Şimdi Ara

LPG Lİ ARAÇLA 3000 DEVİRLE 115 KM/H

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
58
Cevap
1
Favori
3.183
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ARAÇ 2010 TOYOTA COROLLA 6 İLERİ VİTES.LPG KİTİNİN MARKASI LANDİRENZO(BOSCH ENJEKTÖRLÜ)

    SİZCE RAKAMLAR HARİKA DEĞİLMİ?



  • Hangi devirde hangi hızda gittiğiniz LPG ve benzin arasında farklılık göstermez ki???

    Aracınızın vites oranları ile alakalı bir sonuç...
    Neresi harika anlayamadım
  • Benzinli yazacaktım(sonuçta dizelle fark eder diye ancak lpgli yazmak geldi içimden çünkü o kadar memnunumki)

    Ayrıca rakamlar bilgilendirme amaçlı.Aracı düşünenenler olur vs.Lpg taktırmakta düşünenler olur vs.

    Dişli oranlarıyla ilgili olduğunu saptamanız gerçekten harika Mühendislik bitirmek gerek herhalde bunu bilmek için.Bana göre harika bir rakam ve size sordum.Eleştiri istemedim.SORUYA GÖRE CEVAP LÜTFEN
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alamre

    Benzinli yazacaktım(sonuçta dizelle fark eder diye ancak lpgli yazmak geldi içimden çünkü o kadar memnunumki)

    Ayrıca rakamlar bilgilendirme amaçlı.Aracı düşünenenler olur vs.Lpg taktırmakta düşünenler olur vs.

    Dişli oranlarıyla ilgili olduğunu saptamanız gerçekten harika Mühendislik bitirmek gerek herhalde bunu bilmek için.Bana göre harika bir rakam ve size sordum.Eleştiri istemedim.SORUYA GÖRE CEVAP LÜTFEN



    Sorunuzu anlayamadım ki?

    Hangi yönden harika?

    3000 d/d'da 115 km/h hızla gitmesi mi?
    LPG ile bunu yapması mı?
    2010 Corolla'ya LPG uygulamasının başarılı olmuş olması mı?

    O zaman ben de yazayım, ben kendi benzinli+LPG'li araçlarımdan biri ile 3000 d/d'da 130 km/h diğeri ile 160 km/h yapıyorum. Bunlar da harika mı? Hayır, bence normal değerler...

    Amacım tartışma yaratmak değil, sadece sorunuz anlaşılmıyor.
    Saygılarımla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bal974 -- 15 Ağustos 2010; 9:29:24 >




  • 1.6 japon arabası için güzel değer
  • oda bişeymi... benim lpg li 92 model eski ford taunus um 3000 devride 5. viteste 120 km-h çevirirdi...hey gidi günler...
  • benzinli araçların çoğunda böyle
    5 vitesli focuslar bile 115-120 arasında bir değer yakalıyor 3000 devirde

    OBK hocanın başlığı vardı şanzıman dişlieriyle alakalı orayı okursanız daha iyi bilgi alabilirsiniz..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: wehby

    oda bişeymi... benim lpg li 92 model eski ford taunus um 3000 devride 5. viteste 120 km-h çevirirdi...hey gidi günler...



    2.0 taunus olsa gerek?


  • Amacım tartışma yaratmak değil, sadece sorunuz anlaşılmıyor.
    Saygılarımla


    Tabii ki tartışma değil amaç.Yazma amacım memnuyetim ve diğer araçları merakım.Sağolsun kendi araçlarını yazanlarda oluyor.Evet arkdaşlar BAŞKA VARMI YÜKSEK RAKAMLAR YAKALAYAN?(motor hacminide yazarsanız yalnız)

    Ayrıca bal974 kardeşim başka forumda tartışmış olmamız burada yok yere tartışma açmana izin vermiyor bence..Lütfen daha fazla yorum yapmayınız burada



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alamre -- 15 Ağustos 2010; 10:46:18 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Akhilleus

    1.6 japon arabası için güzel değer



    Benim ilk defa dikkatimi çekti ve çok da hoşuma gitti.2.0 motor ve üstü kullananlar bu rakama gülebilir tabii ki
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alamre


    quote:

    Orijinalden alıntı: Akhilleus

    1.6 japon arabası için güzel değer



    Benim ilk defa dikkatimi çekti ve çok da hoşuma gitti.2.0 motor ve üstü kullananlar bu rakama gülebilir tabii ki








  • 2.0 VE ÜSTÜ MOTOR KULLANICILARI ORTAYA ÇIKMAYA BAŞLADI AMA SİZLER DE DEĞERLERİ YAZARSANIZ?
  • Orijinalden alıntı: alamre




    Amacım tartışma yaratmak değil, sadece sorunuz anlaşılmıyor.
    Saygılarımla


    Tabii ki tartışma değil amaç.Yazma amacım memnuyetim ve diğer araçları merakım.Sağolsun kendi araçlarını yazanlarda oluyor.Evet arkdaşlar BAŞKA VARMI YÜKSEK RAKAMLAR YAKALAYAN?(motor hacminide yazarsanız yalnız)

    Ayrıca bal974 kardeşim başka forumda tartışmış olmamız burada yok yere tartışma açmana izin vermiyor bence..Lütfen daha fazla yorum yapmayınız burada


    Peki, ama cevap hakkı doğduğu için son yorumumu yapıyorum.
    Ben kişilerle tartışmam, konular üzerine tartışırım. Yani iki konuda da tartışıyor olmamız sadece iki konuda da ayrı düşünmemizden kaynaklanıyor. Şahsınıza karşı bir hareket değil. Başka bir konuda aynı fikirde oluruz, sizi desteklerim.

    Ben tartışma bitsin ve konuya çeşitlilik gelsin diye kendi araçlarımı da yazayım.
    Renault Spring: 3000 d/d - 90 km/h (95 yılında sıfır almıştım, üniversite yıllarımdan kalma otomobilim, 1999'da sattım, 11 sene sonra bana geri geldi )
    Honda Accord 3.0 V6 : 3000 d/d - 130 km/h
    Volvo S80 T6 : 3000 d/d - 160 km/h

    İyi forumlar.




  • Mercedes s500 3000 devirde 210km




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Akhilleus -- 15 Ağustos 2010; 11:17:03 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Akhilleus

    Mercedes s500 3000 devirde 210km





    Hakikatten.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Akhilleus

    Mercedes s500 3000 devirde 210km



    Eeee 517 beygir olsuno kadar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PIERzig -- 15 Ağustos 2010; 12:34:41 >




  • aracıma lpg taktırdım.
    3d mark skorum 5122

    nasıl değer sizce?
  • 1,4 92 beygir Dizel

    3000 d/d : 130 km/h
    3500 d/d : 160 km/h
    4000 deviri geçince son hız olarak 192
  • Corolla D-4D 5. Vites 2000 d-d 95 km/h
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.