Şimdi Ara

megane 2 motorum inflak etti

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
17
Cevap
1
Favori
1.562
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • saygıdeğer forum kullanıcıları 3 gün önce 2004
    model megane 2 1.6 otomatik vites aracimda 1
    günün içerisinde motordan dizel motor gibi
    hatta traktör gibi ses gelmeye başladı ve
    ekranda yag değişimi yapılmalı uyarisi belirdi.
    bende bunun üzerine aynı gün, 1 ay önce motor
    yağını degistirdigim yere gidip gösterdim ve
    usta motor yağını tekrar değiştirdi ama ses
    aynen devam etti. sesin geldiği yerin eksantrik
    dislisi oldugunu soyledi. bende oradan gene
    ayni gun çıkıp aracimi yetkili servise götürdüm,
    servis bir tur atip araci life kaldırdı ve sesin tam
    olarak nereden geldiğini bulmak icin gaz verdi
    ve takir tukur ses gelip araç stop etti ve birdaha
    çalışmadı. motorun silindir kapagini sokup
    baktığımızda aci bir manzara beni bekliyordu.
    pistonlar, sekman, silindir üst kapagi gitmişti.
    servis yeni motorun 12000tl olduğunu,
    toplamaninda 6,7 bin tl yi bulabileceğini
    soyledi. tabi öncelikle bu vahim olay Allahin
    takdiridir, imanin sartlarindan olan kazaya ve
    kadere iman etmiş bir musluman olarak elbette
    üzüldüm ama elden gelen birsey yok. Allah
    beterinden saklasın diyorum artik ve geriye
    bakmak yerine artik ileriye bakip ne yapilmasi
    gerekiyorsa yapmaliyim diyorum. servisin bana
    12bin lira dediği motorun aynısını yani sifirini
    4bin liraya buldum. simdi tereddüt de kaldigim
    nokta şu acaba bu motora guvenilir mi? dikiş
    tutar mi? taktirayim mi? yoksa 4bin liranin
    altinda bir masraf çıkarsa motoru mu
    toplayayim?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • üzücü bir durum.

    sakın servise o kadar para kaptırmayın dedim. 4000 tl ye 0ını bulduysanız kesinlikle taktırın. 4000 tl ye 0 motor bedava.

    bunun haricinde kaza yapmış araçlardan da motor bulabilirsiniz ama yine de 4000 tl den ucuza gelcegini sanmıyorum
  • Sasi ile motor numarasinin birbirini tutmasi gerekir aksi halde muayeneden gecemezsiniz.
  • bıraz daha ayrıntı verırmısnz motor nıye bıttı.yağını da degısmıssınız tam anlamadm...bır de arac kac bındeydı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benzinli faturalı motorsa taktırıp işletirsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dizel kango motorları var elimde.Faturalı.Uymaz değil mi sizinkine?
  • dci motorların 4000tl olduğu bir zamanda servisin söylediği(12000tl)motor fiyatı uçukmuş
    eskiden olsa dizel motor taktırın derdim ama maalesef şimdi böyle bir imkan yok
    anladığım kadarıyla aracı takasla almışsınız ve araç bayağı sorunluymuş geçmiş olsun



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi baybars_ -- 15 Ağustos 2012; 14:17:13 >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Sonradan yapılan, takılan hiç birşey orjinal fabrika çıkışı gibi olmaz. Servis size yüksek fiyat çekmiş. Bence aracınızı servisten alın, iyi bir motor ustasına götürün. Eminim daha ucuza toplayacaktır motoru.

    Bu arada araç kaç kilometredeydi?
  • piyasada sıfır motor silme... dizel motor takamazsın... nedenide türkiyede bu şekilde bir kanun yok... işletemiyorsun...

    öte yandan 120binde bir motorun bitmesi ihtimal dahilinde degil... yağsız kalmıştır o motor...

    kullanıcı hatası...
  • Nedense böyle musibetler basimiza gelince müslüman oluyoruz neyse gecmis olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sissil

    piyasada sıfır motor silme... dizel motor takamazsın... nedenide türkiyede bu şekilde bir kanun yok... işletemiyorsun...

    öte yandan 120binde bir motorun bitmesi ihtimal dahilinde degil... yağsız kalmıştır o motor...

    kullanıcı hatası...

    +1 ya da km düşürülmüştür...
  • Triger kayışı bu sorunu yaşatmış olabilir.

    5 yıl yada 80 binde 1 değişmesi gerekli.
  • Durum nedir acaba?
  • O motor yağsız kalmış maalesef aslında bu antifiriz ve yağ olayı çok basit ancak aksi durumda çok masraf çıkaran işler.Özellikle otomatik şanzıman sahipleri yağı daha sık kontrol etmemiler.Geçmiş olsun.
  • Araci servisten alip adam akilli bir ustanin dukkanina birakin. Oradan da iyi bir rektefiyeci bulun ve yaptirin. Servislerin sacma sapan tekliflerini kulakardı edin. 12bin miş. Yok ya !

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Her şehirde pert araçları söküp satanlar var..Onların yerini bul . Yanına ustanı al git . Orada yüzlerce sökülmüş motor var..Senin arabanın kardeşi bir motor satın al. En çok 750 - 1000 Lira..İçini boşalltır senin arabaya doldur..Ustana işçilik öde..Hepsi bu.. Motor, no değişmiyor...İçindekiler sökülüp değişiyor...1500 Liraya biter.. İSTANBUL ANADOLU YAKASINDA Bostancı Sanayi Sitesine çok yakın YED PA ÇARŞISINDA Renault parçaları satan ERDEMLER VAR...SANDIK MOTOR KAÇ LİRA ? ONU SOR...YENİ EL DEĞMEMİŞ MOTOR İTHAL GELİYOR..SANDIKTA AĞZI KAPALI..El değmemeiş motor 4.000 derlerse uğraşma alıp taktır.Motor no ruhsata işlet....Sana en az 500.000 km hizmet eder.. Buda bir çözüm.. Sana iki yol yazdım. Üçüncü geleneksel yol normal şekilde motor yenileme, rektefiye yaptırmak..Tam motor Yaptırma deniliyor....Geçmiş olsun,kolay gelsin..Sonucu ayrıntılı yaz okuyalım..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi taşkafa -- 26 Ağustos 2012; 6:49:33 >




  • dizelde rektefiye pek randıman vermiyor. en iyisi sandık motor..
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.