Şimdi Ara

Leon 1.2 TSI rölanti dalgalanması

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
21
Cevap
0
Favori
2.874
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba,
    Aracım 2015 model 7500 km'de. Dün aracımı çalıştırıp yola çıktım yaklaşık 200 metre sonra ışıklarda durdum, start-stop devreye girdi motoru kapattı (bu kadar çabuk, motor ısınmamışken devreye girmemesi lazımdı sanki) sonra yeşil yanınca debriyaja bastım motor çalıştı, ardından rölanti 400-500 devre düştü geri arttı derken 200'e kadar düştü biraz daha dalgalandı ama stop etmedi, gazı kökleyince toparlandı kaldırdım aracı bir kaç kez daha denedim bir daha yapmadı.
    Neden olmuş olabilir, TSI motorda böyle bir sıkıntı yaşayan oldu mu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • quote:

    Orijinalden alıntı: _MaxPayne_

    Merhaba,
    Aracım 2015 model 7500 km'de. Dün aracımı çalıştırıp yola çıktım yaklaşık 200 metre sonra ışıklarda durdum, start-stop devreye girdi motoru kapattı (bu kadar çabuk, motor ısınmamışken devreye girmemesi lazımdı sanki) sonra yeşil yanınca debriyaja bastım motor çalıştı, ardından rölanti 400-500 devre düştü geri arttı derken 200'e kadar düştü biraz daha dalgalandı ama stop etmedi, gazı kökleyince toparlandı kaldırdım aracı bir kaç kez daha denedim bir daha yapmadı.
    Neden olmuş olabilir, TSI motorda böyle bir sıkıntı yaşayan oldu mu?

    Kirli yakıt denk gelmiş olabilir..F30'umdada benzer bi problem yaşamış servise çektirmiştim sebebinin kirli yakıt olduğunu söylemişlerdi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cauvr


    quote:

    Orijinalden alıntı: _MaxPayne_

    Merhaba,
    Aracım 2015 model 7500 km'de. Dün aracımı çalıştırıp yola çıktım yaklaşık 200 metre sonra ışıklarda durdum, start-stop devreye girdi motoru kapattı (bu kadar çabuk, motor ısınmamışken devreye girmemesi lazımdı sanki) sonra yeşil yanınca debriyaja bastım motor çalıştı, ardından rölanti 400-500 devre düştü geri arttı derken 200'e kadar düştü biraz daha dalgalandı ama stop etmedi, gazı kökleyince toparlandı kaldırdım aracı bir kaç kez daha denedim bir daha yapmadı.
    Neden olmuş olabilir, TSI motorda böyle bir sıkıntı yaşayan oldu mu?

    Kirli yakıt denk gelmiş olabilir..F30'umdada benzer bi problem yaşamış servise çektirmiştim sebebinin kirli yakıt olduğunu söylemişlerdi.

    Anladım hocam mantıklı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • cauvr'un da dediği gibi kötü yakıttan olmuş olabilir. Diğer seçenekler gaz kelebeğinin ve benzin filtresinin kirlenmesi olabilir. Fakat aracınız çok yeni olduğu için bunların oluşacağını sanmıyorum. Problem tekrarlanmadıysa çok takılacak bir durum değil
  • Eger kotu yakitsa ki cok yuksek ihtimal,Shell'den Nitro alip motor ideal isidayken biraz devirli kullanin arabayi,durum kotu degilse temizlenir diye dusunuyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam benim juke tada aynisi hala var. Peder bey ne idugu belirsiz yakit alinca devir dusmesi başladı. Dun shellden fulledim. Bakalim ne olacak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arabayı alırken kesinlikle Shell'den almayın VAG araçları Shell yakıt ile sıkıntı çıkarıyor dedi yetkili servis, ben de bugüne kadar Opet'ten ve BP'den aldım. Yine Shell'e döneceğim herhalde böyle olacaksa.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    2000 fiesta 1.25 rölanti sorunu
    8 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _MaxPayne_

    Arabayı alırken kesinlikle Shell'den almayın VAG araçları Shell yakıt ile sıkıntı çıkarıyor dedi yetkili servis, ben de bugüne kadar Opet'ten ve BP'den aldım. Yine Shell'e döneceğim herhalde böyle olacaksa.

    Yakıt kalitesi istasyondan istasyona değişiyor, benim aracımda rölantide titremeyide Shell yapmıştı, opet'in genel olarak kötü olduğuna dair bi kanı var zaten.Ben genelde çok fazla akaryakıt satışı yapan bildiğim istasyonları tercih ediyorum, marka yerine.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba.
    Yakıttan ziyade ateşleme problemi gibi geldi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mytohology

    Merhaba.
    Yakıttan ziyade ateşleme problemi gibi geldi.

    En az 10 kere Start-Stop'u devreye sokup çalıştırdım, rölantide de baya çalıştırdım bir daha hiç yapmadı ama hocam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _MaxPayne_

    Arabayı alırken kesinlikle Shell'den almayın VAG araçları Shell yakıt ile sıkıntı çıkarıyor dedi yetkili servis, ben de bugüne kadar Opet'ten ve BP'den aldım. Yine Shell'e döneceğim herhalde böyle olacaksa.

    1.6 FSI,1.2 ve 1.4 TSI olmak uzere 3 farkli Vw modeli kullandik,3unede sadece Shell'den benzin kullandik,bi problem yasamadik.Farkli farkli istasyonlardan hemde.Shell iyidir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bobin sorunu
  • Tsi motorda soğukken bu dalgalanma oluyor hepsinde var çalışma prensibi boyle polo grubunda bu konu konuşuldu her zaman yapmasada bazı durumlarda araba uzun sure çalışmadığında , ilk çalışmada beklenmediginde , hava soğukken veya yakıt ta bende shell alıyordum çok dalgalanma yapıyor ve performansta bir miktar düşüyor ama az yakıyor. Bp aldım yakıt nerdeyse 1 litre arttı ama dalgalanma baya azaldı binde bir oluyor .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dediginiz gibi aracimi ilk calistirdigimda 1300 devir civarinda oluyor. bi 15 sn. kadar bekledigimde 1000 devire dusuyor. araci ilk calistirmada bir sure beklemek lazim zarar vermemek icin.
  • benim 1.2 arabada motor sıcakken bazen oluyor ama tsi değil,yakıtla alakası olduğunu sanmam normal bence.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aracı ilk çalıştırmada rölanti yüksek oluyor her arabada o normal mesela bunda dediğiniz gibi 1200-1300 oluyor düşene kadar bekliyorum ama 200 devire kadar düştüğünü hiç görmedim şahsen başka bir araçta.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Korkulacak bişey değil bence, Soğuk motordan dolayı da olabilir diye düşünüyorum, hemen stop etmemesi lazımmış bence, ben bizim 1.6 tdi'da start stopu hemen kapatıyorum, motor (yağ sıcaklığı minimum 65 70) ısındıysa sadece kırmızıda dururken aktif ediyorum o kadar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Polodada start stop hemen devreye giriyor motor ısınmadan ,buda tekrar motor ısınmasından dolayı rölantide dalgalanma oluyor 200 devire değil ama 400 ila 1500 arası geziyor .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • emisyon paketlisini deneyin birde kirli yakıtı temizliyormuş
  • _MaxPayne_ kullanıcısına yanıt
    haklisiniz 200 devir anormal bi durum, ben belki ilk calistirmada beklemeden hareket ettiyseniz sebebi o olabilir diye yazmistim, zaten bu duruma dikkat ediyormussunuz. umarim bir daha tekrarlamaz :)
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.