Şimdi Ara

Megane 2 konfor açılımı

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
17
Cevap
0
Favori
7.323
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Megane II sahibi olarak bu aracın tüm kronik sorunlarının yanında bence tek kusuru süspansiyon konforudur.Bu konuda bir başlık açmak ve yorumları almak istedim.En ufak tırtırıklı asfaltta bile iç mekanın bir çok yerinden gelen zırıltı va çatırtılar bence Renault'un imajına darbe vurdu.Bu sorunları çözmek için tüm plastik parçaları söküp deneme yaptım ama bu seferde göğsün cam ile birleştiği yerlerden,güneşliklerden A sütunlarından tüm kapılardan ve camlarından,koltuklardan,emniyet kemeri bağlantılarından sesler geliyordu.Bozuk bir zeminden geçerken tüm sesler aynı anda geliyor ve insanı adeta çıldırtıyordu.

    Neyse zamanla sünger bant filan gibi şeylerle seslerin bir kısmını kestim ama sonuç gene hüsran.Çünkü asla tespit edilemeyen ya da göğsün altından gelen zangırdamalar hiç kesilemiyordu.Slikon speyler,sünger
    bant,kapı süngeri,yapışkanlı keçe,hepsini denedim.Göğsün iki parçalı yapısı araç hareket ederken bükülmeler sırasında plastikleri yerinden oynatıyor ve parçalanma sesleri geliyor.Şimdi bu şekilde kullanıyorum.Bir daha Renault benim için zor görünüyor.Hangi sınıfta olursa olsun hiçbir araç bu şekilde olmamalıdır.Yorumlarınızı bekliyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tevil -- 21 Kasım 2009; 22:26:43 >







  • Eski bir meg2 hb kullanıcısı olaraktan bu sorunların hiçbirini yaşamadımı belirtmek isterim. Yaşadığım tek sorun, sol sürücü camının elek. motoru cam açılıp kapanırken ince bir çizgi halinde yağ bırakıyordu cam üstünde. Motoru değiştirelim dediler, aracı satmama denk gelmişti değiştiremedim.

    Süspansiyon olarak meg3 kesinlikle ilerlemiş. Şuan coupe kullanıyorum ve bu sorunların hiç biri yok. Bir meg3 test etme imkanınız var ise, meg2 ye göre olan farkları ve yorumlarınızı okumak isterim.
  • Megane 3'ü ben de merak ediyorum.Test etme imkanım olursa yorumları mutlaka yazarım.
  • Benim de arabamı satmamın nedeni bu tıkırtılar ve direksiyon kutusu proplemiydi. Arabayı sattım ama hala megane II nin tipi modeli çok hoşuma gider.
  • Güzel bir şekilde özetlemişsiniz benimde şuan araçtan tek şikayetim ses konusu.Bozuk yolda bu kadar sesli olan otomobil düzgün asfaltta ise gerçekten sessiz.Bende bir çok parçayı söktüm ama nafile, ama yinede kafayada koydum bir şekilde halldecem.Çünkü aynı aracın 2 model üstüne sahip olan arkadaşımda böyle bir şikayet yok.
  • Megane 2 asfalt üzerindeki dalgalı yüzeyleri konforlu bir şekilde geçerken,sert kenarlı yarık ve tümseklerde çok feci bir çarpma sesi yapıyor ki bu da süspansiyonun gereğinden fazla sert olmasından kaynaklanıyor.Yani rahat bir sürüş yapmak çok zor oluyor bu araçta.O bakımdan iç mekan tıkırtı seslerini kesmek imkansız.Bu sesler bir şekilde çözülse bile genel sert karakter yüzünden vuruntular mutlaka olacaktır.Aynı yollarda eski kasa Focus'a (Focus 1) 3-4 defa bindim ve bu sesler o araçta yoktu.Konfor konusunda bir değerlendirme yapmak gerekirse 10 üzerinden Focus'a 8 Megane'a 5 puan verirdim ben.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tevil -- 28 Kasım 2009; 22:02:41 >
  • Soğuk havalarda arka camın üst tarafından tıkır tıkır sesler geliyo bende bunu çözmüş değilim
  • Arkadaşlar biraz kavram kargaşası yaşıyorsunuz sanırım. Megane süspansiyon konforu açısından en konforlu 1-2 araçtan birisidir.
    Hatta süspansiyonu pamuk gibi diyebilirim.Bozuk yoldaki vuruntular süspansiyonun o tür kaplamalarda biraz sesli olmasından kaynaklanıyor.Daha konforlu süspansiyonu ben fiat linea ve fiat bravoda gördüm, kullandım. Diğer tüm araçlara kıyasla megane daha yumuşak ve konforludur.
  • arkadaşlar megane 2 parçaları tamamen kalitesiz ve çabuk arızalanan parçalardır amortisör fransa yollarına göre yapılmıştır kaymak asfalttn çıkmaması lazım ama trkiye asfaltı malum araba çabuk dökülüyo aslında bunlar fazla önemli değil ama en önemlsi 100000 kmden sonra enjöktör tıkanıyo ve pompa arızalanıyo yani sonuç 3500 tl zatn yüzbini geçen arabayı satılığa çıkarıyor tavsiyem fransız alıcaksanız pejo 307 1.6 hdi look 110 hp ben aldım çok memnun kaldım renodan kurtulduğuma çok seviniyorum dış grütnüye kanma benim gibi yanma albir 307 megane sahibi gibi ağama
  • Arka cam derken nereyi kasdediyorsunuz?Eger aracınız HB ise ve bagaj camının üzeri tıkırdıyorsa,bagaj kaplama plastiği cama vuruyor olabilir.Aynı sorunu yaşıyorum çünkü.Arka kapı camlarıysa eğer,fitillerin ve menteşelerin tozlanması,kilidin yağsız kalması ve ya kapı içindeki bir gevşeklikten yapar bu tıkırtıları.

    Süspansiyondan gelen vuruntu sesleri zaten az da olsa var bu araçlarda.Benim dediğim sesler göğüsün altından geldiğini düşündüğüm ve titreşimden kaynaklanan zırıltı şeklinde belirgin bir ses.Böyle bir zeminden geçerken çekiniyorum çoğu zaman.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tevil -- 5 Aralık 2009; 10:46:26 >
  • 2004 megane 2 sedan sahibiyiz, herhangi bir kabin içi ya da kronik denilebilecek mekanik bir tıkırtı-ses gibi bir problemimiz yok. Hiçbir şekilde böyle bir ses gelmedi şimdiye kadar. Aracı asfaltın kaliteli olmadığı ilçe yollarında kullanmamıza rağmen bir ses ya da süspansiyon şikayetimiz yok.
  • her araçta bu tip sesler aslında var bu birazda algıda seçicilikle alakalı birşey megane dan inip focus a binerseniz önce çok sessiz bir araç olduğunu düşünüp sonrasında asfalt uğultusundan ve hb versionda bagaj kapağı sesinden rahatsız olursunuz ama benim düşüncem her ne kadar 0 derece sesli araç olduğuna inanmamakla birlikte özellikle fransız ve italyan araçlarının daha sesli olduğu tartışılmaz mesela megane 2 den inip peugeot 307 ye binerseniz megane 2 nizle gurur duyarsınız :D benimde megane 2 sedan aracımda bu tip ön konsol sesleri mevcut hatta her servise gittiğimde söylüorum sıkıyorlar biraz idare ediyor ama Türkiye yolları malum özellikle çanakkale şartlarında bu sessizlik uzun sürmüyor.Alman yapımı araca geçiş yaparsanız özellikle golf bu anlamda çok başarılı birazdaha rahatlarsınız ama dediğim gibi maksimum 1-2 hafta sonra ondada ses keşfedersiniz :)
  • arkadaşlar bizler biraz araçlarımızı abartıyoruz 30 bin liralık bir arabadan 80 bin liralık bir araçtaki konforu bekliyoruz o yüzden her şeyden şikayet etmeyi bırakın bence megane 2 çok güzel bir araç kapı kollarının soyulması çok konuşuluyordu arkadaşımda passat var kollarının hepsi soyulmuş ama onlar pek kafaya takmıyor başka bir arkadaşmda caddy var aynen onun kapı kollarıda soyulmuş yani bu kadar kafaya takmaya gerek yok sonuçta bunlar kul yapısı olacak ufak tefek sorunlar
  • Bugün ilginç birşeyin farkına vardım.Araç bozuk bir engelden geçerken ön tekerleklerden sonra yani arka tekerlekler engele çarptığı zaman bu sesler çıkıyor tabi bu çok anlık birşey.Ön sorunsuz geçerken ses arka amortisörlere yük bindiği zaman yapıyor.Ama ses aracın içinden ön bölümden geliyor.

    Bu sınıftaki bir aracın konfor düzeyinin çok yukarıda olamayacağının farkındayım.Ama söylediklerim abartı değil.Gerçekten rahatsız edecek bir durum var.Bazılarının hiç ses duymaması konfor konusunun kişiye göre değişken olabilmesinden kaynaklanabilir.Bu aracın içerisinden gelebilecek ufak tefek sesler her sınıf araçta olabilir.Benim bahsesttiğim şiddetli bir plastik çatırdama sesi.
  • Pekiii arkadaşlar.

    Eski kasa

    Üstüne Megane 3 , Fluence , Megan SW gelen
    Rakiplerinide unutmayalım tabi..

    Bu ne Megane 2 imiş hala ay ay , yıl yıl , gün gün , boyuna bütün listelerde lider ?
  • Megane 2 ve konfor asla bir araya gelemeyecek iki kelime.Bir aracın içerisinde deprem oluyorsa söyleyecek fazla birşey yok.Aynı fiyata C sınıfında ve hatta alt sınıflarda dört bir yani titremeyen araçlar varken en iyi yol değiştirmek galiba.Altından fay hattı geçiyor kesinlikle.Ama Megane aşkına yarattığı tüm sorunlar göz ardı edilirse diğer alanlarda fena bir araç değil.Renault mühendisliği bu kadarını yapmış.
  • tevil T kullanıcısına yanıt
    Neden gelemezmiş meganeni en tutulanı olcak arkadasım bide ford focus musş toyota corollaymıs cıvık mış o arabalar boş arabalar arkadas megane en doluları konfor deyıncede focusa bındım bn megane 2 focusa 5 basar buda gercek meganı cekemedıgızden boyle konusuyonuz siz aralarında en az yakan megane en seri megane en donanımlı megane meganenın şase boşlugu genış şase boslugu genıs olan arabanın yer tutusu guzel olur
    (bizde broadway vardı 10 sene bındık araba tenekeydı dogru 93 model nolcak cok bıle ama araba 1 kere yolda bırakmadı ve agır bı arıza vermedı
    ) buda renaultun gururu dur megane on nuaara bir aractır (full olanları) boş larını bılmem ve sınıfının en sesiz olanıda megandır gerisi hikaye siz fordcular
    [http://www.youtube.com/watch?v=X4c8jOoqPaU bu video fukusculara gelsın ] BUDA MEGANENIN GURURUhttp://www.youtube.com/watch?v=EYwbQ8QbakE
    YAZDIKLARINIZA IYI BAKIN SADAN SOLDAN DUYMA LAFLARLA GELMEYIN HA BİDE BU SAF İNSANLAR VAR ARABANIN TENEKESINE PARMAGIYLA VURUYOLAR TOK SES GELINCE SAGLAM OLUYO İNCE SES DUYUNCA TENEKE SAGLAM DEGİL OLUYO COK SALAKCA BISI ARABANIN SAGLAMLIGI KARASORDE YATAR DIŞ SACLARI HEPSININ AYNIDIR KAGIT MISALI .... DİGECEGİM SU Kİ MEGANE 10 NUMARA DIR FULL OLANINI ALIN KAFANIZ RAHAT OLSUN BİDE BU RENAULTU KOTULEYENLERI BILIN KI CEKEMEDIKLERINDEN FRANSIZLAR KONFORUNA DÜŞKÜNDÜR RENAULT MEGANE 1.6 DYNAMİQUE 2004 TAVSİYEEE




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.