Şimdi Ara

Lenovo ve UPS kargo rezaleti

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
9
Cevap
0
Favori
380
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Lenovo bilgisayarımın altındaki vidalar ben hiçbir şey yapmadan kendiliğinden çıktı. Bu nedenle garantiye yolladım. Garantide işlem yapıldıktan sonra bana bilgilendirme maili geldi.
    "DİKKAT!!! Kargonuzu teslim alırken cihazınızın sağlamlık ve aksesuar kontrolünü mutlaka yapınız. Hasarlı veya eksik aksesuarlar ile gelen cihazları teslim alırken kargo firmasına tutanak tutturunuz veya teslim almayınız"
    bu şekilde yazıyordu. Bu sabah saatlerinde UPS kurye geldi. Cihazı açarak kontrol etmek istediğimi belirttim. Hiç hoş olmayan bir tavır içerisinde açamayacağımı belirtti. Maili gösterdim kargo çalışanına." Bu kargoyu ya şimdi alırsın ya da 3 -4 ay boyunca alamazsın. Kaybolursa da sen bilirsin" şeklinde ses tonunu yükselterek gitti.
    Bu durumda lenovo müşteri hizmetlerini aradım. Bana müşteri temsilcisi " açtırmaları gerekiyordu, nasıl açtırmazlar. Konuyu gerekli yetkililere bildiyorum. Bizden haber bekleyin" diyor.
    UPS Türkiye müşteri hizmetlerini arıyorum. "Kargoyu zaten açma gibi bir lüksünüz yok. Teslim alırsınız, o zaman açabilirsiniz" diyor. Lenovo tarafından gelen maili okuyorum. "Lenovo yanlış yönlendirmiş sizi. Bizim bu tür bir uygulamamız yok, kargoyu teslim aldıktan sonra açabilirsiniz." diyor.
    Tekrar Lenovo müşteri hizmetlerini arıyorum. "Bekleyin, size dönüş sağlanacaktır" diyor.

    Bu durumda acaba ne yapabilirim? Şikayetvar sitesine yazdım. Bunun dışında sesimi nerede duyurabilirim, yardımcı olur musunuz?







  • acaba önerisi olan kimse yok mu?
  • Yapabileceğiniz bir şey yok hocam. Videoya alın olayı. Teslim alın hemen açın sorun var mı yok mu. Kanıtınız olur. Baştan sona hepsini tek 1 video ile yapın.
  • ben sana komiğini anlatayımda akşam akşam yüzün gülsün arkadaşımın lenovo klavye arızası verdi daha 2-3 haftalıkken neyse servis kaydı oluşturduk ups alacak dediler beklemeden ücretsiz kargo koduyla ups kargoyu arayıp eleman yönlendirmelerini istedim. 2 saat sonra eleman geldi kargo takip kodu verdi kodu giriyoruz kayıt yok. neyse ertesi gün lenovoyu arıyoruz laptopun durumu nedir şu isimde şu seri nolu laptop gönderdik bunlarda diyo bize gelen böyle bi laptop yok. bombaya bak bizim kargocunun verdiği kargo kodu yanlış laptop kahramanmaraşa alakasız bir firmaya gitmiş firmaya ulaştık sekreteryada eleman biz bir yanlışlık olduğunu anladık kargonuzu açmadık dedi rica ettik istanbulda mecidiyeköy lenovaya gidecek gönderebilirmisiniz diye adamlarda dürüstmüş ki gönderdiler. ne mi oldu laptop geçen bayramda önce gene aynı arıza için servise gitti klavye üst panelle birleşikmiş komple değişti. umarız bir daha arıza çıkarmaz : )))))




  • muratd555 M kullanıcısına yanıt
    Servis iadeyi Kahramanmaraş'a gönderseydi daha çok gülerdim. Bi' dahaki sefere artık
  • Olay sonsuz döngüye girmiş. Stack Overflow oluşursa kurtarabilirsin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: islamzeki

    Servis iadeyi Kahramanmaraş'a gönderseydi daha çok gülerdim. Bi' dahaki sefere artık
    Zaten ben gerekli bilgilendirmeyi yaptim servis size gonderirse sizde bize gonderirsiniz diye 😁😁😁😁😁

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Lenovo pişmanlıktır.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.