Şimdi Ara

Lancia Ypsilon 0.9 twinair MTA YARDIM.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
39
Cevap
1
Favori
18.274
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar,

    Kullanan varsa Lancia Ypsilon 0.9 twinair MTA hakkında ki görüşlerinizi merak ediyorum.
    Arabayı bayan kullanacak, yılda 3defa uzun yola çıkılır en fazla.
    * Otomatik park özelliği olması bizim için çok iyi.
    * Standart Start & Stop özelliği var.
    * Yıllık vergisi 517TL
    * Şehir İçi Tüketim 4.9 lt Şehir Dışı Tüketim 3.7 lt Ortalama Tüketim 4.1 lt

    Eylül Ayı Anahtar Teslim: 37.270 TL + 1100 TL (Masraflar sigorta,vergi,ruhsat,plaka vs)
    Dolce Vita Magic Paketi alınca içinde: 15" Alüminyum Jantlar + Sis Farları + Elektrikli Arka Camlar + Otomatik Klima + Magic Parking + ESP+ Yağmur Sensörü +Cruise Control = 3200TL

    Motor (85HP), kalite, sağlamlık, benzin tüketimi f/p değendirmesi olarak nasıl ? Aldığımız aracı satmayacağımız için ikinci elde fiyat kaybı önemli değil. Özellikle arabaya sahip olanlarda yardım bekliyorum.

    Saygılarımla.
     Lancia Ypsilon 0.9 twinair MTA YARDIM.







  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Lancia Ypsilon 0.9 TwinAir MTA: Kapsamlı Bir İnceleme

    Giriş Lancia Ypsilon 0.9 TwinAir MTA, kompakt boyutları, şık tasarımı ve gelişmiş teknolojik özellikleriyle öne çıkan bir otomobildir. Bu incelemede, Lancia Ypsilon 0.9 TwinAir MTA'nın performans, yakıt verimliliği, iç mekan ve sürüş dinamikleri hakkında kapsamlı bilgiler sunacağız.

    Performans Lancia Ypsilon 0.9 TwinAir MTA, 85 beygir gücü ve 145 Nm tork üreten 0,9 litrelik çift silindirli bir turboşarjlı benzinli motora sahiptir. Motor, 6 vitesli yarı otomatik MTA şanzımanla eşleştirilmiştir. Bu kombinasyon, şehir içi sürüş koşullarında yeterli performans sunar ancak otoyol hızlarında sollamalar için biraz daha fazla güç gerekebilir.

    Yakıt Verimliliği Lancia Ypsilon 0.9 TwinAir MTA, etkileyici yakıt verimliliği rakamlarına sahiptir. Resmi verilere göre, araç ortalama 100 kilometrede 4,2 litre yakıt tüketir. Gerçek dünya sürüş koşullarında, yakıt tüketimi sürüş stiline ve yol koşullarına bağlı olarak değişebilir, ancak yine de ekonomik bir seçenek olmaya devam eder.

    İç Mekan Lancia Ypsilon 0.9 TwinAir MTA'nın iç mekanı, ferah ve iyi donanımlıdır. Kabinde kaliteli malzemeler kullanılmıştır ve ergonomi iyi düşünülmüştür. Ön koltuklar rahattır ve yeterli baş ve bacak mesafesi sunar. Arka koltuklar daha küçük yolcular için daha uygundur ve uzun yolculuklar için sınırlı diz mesafesi olabilir.

    Sürüş Dinamikleri Lancia Ypsilon 0.9 TwinAir MTA, çevik ve keyifli bir sürüş deneyimi sunar. Direksiyon hassastır ve süspansiyon iyi ayarlanmıştır, bu da hem şehir içinde hem de otoyolda güvenli ve istikrarlı bir sürüş sağlar. Ancak, yüksek hızlarda yol gürültüsü kabine girebilir.

    Sonuç Lancia Ypsilon 0.9 TwinAir MTA, şehirli sürücüler için iyi bir seçenektir. Kompakt boyutları, yakıt verimliliği ve gelişmiş teknolojik özellikleriyle, günlük işe gidip gelmeler ve hafta sonu kaçamakları için idealdir. Bununla birlikte, daha fazla güç ve daha geniş bir arka koltuk arayanlar, alternatif seçenekleri değerlendirmek isteyebilirler.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Bir bayan için gayet uygun bir araç.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bi yerde okumuştum benzinli motor kasayı taşıyamıyor diye
  • Motor 2 silindirli. Belirteyim dedim..
  • Geçen gün ilk defa gördüm.Çok tipsiz bi' araç
  • Bir bayanin performans o-100 gibi degerlerle ilgilenecegini sanmam. Test surusu yapsin rahat kullanabiloyorsa alsin. Yoksa 10 dakikada gidebildigi yere 11 dk da gitse ne olacak.

    Her araba gerekirse 1. Vitese alir ama her arabanin ciktigi yerden cikar. Dert etmeyin yokusta kalmaz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bi arkadaş geçenlerde italya seyahatinde şehirlerde çok sayıda ypsilon(nasıl okunuyosa artık) gördüğünü söylemişti, onlar hangi versiyondur bilemiyorum ama piyasada atmosferik 1,2 motorlu birsürü araç varken(çoğu bu motordan güç ve tork olarak aşağıda) 85 hp turbo b sınıfı bir aracın performans olarak sıkıntı yaratacağını sanmıyorum(yanlış hatırlamıyorsam ödüllü bir motordu bu), şimdi baktım fiat 500 de bu motor kullanılmış 85 hp ve 145 nm tork olduğu yazıyor, arkadaşın yeni kasa civic i 120 hp ve 150 nm tork, durum buysa yengeye söyleyin gaza basarken dikkat etsin
  • Yorumlarınız için teşekkürler. Kullanan bir arkadaş varsa iç malzeme kalitesi, yedek parça fiyatı, yakıt tüketimi, sanzımanı vs. gibi konularda ayrıntılı bilgi almak isterim.
    Alternatif olarak Yaris var ama ypsilon daha çekici duruyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Saldıray_TR -- 3 Eylül 2013; 23:37:33 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Saldıray_TR

    Yorumlarınız için teşekkürler. Kullanan bir arkadaş varsa iç malzeme kalitesi, yedek parça fiyatı, yakıt tüketimi, sanzımanı vs. gibi konularda ayrıntılı bilgi almak isterim.
    Alternatif olarak Yaris var ama ypsilon daha çekici duruyor.

    ypsilon kullanan birini bulmanız çok zor ama size yaris yerine suzuki swift öneririm 2 hafta once makyajlı kasaları da geldi bir bakın .
  • Bence sunduklarına göre talep edilen fiyata bakınca gayet mantıklı bir araç.Hele eşiniz için çok da şık bir seçim olur
  • Yolda bir kere gördüm. Sadece diyebileceğim çok tipsiz bir araç olduğu diğer konular hakkında hiç bilgim yok.
  • Niye satılmıycak diye alıyorsunuz, hayatın ne getirceği ne götürceği belli olmuyor genede para sizin tabiki.
  • Alfa Romeo ve Lancia tarzı araçlar heves meselesidir. Bahsedilen aracı bilmiyorum ama donanımlar dahilinde fiyat gayet guzel. Farklı bir arac alayım, ikinci eli dert etmem derseniz durmayın hic.

    Daha klasik takılırım, 2 yıl sonra değiştiririm derseniz almayın. Aldığınızın yarı fiyatına satarsınız demiyorum kesinlikle. Ama diğer markalara gore bir miktar dusuk olur.

    Keyifle binin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • O fiyata daha makul bir urun oldugunu sanmiyorum acikcasi...

    En az 5-6 sene binerim diyorsaniz alin bence de.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Saldıray_TR


    B sınıfı arabaya 37 bin lira para verilmez.40 bin hiç verilmez.
    Alınacak ypsilon:
    YPSILON 1.2 Fire Evo 69 32.300 TL + 1.100 TL
    35k civarına indirimle iyi donanım alırsınız.
    Eğer otomatik şartsa sizi sahibinden.com a alalım,C sınıfı auris focus gibi şahane araçlar var.
    kazıklanmayın.
  • Kimi dizellerden bile düşük yakıt tüketimi ve fiyatı itibariyle fayda maliyet oranı çok iyi.

    Diğer taraftan carbuyer yerin dibine sokmuş ve euroncap testi yok...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gmrkmustafa

    bi arkadaş geçenlerde italya seyahatinde şehirlerde çok sayıda ypsilon(nasıl okunuyosa artık) gördüğünü söylemişti, onlar hangi versiyondur bilemiyorum ama piyasada atmosferik 1,2 motorlu birsürü araç varken(çoğu bu motordan güç ve tork olarak aşağıda) 85 hp turbo b sınıfı bir aracın performans olarak sıkıntı yaratacağını sanmıyorum(yanlış hatırlamıyorsam ödüllü bir motordu bu), şimdi baktım fiat 500 de bu motor kullanılmış 85 hp ve 145 nm tork olduğu yazıyor, arkadaşın yeni kasa civic i 120 hp ve 150 nm tork, durum buysa yengeye söyleyin gaza basarken dikkat etsin

    ipsilon diye okunuyor. italyancada ``y`` demek.

    ayrica sozkonusu arac isterse 1500Nm tork olsun gene 85bg ile 120bgin yanindan gecemez.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ruoja

    bi yerde okumuştum benzinli motor kasayı taşıyamıyor diye


    Onu yazan kilolu bir kadin miydi acaba

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Temelde Fiat Panda olan bir model. EuroNCAP'e girmemiş olabilir ancak Panda 4 yıldız sahibi. Donanım olarak bayağı dolu. Yine de ben olsam bunun yerine Panda veya Citigo alırdım.






    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BebeBiskuvisi -- 4 Eylül 2013; 18:40:12 >




  • Teşekkür ederim yorumlarınız için
    Evet EuroNcap testi yok, carbuyers suruş ve iç materyalini beğenmemiş, test surusu yapmak lazım yakın zamanda.
    Otomatik vites olması şart hocam, şeklide hoşumuza gitti açıkcası. ( göstergeler terste olsa bile) Park yeri, ve park edecek kişi acısından ufak araba olması önemli :)
    Lanciaların yedek parçası pahalı mı acaba?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Saldıray_TR -- 5 Eylül 2013; 2:24:03 >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.