Şimdi Ara

MENGERLER SERVİS REZİLLİĞİ

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
17
Cevap
0
Favori
4.663
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba forum sakinleri.Bundan bir hafta once Almanya da mercedes de calisan kuzenim izine ayrılarak sıfır e200 cdi alıp buraya geldi sonra ki gün sabah arabaya kontak çevirdiğinde calışmıyordu yaklaşık 15 dk sonra çalışıyordu sorun şu ki araç uzun yolda hiç bir şekilde ne arıza veriyor ne de stop ediyor sadece 10-15 dk boyunca kontak çevirmek gerekiyor neyse 4 gün önce mengerler davutpaşa şubesine randevu alıp götürdük bilgisayara bağlasınlar diye oradaki yetkili arabayı bilgisayara bağlayıp programını falan yenileyeceğini söyledi sonra ki gün aradılar buyuk ihtimal arabanın beyni arızlı dediler ama %
    100 emin olmam için yedek anahtarının kodu lazım dedi yetkili vatandaş kuzenim de yedek anahtarını almanya da unutmus neyse zor bela anahtarı getirtti servise uğradık daha yedek anahtarı adama vermeden adam senin arabanda %
    100 beyin arızası var almanyadan sipariş vericem 2-3 haftaya gelir dedi kabul etmedik arabayı servisten aldık işin garip tarafı bırak programını yenilemeyi arabayı bilgisayara bile bağlamamış bakmamışlar bile oldugu yerde duruyordu kuzenim almanya ya gittiğinde stuttgart mercedes merkez ofisine mengerler firması için önce yazılı şikayet ve dava da bulunacak.

    edit:3 hafta arabanın serviste kalması durumunda araç talep ettiğimizde türkiye için geçerli değil dediler bu nasıl saçmalıktır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Reepla -- 16 Ağustos 2013; 23:49:01 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Up

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bostanci Mengerlere arkadasimin C250 sini biraktik 3 gunlugune , bu sure zarfinda C180 verdiler bize

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Biz çok memnun kaldık Mengerler den. 2008 E 200 ve 2010 CLC 160 için düzenli ziyaretlerimizi yapıyoruz.

    Ben Gülsoy dan memnun kalmamıştım, çok ilgisiz davranmışlardı.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Araç yabancı plakalı. Mengerler ise Mercedes'e bağlı bir firma değil, sadece distribütör sonuçta. Size özel hizmet vermek zorunda değiller doğal olarak. Belki kibarlık olsun diye yapabilirlerdi ama onların bileceği iş tabi. Bilgisayara bağlama olayı ise zaten 1 dakikalık bir şey. Ellerindeki ufak bir cihazla yapıyorlar sonuçta. Bence aşırı tepki vermişsiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FirstClass

    Araç yabancı plakalı. Mengerler ise Mercedes'e bağlı bir firma değil, sadece distribütör sonuçta. Size özel hizmet vermek zorunda değiller doğal olarak. Belki kibarlık olsun diye yapabilirlerdi ama onların bileceği iş tabi. Bilgisayara bağlama olayı ise zaten 1 dakikalık bir şey. Ellerindeki ufak bir cihazla yapıyorlar sonuçta. Bence aşırı tepki vermişsiniz.

    Özel hizmet nasıl oluyor anlamadım Mengerler firması Mercedesin yetkili servisi değil mi ? Mercedesi temsil etmiyor mu ? Mercedes in dünya genelinde belli bir standartları yok mu ? Ben burdan araba bozuldu diye Almanya yı aradığımda Stuttgart beni Mengerler e yönlendiriyorsa bu adamlarda beni mağdur etmemek zorunda değil mi ? araç Davutpaşa Mengerler de 4 gün duruyor ellerini bile sürmemişler.Atatürk oto sanayi Modern oto ya götürdük ordaki yetkililer daha biz araba istemeden tamir süreci boyunca mercedes in kendisinin direk araç tahsis edecegini söylediler bunun neresi özeş hizmete giriyor onu anlamadım kaldı ki araç uluslararası 3 yıllık garantisi var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: WeskaGan

    Bostanci Mengerlere arkadasimin C250 sini biraktik 3 gunlugune , bu sure zarfinda C180 verdiler bize

    hocam bizim bıraktığımız servis davutpaşa şubesi firmadan ziyade orada bulunan yetkilinin ayıbı diye düşünüyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Borusan avcılar servis hakkında
    geçen yıl önce açıldı
    İzmir BMW servis
    6 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • aracın sorunu
    çözüldümü?
    çözüldüyse nasıl çözdünüz?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bizim ortak 2 patron vardı pintinin önde gideniydiler, ikisi de mercedes çekti altlarına, model 180 idi sanırsam. O araçlardan biri her ay yazılım sorunu çıkarıyordu diğer patronun ise mekanik ile ilgili
    bir sıkıntısı vardı o da paso servise aracı bırakıyor efendi efendi taksisi ile eve dönüyordu. Bu böyle 1 yıldan fazla sürdü sanırsam. Servisler bunları acaip süründürmüştü (istanbul)

    Yazın bize zam yapmayıp araba almışlardı nispet olsun diye ahımız tutmuştu resmen.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Rindaman -- 18 Ağustos 2013; 16:44:59 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rindaman

    Bizim ortak 2 patron vardı pintinin önde gideniydiler, ikisi de mercedes çekti altlarına, model 180 idi sanırsam. O araçlardan biri her ay yazılım sorunu çıkarıyordu diğer patronun ise mekanik ile ilgili
    bir sıkıntısı vardı o da paso servise aracı bırakıyor efendi efendi taksisi ile eve dönüyordu. Bu böyle 1 yıldan fazla sürdü sanırsam. Servisler bunları acaip süründürmüştü (istanbul)

    Yazın bize zam yapmayıp araba almışlardı nispet olsun diye ahımız tutmuştu resmen.

    hisse bile vermediler mi size ?

    bu kadar ah ı haketmişler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: temizyurek

    quote:

    Orijinalden alıntı: Rindaman

    Bizim ortak 2 patron vardı pintinin önde gideniydiler, ikisi de mercedes çekti altlarına, model 180 idi sanırsam. O araçlardan biri her ay yazılım sorunu çıkarıyordu diğer patronun ise mekanik ile ilgili
    bir sıkıntısı vardı o da paso servise aracı bırakıyor efendi efendi taksisi ile eve dönüyordu. Bu böyle 1 yıldan fazla sürdü sanırsam. Servisler bunları acaip süründürmüştü (istanbul)

    Yazın bize zam yapmayıp araba almışlardı nispet olsun diye ahımız tutmuştu resmen.

    hisse bile vermediler mi size ?

    bu kadar ah ı haketmişler.

    dalga geçmeyin g.tümden uydurmuyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rindaman

    quote:

    Orijinalden alıntı: temizyurek

    quote:

    Orijinalden alıntı: Rindaman

    Bizim ortak 2 patron vardı pintinin önde gideniydiler, ikisi de mercedes çekti altlarına, model 180 idi sanırsam. O araçlardan biri her ay yazılım sorunu çıkarıyordu diğer patronun ise mekanik ile ilgili
    bir sıkıntısı vardı o da paso servise aracı bırakıyor efendi efendi taksisi ile eve dönüyordu. Bu böyle 1 yıldan fazla sürdü sanırsam. Servisler bunları acaip süründürmüştü (istanbul)

    Yazın bize zam yapmayıp araba almışlardı nispet olsun diye ahımız tutmuştu resmen.

    hisse bile vermediler mi size ?

    bu kadar ah ı haketmişler.

    dalga geçmeyin g.tümden uydurmuyorum.

    estağfurullah. öyle demeyin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mnr980

    aracın sorunu
    çözüldümü?
    çözüldüyse nasıl çözdünüz?

    aracin sorunu cozulmedi mengerler bize beyin arizali Almanya dan beyin getircez demisti modern oto ise program hatasi oldugunu ve programini yenileyeceklerini soylediler eger yine sorun devam ederse pazartesi sorun halledilinceye kadar araba vereceklerini soylediler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Maslakdaki modern oto da servise verdigimde arabami kaldirima surtmustu. Yok mu bu mercedesin isini adam gibi yapan servisi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kaygerya

    Maslakdaki modern oto da servise verdigimde arabami kaldirima surtmustu. Yok mu bu mercedesin isini adam gibi yapan servisi?

    hocam yarin maslak modern oto ya gidicegim nedir ne degildir belli olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aracın ecu'suna bakmadıklarını nasıl anladınız? Ufak el terminaliyle bakıyorlar zaten.
    İkame araç vermeme konusuna birşey diyemiyorum, ama kolayı var. Garanti şartnamesinde yazar bunlar. Bunu öğrenip ona göre varsa hakkınız arayabilirdiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: butterfly_effect_53

    Aracın ecu'suna bakmadıklarını nasıl anladınız? Ufak el terminaliyle bakıyorlar zaten.
    İkame araç vermeme konusuna birşey diyemiyorum, ama kolayı var. Garanti şartnamesinde yazar bunlar. Bunu öğrenip ona göre varsa hakkınız arayabilirdiniz.



    eger bakmis olsaydilar direk beyin arizasi diyip 3-4 hafta bekleyecek demezlerdi cunku sonradan goturdugumuz diger servis tum gun boyunca stuttgartla baglanti kurdu onlarin verdigi talimatlara uygun gerekli ölcumler yapti ve sonuc olarak sanzuman kumanda kutusunda ariza oldugu tespit edildi bugun mesai yetismedigi icin yarin sabah araba tahsis edecekler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.