< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ILKERATLIILKER -- 26 Ağustos 2020; 17:3:20 > |
Bildirim
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ILKERATLIILKER -- 26 Ağustos 2020; 17:3:20 > |
Arkadaşlar bir duyuru Malum sarı tenekeyi pazarama üzerinden nays veya maximum kart ile alırsanız 1) e-ticaret kampanyasi saymıyor 2)varsa size özel yüzde 10 indirimden saymıyor, 3) nays ile alırsanız iade vermiyor Sebeb pos cihazını ayırmışlar. Pazarama yazması gerekiyor iken pazarama k. Topkapi yaziyor. Bilginize beş yıldızlı bilgidir . Bir kapı daha bitti. |
Bugün ayın son perşembesi yemekseti 30/15 gelebilir.
|
yazıp yazıp sildim, lanet olsun böyle zihniyete her yerde çıkıyor
|
Selamlar herkese, dün akşam maximum mobil uygulaması ile NFC ödemesi yapmaya çalışırken android telefonum brick oldu ve sürekli restart hale geçti. Hiçbir şekilde telefona erişim sağlayamadim. Sebebi meğerse maximum mobil uygulamasındaki bug dan kaynakliymis. Bütün bilgilerim herseyim uçtu gitti saçma sapan bug dan dolayı. Durumu bari musteri hizmetlerine de bildireyim başkaları mağdur olmadan herkese bildirim yaparlar düşüncesiyle arayil görüştüğümde evet böyle bir durum var cevabını alınca dedim neden bildirmediniz bilseydim uygulamayı kaldirirdim dedim. Eveleyip gevelediler. Bütün bilgilerimi sizin uygulamanizdaki hatadan kaynaklı kaybettim diyorum evet biliyoruz hata var diyorlar. Yahu böyle bir mallık olabilir mi. Sizin test ekibiniz, kontrol ekibiniz yok mu. Hadi tamam teknik bir hata olmuş gözden kaçmış bari bir haber edin. Bunların ne teknolojiden ne bankacılıktan anladıkları yok. Dedim aynı hata işcep uygulamasında var mı işlemleri oradan yapsak sorun olur mu, yok hayır kullanabilirsiniz dediler. Yani android lerde sürekli reboot yaşayan olursa ayarların altında NFC menüsü görünmüyorsa daha önceden görünmesine rağmen yani kaybolduysa telefonu factory reset wipe data ekranına düşüyorsa bilsin ki sebebi maximum mobil uygulamasıdır. Telefon açılır açılmaz hemen uygulamayı kaldırırsanız reboot duruyor. Adminden ve konu takipçilerinden ricam önemli bir konu olduğu için mesajı en tepeye cikarilim derim. Benim gibi başkaları bari magdur olmasın.
|
Hocam sorunuz o kadar tuhaf ki!
|
Banka kampanyalarında harcama hedefleri artarken puanlar hep sabit kalıyor yaklaşık iki yıldır. Hangi banka olursa olsun durum bu maalesef. Enflasyonun yıkıcı etkisiyle durum günden güne daha beter hâle geliyor maalesef. Türkiye yüzyılı dedikleri bu muydu ki?
|
Suiistimal edecek yol bulamayınca forumdan akıl alıyoruz:) Ona da Can yetişiyor ve harcama yap diyerek bütün büyüyü bozuyor:=) |
Market kampanyasında oran düşmüş. 40/600 E-ticaret ise 100/2000 olmuş. Maximum da bozacak idi elbette. Beklenen geç de olsa olmuş. Sağlık olsun. |
Bundan bir tane daha var hemen hemen aynı tarzda ve şekilde soru soruyorlar 🤣 ikisini de bloklayarak rahatlamıştım bir nebze hatta blokladığım halde beni etiketliyordu bir ara
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|