|
TÜRK TELEKOM Sınırsız 4.5G Magnet Tarifeleri (Sabit internet altyapısı olmayanlara) (48. sayfa)
-
-
Ben taşıdım ama yukarıda ki arkadaşların yaşadığı karmaşayı bende yaşadım. Çok talep gören bir tarife olmasığı için bayiler bilmiyor. -
Yeni hat almadan geçilebiliyor mu bunlara? Bana da 6 ay 50GB lazım bazen sabit internet kesilip işlerin aksamasına sebep oluyor elimde Huawei B535 4G modem de var böyle bir tarife alıp yedekte tutayım diyorum kesinti olursa birkaç saat ana internet yerine bunu kullanır 5-10GB harcarız.
-
Evet ben Vodafone faturasız hattımı taşıdım. Ama bilgili birilerine denk gelmek gerek. Yoksa baya uzun sürüyor.
Aynı siz gibi sebeplerden 6 ay 50 gb paketi için taşıdım. Dursun ikinci sim yerinde -
Benim hat şuan Vodafonede data hattı. Redbox sınırsız tarifesi tanımlı ama bu ay sonu taahhüt bitiyor ve eve Fiber geldiği için artık sınırsıza gerek yok. Ben de o data hattını buraya taşımayı düşünüyorum en azından yılda 600TL öder internet kesintilerinde vs günü kurtarırım umarım sorun çıkarmazlar tabi :)
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 55superx -- 13 Aralık 2024; 21:46:12 > -
Ben kullandığım faturasız hattı sadece tarife değiştirerek yaptım daha sonra online işlemlerden paket aldım aslında çok basit yaygın olmadığı için çoğu bayi çalışanları bilmiyor..
magnet tarifesi değil cep magnet tarifesi diyeceksiniz , ikisi farklı tarifeler
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi deneme1 -- 13 Aralık 2024; 22:20:7 > -
İzmir'e gitmeme gerek kalmadı. Burda başka bir bayi daha varmış.100gb faturalı olarak aldım. Aylık 380 + hat tesisi + telsiz kullanım ücreti faturaya yansıyacak. Yaklaşık 460 lira fatura çıkacak. Net rakamı ilk faturada görürüz. Taahhütü bitince daha evvel modemde kullandığım vodafone hattımı bimcell'e yada faturasız ttelekoma taşıyıp online işlemlerle takip edeceğim. Şimdilik SMS ile idare edebilirim.
Modem arayüzünden SMS göndererek ;
5555'e TARIFEM yazıp gönderince
9244 numarasından gelen cevap: Tarifeniz: Cep Magnet 100GB tarifesidir. Tarife Iceriginizde yurt ici 100GB internet bulunmaktadir. B001
5555'e TAAHHUT yazıp gönderince
5555 numarasından gelen cevap: Degerli musterimiz,mobil hattiniza tanimli Taahhudunuz:"Evimde M. Modemsiz 12Ay" Baslangic tarihi: 14.12.2024 Bitis Tarihi: 26.11.2025 B001
5555' e INTERNET yazıp gönderince
6000 numarasından gelen cevap: 27.12.2024 00:00'a kadar gecerli yurtici Internet hakkinizdan 102400 MB internet hakkiniz kaldi. Son 2 saat harictir. B001
Evvelden bildiğim *123#, *952# gibi USSD kodlarıyla istenilen ekranlar çalışmıyor...
Edit; Turktelekom Online işlemlerde şöyle bir sayfa keşfettim. Benim telefon hattım Turkcell olmasına rağmen onay verdi.
DATA HATTI SMS FATURA İŞLEMİ linkte;
onlineislemler.turktelekom.com.trhttps://onlineislemler.turktelekom.com.tr/data-hatti-sms-fatura-islemiCep telefonu alanına data hattı numarasını yazıyorsunuz. irtibat numarası alanına normal telefon numaranızı yazıyorsunuz. Benimki Turkcell. Bende numarayı girince pop-up gibi ekrana hata penceresi çıktı. Hata ekranına aldırış etmeden kapatıp alttaki güvenlik kodunu girip devam tuşuyla ilerledim.
Sonraki ekranda telefona gelen SMS doğrulama kodunu girerek devam dedim.
Son ekranda böyle sonuçlandı. 1 ay sonra fatura bilgisi gelir mi bilmem tabi... :)
İşlemlerin ardından data hattına gelen sms; Degerli Musterimiz, Talebiniz uzerine SMS fatura servisiniz aktif hale getirilmistir. Faturaniz onumuzdeki donem itibariyle kisa mesaj olarak gonderilecektir. B001
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Neselikelebek -- 14 Aralık 2024; 12:58:55 >
-
lol de ping ttkom da 150ms alırken turkcell de 50ms
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X