O stellantisin yeni motoru, 1.2 mild hybrid eDCT6(cift kavrama) sanzimanla geliyor. Su an bulundugum yerde C5 aircross bu motorla satilmaya basladi, dediginiz gibi zincir var artik. 30% 50% parcalari degistirerek guncellemisler. Cok verimli oldugu soyleniyor, ancak dayanikliligi onumuzdeki aylarda gorulur. Ayni fiyata satiliyor neredeyse eski versiyonla, o yuzden kagit uzerinde direk tercih sebebi verimlilik sebebiyle. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi T-Y -- 10 Aralık 2023; 10:18:15 > |
Makyajlı Opel Grandland (2022-2024) Ana Konu & Kullanıcı İncelemesi (9. sayfa)
-
-
Deneyimlerini paylaşan arkadaşlara teşekkürler. Yakıt tüketimlerinin takibi için My Opel uygulamasını şiddetle tavsiye ederim. Bence çok faydalı.
Turbo benzinli motor için tüketim değerleri gayet iyi gözüküyor. Bende ki dizel düşük hızlarda ısınana kadar gürültülü -diğer dizeller gibi. Ama tabi yakıt tüketimi düşük.
-
Facebook grubunda yazılan triger kayışının zincir ile değiştirilmesi ile ilgili mesajı hatırlıyorum ancak üstüne görsel istendiğinde herhangi bir paylaşım yapılmamıştı. Bu nedenle öyle bir işlem yapıldığına pek de emin değilim. Ayrıca 1.2 PureTech motor ülkemizde Citroen, Peugeot ve Opel'in birçok modelinde kullanılıyor. Böylesine yaygın bir motor için bu işlem mümkün olsaydı en azından ülkemizde birkaç kişinin yaptırdığını ya da yurt dışında bununla ilgili paylaşımlar yapıldığını görür duyardık diye düşünüyorum.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
8955 km'nin ortalaması bu şekilde. 38 km/h ortalama hız. Bu mesafenin 2500 km'si uzunyol, geri kalanı Ankara şehir içi trafiğidir.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhabalar tekrardan,
araç ile ilgili bir kaç sorum olacak.
Elektrikli bagaj ayak ile açılabiliyor diye biliyordum fakat açılmıyor, bir de resimdeki kırmızı tuşun yanındaki tuşta çalışmıyor o tuşa basınca bagaj kapağını kapatıp kapıları kilitlemesi gerekmiyor mu.
Sürüş modunu her aracı çalıştırdığımda normal mode olarak başlıyor, en son çalışan modda devam etmesi gerekmez mi.
-
Ayak hareketiyle açılması lazım.2 hafta önce beni bagaj kapağı güncellemesi için aradılar, servise gittim kontrol edip sizinkinde bir sorun yokmuş dediler. Ama kırmızı tuşu söylemeyi unutmuşum kapanıyor ama kilitlemiyor. Siz de servise bi uğrayın bence.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Yakıt tüketiminiz çok iyi gerçekten. Eco modda mı kullanıyorsunuz?
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
-
Normal modda kullanıyorum. Genellikle sürüş stilim sakindir, trafikte ani hareketler yapmam, öngörülü bir sürüş yapmaya çalışırım. Mesela 250 m sonra viraja gireceksem veya kırmızı ışıkta duracaksam ayağımı gazdan öncesinde çekerim. Kırmızı yandığı halde dibine kadar tam gaz gidip son anda frene asılanlardan değilim. Böylelikle balata ve disk ömrü de uzuyor. Bu sürüş tarzının ekmeğini yiyorum sanırım :)
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Park yardımı için multimedya ekranının altında sağdaki araç tuşuna basın. Ardından ekranda en üstten park yardımını seçin. Çıkan menüden paralel park veya dikey park seçin. Aracı park etmek isteğiniz tarafa doğru sinyal verin ve ilerleyin. Araç ilgili tarafta uygun park yerini taramaya başlayacak. Bulduğunda ekranda yeşil ile uyarı verecek ve bir bip sesi duyulacak. Biraz daha ilerlemenizi ve sonrasında vitesi geriye takmanızı isteyecek. Devamında ekranda size verdiği talimatlarla park işlemi tamamlanmış oluyor. Yalnız baya hızlı park ediyor, insan bir tırsmıyor değil vuracağız diye :)
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Nasıl yapıldığını bulmuşsunuz ancak ileride yine benzer durumu yaşayan olursa diye görseller ile nasıl aktifleştirildiğini paylaşayım.
Ek olarak, aracı normal modda kullanmıyorsanız aracı her çalıştırdığınızda sürüş modunu değiştirmeniz gerekiyor.
-
Kırmızı düğmeye basarsanız bagaj kapağı kapanır ancak araç kilitlenmez. Sağındaki düğme aktif durumda iken(altında yeşil ışık yanıyorsa) eğer tüm kapılarınız kapalı durumdaysa bagajı ayak hareketi ile kapatırsanız araç kilitlenecektir.
-
Multimedya ekranının alt kısmında fiziksel olarak yer alan butonlardan araç simgesine bastıktan sonra gelen menüden en üstteki "Park Yardımı" yazısına tıkladığınızda gelişmiş park pilotu özelliğini kullanmaya başlayabilirsiniz. Bu aşamadan sonra paralel park mı yoksa dikine park mı yapacağınızı seçip park etmek istediğiniz yöne sinyal verdikten sonra ilerleyerek aracın uygun yeri bulmasını bekliyorsunuz.
-
Teşekkür ederiz bilgilendirmeleriniz için, çok faydalı oluyor.
Donanım özelliklerinde ambiyans aydınlatma yazmasına rağmen olmaması iyi olmadı. Bana aracı anlatırlarken kapı ceplerinde çok az bir ışık var onu ambiyans aydınlatma diye söyledi. Çocuklar olmamasına üzüldü açıkçası.
-
Rica ederim hocam, bilgim çerçevesinde her zaman elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışırım.
2023 model Ultimate araçların da ön kapılarına bir bakmak lazım, eğer onlarda da LED şerit yok ise ambiyans aydınlatma konusunda ufak bir kesinti yapılmış olabilir.
-
Teşekkür ederim. Benim araç 2023 Ultimate şerit led yok, sadece kapı içi eşya gözünde beyaz ışık var.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
@ElectroTech; bu durumda 2023 modellerin ön kapı içlerindeki şerit LED kaldırılmış ve yalnızca eşya gözü içerisindeki aydınlatma bırakılmış.
Ek olarak bagaj kapağının eller serbest olarak açılıp kapanması ile ilgili bir bilgi paylaşayım, bu özelliği ayağınızı sağa sola sallayarak değil de ileri geri yaparak kullanmayı denerseniz başarılı şekilde çalıştığını göreceksiniz.
-
Hakikaten anlamak mümkün değil, nerelerden kısacaklarını şaşırmışlar. En azından Ultimate donanımında olmalıydı. Başka markalar bırakın led şeriti, ayarlanabilir renk seçeneği bile sunuyor üstelik genelde tüm kapılar için.
Aldığım kauçuk paspasları takarken farkettim, sürücü kısmında paspasların takılması için tırnaklar var, arka kısım ve yolcu tarafında yok. Muhtemelen eski modellerde vardı çünkü paspasta delik yerleri mevcut.
-
quote:
Orijinalden alıntı: ElectroTechHakikaten anlamak mümkün değil, nerelerden kısacaklarını şaşırmışlar. En azından Ultimate donanımında olmalıydı. Başka markalar bırakın led şeriti, ayarlanabilir renk seçeneği bile sunuyor üstelik genelde tüm kapılar için.
Aldığım kauçuk paspasları takarken farkettim, sürücü kısmında paspasların takılması için tırnaklar var, arka kısım ve yolcu tarafında yok. Muhtemelen eski modellerde vardı çünkü paspasta delik yerleri mevcut.
Aslında makyajsız kasada da durum aynı hocam, orijinal kauçuk paspasın görsellerini aşağıdaki paylaşıyorum.
Aldığınız kauçuk paspas seti Sahler ya da benzeri bir ürün ise şoför tarafı hariç diğer oturma bölümlerindeki sabitleme yerlerini kullanmak için paspasın kutu içerisinden çıkan aparatlar ile aracın taban kaplamasına delik açıp sabitleme noktalarını kendiniz ayarlıyorsunuz. Aldığım paspasta herhangi bir kayma durumu olmadığı için böyle bir ihtiyaç duymadım, kaysaydı bile taban halısını deleceğimi düşünmüyorum.
-
işçilik süresini kısaltmak için kısmışlardır :) Onların açısından da düşünmek lazım, işte kimisi güvenlik donanımından kesiyor, görsellikte bol davranıyor, kimi sert plastiği bol kullanıyor güvenlik bol bol ekliyor, hepsi farklı kombinasyonlar ile denemeler yapıyor. Tesla çok kötü çarptı, Tesla yüzünden otomotiv dünyası planlanandan çok daha hızlı bir dönüşüme girdiler. VW gibi imkanları çok geniş bir marka bile bu işin altından kalkamadı. Japonlar halen uzun süre Hibrit üretmeyi planlıyordu. Mazda halen içten yanmalı motorların yeterince geliştirilmediğini, bu alanda daha atılacak çok adım var demişti 3 sene önce. Covid dönemi olmasa çok firma batardı. Covid üreticiler için çölde vaha oldu. Ama şimdi Cin krizi geliyor. Türkiye'nin Cinli üreticilere karşı aldığı önlemler uluslararası basında haber oldu. Avrupa, ABD'de bakalım nasıl adım atacak. Yeniden ticaret savaşları gerginliği başlayacaktır.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X