Şimdi Ara

MEGANE 3 BIKTIRDI..

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
30
Cevap
0
Favori
1.544
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar 30.01.2013 tarihinde 1.6 icon modelini satın aldım. suan 850 km de araç. ilk 60 km birsey anlamadım fakat daha sonrasında ıcerıden gelen tıkırtı sesleri ( 80 model araba gıbı ses geliyor ) sorunu ile servise gittim orada normal hocam cevabı ile ayrıldım.. Daha sonrasında debriyaj acayıp gıcırdıyordu ve buda normalmiş.. arka bagaj kapagını kaldırdıgımda ise iç dosemeler yerine oturmamış halde.. 40 kusur para verdım ve artk tamamen sogudum arabadan...

    Lanet ettirmeye başladı renault beni...







  • hocam eğer izmire yakınsanız orada maisin şube müdürlüğü var.bence sorunlarınızı birde orayla görüşmenizde fayda olabilir.

    MAİS A.Ş. İZMİR ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ

    KAZIM DİRİK MAH. ÜNİVERSİTE CD. NO:41 35100

    BORNOVA - İZMİR

    Telefon : 0 232 3880086 Pbx

    Faks: 0 232 3889557
  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Passenger

    hocam eğer izmire yakınsanız orada maisin şube müdürlüğü var.bence sorunlarınızı birde orayla görüşmenizde fayda olabilir.

    MAİS A.Ş. İZMİR ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ

    KAZIM DİRİK MAH. ÜNİVERSİTE CD. NO:41 35100

    BORNOVA - İZMİR

    Telefon : 0 232 3880086 Pbx

    Faks: 0 232 3889557

    tşk ederım bende oyle dusunuyrum.. manısadayım.. ordu aş var burada.. servıs basından atıyor normal bu dıyor.. aractan adeta sogudum arkadas ya
  • şikayetvar.com'a da yazın hocam..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: baboker

    şikayetvar.com'a da yazın hocam..

    yazıyorum hemen hocam, gercekten bazı arkadaşlar camur atıyor vs. dıye bılır ama benm amacım renault markasının ılgısız kaldıgını gostermek. Ne bunlarla ugrasacak zamanım var ne de servıslerde gecırecek zamanım. Sıfır arac almamın sebebı problem yasamamaktı fakat saolsun bu araba benı uzdu..
  • bursadaki fb'nın kapısına çekin bırakın.. işte sizin ürettiğiniz arabanın hali bu diye..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: baboker

    bursadaki fb'nın kapısına çekin bırakın.. işte sizin ürettiğiniz arabanın hali bu diye..

    söylenecek yazılacak o kadar cok şey var ki.. memnun olan mutlaka cok vardır muhım olan dıger azda olsa ki ( tahmın etmıyorum ) memnunıyetsız kullanıcıların sıkıntılarıyla ılgılenmek fakat bunu da goremedım.. dıger markalara baktım en cok renaultta sıkayet var bunu da bır kenara cektım musterı hızmetlerı de kac gundur ılgılenmıyor.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Fransaya da bir mektup yazabilirsiniz. Belki onlar şikayetinizi dikkate alırlar..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sessiz@Saglıkcı

    Arkadaşlar 30.01.2013 tarihinde 1.6 icon modelini satın aldım. suan 850 km de araç. ilk 60 km birsey anlamadım fakat daha sonrasında ıcerıden gelen tıkırtı sesleri ( 80 model araba gıbı ses geliyor ) sorunu ile servise gittim orada normal hocam cevabı ile ayrıldım.. Daha sonrasında debriyaj acayıp gıcırdıyordu ve buda normalmiş.. arka bagaj kapagını kaldırdıgımda ise iç dosemeler yerine oturmamış halde.. 40 kusur para verdım ve artk tamamen sogudum arabadan...

    Lanet ettirmeye başladı renault beni...

    direk renault un web sayfasına girerek, sorunlarınızı ve isteklerinizi detaylı yazarsanız, sizi en yakın servise yönlendirirler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: baboker

    Fransaya da bir mektup yazabilirsiniz. Belki onlar şikayetinizi dikkate alırlar..

    Fransa buraya yönlendiriyor. Tecrübeyle sabittir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tgezer

    quote:

    Orijinalden alıntı: baboker

    Fransaya da bir mektup yazabilirsiniz. Belki onlar şikayetinizi dikkate alırlar..

    Fransa buraya yönlendiriyor. Tecrübeyle sabittir.

    evet aynen oyle hocam.. bız ılgılenmıyruz dıyorlar.. bıktım gercekten..aldıgıma alacagıma pişman oldum.. neyse bir sure gozumu kapatıp kullanıp satacagım.. ugrasamam ben bunlarla
  • Renomaise mail at onlar seni ararlar ve yönlendirirler

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yirthan

    Renomaise mail at onlar seni ararlar ve yönlendirirler

    2 kez maıl yolladım fakat ses seda yok halen
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sessiz@Saglıkcı

    quote:

    Orijinalden alıntı: yirthan

    Renomaise mail at onlar seni ararlar ve yönlendirirler

    2 kez maıl yolladım fakat ses seda yok halen

    telefon et bire bir görüş..
  • Geçmiş olsun, umarım en kısa zamanda konuyla ilgilenebilecek düzgün bir yetkili servis bulabilirsiniz.

    Mais ile irtibata geçme konusunda; aracım Megane 2 HB ( 2007 Model ) ve satın alındığından beri yetkili servise götürdük ( bakım ve parça değişimi de dahil ).
    Kapı kolu ve vites kolu soyulması ile açılır tavanda sıkıntı çıkmıştı ve müşteri memnuniyeti adına değiştirmelerini talep ettim ki servis bu şekilde talep olduğunda değişim olduğunu bildirmişti. Maise onlarca telefon açma ve günlerce uğraşma sonucu ancak ulaşabildim. Açıkcası kimse umursamıyor ve düzgün bir kişi ile muhatab olmak mümkün olmadı. Şikayetvar.com'a yazdım ve ancak o zaman lütfedip bir kişi dönüş yaptı. En kısa zamanda ilgileneceğiz denildi ve bir daha geri dönüş olmadı.

    Bir daha şansımı denedim ve yine günlerce uğraştan sonra ilgili bölümün sorumlusuna ulaştım ama maalesef artık ünvanı ile ilgili bir problemi mi vardı ne bilmiyorum, kendisini kutsal bir varlık gibi gören tavırlar ve ister kabul edin ister kabul etmeyin tarzında konuşması sonucu kendimi zor tutup telefonu suratına kapattım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi qube26 -- 12 Mart 2013; 10:13:28 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: qube26

    Geçmiş olsun, umarım en kısa zamanda konuyla ilgilenebilecek düzgün bir yetkili servis bulabilirsiniz.

    Mais ile irtibata geçme konusunda; aracım Megane 2 HB ( 2007 Model ) ve satın alındığından beri yetkili servise götürdük ( bakım ve parça değişimi de dahil ).
    Kapı kolu ve vites kolu soyulması ile açılır tavanda sıkıntı çıkmıştı ve müşteri memnuniyeti adına değiştirmelerini talep ettim ki servis bu şekilde talep olduğunda değişim olduğunu bildirmişti. Maise onlarca telefon açma ve günlerce uğraşma sonucu ancak ulaşabildim. Açıkcası kimse umursamıyor ve düzgün bir kişi ile muhatab olmak mümkün olmadı. Şikayetvar.com'a yazdım ve ancak o zaman lütfedip bir kişi dönüş yaptı. En kısa zamanda ilgileneceğiz denildi ve bir daha geri dönüş olmadı.

    Bir daha şansımı denedim ve yine günlerce uğraştan sonra ilgili bölümün sorumlusuna ulaştım ama maalesef artık ünvanı ile ilgili bir problemi mi vardı ne bilmiyorum, kendisini kutsal bir varlık gibi gören tavırlar ve ister kabul edin ister kabul etmeyin tarzında konuşması sonucu kendimi zor tutup telefonu suratına kapattım.



    Teşekkür ederim,

    Benim bundan önceki aracımda megane 2 idi.. aynı şekilde kapı kollarında soyulmalar vardı bende bir kaç ay uzun uğraşlar sonunda değiştirebılmıstım. Ve kapılardan gelen gıcırtı seslerı megane 2 de hiç geçmedi.. 42400 km de sattım aracımı.. Tekrar renault adına güvenip ki güvenmemm gerekiyormuş gittim megane 3 aldım.. yeni araçtır olmaz mantığı ile fakat megane 2 de yaşadıklarımın aynısı bu araçta da var. Bir daha renaultun kapısının önünden geçmeyeceğim.. Şimdi satıp zarar edeceğim bu arabayı, takmamaya çalışıyrm ama o da bi süre sonra arabadan soğutuyor beni

    Ford, toyota yada vw alacaktım gittim yine renaulta.. fakat hata yaptım.. burada memnun olan arkadaşlar vardır mutlaka ama ben kendi adıma konuşuyorum ki kesinlikle parasını hak etmedi araç..

    Neyse sağlık olsun 3 kişiyi renault almaktan çevirdim bu da büyük başarı

    Bunuda bir müddet istemeyerekte olsa kullanıp satıp bir daha bulaşmayacağım bu markaya..




  • Maalesef bir de diğer ayrıntılar var Renault seçme konusunda. Hem yaygın olması, hem ikinci el piyasasının hareketli olması vs. gibi bazı etkenler bu markayı halen popüler yapmakta ülkemizde. Renault'u tercih etmemizin ana nedeni yakıt tüketimi de dahil yukarıdaki avantajlarıydı. Hatta eniştem bizi renault seçiminde bayağı etkilemişti. Onun öncesinde Golf aracımız vardı ( 1999 model ) ve eğer dizel olsaydı halen kullanıyor olurduk diye düşünüyorum.

    Benim araç HB yani fransadan ithal olan ve Privelege donanımlı olanı. Açıkcası ilk satın alındığında ( ailem satın aldı ) sınıfında o fiyata donanımla gelen bir başka araç daha yoktu. Bu da bizi etkilemişti. Malzeme kalitesi yerli yapım sedanlarla gözle görülür şekilde daha kaliteli. Hatta bu tür gıcırtı vs. seslerinden gına gelmiş genç bir sedan kullanıcısı benim aracı test edip bayağı şaşırmıştı aradaki kalite farkına. Ki bu kalite farkına bile rağmen aracımda hala sesler gelmekte. Tamam ülke yolları vs. mükemmel değil ama yine de tatsızlık oluşturuyor.

    Renault'a alternatif baktım bir dönem ama gerek bu tür konularda fazla bilgim olmaması gerekse fazla araç marka-model kullanma imkanım olup da tecrübe sahibi olmadığımdan alternatif hangi marka-model olabilir emin olamadım. Malum; bu sınıftaki araçları maalesef ekonomik nedenlerle tercih ediyoruz ve gerek servis, gerek destek gerekse yakıt ekonomikliği vs. konuları daha fazla ön plana çıkıyor konfordan ziyade. Doğal olarak da bir çok kişi konfor ve kaliteden ödün vererek ekonomikliği tercih ediyor.

    İlk aklıma gelen marka VW grubu oldu ama maalesef bu gruptaki araçlar hem az donanım-yüksek fiyat hem aylarca ( sıfır tercih edilirse ) bekleme hem de ikinci el alınmaya kalkıldığında yine yüksek fiyat etkenleri var beni uzaklaştıran. Mesela Hyundai Accent vardı 2002'de sıfır satın alınan ve hem araçtan hem de servisten memnun kalınmadığından dolayı ( ki bir sürü de sorunlar çıkartmıştı ) bu markadan soğumamıza neden oldu. Belki şu anda çok daha iyi konumdadır ama " sütten dili yanan yoğurdu üfleyerek yer " ata sözündeki gibi bir durum oluştu bizde.

    Gerçi şu anda maddi durumum vs. değil araç değiştirmeye, bakımını yaptırmaya bile kılı kırk yaracak konumda olduğundan kullanmaya devam edeceğim bir süre daha. Ama yine de arada bir marka-model araştırması yapıp hem yeni bilgi edinmeye hem de kafamda şimdiden alternatif oluşturmaya çalışıyorum.




  • benim manuel 2012 rio yerine otomatik cvt bir megane de ben düşünüyordum ama bu konuyu gördükten sonra ben de uğramam reno'ya. araçta problem olabilir bu normaldir ama sattıkları ürünün arkasında durmamaları sıkıntı .
  • Hocam geçmiş olsun ne diyelim ama ben sana demiştim demek istemiyorum dedenin arabayı alacaktın bildiğinden şaşmıycan megane 2.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: knnkpln

    Hocam geçmiş olsun ne diyelim ama ben sana demiştim demek istemiyorum dedenin arabayı alacaktın bildiğinden şaşmıycan megane 2.

    sorma hocam pişman oldum şimdi sıfır aracı satmayada gönlüm elvermiyor.. evdekilerle papaz olmakta istemiyorum 1 yılını doldursun bişeyler bulup satacağım..

    Alacak arkadaşlara da tavsiye olunur renault özellikle benzinli almasınlar..
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.