Bildirim
Lpg kullananlar için Simit tank mı güvenilir ? Yoksa silindir tank mı ?
Deeyaple Bluetooth hoparlör, küçük, taşınabilir müzik kutusu, 5.3 IPX7, su geçirmez, kablosuz, stereo eşleştirme, eller serbest konuşma, RGB ışık, dış mekan, kamp, bahçe, parti, seyahat için, %50 ses : Amazon.com.tr: Elektronik
https://www.amazon.com.tr/dp/B0CQLT78BK?ref_=pe_111927571_1111269711_fed_asin_title
5 sa. önce paylaşıldı
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü, 1 Mobil
Giriş
Mesaj
-
-
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı > -
Sadece tahminimce küçük boy tüp tank tam ortalanarak konulursa en güvenlisi olur. Zira yan darbede büyük tüp, arkadan darbede simit tüp illa ki hasar alacaktır.
Cahil cevabı benimki bilenler gelir anlatır nasıl olsa, biz de yerimizi alalım. -
kullanışlılık açısından simit tank daha iyi.güvenlikte pek fark olacağını sanmam.
güvenlik için iyi bir tüpçü bulmak daha önemli.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Silindir daha tehlikeli diye düşünüyorum. Çünkü tank yerinden fırlayarak arka koltukları ittirerek yolcuları çok kötü sıkıştırıyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Tankların belirli kalite normları var. Birinin diğerinden daha güvenli olacağını düşünmüyorum. -
Hiçbir otomobil üreticisi sen oraya LPG tankı takacaksın diye aracın bagajını daha kuvvetli yapmaz. Ayrıca tank patlaması şart değil, tankın yerinden çıkıp öne fırlaması ile ölen, sakat kalan yüzlerce insan var.Sonuçta 4 tane vida tutuyor. O tankı da fırlasın diye kuvvetli sabitlemiyorlar zaten. Eğer ek parça kullansalar bütün tanklar çarpmada yerinde sabit kalacağından yırtılarak patlardı.Ayrıca youtube da REAR IMPACT CRASH TEST olarak arattır. O çok övdüğünüz arabaların arkadan ne kadar zayıf olduklarını bir görün derim.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi volkan3156 -- 29 Mayıs 2017; 13:21:52 >
-
https://youtu.be/RPe1W0xWyAU
Tank patlarcilar gelmeden
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cLk -- 30 Mayıs 2017; 10:27:5 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
-
Valla mitsubishi colt aracımda simit tüp var. Arabanın bagajı aşırı küçük yani lpg tankı ile arka tampon arasında 1 karış mesafe bile yok. arkadan en ufak darbe alsam vuran araç direk tüpe girecek diye korkuyorum
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
güvenlikte birşey farketmez -
quote:
Orijinalden alıntı: DOMIX
Fikir vermesi açısından;
Bu testte üç farklı husus var:
1-Her iki araç da bilerek aynı modelden seçilmiş. Vuruş açısını aynı hizada tutarak hasarı, tanka yansıyacak basıncı minimuma indirmek için. Bu araca bir SUV, Jip, Kamyonet, Midibüs v.b.yüksek bir aracın çarptığı testi ben de merak ediyorum. Çünkü bunlar alçak seviyedeki tamponu pas geçip direkt tankı hedefleyeceklerdir.
2-Çarpılan araç station model. Bunların arkalarının hatchback ve notchback araçlardan daha sağlam olduğu herkesçe bilinir. Bu bile SW araçların Avrupa'da bu kadar tercih edilmesinin ana nedenlerinden birisidir. Ayrıca eski kasa corsa-astra ve vectralarda tampon içleri fabrika çıkışı extra bombeli saç ile çevrilidir. Bu da sağlamlığı arttırır.
3- 54 Km./h hızla tofaşa bile çarpsanız fazlaca bir hasar oluşmaz. Hızı %50 arttırın bakın neler oluyor o zaman.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi volkan3156 -- 30 Mayıs 2017; 14:11:9 >
-
Bu testte görüldüğü üzere tankın merkezine tek bir noktadan çarpma basıncı uygulanıyor ve saçta burulmaya, katlanmaya bilerek sebebiyet veriliyor. Hiçbir kaza bu şekilde gerçekleşmez. Akıl var mantık var arabanın neresi bir tanka bu şekilde çarpar ki? Araç tankın tamamına yada büyük bir kısımına çarpar. Bu da tankın tamamının basınç altında kalmasına yol açar. Gerçek hayatta hiçbir zaman çarpma hadisesis bu şekilde gerçekleşmez.
-
quote:
Orijinalden alıntı: ibrahimeltem
Valla mitsubishi colt aracımda simit tüp var. Arabanın bagajı aşırı küçük yani lpg tankı ile arka tampon arasında 1 karış mesafe bile yok. arkadan en ufak darbe alsam vuran araç direk tüpe girecek diye korkuyorum
havai fişek olma
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Hiç sorma hocam herkes yolda önünü kontrol eder, ben sürekli arkayı kontrol ediyorum kendini bilmezin biri uçurmasın beni havaya diye
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
O örneği simit tipini daha güvenli bulduğumdan vermiş idim.
Tamponu aynı aracın vurmasında gelen basınç azalmak bir yana daha çok olur zira basınç tankın dışa en bombeli alanı olan ekvator kuşağına
doğru geliyor
->BASINÇ>>>-0TANK0-<<<<--
Daha yüksek araçların çarpması durumunda simit nispeten alt hizada olacağı için aynı basıncı görme ihtimali daha düşük olacaktır. -
lpg li araç almayın aldırmayın. Heryerde bombaya sarılmış bir biçimde gezmek istemiyoruz.
Lpgli araba derttir. -
Gecmilte 3 yıl LPG'li araç kullandım. Ekonomik durumlar gereği ileride mecbur kalırmıyım bilmiyorum ama çocuk sonrası LPG'li bir araçta arkada çocukların olduğunu düşünmek istemiyorum.
Yalnız olunca insan önemsemiyor, kalabalıklaşınca aynı şekilde dusunemedigimi farkettim.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam böyle bir durumda tank patlar o zaman ?
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam valla yorumunuz içimi kararttı ne yalan söyleyeyim. Lpg o kadar sakat birşey mi ? Yani özellikle Yeni nesil olanlar.
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
En Beğenilen Yanıtlar
Tüm Yanıtları Genişlet
250.000+60.000 km, 8+2 yıl LPGli araç kullandım, hatta ikinci aracıma sıfır kilometrede LPG taktırdım. Hiçbir aracında rölanti dalgalanması, silkeleme veya tekleme yaşamadım. Ara sıra olduğu durumlarda da gaz ayarı ve filtre değişimi ile yine sıkıntı çıkarmadı. Hatta forumlarda bolca uyumsuz olduğu söylenen kit bende arıza lambası bile yakmadı deyim yerindeyse. Bunun en önemli faktörü hatta tek faktörü usta, usta ve usta.
Yeni nesim araçlarla eski nesil araçları karşılaştırmak, karıştırarak yeni nesil araçları yermek gereksiz. Yeni nesil LPG sistemleri, ani durumlarda gaz kesici, gerekirse boşaltmaya yarayan ekipmanlara sahip. Aynı zamanda eski araçlardaki zamanla korozyona uğrayan tanklar, tabiki daha güvensizdir. Yeni nesil pek çok tank basınca ve hasara karşı birtakım testlerden geçiyor. Fark ettiyseniz direk tankı patlayan veya alev alan bir Lpgli araç neredeyse yoktur ekstrem durumlar hariç. Hortum yırtılması veya kaçağı sonrası alev alan yakıt, patlamaya sebep olur. Ayriyetten LPG montajı sonrası hem MMO hem de TÜVTÜRK onayı gerekiyor. Bunlara ek olarak, her muayenede LPG kaçağı olup olmadığı hem depo çıkışından, hem aracın altından hem de motor kısmından kontrol ediliyor. Esasında yangının temel sebebi, havadan daha yoğun olan LPG, kaza anında aracın altında yoğunlaşıyor, herhangi bir yakıcı cisimle karşılaştığında yanmaya başlıyor, yanarken daha çabuk yayılmaya müsait olduğu için kapalı otoparklara girişi yasaktır. |
Benzer içerikler
- belediyeden park yeri kiralama
- zabıta trafik cezası yazabilir mi
- 3 harfli özel plaka fiyatları
- direksiyon sınavını geçtikten sonra trafiğe çıkılır mi
- zincirleme kazada kim suçlu
- uçan araba fiyatları
- renault logan
- trafik cezası itiraz dilekçesi
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X