Şimdi Ara

Megane 3 2012-2015 EDC Yarı otomatik hakkında bilgi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
0
Favori
2.042
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar 60-65 bin TL civarında Megane 3 1.5 dci EDC bakıyorum. Daha önce 1.3 Dizel manuel Opel Corsam vardı. İlk kez otomatik araç alacağım için bu aracı kullananlardan veya bilgisi olanlardan önemli bir kronik sorunu olup olmadığı hakkında bilgi alabilir miyim?

    Bazı forumlarda ısınma problemleri konuşulmuş ama Kocaeli'de ikamet ediyorum ve öyle aşırı bir trafik olmuyor çoğunlukla. Özellikle otomatik olmasını eşimin de kullanabilmesi için istiyorum.

    Birde bu aralıkta 2012-2015 aralığında farklı modeller görüyorum malum sitede. Önemli değişimler var mı bu aralıkta ve hangi paketi almalı? Yeşillendirirseniz mutlu olacağım.



  • Ümstadı çağıralım. @tasshelhoff
  • Garantisi bittikten sonra servise gitmeye devam etmis megane tercih edin. O yillardaki edc'ler kronik sorunlu. O yuzden Renault sadik musterisini pek uzmuyor. 3 5 fazla verip servis gecmisi duzgun araba bakin bence.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bellup

    Ümstadı çağıralım. @tasshelhoff
    Fluenci satali 2 sene oluyor, prensip olarak cift kavramali tum sanzimanlara karsiyim, tuketiciden ziyade ureticinin fayda sagladigi sanzimanlar.



    Balatalari cok pahali, ve sikisik trafikte sorun cikarabiliyorlar.



    Hayirli gunler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Değerli yorumlarınız için çok teşekkür ederim. Yetkili servis olayını araştıracağım. Diğer taraftan da her ne kadar sıkışık trafiğe girmem desem de bazen bir güzergah değişiyor hemen önünde trafik beliriyor. Çift kavramalı sistemin dezavantajları var ama maalesef o fiyat aralığının üstüne çıkamıyorum keşke çıkabilsem de 308 alabilsem.

    Bir alternatif de C4 1.6 e-hdi 112 hp mcp şanzıman. İç dizaynına bayıldım vites geçişlerinin daha sarsıntılı olduğunu biliyorum. Kıyaslarsak hangisi daha az sorun çıkartır bunu araştırıyorum

    Bu konuda başka fikri/ tecrübesi olan var mı?
  • MCP daha konforsuz olur ama sorun çıkarma riski olarak hem daha az sorun hemde daha çok daha düşük maliyet ile sorunu çözersiniz. Tek kavramalı sistemlerin bakım ve tamiri manuelden bir tık pahalı. Çift kavrama bence tam bir baş belası. 2016 fluence şirket aracında geçen gün yokuşta şanzıman ısındı uyarısı aldık yep yeni arabada. Kendi aracım tam otomatik, sabaha kadar yokuşta kalsa sorun yok. Yarım litre az yakcam diye bu araçlara para verilmez. Size de önermiyorum.
  • Sorundan ziyade balataları bitince sanayi de 3bin serviste 5bin civarı tutuyor masrafı, bilgin olsun.

    Ömrü de kullanıma göre değişiyor ama sakin bir şehirden alıp sakin bir şehirde kullanırsan 150bini bile görür, aynı balata ile.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Yorumlar için çok teşekkür ederim. Söyledikleriniz üzerine araştırma yapınca bu tip arabalardan biraz soğudum. Sanırım manuel Kia Rio 1.4 CRDİ veya Megane 3 1.5 dci alacağım. İlerleyen zamanda otomatik alırız artık.
  • herkes bilmeden sallamış 2014 megane 3 dci edc touch aracım var 5 yaşına girecek 70 bine dayandı çok şükür ısınma uyarısı yada farklı bir sorunla karşılaşmadım aynı aracın full olanı gt line paketlisi yakın arkadaşım da var o benden daha yoğun kullanıyor hergün işe gidip geliyor 103 binde ondada herhangi bir sorun olmadı dikkatli kullanımlarda herhangi bir sorun olmuyor baskı balata 150 bin civarı değişiyor kampanyalarla 4500 tl falan tutuyor ama 150 bin için normal
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.