Arkadaşlar merhaba 2 günden bu yana sinir harbi yaşıyorum.. Geçen gün eski telefonumu satıp üstüne para ekleyerek 14 pro max almak için mediamarkt mağazasına gittim telefon almak istediğimi söyledim ellerinde olduğunu ama telefonu tek başına alamayacağımı yanında bir sene de kasko alınmasının zorunlu olduğunu söylediler. Ben bunu kabul etmedim almak zorunda mıyım dedim ama ne yapsam da bunlar paket olarak geliyor tek başına satamıyoruz benden istenilen 46+6 bin lira.. yani ben mağazadan paramla telefon satın alamıyorum.. Malesef durum böyle olunca almadan çıktım.. sonra mediamark müşteri hizmetlerini aradığımda böyle bir şeyin söz konusu olmadığını her hangi bir paket almadan da telefonu tek olarak satın alabileceğimi söylediler ve bunun için kayıt oluşturduğunu gittiğimde bana yardımcı olunacağını söylediler. ( altta okuyacağınız yazıya istinaden ikinci telefon görüşmemde, mağaza müşteri gelsin yardımcı olacağız demiş müşteri hizmetlerinin açtığı kayıta.. ama yine olunmadı ) bunun üzerine tekrar mağazaya gittim ve oradaki müşteri temsilcisine durumu anlattığımda yine aynı şeyleri söylemez mi.. dedim siz benimle dalga mı geçiyorsunuz neden istemediğim birşey için 6000 lira vereyim diye söyleyince bunlar yine, paket şeklinde satılıyor tek başına almanız mümkün değil diye yinelediler.. telefon standında ki satış sorumlusuna gittim o da aynı şeyi söyledi.. peki mağazadan teslim al seçeneği var ve telefon stoklarınızda görünüyor dediğimde, oradan ödeme yapıp alsanız bile mağazamıza geldiğinizde işlem iptal edilmiş olur dediler.. gelde kafayı yeme yahu.. elimiz boş yine geri döndük akşamda aradılar yine müşteri hizmetlerinden sorununuz çözüldü mü diye, siz benimle dalga mı geçiyorsunuz yine gittim yine satış yapmadılar deyince inanamadılar.. Yine kayıt oluşturuyoruz falan filan neyse sürüncemede kaldı.. başınıza hiç böyle bir şey geldi mi acaba.. mağaza personeli, telefonla ulaştığınız çağrı merkezi bunları bilmez onlar bu durumu anlamıyor olabilirler hiç bir şekilde bu telefonu paket almadan size satamayız diyerek son noktayı koydular.. son olarak yukarıda ki nedenlerden dolayı uğraşmak istemediğim için letgo üzerinden bir satıcı apple store mağazasından alınma faturalı kutusu açılmamış 2 yıl distribütör garantili telefonu satıyor bunu alsam ileride sorun yaşar mıyım telefon arızası olduğunda garanti kapsamı için servise gittiğimde ya da başka bir sorun olur mu?? teşekkürler okuduğunuz için.. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tutankhamon -- 3 Nisan 2023; 12:54:7 > |
Mediamarkt Kaskosuz Telefon Satmıyor
Mediamarkt, Türkiye'nin önde gelen elektronik perakendecilerinden biridir. Son zamanlarda, Mediamarkt'ın kaskosuz telefon satmadığı yönünde haberler gündeme geldi.
Mediamarkt yetkilileri, bu haberleri doğrulayarak artık kaskosuz telefon satışlarının yapılmayacağını bildirdiler. Bu kararın, müşterilerin çıkarlarını korumak ve satın aldıkları cihazların güvenliğini sağlamak amacıyla alındığı ifade edildi.
Kaskosuz telefon satın almak isteyen müşteriler, diğer perakendecileri veya ikinci el pazarını tercih edebilirler. Ancak Mediamarkt, telefon satın alan tüm müşterilerine otomatik olarak kaskosuz koruma sağladığı için kaskosuz telefon satışı yapmamaktadır.
Telefon Kaskosu İptal Edilir mi?
Mediamarkt'tan telefon satın aldıktan sonra kaskoyu iptal etmek isterseniz, bu işlem müşteri hizmetleri üzerinden yapılabilir. Ancak kaskonun iptal edilmesi, cihazın herhangi bir hasar veya kayıp durumunda garanti kapsamı dışı kalmasına neden olur.
Bu nedenle, telefonunuzu kaskosuz kullanmak istiyorsanız, olası riskleri göz önünde bulundurmanız ve gerekli önlemleri almanız önerilir.