Şimdi Ara

LG G3 SIKINTILAR ÇOK ACİL

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
470
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar cihazım yaklaşık 20 aylık Ağustos 2014 te aldım bu zamana kadar sıkıntı çıkarmadı ve sonunda benimde başıma kronik kasa çatlağı (Gayet belirgin) ve kendi kendine yeniden başlatma sorunu meydana geldi.Bu sorunların yanında şarj aleti temassızlığı ve ekranın durup dururken yavaş yavaş kararması ve çizgiler oluşturması ufak bir titreme de söz konusu kilit tuşuna basıp tekrar açtığımda düzeliyor fakat 10 saniye sonra tekrar aynı şarj aleti olmadan telefon açılmıyor.Bulunduğum şehirde yetkili LG Premium Service var cihazımda Lg TR garantili olduğu için direk oraya götürücem.Giderken cihaz yeterlimi yoksa kutu ve garanti belgesi şarj aleti kulaklık herşeyi mi götürmem gerek ve bu sorunlar karşısında sıfır kutulu cihaz verme olasılıkları nedir.Cevaplarınız için teşekkürler.

    !! Takıntılı biri olduğum için cihazı çok temiz kullandım 1 tane bile çizik yok üzerinde çatlaklar haricinde ve ısınmasın diye 1 kez bile oyun yüklenmedi.Cihazda meydana gelen bu sorunlar kesinlikle hor kullanmadan dolayı değil kendi kendine meydana gelmiştir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi chevy70 -- 22 Nisan 2016; 3:26:47 >







  • kardeşim anakartında sorun olabilir ama telefonunda birden fazla teknik arıza olmaya başlamış garantisi varsa iyi olur hallederler ayrıca yanında faturan olması yeterli premium servis olması da iyi kronik arızalara değişim verebiliyorlar hiç vakit kaybetmeden götür derim şimdiden geçmiş olsun
  • sca_venger_ S kullanıcısına yanıt
    Çok teşekkür ederim dediğiniz gibi kasa çatlaması ve yeniden başlatma sorunu kronik sorunlar ve bu da ayıplı mal sayılır değişim vermeleri çok güzel olur fakat cihaz 20 aylık olduğu için kabul ederler mi ve servise gittiğimde nasıl bir konuşma yapmalıyım ki değişimi kabul ettireyim.
  • chevy70 C kullanıcısına yanıt
    20 aylık falan olmasına bakmazlar Garantimin bitmesine 20 gün kala verdim servise G2im G3 ile değişimi sağlandı.

    Kullanıcı hatası yoksa ve parça temin edilemezse değişim olur. Parça temin edilirse değişim yapmazlar. Yani yapacağınız konuşma pek önemli değil sıkıntılarınız anlatacaksınız değişim isteyeceksiniz başka yapacağınız bişey yok parçaları 20 iş günü içinde temin edemezlerse zaten mecbur değiştirecekler.

    Kutu ve aksesuarları götürmezsen ve değişim olursa kutusunu senin yanında açıp, yeni cihazın sadece kendisini veriyolar kutu ve aksesuarları da teslim edersen kapalı kutu cihazı olduğu gibi verecekler olayı bu.
  • omer_balkan O kullanıcısına yanıt
    Dostum bilgiler için çok sağol gerçekten yararlı oldu senin G2 deki sorun neydi peki?
  • chevy70 C kullanıcısına yanıt
    Rica ederim.

    Kronik ekran sararması sorunu. 1.sinde LCDyi 1 gün içerisinde değiştirip teslim etmişlerdi. Ama son gönderdiğimde yedek parça sıkıntısı vardı LG'de ve çoğu G2 kullanıcısı gibi benim G2 de G3 oldu

    Bu arada dipnot olarak değişim süreci uzun olabiliyor ama değiyor toplamda 38 gün beklemiştim..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi omer_balkan -- 22 Nisan 2016; 14:06:28 >
  • omer_balkan O kullanıcısına yanıt
    Hocam cihazı vereli tam 2 hafta oldu bugün ve EKRAN+ANAKART+BATARYA BEKLIYOR PARCA STOK NO DEGISIME SEVK yazıyor servisin sitesinde sorguladığımda LG yi aradığımda ise değişim çıktı denildi.Size bir kaç sorum olacak sıfır kutulu cihaz verecekler diye tahmin ediyorum.
    1-G3 cihaz yerine G4 verme şansları varmıdır
    2-Faturamda yazan rakam 2 bin küsür malum g3 yarı fiyatlarında neredeyse eğer g3 verirlerse pek adaletli olacağını sanmıyorum.LG y arayıp kendilerine aradaki farkı verip G5 almayı istediğimi söyleyeceğim oluru var mıdır? Teşekkürler.
  • chevy70 C kullanıcısına yanıt
    Tabi G3 Stoklarda yoksa ancak o zaman G4 verirler.

    Aradaki farka üst model vermezler.. Ancak size 20 iş günü içinde parça tedarik edilemeyeceği için değişim çıktı ve aynı zamanda iade hakkı da doğmuş oldu. Değişimi kabul etmeyip tüketici heyetine iade için başvurabilirsiniz %99 olumlu sonuç çıkacaktır. Ama süreç 4-6 Ay olabilir.
  • omer_balkan O kullanıcısına yanıt
    Hocam çok teşekkür ederim.G3 artık istemiyorum hatta LG kullanmayı düşünmüyorum artık.Bana sıfır cihaz yollasalar bile haziran gibi elimde olur anca ve garantimin bitmesine 2 ay kaldı.Yeni gelen cihazında 24 ay garantisi olmayacağına göre iade şuan mantıklı gözüküyor.Fatura bedelime tekrar baktım 2544 tl 2 ay içinde bozulursa tekrar gider eğer bozulmaz ise telefon zarar yazar bana bilgileriniz için tekrar sağolun 4-5 ay sabredip fatura bedelimi alıp Apple düşünüyorum.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.