisi vardir.

    Ayrica lutfen D segmentinde 2.el kaybini dusunmeyin. Inanin hepsi ulkemizde hemen 2-3 yilda neredeyse yari fiyatina dusuyor. D segmentinin 2.elleri cok kotu diye Megane ya da corolla'ya mi bineceksiniz. Bosverin ya. Binin avensise, lagunaya, C5'e, vectra'ya... Konforu yasayin arkadaslar...


    güzel bir yorum olmuş.

    bu iki otomobilde kuşkusuz iyi otomobiller, zaten testler de çok yakın oldukları görüldü.

    seçimi yapacak kişi önce kullanmalı sonra hangisinin kendine uygun olduğunu düşünmelidir. Burada artık seçim insanın kişiliğine- tarzına hayata bakışına kalmış, nasıl ki herkes aynı tip tatil yapmıyor kimi yurtdışında müze-tarihi eser geziyor kimi yaylaya çıkıyor, kimi güneye gidiyor-veya nasıl herkes aynı tip giyinmiyorsa herkes için de doğru tek bir otomobil yok.

    misal ben c5 yerine lagunayı tercih ederdim çünkü boyutları ve görüş açıları olarak daha kolay kullanabilir olduğunu düşünüyorum, ayrıca içi daha ferah ve yalın ayrıca daha sportif ve tüketimi daha düşük.

    ama gösteriş ve konfor seven birisinin de c5 almasını hiçbir şekilde yadırgamam.




  • Uzun zamandan beri C5'imi kullanıyotum ve bir çok kez virajlara 120-130 km.hızlarla girdiğim oldu ve hiç bir sorun olmadı..Ayrıca viraja girdiğinizi bile hissetmiyorsunuz..Birçok marka araba kullanan ve çok tecrübeli bir sürücü olarak bu duruma ben bile çok şaşırıyorum..Ayrıca virajlarda yatmasından kastınız nedir anlamadım..Benim bu güne kadar virajlarda hiç bir sorunum olmadı..Ne yoldan çıkıyor nede savuruyor..Yol tutuşuda çok çok iyi..Sorun yaşayan arkadaşlar varsa bende bilmek isterim..Dergilerin yazdığı ile değil bizzat kullanarak ama..

    quote:

    Orjinalden alıntı: serdar1646

    c5 in virajlarda yatmasına ne palavra sıkacaksın bakalım

    bütün dergiler bunu yazıyor




  • Hocam, F1 demişken,
    Biz de reno'yu WRC 'ye bekleriz, ford, citroen, Subaru sahipleri olarak!

    Burada pek çok insan eski C5'i baz alıp yorumlar yapmış sanırım.
    Lütfen yenisini kullanmadan önyargılı yorum yapmayın.

    Sürüş anlamında yeni C5in benim gördüğüm tek kusuru uzun sayılabilecek fren mesafesi.
    C4'ün 100-0'ı 36 metre diye, alıştığımdan mıdır, bana uzun geliyor.

    Onun dışında tüm sürüş dinamikleri 1700 kg lık bir araç için olabilecek en iyi düzeyde.
    Hele ki otoyolda araç otomatik olarak alçaldığında tadına doyulmuyor virajların.

    quote:

    Orjinalden alıntı: sissil

    abimlerin şirkette citroen vardı dökülüyordu bi arkadasımda 206 hdi vardı oda dökülüyodu düşünsenize yolda giderken motoru düştü arabanın = ) ikisi zaten kardeş firma al birini vur öterkine

    citroen in parası varsa bide onu f1 de görelim renault f1 den kazandıklarını prestij arabalarına uygularken citroende renault bmw mercedes gibi arabalardan teknoloji hırsızlığı yapıyor pes dogrusu 5 sene geride demissin

    ama renault citroenden daha ileride dış gorunusune laf soyluyorsunuz ama renault ne zaman yeni bi dizayn yapsa diger markalar ondan çalarlar neyse siz laguna almayın ama bilip bilmeden lafta atmayın




  • Haftasonu araç almaya karar verdik ve C5 ile Laguna'yı test ettim.

    C5 ilk test ettiğim araçtı. Dış dizaynı oldukça başarılı hatta ilk çıktığı günden beri favorim. Ancak aracın 1500 kg olmasıyla ve o hantal yapısıyla yol performansı pek hoşnut bırakmadı. Bir de direksiyonun orta kısmının dönmemesi tam dönüşlerde dönen kısmda kalan elimin orta kısmın çıkıntılarına çarpmasına neden oldu. Bu da rahatsız etti beni. Onun dışında pek bir sıkıntı göremedim.

    Sonra Laguna'yı test ettim performansı bana daha iyi geldi. Donanımsal açıdan, performans olarak ( az da olsa), yakıt tüketimi, ekstra açılır cam tavanı olması, ikinci elinin daha güçlü olması, servis sayısı, yedek parça bolluğu ve kampanya fiyatıyla avantajlı bir fiyat sağlaması sonucunda Laguna'ya karar verdim. Laguna sipariş ettik.
  • Öncelikle hayırlı olsun..Donanım ve fiyat alabilir miyiz?
  • Teşekkür ettim.

    Privilege+Electa Oyak kampanyasıyla aldık 45900YTL gibi bir şeye geldi.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: umitoz

    Hocam, F1 demişken,
    Biz de reno'yu WRC 'ye bekleriz, ford, citroen, Subaru sahipleri olarak!

    Burada pek çok insan eski C5'i baz alıp yorumlar yapmış sanırım.
    Lütfen yenisini kullanmadan önyargılı yorum yapmayın.

    Sürüş anlamında yeni C5in benim gördüğüm tek kusuru uzun sayılabilecek fren mesafesi.
    C4'ün 100-0'ı 36 metre diye, alıştığımdan mıdır, bana uzun geliyor.

    Onun dışında tüm sürüş dinamikleri 1700 kg lık bir araç için olabilecek en iyi düzeyde.
    Hele ki otoyolda araç otomatik olarak alçaldığında tadına doyulmuyor virajların.

    quote:

    Orjinalden alıntı: sissil

    abimlerin şirkette citroen vardı dökülüyordu bi arkadasımda 206 hdi vardı oda dökülüyodu düşünsenize yolda giderken motoru düştü arabanın = ) ikisi zaten kardeş firma al birini vur öterkine

    citroen in parası varsa bide onu f1 de görelim renault f1 den kazandıklarını prestij arabalarına uygularken citroende renault bmw mercedes gibi arabalardan teknoloji hırsızlığı yapıyor pes dogrusu 5 sene geride demissin

    ama renault citroenden daha ileride dış gorunusune laf soyluyorsunuz ama renault ne zaman yeni bi dizayn yapsa diger markalar ondan çalarlar neyse siz laguna almayın ama bilip bilmeden lafta atmayın



    wrc yi bırakta dünyada en önemli spor dalında renault gibi dünya birincilikli olan bir takımı var citroenin 1.5 motor olduguğuna rağmen lagunanın perfonması daha iyi iç malzeme kalitesi daha iyi c5 te insan sıkılıyor




  • lagunayı ilk çıktığında bana biraz itici gelmişti, fakat gözüm alıştıkça ve en son fuarda ayrıntılı inceleyince gerçekten güzel olduğunu anladım. 1.5 otomatik olsa satış rekorları kırar. Görevlilere sorduğumda 1.5 otomatiğin kasayı taşımayacağını bu yüzden koymadıklarını söylediler. Aslında tork ve vites geçiş oranlarıyla yapılacak ufat teknik değişiklerle bu sorun pekala çözülür ama yok maalesef
  • C5in tipi yeter ha :D bu işler tiple olsaydı ...neyse

    http://www.yenilaguna.com/ girin bi bakın adamlar nasıl bir otomobil yapmış :)
    benim tercihim lagunadan yana olurdu..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: sscasta

    lagunayı ilk çıktığında bana biraz itici gelmişti, fakat gözüm alıştıkça ve en son fuarda ayrıntılı inceleyince gerçekten güzel olduğunu anladım. 1.5 otomatik olsa satış rekorları kırar. Görevlilere sorduğumda 1.5 otomatiğin kasayı taşımayacağını bu yüzden koymadıklarını söylediler. Aslında tork ve vites geçiş oranlarıyla yapılacak ufat teknik değişiklerle bu sorun pekala çözülür ama yok maalesef


    +1
    Passat tork fakiri benzinli 1.6'ya bile otomatik vites adapte edebiliyorken fuar görevlilerinin ettikleri laf boş lakırtıdan öteye gidememiş.
  • Türkiye koşullarında bu iki araç içersinde tercihim Laguna olurdu ancak bu iki aracın dışına çıkabilirsem Opel İnsignia'yı beklerdim. Ön siparişlerde İnsignia 1.6 (115Bg) 49.000 yTL, İnsignia 1.6Turbo (180Bg) 54000yTL.
  • Aynen katılıyorum ınsıgnıayı beklerdim.

    Laguna da c5 te iyi araçlar. Biz babam için küçük hacimli d segmenti bir araç ararken hepsini test etme ve inceleme imkanım olmuştu. Dış görünüm olarak sıradışı bir araç düşünürsek c5 daha mantıklı geliyor. Ancak C5 in başarılı 110 beygrilik dizel motoru lagunadaki 1.5 dizel 110 beygirlik motordan daha performanslı değil çünkü c5 kasası ağır. Lagunada geçişleri çok kolay olan 6 ileri manuel bir şanzıman var ve bu gerçekten çok başarılı bence. Tek negatif özelliği motorun 8 valf olması. Sürüş dinamikleri konusunda laguna bir adım önde. Süspansiyonları biraz sert ayarlanmış ancak mondeodan sonra bence en iyi yol tutuşuna sahip araç bu sınıfta laguna. C5 in de iyi ancak belli belirsiz bir yana yatma eğilimi hissetmiştim test ederken ama konforda söyleyecek bir şey yok süspansiyon konforu açısından c5 in eline kimse su dökemez. Lagunada işçilik ve malzeme kalitesi bana daha iyi gibi geliyor ancak aralarında pek fark yok. Kısacası KONFOR VE DIŞ GÖRÜNÜM ikilisine önem veren C5 i , daha dinamik ve içi kaliteli bir araç isteyen LAGUNA YI TERCİH EDER.




  • Selam,
    Arkadaşım demişsin ki; "Kısacası KONFOR VE DIŞ GÖRÜNÜM ikilisine önem veren C5 i , daha dinamik ve içi kaliteli bir araç isteyen LAGUNA YI TERCİH EDER. "... Zaten Otomobil alacak insanların GENEL olarak ilk baktıkları veya test ettikleri şey bir arabada Konfor ve Dış görünümdür..Ben şahsen C5'imi alırken ilk önce dış görünüşüne vuruldum..Ayrıca sizinde dediğiniz gibi çok konforlu ve de çok kaliteli bir araç..Aracın içine binip sürmeye başladığınızda bu kalite hissini fazlasıyla yaşıyorsunuz..Demek istediğim şu yeni araba alacak çoğu insan Genel olarak alacağı arabada ilk önce dış görünüşe ve konforlu olmasına dikkat eder..Bu iki özelliğin yanında birde Kalite eklenince alın size Yeni C5..C5 kullanıcıları ne demek istediğimi sanırım anlamıştır..Gerçekten kullanmadan sahip olmadan ne kadar yazsam boş..C5'i yaşamak lazım..C5 benim Şimdiye kadar 11. arabam..yaşım 37. İnanın şu ana kadar kullandığım arabaların içinde en sorunsuz ve kalitelisi ve en memnun kaldığım araç C5 oldu..Almadan önce çok tereddütleirm olmuştu Fransız arabası diye ama 3 aydır kullanıyorum kafamda C5 le ilgili hiç bir tereddüt ve sorun kalmadı..İyiki almışım diyordum ama bazı kredi ve maddi sorunlarım yüzünden de çok sevdiğim aracımı satılığa çıkarmak zorunda kaldım..Bakalım hayırlısı..Biraz maddi açıdan rahatlayabilirsem satmaktan vazgeçeceğim zaten..C5 sahipleri bence çok şanslı..Saygılar.Ayrıca birşeyi daha yazmayı unutmuşum..Yeni C5 1.6 HDİ motorla gerçekten çok dinamik ve atak bir araba..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi expli -- 7 Kasım 2008; 13:17:36 >




  • c5 iyidir onu bilemem yarım saatlik bi test ettim o kdar ama hiçte memnun kalmadım testten çünkü ışıklarda kalkarken ağır kalıo araba.test ettikten sonra dışını inceliodum arka farlara baktım led sandım sordum görevliye ledmi die adam hayır led deil led görünümlü dedi gülmemek için kendimi zor tuttumlagunada 1.5 motorda fullünde bi-xenon far var hemde aflli yani virajlarda dönüo far c5teki gibi 2.0 motorda sunulmuo xenon farlar ve lagunanın arka farları led görünümlü deil LEDlaguna herşeyiyle c5in üstünde bu kesin Lagunayı 3 aydır kullanıorm 2500 km yaptık çok memnunuz herkese tavsiye ederim alanlar pişman olmaz!!!




  • Bir aracı 3 ay kullanıp sorunsuz diyemeyiz, hele bi geçsin bakalım 1-2 sene ondan sonra sorunsuz diyelim
  • 10 senedir Renault kullanıcısıyım Renault'ta sorun yaşamadım bu yeni arabasında hiç sorun yaşamam bundan eminim.tabi ne olacağı belli olmaz ama sorun yaşamayacağımı düşünüorm
  • Akşamları falan dikkatli baktığımda led zannettim ama olsun çok hoş duruyo gerçekten. Lagunanın torku daha mı yüksek c5 ten, belki bu yüzden ağır kalabilir ağırlık olarak c5 daha ağır galiba
  • c5 le lagunanın torkları aynı 240 Nm ama c5 daha ağır 1500 kg galiba emin deilim c5 1.6 motor 5 vites laguna 1.5 motor 6 vites bu da lagunanın performansına etki edebilir!
  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.