MediaMarkt'ın internet sitesinden 06.10.2020 tarihinde Apple EarPods 3.5 mm kulaklık siparişi verdim. Kulaklık 07.10.2020 tarihinde yani siparişin üzerinden 24 saat bile geçmeden elime ulaştı. Ürünü "Kolay Gelsin" isminde adını ilk defa duyduğum bir kargo firması getirdi. Kovid-19 nedeniyle imza vs alınmadığı için ürünü getiren personel ismimi söyledi ve ürünü verip gitti. O sırada kahvaltı yaptığım için ürünü açamadım. Ürünü aldıktan yaklaşık 15 dakika sonra açtım ve karşılaştığım manzara gerçekten inanılır gibi değildi. Ürünün yarısından fazlası kopuktu (Yani kulaklık kısmı komple yok) ve ürün sarımsı bir renge sahipti. (Muhtemelen kullanılmış bir ürün). Hemen MediaMarkt'ı aradım. Bana yardımcı olamayacaklarını ve kargo şirketi ile irtibata geçip tutanak tutmamı istediler. Daha sonra kargo şirketini aradım, onlar da bana MediaMarkt ile iletişime geçmemi söylediler. İki defa iki firmayla da yaptığım görüşme sonucu tamamen ortada mağdur bir şekilde kaldım ve tutanak tutma imkanım sıfıra indi. Şimdi ben ne yapacağımı bilememekle beraber 280 TL verip aldığım kulaklığın bozuk değil de tamamen kullanılmış ve kopuk gelmesi yüreğime oturdu. Dostlar sizden ricam beni yönlendirmeniz. Ne yapabilirim? Tüketici hakim heyeti bana yardımcı olur mu? Tutanak tutmadan parama geri alabilir, ya da yeni bir ürün talep edebilir miyim? Yardımlarınızı bekliyorum. |
Bildirim