Şimdi Ara

MEGANE I Mİ? MEGANE II Mİ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
53
Cevap
0
Favori
19.423
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar megane1 2003 mü megane2 2004 2005 vb. mi almalıyım (dizel, benzinli farketmez) fiyatları yakın 2.elde hangisi daha çok tutuluyor megane1 daha ağır basıyor eğer megane1 alırsam benzinlimi olsun dizelmi, dizelin fiyatı benzinliyle neredeyse aynı dizelin 2.eli fazla yokmu bu konuda bilgisi olan arkadaşlar varsa lütfen burada paylaşalım...



  • kendi sorularına kendin cevap vermişsinzaten.megane 1 alacaksan benzinlisini al lpg ile dizelden pek farkı kalmaz. 2004-2005 megane II ye maddi olarak gücün yetiyorsa megane II alman daha iyidir tabii.(bence)megane II nin mazotlusunu alman daha iyi zannedersem bu seçenekler arasından.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erdy48

    kendi sorularına kendin cevap vermişsinzaten.megane 1 alacaksan benzinlisini al lpg ile dizelden pek farkı kalmaz. 2004-2005 megane II ye maddi olarak gücün yetiyorsa megane II alman daha iyidir tabii.(bence)megane II nin mazotlusunu alman daha iyi zannedersem bu seçenekler arasından.
    MEGANE1 BENZİNLİ MEGANE2 DİZEL
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CLİO SYMBOL

    MEGANE1 BENZİNLİ MEGANE2 DİZEL

    Alıntıları Göster
    megané I kullanıcısı olarak diyorum ki, araçtan hiçbir şikayetimiz yok ancak siz megané II dynamique alın, benzinli veya dizel farketmez temiz olanı düşük km olanı alın derim. güncel kasa araç her zaman daha az değer kaybeder, ayrıca donanım olarak da çok zengin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Arif

    megané I kullanıcısı olarak diyorum ki, araçtan hiçbir şikayetimiz yok ancak siz megané II dynamique alın, benzinli veya dizel farketmez temiz olanı düşük km olanı alın derim. güncel kasa araç her zaman daha az değer kaybeder, ayrıca donanım olarak da çok zengin

    Alıntıları Göster
    Her iki aracı da işim gereği (yetkili servis) kullandım. Şu an Megane 2 hb sahibiyim. Ancak megane 1 in o sürüş zevkini asla tadabilmiş değilim. MGN1 alacaksanız dizel almayın.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: FatihKOC

    Her iki aracı da işim gereği (yetkili servis) kullandım. Şu an Megane 2 hb sahibiyim. Ancak megane 1 in o sürüş zevkini asla tadabilmiş değilim. MGN1 alacaksanız dizel almayın.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: FatihKOC

    Her iki aracı da işim gereği (yetkili servis) kullandım. Şu an Megane 2 hb sahibiyim. Ancak megane 1 in o sürüş zevkini asla tadabilmiş değilim. MGN1 alacaksanız dizel almayın.


    o zevki nedense bir ben alamadım yaa arabanın tipini mi sevmiyorum nedir bir türlü sevemedim şu arabayı, 10.000 km kadar şehir içi şehir dışı kullandım ama ben zevk alamıyorum megané I'den, benim kullanacağım arabanın direksiyonu orjinal deri kaplama olacak, orjinal cd ya da mp3 player'ı olacak galiba




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Arif

    quote:

    Orjinalden alıntı: FatihKOC

    Her iki aracı da işim gereği (yetkili servis) kullandım. Şu an Megane 2 hb sahibiyim. Ancak megane 1 in o sürüş zevkini asla tadabilmiş değilim. MGN1 alacaksanız dizel almayın.


    o zevki nedense bir ben alamadım yaa arabanın tipini mi sevmiyorum nedir bir türlü sevemedim şu arabayı, 10.000 km kadar şehir içi şehir dışı kullandım ama ben zevk alamıyorum megané I'den, benim kullanacağım arabanın direksiyonu orjinal deri kaplama olacak, orjinal cd ya da mp3 player'ı olacak galiba

    Alıntıları Göster
    Megane 3 alın




  • quote:

    Orijinalden alıntı: xradiancex

    Megane 3 alın

    Alıntıları Göster
    yorum yazan tüm arkadaşlara teşekkür ediyorum reno servisinde çalışan biri meganeII ler olmasa ekmek yiyemeyiz diye söylemiş bu araçların belli bir kronik sorunlarımı var kaportaları falan nasıl sağlammı bu araçları kullanan, servisde çalışan veya bilgisi olan varmı?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: CLİO SYMBOL

    MEGANE1 BENZİNLİ MEGANE2 DİZEL

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: CLİO SYMBOL

    MEGANE1 BENZİNLİ MEGANE2 DİZEL

    +1
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hellix

    yorum yazan tüm arkadaşlara teşekkür ediyorum reno servisinde çalışan biri meganeII ler olmasa ekmek yiyemeyiz diye söylemiş bu araçların belli bir kronik sorunlarımı var kaportaları falan nasıl sağlammı bu araçları kullanan, servisde çalışan veya bilgisi olan varmı?

    Alıntıları Göster
    Merak ettim nasıl kronik bir arızası varmış adam gibi kullanana taş gibi bir araba (reno'da çalışıyorum)

    gelelim sorunun cevabına

    Magane I 'ler çok güzel araçlar ama Megane II fiyatına geldi neredeyse Şöyle diyebilirim 1.6 16valf Megane I Çok temiz ve kilometresi az 50.000km Yukarı olmayan veya 70.000km civarı Genel Bakımı yapılmış bir Megane I tavsiye ederim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Brujeria35

    Merak ettim nasıl kronik bir arızası varmış adam gibi kullanana taş gibi bir araba (reno'da çalışıyorum)

    gelelim sorunun cevabına

    Magane I 'ler çok güzel araçlar ama Megane II fiyatına geldi neredeyse Şöyle diyebilirim 1.6 16valf Megane I Çok temiz ve kilometresi az 50.000km Yukarı olmayan veya 70.000km civarı Genel Bakımı yapılmış bir Megane I tavsiye ederim.

    Alıntıları Göster
    Brujeria35 arkadaşım benim duyduğum söylentiden ibaret haberin kaynağı sağlammı değilmi diye araştırmadım:) bilirsin bizim millet bilip bilmediği her konuda ahkam kesmeyi çok sever sağlık bilgi alayım diye bu sitedeyim ve sizin gibi duyarlı olduğunu düşündüğüm kişilerden bilgi almaya çalışıyorum yorumunuz için teşekkür ederim uzmanını bulmuşken;
    soru1: megane1de model önemlimi aklımdan geçen ve en iyi olduğunu düşündüğüm 2003 çünkü bu serinin sonu yanlış bilmiyorsam yada düşük modelleride olabilirmi?
    soru2: bu arabada lpg tavsiye ediyormusunuz, reno motorları lpg monte edildikten sonra çabuk aşınıyor diyede bi söylenti var...
    cevabınız için şimdiden teşekkürler....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hellix

    Brujeria35 arkadaşım benim duyduğum söylentiden ibaret haberin kaynağı sağlammı değilmi diye araştırmadım:) bilirsin bizim millet bilip bilmediği her konuda ahkam kesmeyi çok sever sağlık bilgi alayım diye bu sitedeyim ve sizin gibi duyarlı olduğunu düşündüğüm kişilerden bilgi almaya çalışıyorum yorumunuz için teşekkür ederim uzmanını bulmuşken;
    soru1: megane1de model önemlimi aklımdan geçen ve en iyi olduğunu düşündüğüm 2003 çünkü bu serinin sonu yanlış bilmiyorsam yada düşük modelleride olabilirmi?
    soru2: bu arabada lpg tavsiye ediyormusunuz, reno motorları lpg monte edildikten sonra çabuk aşınıyor diyede bi söylenti var...
    cevabınız için şimdiden teşekkürler....

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: hellix

    Brujeria35 arkadaşım benim duyduğum söylentiden ibaret haberin kaynağı sağlammı değilmi diye araştırmadım:) bilirsin bizim millet bilip bilmediği her konuda ahkam kesmeyi çok sever sağlık bilgi alayım diye bu sitedeyim ve sizin gibi duyarlı olduğunu düşündüğüm kişilerden bilgi almaya çalışıyorum yorumunuz için teşekkür ederim uzmanını bulmuşken;
    soru1: megane1de model önemlimi aklımdan geçen ve en iyi olduğunu düşündüğüm 2003 çünkü bu serinin sonu yanlış bilmiyorsam yada düşük modelleride olabilirmi?
    soru2: bu arabada lpg tavsiye ediyormusunuz, reno motorları lpg monte edildikten sonra çabuk aşınıyor diyede bi söylenti var...
    cevabınız için şimdiden teşekkürler....



    2003'e kadar megane I 1.6 16v RXT kullandım,lpg de vardı.Bizim burada (Adana'da) ustalar Renault motoru için lpg ile en uyumlu motorlardan biri derler,en uyumlusu diyeni de çoktur.2004-2008 arasında da 2 yıl benzinli,yıl da sıralı sistem takılı megane II 1.6 16v dinamik model aracım vardı ve lpg'den kaynaklı hiçbir sorun yaşamadım,maşallahı vardı arabamın.

    Lpg konusunda dikkat etmeniz gereken şeyler kısaca şöyle.Aldığınız arabanın genel kondisyonu iyi olmalı,yıpranmış olmamalı.Benzinde çalışırken arabanın hiçbir sorunu olmamalı ki lpg'de sorun çıkartmasın.Bir diğer husus ise takılan kitin kalitesi ve takan ustanın işçiliği,işinin ehli olması.900 liraya da sıralı sistemler var,1600 liraya da.

    Yani tercihiniz ne olursa olsun öncelikli olarak arabanın özellikle motor konusunda temiz olmasına özen gösterirseniz ileride başınız ağrımaz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Brujeria35

    Merak ettim nasıl kronik bir arızası varmış adam gibi kullanana taş gibi bir araba (reno'da çalışıyorum)

    gelelim sorunun cevabına

    Magane I 'ler çok güzel araçlar ama Megane II fiyatına geldi neredeyse Şöyle diyebilirim 1.6 16valf Megane I Çok temiz ve kilometresi az 50.000km Yukarı olmayan veya 70.000km civarı Genel Bakımı yapılmış bir Megane I tavsiye ederim.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: Brujeria35

    Merak ettim nasıl kronik bir arızası varmış adam gibi kullanana taş gibi bir araba (reno'da çalışıyorum)

    gelelim sorunun cevabına

    Magane I 'ler çok güzel araçlar ama Megane II fiyatına geldi neredeyse Şöyle diyebilirim 1.6 16valf Megane I Çok temiz ve kilometresi az 50.000km Yukarı olmayan veya 70.000km civarı Genel Bakımı yapılmış bir Megane I tavsiye ederim.


    konya servisi bildiğim kadarıyla türkiye'nin en büyük servisi (kapladığı alan olarak) oradaki çalışanlar da ben megané II alalım diyorum babam da sormuş onlara, onlar da megané II'lerin çok sorunlu olduklarını söylemiş, yol tutuşunun aracın dengesinin I'de daha iyi olduğunu söylemişler, ben inandım mı hayır, ama söylemişler...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hellix

    Brujeria35 arkadaşım benim duyduğum söylentiden ibaret haberin kaynağı sağlammı değilmi diye araştırmadım:) bilirsin bizim millet bilip bilmediği her konuda ahkam kesmeyi çok sever sağlık bilgi alayım diye bu sitedeyim ve sizin gibi duyarlı olduğunu düşündüğüm kişilerden bilgi almaya çalışıyorum yorumunuz için teşekkür ederim uzmanını bulmuşken;
    soru1: megane1de model önemlimi aklımdan geçen ve en iyi olduğunu düşündüğüm 2003 çünkü bu serinin sonu yanlış bilmiyorsam yada düşük modelleride olabilirmi?
    soru2: bu arabada lpg tavsiye ediyormusunuz, reno motorları lpg monte edildikten sonra çabuk aşınıyor diyede bi söylenti var...
    cevabınız için şimdiden teşekkürler....

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: hellix

    Brujeria35 arkadaşım benim duyduğum söylentiden ibaret haberin kaynağı sağlammı değilmi diye araştırmadım:) bilirsin bizim millet bilip bilmediği her konuda ahkam kesmeyi çok sever sağlık bilgi alayım diye bu sitedeyim ve sizin gibi duyarlı olduğunu düşündüğüm kişilerden bilgi almaya çalışıyorum yorumunuz için teşekkür ederim uzmanını bulmuşken;
    soru1: megane1de model önemlimi aklımdan geçen ve en iyi olduğunu düşündüğüm 2003 çünkü bu serinin sonu yanlış bilmiyorsam yada düşük modelleride olabilirmi?
    soru2: bu arabada lpg tavsiye ediyormusunuz, reno motorları lpg monte edildikten sonra çabuk aşınıyor diyede bi söylenti var...
    cevabınız için şimdiden teşekkürler....



    2003 megané I expression 1.6 16V 110bg kullanıyoruz 4 senedir, hatırladığım kadarıyla arabanın içine hava üfleyen ızgaraların içindeki yönlendirmeyi sağayan ufak bir iki parça güneşten sertleşip kırıldı, bir de sürücü tarafındakinin kapatma açma düğmesi boşta onun değişmesi için göğüsün sökülmesi gerekmiş. biz de hiç oynatmadık sorun da olmadı hiç. lpg taktıracağız ve 900 lira olan atiker'den taktırmayı düşünüyoruz. Taktıran çok kişiyle düşündüm, sadece yol bilgisayarı verimli çalışmıyormuş. O da çok sorun değil

    lpg taktırmaya yeni karar verdik, o yüzden satmaktan vazgeçtik ben ilanın linkini koyayım fikir vermesi açısından

    http://www.sahibinden.com/kaportada_boyanan_degisen_parcasi_yok!_79_000de_coktemiz_1_6full-91WQQaXQQ7038179WQQpXQQdisplayitem&keyword=7038179



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Arif -- 5 Nisan 2009; 12:24:17 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: xradiancex

    quote:

    Orjinalden alıntı: hellix

    Brujeria35 arkadaşım benim duyduğum söylentiden ibaret haberin kaynağı sağlammı değilmi diye araştırmadım:) bilirsin bizim millet bilip bilmediği her konuda ahkam kesmeyi çok sever sağlık bilgi alayım diye bu sitedeyim ve sizin gibi duyarlı olduğunu düşündüğüm kişilerden bilgi almaya çalışıyorum yorumunuz için teşekkür ederim uzmanını bulmuşken;
    soru1: megane1de model önemlimi aklımdan geçen ve en iyi olduğunu düşündüğüm 2003 çünkü bu serinin sonu yanlış bilmiyorsam yada düşük modelleride olabilirmi?
    soru2: bu arabada lpg tavsiye ediyormusunuz, reno motorları lpg monte edildikten sonra çabuk aşınıyor diyede bi söylenti var...
    cevabınız için şimdiden teşekkürler....



    2003'e kadar megane I 1.6 16v RXT kullandım,lpg de vardı.Bizim burada (Adana'da) ustalar Renault motoru için lpg ile en uyumlu motorlardan biri derler,en uyumlusu diyeni de çoktur.2004-2008 arasında da 2 yıl benzinli,yıl da sıralı sistem takılı megane II 1.6 16v dinamik model aracım vardı ve lpg'den kaynaklı hiçbir sorun yaşamadım,maşallahı vardı arabamın.

    Lpg konusunda dikkat etmeniz gereken şeyler kısaca şöyle.Aldığınız arabanın genel kondisyonu iyi olmalı,yıpranmış olmamalı.Benzinde çalışırken arabanın hiçbir sorunu olmamalı ki lpg'de sorun çıkartmasın.Bir diğer husus ise takılan kitin kalitesi ve takan ustanın işçiliği,işinin ehli olması.900 liraya da sıralı sistemler var,1600 liraya da.

    Yani tercihiniz ne olursa olsun öncelikli olarak arabanın özellikle motor konusunda temiz olmasına özen gösterirseniz ileride başınız ağrımaz.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: xradiancex


    quote:

    Orjinalden alıntı: hellix

    Brujeria35 arkadaşım benim duyduğum söylentiden ibaret haberin kaynağı sağlammı değilmi diye araştırmadım:) bilirsin bizim millet bilip bilmediği her konuda ahkam kesmeyi çok sever sağlık bilgi alayım diye bu sitedeyim ve sizin gibi duyarlı olduğunu düşündüğüm kişilerden bilgi almaya çalışıyorum yorumunuz için teşekkür ederim uzmanını bulmuşken;
    soru1: megane1de model önemlimi aklımdan geçen ve en iyi olduğunu düşündüğüm 2003 çünkü bu serinin sonu yanlış bilmiyorsam yada düşük modelleride olabilirmi?
    soru2: bu arabada lpg tavsiye ediyormusunuz, reno motorları lpg monte edildikten sonra çabuk aşınıyor diyede bi söylenti var...
    cevabınız için şimdiden teşekkürler....



    2003'e kadar megane I 1.6 16v RXT kullandım,lpg de vardı.Bizim burada (Adana'da) ustalar Renault motoru için lpg ile en uyumlu motorlardan biri derler,en uyumlusu diyeni de çoktur.2004-2008 arasında da 2 yıl benzinli,yıl da sıralı sistem takılı megane II 1.6 16v dinamik model aracım vardı ve lpg'den kaynaklı hiçbir sorun yaşamadım,maşallahı vardı arabamın.

    Lpg konusunda dikkat etmeniz gereken şeyler kısaca şöyle.Aldığınız arabanın genel kondisyonu iyi olmalı,yıpranmış olmamalı.Benzinde çalışırken arabanın hiçbir sorunu olmamalı ki lpg'de sorun çıkartmasın.Bir diğer husus ise takılan kitin kalitesi ve takan ustanın işçiliği,işinin ehli olması.900 liraya da sıralı sistemler var,1600 liraya da.

    Yani tercihiniz ne olursa olsun öncelikli olarak arabanın özellikle motor konusunda temiz olmasına özen gösterirseniz ileride başınız ağrımaz.


    Yukarıda atiker'le brc'yi karşılaştırmışsın bence, Atiker'in konya'daki fabrikasını ar-ge imkanlarını görsen dudağın uçuklar, siz bu şekilde Türk sanayisine baltayı vurursanız memleketin işi çok zor.

    900 liralık Atiker'in ecu denilen beyin parçaları Avrupa'dan gelmekte, tankı boruları ıvır zıvır diğer parçaları vidaları civataları konya'da üretilmeke.

    Peki şunu biliyor musunuz?

    Avrupa'da ve Türkiye'de üretilen her 3 aracın 1'inin, motor sübapları başta olmak üzere bir çok motor parçası konya'da fason olarak üretilip gönderilmekte. Konya otomotiv sanayinin cirosunun yıllık 8 milyar dolar olduğunu biliyor musunuz? Konya'da otomobil fabrikası yok bunu da belirteyim. Bu 8 milyar dolar ne demek bunu biliyor musunuz? İki otomobil fabrikasına sahip Bursa'daki otomotiv sektörünün yıllık cirosu 9,5 milyar dolar.

    Türkiye'deki en önemli motor supap, motor piston ve gömlek, krank, dişli ve conta fabrikalarının Konya'da bulunduğunu, işletmelerde her türlü yedek parça ve aksesuarın üretildiğini, Konya'da sadece sanai odası üyelerinin, uluslararası standartlarda yılda 107 milyondan fazla otomotiv yedek parçası üretildiğini, yılda 30 milyon 750 bin supap ve 30 milyon 450 bin supap gaydı olmak üzere subap bagası, motor gömleği, motor pistonu, rot ve rotiller, bijon, porya, aks, balata, manifold, jant, ayna mahruti, krank ve dingil üretildiğini, bunların yanı sıra hidrolik pompa, fren ekipmanları, hidrolik ve pnömatik sistemler, süspansiyon parçaları, emniyet aksamları, oto cam, koltuk, döküm ve dövme parçalarının üretildiğini,

    biliyor musunuz?

    kaç yaşındasımız bilmiyorum aama ben 22 yaşında birisi olarak neyin iyi neyin kötü olduğunun fiyatına bakarak anlaşılmayacağını bilen birisiyim. 900 liralık ürün kalitesiz 1600 liralık ürün kaltelidir denilemez. 900 liralık olan ürün tamamen yerli sermayenin ürünüdür ve sürümden kazanmaktadır. Daha piyasaya yeni girmiş bir firma olarak şu an türkiye'de 3 araçtan birinde 900 liralık lpg kiti bulunmakta. Atiker Türk Malı, Türk firması olduğu için ucuzdur. 1600 liralık kiti de çok araştırdım. Çok iyi ancak o Kitin değeri 1600 ise Atiker 1400 olmalı, ya da Atiker 900 lira ise o kit en fazla 1100 lira olmalı. O fark da ithal olduğu için.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Arif -- 5 Nisan 2009; 12:30:59 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Arif

    quote:

    Orjinalden alıntı: xradiancex


    quote:

    Orjinalden alıntı: hellix

    Brujeria35 arkadaşım benim duyduğum söylentiden ibaret haberin kaynağı sağlammı değilmi diye araştırmadım:) bilirsin bizim millet bilip bilmediği her konuda ahkam kesmeyi çok sever sağlık bilgi alayım diye bu sitedeyim ve sizin gibi duyarlı olduğunu düşündüğüm kişilerden bilgi almaya çalışıyorum yorumunuz için teşekkür ederim uzmanını bulmuşken;
    soru1: megane1de model önemlimi aklımdan geçen ve en iyi olduğunu düşündüğüm 2003 çünkü bu serinin sonu yanlış bilmiyorsam yada düşük modelleride olabilirmi?
    soru2: bu arabada lpg tavsiye ediyormusunuz, reno motorları lpg monte edildikten sonra çabuk aşınıyor diyede bi söylenti var...
    cevabınız için şimdiden teşekkürler....



    2003'e kadar megane I 1.6 16v RXT kullandım,lpg de vardı.Bizim burada (Adana'da) ustalar Renault motoru için lpg ile en uyumlu motorlardan biri derler,en uyumlusu diyeni de çoktur.2004-2008 arasında da 2 yıl benzinli,yıl da sıralı sistem takılı megane II 1.6 16v dinamik model aracım vardı ve lpg'den kaynaklı hiçbir sorun yaşamadım,maşallahı vardı arabamın.

    Lpg konusunda dikkat etmeniz gereken şeyler kısaca şöyle.Aldığınız arabanın genel kondisyonu iyi olmalı,yıpranmış olmamalı.Benzinde çalışırken arabanın hiçbir sorunu olmamalı ki lpg'de sorun çıkartmasın.Bir diğer husus ise takılan kitin kalitesi ve takan ustanın işçiliği,işinin ehli olması.900 liraya da sıralı sistemler var,1600 liraya da.

    Yani tercihiniz ne olursa olsun öncelikli olarak arabanın özellikle motor konusunda temiz olmasına özen gösterirseniz ileride başınız ağrımaz.


    Yukarıda atiker'le brc'yi karşılaştırmışsın bence, Atiker'in konya'daki fabrikasını ar-ge imkanlarını görsen dudağın uçuklar, siz bu şekilde Türk sanayisine baltayı vurursanız memleketin işi çok zor.

    900 liralık Atiker'in ecu denilen beyin parçaları Avrupa'dan gelmekte, tankı boruları ıvır zıvır diğer parçaları vidaları civataları konya'da üretilmeke.

    Peki şunu biliyor musunuz?

    Avrupa'da ve Türkiye'de üretilen her 3 aracın 1'inin, motor sübapları başta olmak üzere bir çok motor parçası konya'da fason olarak üretilip gönderilmekte. Konya otomotiv sanayinin cirosunun yıllık 8 milyar dolar olduğunu biliyor musunuz? Konya'da otomobil fabrikası yok bunu da belirteyim. Bu 8 milyar dolar ne demek bunu biliyor musunuz? İki otomobil fabrikasına sahip Bursa'daki otomotiv sektörünün yıllık cirosu 9,5 milyar dolar.

    Türkiye'deki en önemli motor supap, motor piston ve gömlek, krank, dişli ve conta fabrikalarının Konya'da bulunduğunu, işletmelerde her türlü yedek parça ve aksesuarın üretildiğini, Konya'da sadece sanai odası üyelerinin, uluslararası standartlarda yılda 107 milyondan fazla otomotiv yedek parçası üretildiğini, yılda 30 milyon 750 bin supap ve 30 milyon 450 bin supap gaydı olmak üzere subap bagası, motor gömleği, motor pistonu, rot ve rotiller, bijon, porya, aks, balata, manifold, jant, ayna mahruti, krank ve dingil üretildiğini, bunların yanı sıra hidrolik pompa, fren ekipmanları, hidrolik ve pnömatik sistemler, süspansiyon parçaları, emniyet aksamları, oto cam, koltuk, döküm ve dövme parçalarının üretildiğini,

    biliyor musunuz?

    kaç yaşındasımız bilmiyorum aama ben 22 yaşında birisi olarak neyin iyi neyin kötü olduğunun fiyatına bakarak anlaşılmayacağını bilen birisiyim. 900 liralık ürün kalitesiz 1600 liralık ürün kaltelidir denilemez. 900 liralık olan ürün tamamen yerli sermayenin ürünüdür ve sürümden kazanmaktadır. Daha piyasaya yeni girmiş bir firma olarak şu an türkiye'de 3 araçtan birinde 900 liralık lpg kiti bulunmakta. Atiker Türk Malı, Türk firması olduğu için ucuzdur. 1600 liralık kiti de çok araştırdım. Çok iyi ancak o Kitin değeri 1600 ise Atiker 1400 olmalı, ya da Atiker 900 lira ise o kit en fazla 1100 lira olmalı. O fark da ithal olduğu için.

    Alıntıları Göster
    Hellix günde birçok araba ile ilgilendiğimiz için aracın modelini aklımda hiç tutmuyorum :)


    Ucuz biryerden LPG taktırma Böyle ucuz ustalar aracın motorunun ömrünü kısaltıyor ve Oynanmayacak yerlerle oynuyorlar.Sistemi karıştırıyorlar (KABLOLAR) Olmayacak yerlerden Lpg Kabloları geçiriyorlar Bunları bilinçsiz ucuz lpg taktıranlar yapar.

    Aracına uygun sıralı sistem ve paraya bakma hiçbirzaman Servisinede danış seni en uygun yeri tavsiye edeceklerdir.


    Megane gibi Kısa durma mesafesi ve Güvenli bir araç varmı bunlar tescil edilmiş gerçeklerdir ve basit özelliklerdir.

    Bazı kalaslar hacımuro'ya biner gibi Megane biniyorlarsa bu suç arabanınmıdır Kullananınmıdır.

    Ancak megane kullanan bilir zevkini:)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Brujeria35 -- 5 Nisan 2009; 15:06:12 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Arif

    quote:

    Orjinalden alıntı: xradiancex


    quote:

    Orjinalden alıntı: hellix

    Brujeria35 arkadaşım benim duyduğum söylentiden ibaret haberin kaynağı sağlammı değilmi diye araştırmadım:) bilirsin bizim millet bilip bilmediği her konuda ahkam kesmeyi çok sever sağlık bilgi alayım diye bu sitedeyim ve sizin gibi duyarlı olduğunu düşündüğüm kişilerden bilgi almaya çalışıyorum yorumunuz için teşekkür ederim uzmanını bulmuşken;
    soru1: megane1de model önemlimi aklımdan geçen ve en iyi olduğunu düşündüğüm 2003 çünkü bu serinin sonu yanlış bilmiyorsam yada düşük modelleride olabilirmi?
    soru2: bu arabada lpg tavsiye ediyormusunuz, reno motorları lpg monte edildikten sonra çabuk aşınıyor diyede bi söylenti var...
    cevabınız için şimdiden teşekkürler....



    2003'e kadar megane I 1.6 16v RXT kullandım,lpg de vardı.Bizim burada (Adana'da) ustalar Renault motoru için lpg ile en uyumlu motorlardan biri derler,en uyumlusu diyeni de çoktur.2004-2008 arasında da 2 yıl benzinli,yıl da sıralı sistem takılı megane II 1.6 16v dinamik model aracım vardı ve lpg'den kaynaklı hiçbir sorun yaşamadım,maşallahı vardı arabamın.

    Lpg konusunda dikkat etmeniz gereken şeyler kısaca şöyle.Aldığınız arabanın genel kondisyonu iyi olmalı,yıpranmış olmamalı.Benzinde çalışırken arabanın hiçbir sorunu olmamalı ki lpg'de sorun çıkartmasın.Bir diğer husus ise takılan kitin kalitesi ve takan ustanın işçiliği,işinin ehli olması.900 liraya da sıralı sistemler var,1600 liraya da.

    Yani tercihiniz ne olursa olsun öncelikli olarak arabanın özellikle motor konusunda temiz olmasına özen gösterirseniz ileride başınız ağrımaz.


    Yukarıda atiker'le brc'yi karşılaştırmışsın bence, Atiker'in konya'daki fabrikasını ar-ge imkanlarını görsen dudağın uçuklar, siz bu şekilde Türk sanayisine baltayı vurursanız memleketin işi çok zor.

    900 liralık Atiker'in ecu denilen beyin parçaları Avrupa'dan gelmekte, tankı boruları ıvır zıvır diğer parçaları vidaları civataları konya'da üretilmeke.

    Peki şunu biliyor musunuz?

    Avrupa'da ve Türkiye'de üretilen her 3 aracın 1'inin, motor sübapları başta olmak üzere bir çok motor parçası konya'da fason olarak üretilip gönderilmekte. Konya otomotiv sanayinin cirosunun yıllık 8 milyar dolar olduğunu biliyor musunuz? Konya'da otomobil fabrikası yok bunu da belirteyim. Bu 8 milyar dolar ne demek bunu biliyor musunuz? İki otomobil fabrikasına sahip Bursa'daki otomotiv sektörünün yıllık cirosu 9,5 milyar dolar.

    Türkiye'deki en önemli motor supap, motor piston ve gömlek, krank, dişli ve conta fabrikalarının Konya'da bulunduğunu, işletmelerde her türlü yedek parça ve aksesuarın üretildiğini, Konya'da sadece sanai odası üyelerinin, uluslararası standartlarda yılda 107 milyondan fazla otomotiv yedek parçası üretildiğini, yılda 30 milyon 750 bin supap ve 30 milyon 450 bin supap gaydı olmak üzere subap bagası, motor gömleği, motor pistonu, rot ve rotiller, bijon, porya, aks, balata, manifold, jant, ayna mahruti, krank ve dingil üretildiğini, bunların yanı sıra hidrolik pompa, fren ekipmanları, hidrolik ve pnömatik sistemler, süspansiyon parçaları, emniyet aksamları, oto cam, koltuk, döküm ve dövme parçalarının üretildiğini,

    biliyor musunuz?

    kaç yaşındasımız bilmiyorum aama ben 22 yaşında birisi olarak neyin iyi neyin kötü olduğunun fiyatına bakarak anlaşılmayacağını bilen birisiyim. 900 liralık ürün kalitesiz 1600 liralık ürün kaltelidir denilemez. 900 liralık olan ürün tamamen yerli sermayenin ürünüdür ve sürümden kazanmaktadır. Daha piyasaya yeni girmiş bir firma olarak şu an türkiye'de 3 araçtan birinde 900 liralık lpg kiti bulunmakta. Atiker Türk Malı, Türk firması olduğu için ucuzdur. 1600 liralık kiti de çok araştırdım. Çok iyi ancak o Kitin değeri 1600 ise Atiker 1400 olmalı, ya da Atiker 900 lira ise o kit en fazla 1100 lira olmalı. O fark da ithal olduğu için.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: crazyarif

    quote:

    Orjinalden alıntı: xradiancex


    quote:

    Orjinalden alıntı: hellix

    Brujeria35 arkadaşım benim duyduğum söylentiden ibaret haberin kaynağı sağlammı değilmi diye araştırmadım:) bilirsin bizim millet bilip bilmediği her konuda ahkam kesmeyi çok sever sağlık bilgi alayım diye bu sitedeyim ve sizin gibi duyarlı olduğunu düşündüğüm kişilerden bilgi almaya çalışıyorum yorumunuz için teşekkür ederim uzmanını bulmuşken;
    soru1: megane1de model önemlimi aklımdan geçen ve en iyi olduğunu düşündüğüm 2003 çünkü bu serinin sonu yanlış bilmiyorsam yada düşük modelleride olabilirmi?
    soru2: bu arabada lpg tavsiye ediyormusunuz, reno motorları lpg monte edildikten sonra çabuk aşınıyor diyede bi söylenti var...
    cevabınız için şimdiden teşekkürler....




    2003'e kadar megane I 1.6 16v RXT kullandım,lpg de vardı.Bizim burada (Adana'da) ustalar Renault motoru için lpg ile en uyumlu motorlardan biri derler,en uyumlusu diyeni de çoktur.2004-2008 arasında da 2 yıl benzinli,yıl da sıralı sistem takılı megane II 1.6 16v dinamik model aracım vardı ve lpg'den kaynaklı hiçbir sorun yaşamadım,maşallahı vardı arabamın.

    Lpg konusunda dikkat etmeniz gereken şeyler kısaca şöyle.Aldığınız arabanın genel kondisyonu iyi olmalı,yıpranmış olmamalı.Benzinde çalışırken arabanın hiçbir sorunu olmamalı ki lpg'de sorun çıkartmasın.Bir diğer husus ise takılan kitin kalitesi ve takan ustanın işçiliği,işinin ehli olması.900 liraya da sıralı sistemler var,1600 liraya da.

    Yani tercihiniz ne olursa olsun öncelikli olarak arabanın özellikle motor konusunda temiz olmasına özen gösterirseniz ileride başınız ağrımaz.



    Yukarıda atiker'le brc'yi karşılaştırmışsın bence, Atiker'in konya'daki fabrikasını ar-ge imkanlarını görsen dudağın uçuklar, siz bu şekilde Türk sanayisine baltayı vurursanız memleketin işi çok zor.

    900 liralık Atiker'in ecu denilen beyin parçaları Avrupa'dan gelmekte, tankı boruları ıvır zıvır diğer parçaları vidaları civataları konya'da üretilmeke.

    Peki şunu biliyor musunuz?

    Avrupa'da ve Türkiye'de üretilen her 3 aracın 1'inin, motor sübapları başta olmak üzere bir çok motor parçası konya'da fason olarak üretilip gönderilmekte. Konya otomotiv sanayinin cirosunun yıllık 8 milyar dolar olduğunu biliyor musunuz? Konya'da otomobil fabrikası yok bunu da belirteyim. Bu 8 milyar dolar ne demek bunu biliyor musunuz? İki otomobil fabrikasına sahip Bursa'daki otomotiv sektörünün yıllık cirosu 9,5 milyar dolar.

    Türkiye'deki en önemli motor supap, motor piston ve gömlek, krank, dişli ve conta fabrikalarının Konya'da bulunduğunu, işletmelerde her türlü yedek parça ve aksesuarın üretildiğini, Konya'da sadece sanai odası üyelerinin, uluslararası standartlarda yılda 107 milyondan fazla otomotiv yedek parçası üretildiğini, yılda 30 milyon 750 bin supap ve 30 milyon 450 bin supap gaydı olmak üzere subap bagası, motor gömleği, motor pistonu, rot ve rotiller, bijon, porya, aks, balata, manifold, jant, ayna mahruti, krank ve dingil üretildiğini, bunların yanı sıra hidrolik pompa, fren ekipmanları, hidrolik ve pnömatik sistemler, süspansiyon parçaları, emniyet aksamları, oto cam, koltuk, döküm ve dövme parçalarının üretildiğini,

    biliyor musunuz?

    kaç yaşındasımız bilmiyorum aama ben 22 yaşında birisi olarak neyin iyi neyin kötü olduğunun fiyatına bakarak anlaşılmayacağını bilen birisiyim. 900 liralık ürün kalitesiz 1600 liralık ürün kaltelidir denilemez. 900 liralık olan ürün tamamen yerli sermayenin ürünüdür ve sürümden kazanmaktadır. Daha piyasaya yeni girmiş bir firma olarak şu an türkiye'de 3 araçtan birinde 900 liralık lpg kiti bulunmakta. Atiker Türk Malı, Türk firması olduğu için ucuzdur. 1600 liralık kiti de çok araştırdım. Çok iyi ancak o Kitin değeri 1600 ise Atiker 1400 olmalı, ya da Atiker 900 lira ise o kit en fazla 1100 lira olmalı. O fark da ithal olduğu için.



    Brc'yi kastetmedim.Sevdiğim veya tavsiye ettiğim bir marka da değildir ayrıca.

    Ben Atiker almadım diye Türk Sanayi'ne baltayı vurdum,söylediğiniz gibi memleketin işi zorlaştı ve kriz yaşandı.Evet açıklıyorum kriz ben Atiker almadım da Tartarini aldım diye oldu.Hepinizden özür diliyorum bu yüzden.

    Yaşım 23,matematik öğretmeniyim,Allah'a şükür maddi durumumuz el verdiği için 17 yaşından beri kendi arabama sahibim,2 yıl megane I,4 yıl megane II kullandım.Ailemizde de Vw Passat FSI olsun,Bmw 520d olsun çok değişik araçlar kullandım.Son 3 senede 70.000 km yaptım,değişik marka araçlara sahip lpg'li/lpg'siz çok arkadaşım var,yeri geldi yolda kaldım,çok şey yaşadım,gördüm,duydum,burda birisine bilgi/tavsiye verirken işkembeden sallamıyoruz,birşey biliyoruz ki söylüyoruz.

    Atiker'i şimdiye kadar kimseye tavsiye etmediğim gibi hiç kötülemedim de.Fakat sizin Atiker'i bu kadar övüp Atiker taktırmayıp da değişik marka ithal lpg kiti taktıranları Türk Sanayi'ne balta vurmakla itham ettiniz ya ne desem bilmiyorum,belki de ne desem boştur diye elim varmıyor yazmaya.

    O kadar yerli diye övdüğünüz Atiker markasını ben size anlatayım da öğrenin,enjektörleri Bosch kopyasıdır(çakması),Evaporatör (buharlaştırıcı) Konya malı, hortum ve borular piyasadan toplama, tank zaten başka bir üreticiden, ECU ve enjektörler de Polonya malı.Ne kadar yerliymiş bu Atiker de haberimiz yokmuş!

    Nedenini anlamadığım şekilde bana Konya Sanayi'ni,ihracatını vs övmüşsünüz.Ben de Adana'lıyım,Adana Sanayi'ni,ihracatını mı öveyim? Ne yapayım yani? Ki gerek yok bilen biliyor neyin ne olduğunu.

    Madem içimizi dökmeye başladık,son sözüm; "Lütfen bilgilendiricilikten uzak şekilde,sırf post kasmak için mesaj yazmayınız."




  • quote:

    Orijinalden alıntı: xradiancex

    quote:

    Orjinalden alıntı: crazyarif

    quote:

    Orjinalden alıntı: xradiancex


    quote:

    Orjinalden alıntı: hellix

    Brujeria35 arkadaşım benim duyduğum söylentiden ibaret haberin kaynağı sağlammı değilmi diye araştırmadım:) bilirsin bizim millet bilip bilmediği her konuda ahkam kesmeyi çok sever sağlık bilgi alayım diye bu sitedeyim ve sizin gibi duyarlı olduğunu düşündüğüm kişilerden bilgi almaya çalışıyorum yorumunuz için teşekkür ederim uzmanını bulmuşken;
    soru1: megane1de model önemlimi aklımdan geçen ve en iyi olduğunu düşündüğüm 2003 çünkü bu serinin sonu yanlış bilmiyorsam yada düşük modelleride olabilirmi?
    soru2: bu arabada lpg tavsiye ediyormusunuz, reno motorları lpg monte edildikten sonra çabuk aşınıyor diyede bi söylenti var...
    cevabınız için şimdiden teşekkürler....




    2003'e kadar megane I 1.6 16v RXT kullandım,lpg de vardı.Bizim burada (Adana'da) ustalar Renault motoru için lpg ile en uyumlu motorlardan biri derler,en uyumlusu diyeni de çoktur.2004-2008 arasında da 2 yıl benzinli,yıl da sıralı sistem takılı megane II 1.6 16v dinamik model aracım vardı ve lpg'den kaynaklı hiçbir sorun yaşamadım,maşallahı vardı arabamın.

    Lpg konusunda dikkat etmeniz gereken şeyler kısaca şöyle.Aldığınız arabanın genel kondisyonu iyi olmalı,yıpranmış olmamalı.Benzinde çalışırken arabanın hiçbir sorunu olmamalı ki lpg'de sorun çıkartmasın.Bir diğer husus ise takılan kitin kalitesi ve takan ustanın işçiliği,işinin ehli olması.900 liraya da sıralı sistemler var,1600 liraya da.

    Yani tercihiniz ne olursa olsun öncelikli olarak arabanın özellikle motor konusunda temiz olmasına özen gösterirseniz ileride başınız ağrımaz.



    Yukarıda atiker'le brc'yi karşılaştırmışsın bence, Atiker'in konya'daki fabrikasını ar-ge imkanlarını görsen dudağın uçuklar, siz bu şekilde Türk sanayisine baltayı vurursanız memleketin işi çok zor.

    900 liralık Atiker'in ecu denilen beyin parçaları Avrupa'dan gelmekte, tankı boruları ıvır zıvır diğer parçaları vidaları civataları konya'da üretilmeke.

    Peki şunu biliyor musunuz?

    Avrupa'da ve Türkiye'de üretilen her 3 aracın 1'inin, motor sübapları başta olmak üzere bir çok motor parçası konya'da fason olarak üretilip gönderilmekte. Konya otomotiv sanayinin cirosunun yıllık 8 milyar dolar olduğunu biliyor musunuz? Konya'da otomobil fabrikası yok bunu da belirteyim. Bu 8 milyar dolar ne demek bunu biliyor musunuz? İki otomobil fabrikasına sahip Bursa'daki otomotiv sektörünün yıllık cirosu 9,5 milyar dolar.

    Türkiye'deki en önemli motor supap, motor piston ve gömlek, krank, dişli ve conta fabrikalarının Konya'da bulunduğunu, işletmelerde her türlü yedek parça ve aksesuarın üretildiğini, Konya'da sadece sanai odası üyelerinin, uluslararası standartlarda yılda 107 milyondan fazla otomotiv yedek parçası üretildiğini, yılda 30 milyon 750 bin supap ve 30 milyon 450 bin supap gaydı olmak üzere subap bagası, motor gömleği, motor pistonu, rot ve rotiller, bijon, porya, aks, balata, manifold, jant, ayna mahruti, krank ve dingil üretildiğini, bunların yanı sıra hidrolik pompa, fren ekipmanları, hidrolik ve pnömatik sistemler, süspansiyon parçaları, emniyet aksamları, oto cam, koltuk, döküm ve dövme parçalarının üretildiğini,

    biliyor musunuz?

    kaç yaşındasımız bilmiyorum aama ben 22 yaşında birisi olarak neyin iyi neyin kötü olduğunun fiyatına bakarak anlaşılmayacağını bilen birisiyim. 900 liralık ürün kalitesiz 1600 liralık ürün kaltelidir denilemez. 900 liralık olan ürün tamamen yerli sermayenin ürünüdür ve sürümden kazanmaktadır. Daha piyasaya yeni girmiş bir firma olarak şu an türkiye'de 3 araçtan birinde 900 liralık lpg kiti bulunmakta. Atiker Türk Malı, Türk firması olduğu için ucuzdur. 1600 liralık kiti de çok araştırdım. Çok iyi ancak o Kitin değeri 1600 ise Atiker 1400 olmalı, ya da Atiker 900 lira ise o kit en fazla 1100 lira olmalı. O fark da ithal olduğu için.



    Brc'yi kastetmedim.Sevdiğim veya tavsiye ettiğim bir marka da değildir ayrıca.

    Ben Atiker almadım diye Türk Sanayi'ne baltayı vurdum,söylediğiniz gibi memleketin işi zorlaştı ve kriz yaşandı.Evet açıklıyorum kriz ben Atiker almadım da Tartarini aldım diye oldu.Hepinizden özür diliyorum bu yüzden.

    Yaşım 23,matematik öğretmeniyim,Allah'a şükür maddi durumumuz el verdiği için 17 yaşından beri kendi arabama sahibim,2 yıl megane I,4 yıl megane II kullandım.Ailemizde de Vw Passat FSI olsun,Bmw 520d olsun çok değişik araçlar kullandım.Son 3 senede 70.000 km yaptım,değişik marka araçlara sahip lpg'li/lpg'siz çok arkadaşım var,yeri geldi yolda kaldım,çok şey yaşadım,gördüm,duydum,burda birisine bilgi/tavsiye verirken işkembeden sallamıyoruz,birşey biliyoruz ki söylüyoruz.

    Atiker'i şimdiye kadar kimseye tavsiye etmediğim gibi hiç kötülemedim de.Fakat sizin Atiker'i bu kadar övüp Atiker taktırmayıp da değişik marka ithal lpg kiti taktıranları Türk Sanayi'ne balta vurmakla itham ettiniz ya ne desem bilmiyorum,belki de ne desem boştur diye elim varmıyor yazmaya.

    O kadar yerli diye övdüğünüz Atiker markasını ben size anlatayım da öğrenin,enjektörleri Bosch kopyasıdır(çakması),Evaporatör (buharlaştırıcı) Konya malı, hortum ve borular piyasadan toplama, tank zaten başka bir üreticiden, ECU ve enjektörler de Polonya malı.Ne kadar yerliymiş bu Atiker de haberimiz yokmuş!

    Nedenini anlamadığım şekilde bana Konya Sanayi'ni,ihracatını vs övmüşsünüz.Ben de Adana'lıyım,Adana Sanayi'ni,ihracatını mı öveyim? Ne yapayım yani? Ki gerek yok bilen biliyor neyin ne olduğunu.

    Madem içimizi dökmeye başladık,son sözüm; "Lütfen bilgilendiricilikten uzak şekilde,sırf post kasmak için mesaj yazmayınız."

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: xradiancex


    quote:

    Orjinalden alıntı: crazyarif

    quote:

    Orjinalden alıntı: xradiancex


    quote:

    Orjinalden alıntı: hellix

    Brujeria35 arkadaşım benim duyduğum söylentiden ibaret haberin kaynağı sağlammı değilmi diye araştırmadım:) bilirsin bizim millet bilip bilmediği her konuda ahkam kesmeyi çok sever sağlık bilgi alayım diye bu sitedeyim ve sizin gibi duyarlı olduğunu düşündüğüm kişilerden bilgi almaya çalışıyorum yorumunuz için teşekkür ederim uzmanını bulmuşken;
    soru1: megane1de model önemlimi aklımdan geçen ve en iyi olduğunu düşündüğüm 2003 çünkü bu serinin sonu yanlış bilmiyorsam yada düşük modelleride olabilirmi?
    soru2: bu arabada lpg tavsiye ediyormusunuz, reno motorları lpg monte edildikten sonra çabuk aşınıyor diyede bi söylenti var...
    cevabınız için şimdiden teşekkürler....




    2003'e kadar megane I 1.6 16v RXT kullandım,lpg de vardı.Bizim burada (Adana'da) ustalar Renault motoru için lpg ile en uyumlu motorlardan biri derler,en uyumlusu diyeni de çoktur.2004-2008 arasında da 2 yıl benzinli,yıl da sıralı sistem takılı megane II 1.6 16v dinamik model aracım vardı ve lpg'den kaynaklı hiçbir sorun yaşamadım,maşallahı vardı arabamın.

    Lpg konusunda dikkat etmeniz gereken şeyler kısaca şöyle.Aldığınız arabanın genel kondisyonu iyi olmalı,yıpranmış olmamalı.Benzinde çalışırken arabanın hiçbir sorunu olmamalı ki lpg'de sorun çıkartmasın.Bir diğer husus ise takılan kitin kalitesi ve takan ustanın işçiliği,işinin ehli olması.900 liraya da sıralı sistemler var,1600 liraya da.

    Yani tercihiniz ne olursa olsun öncelikli olarak arabanın özellikle motor konusunda temiz olmasına özen gösterirseniz ileride başınız ağrımaz.



    Yukarıda atiker'le brc'yi karşılaştırmışsın bence, Atiker'in konya'daki fabrikasını ar-ge imkanlarını görsen dudağın uçuklar, siz bu şekilde Türk sanayisine baltayı vurursanız memleketin işi çok zor.

    900 liralık Atiker'in ecu denilen beyin parçaları Avrupa'dan gelmekte, tankı boruları ıvır zıvır diğer parçaları vidaları civataları konya'da üretilmeke.

    Peki şunu biliyor musunuz?

    Avrupa'da ve Türkiye'de üretilen her 3 aracın 1'inin, motor sübapları başta olmak üzere bir çok motor parçası konya'da fason olarak üretilip gönderilmekte. Konya otomotiv sanayinin cirosunun yıllık 8 milyar dolar olduğunu biliyor musunuz? Konya'da otomobil fabrikası yok bunu da belirteyim. Bu 8 milyar dolar ne demek bunu biliyor musunuz? İki otomobil fabrikasına sahip Bursa'daki otomotiv sektörünün yıllık cirosu 9,5 milyar dolar.

    Türkiye'deki en önemli motor supap, motor piston ve gömlek, krank, dişli ve conta fabrikalarının Konya'da bulunduğunu, işletmelerde her türlü yedek parça ve aksesuarın üretildiğini, Konya'da sadece sanai odası üyelerinin, uluslararası standartlarda yılda 107 milyondan fazla otomotiv yedek parçası üretildiğini, yılda 30 milyon 750 bin supap ve 30 milyon 450 bin supap gaydı olmak üzere subap bagası, motor gömleği, motor pistonu, rot ve rotiller, bijon, porya, aks, balata, manifold, jant, ayna mahruti, krank ve dingil üretildiğini, bunların yanı sıra hidrolik pompa, fren ekipmanları, hidrolik ve pnömatik sistemler, süspansiyon parçaları, emniyet aksamları, oto cam, koltuk, döküm ve dövme parçalarının üretildiğini,

    biliyor musunuz?

    kaç yaşındasımız bilmiyorum aama ben 22 yaşında birisi olarak neyin iyi neyin kötü olduğunun fiyatına bakarak anlaşılmayacağını bilen birisiyim. 900 liralık ürün kalitesiz 1600 liralık ürün kaltelidir denilemez. 900 liralık olan ürün tamamen yerli sermayenin ürünüdür ve sürümden kazanmaktadır. Daha piyasaya yeni girmiş bir firma olarak şu an türkiye'de 3 araçtan birinde 900 liralık lpg kiti bulunmakta. Atiker Türk Malı, Türk firması olduğu için ucuzdur. 1600 liralık kiti de çok araştırdım. Çok iyi ancak o Kitin değeri 1600 ise Atiker 1400 olmalı, ya da Atiker 900 lira ise o kit en fazla 1100 lira olmalı. O fark da ithal olduğu için.



    Brc'yi kastetmedim.Sevdiğim veya tavsiye ettiğim bir marka da değildir ayrıca.

    Ben Atiker almadım diye Türk Sanayi'ne baltayı vurdum,söylediğiniz gibi memleketin işi zorlaştı ve kriz yaşandı.Evet açıklıyorum kriz ben Atiker almadım da Tartarini aldım diye oldu.Hepinizden özür diliyorum bu yüzden.

    Yaşım 23,matematik öğretmeniyim,Allah'a şükür maddi durumumuz el verdiği için 17 yaşından beri kendi arabama sahibim,2 yıl megane I,4 yıl megane II kullandım.Ailemizde de Vw Passat FSI olsun,Bmw 520d olsun çok değişik araçlar kullandım.Son 3 senede 70.000 km yaptım,değişik marka araçlara sahip lpg'li/lpg'siz çok arkadaşım var,yeri geldi yolda kaldım,çok şey yaşadım,gördüm,duydum,burda birisine bilgi/tavsiye verirken işkembeden sallamıyoruz,birşey biliyoruz ki söylüyoruz.

    Atiker'i şimdiye kadar kimseye tavsiye etmediğim gibi hiç kötülemedim de.Fakat sizin Atiker'i bu kadar övüp Atiker taktırmayıp da değişik marka ithal lpg kiti taktıranları Türk Sanayi'ne balta vurmakla itham ettiniz ya ne desem bilmiyorum,belki de ne desem boştur diye elim varmıyor yazmaya.

    O kadar yerli diye övdüğünüz Atiker markasını ben size anlatayım da öğrenin,enjektörleri Bosch kopyasıdır(çakması),Evaporatör (buharlaştırıcı) Konya malı, hortum ve borular piyasadan toplama, tank zaten başka bir üreticiden, ECU ve enjektörler de Polonya malı.Ne kadar yerliymiş bu Atiker de haberimiz yokmuş!

    Nedenini anlamadığım şekilde bana Konya Sanayi'ni,ihracatını vs övmüşsünüz.Ben de Adana'lıyım,Adana Sanayi'ni,ihracatını mı öveyim? Ne yapayım yani? Ki gerek yok bilen biliyor neyin ne olduğunu.

    Madem içimizi dökmeye başladık,son sözüm; "Lütfen bilgilendiricilikten uzak şekilde,sırf post kasmak için mesaj yazmayınız."



    evet yaa post kasmak için o kadar uzun mesaj yazdım, ben konya sanayisini örnek olarak verdim sadece, otomotiv alanında çok büyük olduğunu, ürettiği üstün kaliteli parçaların 100ü aşkın ülkede kullanıldığını, atiker'in de aynı kalitede üretildiğini anlattım ama hala anlayamamışsınız. neyse önemli değil, 17 yaşında araç sahibi olmuş birisiyle tartışmam zaten. ayrıca atiker tüm parçaları, ithal getirdikleri hariç, kendi fabrikasında üretiyor. hoşçakalın



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Arif -- 5 Nisan 2009; 17:03:05 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Arif

    quote:

    Orjinalden alıntı: xradiancex


    quote:

    Orjinalden alıntı: crazyarif

    quote:

    Orjinalden alıntı: xradiancex


    quote:

    Orjinalden alıntı: hellix

    Brujeria35 arkadaşım benim duyduğum söylentiden ibaret haberin kaynağı sağlammı değilmi diye araştırmadım:) bilirsin bizim millet bilip bilmediği her konuda ahkam kesmeyi çok sever sağlık bilgi alayım diye bu sitedeyim ve sizin gibi duyarlı olduğunu düşündüğüm kişilerden bilgi almaya çalışıyorum yorumunuz için teşekkür ederim uzmanını bulmuşken;
    soru1: megane1de model önemlimi aklımdan geçen ve en iyi olduğunu düşündüğüm 2003 çünkü bu serinin sonu yanlış bilmiyorsam yada düşük modelleride olabilirmi?
    soru2: bu arabada lpg tavsiye ediyormusunuz, reno motorları lpg monte edildikten sonra çabuk aşınıyor diyede bi söylenti var...
    cevabınız için şimdiden teşekkürler....




    2003'e kadar megane I 1.6 16v RXT kullandım,lpg de vardı.Bizim burada (Adana'da) ustalar Renault motoru için lpg ile en uyumlu motorlardan biri derler,en uyumlusu diyeni de çoktur.2004-2008 arasında da 2 yıl benzinli,yıl da sıralı sistem takılı megane II 1.6 16v dinamik model aracım vardı ve lpg'den kaynaklı hiçbir sorun yaşamadım,maşallahı vardı arabamın.

    Lpg konusunda dikkat etmeniz gereken şeyler kısaca şöyle.Aldığınız arabanın genel kondisyonu iyi olmalı,yıpranmış olmamalı.Benzinde çalışırken arabanın hiçbir sorunu olmamalı ki lpg'de sorun çıkartmasın.Bir diğer husus ise takılan kitin kalitesi ve takan ustanın işçiliği,işinin ehli olması.900 liraya da sıralı sistemler var,1600 liraya da.

    Yani tercihiniz ne olursa olsun öncelikli olarak arabanın özellikle motor konusunda temiz olmasına özen gösterirseniz ileride başınız ağrımaz.



    Yukarıda atiker'le brc'yi karşılaştırmışsın bence, Atiker'in konya'daki fabrikasını ar-ge imkanlarını görsen dudağın uçuklar, siz bu şekilde Türk sanayisine baltayı vurursanız memleketin işi çok zor.

    900 liralık Atiker'in ecu denilen beyin parçaları Avrupa'dan gelmekte, tankı boruları ıvır zıvır diğer parçaları vidaları civataları konya'da üretilmeke.

    Peki şunu biliyor musunuz?

    Avrupa'da ve Türkiye'de üretilen her 3 aracın 1'inin, motor sübapları başta olmak üzere bir çok motor parçası konya'da fason olarak üretilip gönderilmekte. Konya otomotiv sanayinin cirosunun yıllık 8 milyar dolar olduğunu biliyor musunuz? Konya'da otomobil fabrikası yok bunu da belirteyim. Bu 8 milyar dolar ne demek bunu biliyor musunuz? İki otomobil fabrikasına sahip Bursa'daki otomotiv sektörünün yıllık cirosu 9,5 milyar dolar.

    Türkiye'deki en önemli motor supap, motor piston ve gömlek, krank, dişli ve conta fabrikalarının Konya'da bulunduğunu, işletmelerde her türlü yedek parça ve aksesuarın üretildiğini, Konya'da sadece sanai odası üyelerinin, uluslararası standartlarda yılda 107 milyondan fazla otomotiv yedek parçası üretildiğini, yılda 30 milyon 750 bin supap ve 30 milyon 450 bin supap gaydı olmak üzere subap bagası, motor gömleği, motor pistonu, rot ve rotiller, bijon, porya, aks, balata, manifold, jant, ayna mahruti, krank ve dingil üretildiğini, bunların yanı sıra hidrolik pompa, fren ekipmanları, hidrolik ve pnömatik sistemler, süspansiyon parçaları, emniyet aksamları, oto cam, koltuk, döküm ve dövme parçalarının üretildiğini,

    biliyor musunuz?

    kaç yaşındasımız bilmiyorum aama ben 22 yaşında birisi olarak neyin iyi neyin kötü olduğunun fiyatına bakarak anlaşılmayacağını bilen birisiyim. 900 liralık ürün kalitesiz 1600 liralık ürün kaltelidir denilemez. 900 liralık olan ürün tamamen yerli sermayenin ürünüdür ve sürümden kazanmaktadır. Daha piyasaya yeni girmiş bir firma olarak şu an türkiye'de 3 araçtan birinde 900 liralık lpg kiti bulunmakta. Atiker Türk Malı, Türk firması olduğu için ucuzdur. 1600 liralık kiti de çok araştırdım. Çok iyi ancak o Kitin değeri 1600 ise Atiker 1400 olmalı, ya da Atiker 900 lira ise o kit en fazla 1100 lira olmalı. O fark da ithal olduğu için.



    Brc'yi kastetmedim.Sevdiğim veya tavsiye ettiğim bir marka da değildir ayrıca.

    Ben Atiker almadım diye Türk Sanayi'ne baltayı vurdum,söylediğiniz gibi memleketin işi zorlaştı ve kriz yaşandı.Evet açıklıyorum kriz ben Atiker almadım da Tartarini aldım diye oldu.Hepinizden özür diliyorum bu yüzden.

    Yaşım 23,matematik öğretmeniyim,Allah'a şükür maddi durumumuz el verdiği için 17 yaşından beri kendi arabama sahibim,2 yıl megane I,4 yıl megane II kullandım.Ailemizde de Vw Passat FSI olsun,Bmw 520d olsun çok değişik araçlar kullandım.Son 3 senede 70.000 km yaptım,değişik marka araçlara sahip lpg'li/lpg'siz çok arkadaşım var,yeri geldi yolda kaldım,çok şey yaşadım,gördüm,duydum,burda birisine bilgi/tavsiye verirken işkembeden sallamıyoruz,birşey biliyoruz ki söylüyoruz.

    Atiker'i şimdiye kadar kimseye tavsiye etmediğim gibi hiç kötülemedim de.Fakat sizin Atiker'i bu kadar övüp Atiker taktırmayıp da değişik marka ithal lpg kiti taktıranları Türk Sanayi'ne balta vurmakla itham ettiniz ya ne desem bilmiyorum,belki de ne desem boştur diye elim varmıyor yazmaya.

    O kadar yerli diye övdüğünüz Atiker markasını ben size anlatayım da öğrenin,enjektörleri Bosch kopyasıdır(çakması),Evaporatör (buharlaştırıcı) Konya malı, hortum ve borular piyasadan toplama, tank zaten başka bir üreticiden, ECU ve enjektörler de Polonya malı.Ne kadar yerliymiş bu Atiker de haberimiz yokmuş!

    Nedenini anlamadığım şekilde bana Konya Sanayi'ni,ihracatını vs övmüşsünüz.Ben de Adana'lıyım,Adana Sanayi'ni,ihracatını mı öveyim? Ne yapayım yani? Ki gerek yok bilen biliyor neyin ne olduğunu.

    Madem içimizi dökmeye başladık,son sözüm; "Lütfen bilgilendiricilikten uzak şekilde,sırf post kasmak için mesaj yazmayınız."



    evet yaa post kasmak için o kadar uzun mesaj yazdım, ben konya sanayisini örnek olarak verdim sadece, otomotiv alanında çok büyük olduğunu, ürettiği üstün kaliteli parçaların 100ü aşkın ülkede kullanıldığını, atiker'in de aynı kalitede üretildiğini anlattım ama hala anlayamamışsınız. neyse önemli değil, 17 yaşında araç sahibi olmuş birisiyle tartışmam zaten. ayrıca atiker tüm parçaları, ithal getirdikleri hariç, kendi fabrikasında üretiyor. hoşçakalın

    Alıntıları Göster
    Copy/Paste ile olmuyor bu işler Ben de Atiker'in 1 parçası ve boru,tank gibi ıvır zıvır denecek,herhangi bir sanayide ustalara rahatça yaptırabileceğin parçaların dışında işe yarar herşeyi -Enjektör ve ECU- ithal,ona kaldıysa ben de bir isim bulur rahatlıkla Atiker gibi bir lpg markası yaratırım,yerli merli ayakları da müşteri toplamak için demagoji yapıyorlar.Sen de bunu anlamak istemiyorsun ya da anlayamıyorsun.

    17 yaşında araç sahibi oldum ama ayağım gaza yetiştiğinden beri araç kullanırım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hellix

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster
    yorum yazan tüm arkadaşlara teşekkür ediyorum ama yazmaya devam edelim bilinçlenelim kafamdaki araba yavaş yavaş şekilleniyor megane1 1.6 16 valf benzin/lpg 100.000 km altı abs, klima vs...
    lpg konusu çok önemli bence eski brodwayıma voltran marka taktırmıştım yerli malı diye avrupa malı olan diğer marklarda olan ISO vb tüm standartlar vardı ama taktırdığım servismi adi hortum kullandı yoksa o markayla berabermi geliyor bilmiyorum benzin otomotiğinin ordaki kablolarıda değiştirmişler bir kaç ayda hortum resmen dağıldı benzin damlatmaya başladı, egzost manifoldunun oraya, verilmiş sadakam varmış bu kadar mı adi mal kullanılır allahtan farkettim en kaliteli hortumla değişdirttim başka bir yerde bi daha o servise uğramadım bu arada her iki servisde yetkili servis değil
    crazyarif'in verdiği linkteki fiyatı nasıl buldunuz arkadaşlar çok yüksek değilmi o fiyata renoda bile sıfır araba var insaf
    http://www.sahibinden.com/kaportada_boyanan_degisen_parcasi_yok!_79_000de_coktemiz_1_6full-91WQQaXQQ7038179WQQpXQQdisplayitem&keyword=7038179




  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.