Şimdi Ara

Mercedes 1600 CC' ye İndi !!!!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
37
Cevap
0
Favori
3.187
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Yurdumun vergi sistemi nelere kadir. Otomotiv devlerini bile dize getirdik ne mutlu bize
    İşte haber...


    Alman otomotiv devi Mercedes, Türkiye’deki Direktörler Kurulu Başkanı Jürgen Ziegler’in önerisiyle tarihinde ilk kez 1.6 litrelik otomobil üretti. 1.6 litrelik yeni C sınıfı Mercedes, motor hacmindeki düşüşün sağladığı 27 puanlık vergi avantajı ile "en ucuz Mercedes otomobil" unvanını kazandı.

    ALMAN otomotiv devi Daimler Benz’in tarihinde ilk kez 1.6 cc’lik motora sahip otomobil piyasaya sürmesinin altından Türkiye’ye uzanan bir öykü çıktı. Konu Daimler’in gündemine ilk kez Mercedes Benz Türk’ün talebiyle girdi. Mercedes Benz Türk Direktörler Kurulu Başkanı Jürgen Ziegler, 2.5 yıl önce Almanya’ya başvurarak Türkiye’deki yüksek vergilerden kurtulmak ve satışı artırmak için 1.6 litre motorlu bir otomobil üretilmesini istedi. Stuttgart’taki mühendislerin ilk önce "Türkiye için özel otomobil mi? Kesinlikle olmaz" dediklerini belirten Ziegler daha sonra "Bu otomobillerden Türkiye’de yılda 5 bin tane satarız" deyince çarklar dönmeye başladı. Araştırma ve geliştirme faaliyetleri hızlandı, Daimler Benz’in ilk 1.6 litrelik otomobili C sınıfı olarak piyasaya çıktı. Ziegler, "Bu otomobilin öncüsü biziz ama bugün yeni C sınıfı tüm dünyaya satılacak. Krizde fırsat yaratacak" dedi.


    Vergisi 23 puan indi

    Yeni C sınıfında motor büyüklüğü 1.8 litreden 1.6 litreye düştüğü için ÖTV (Özel Tüketim Vergisi) oranı da yüzde 60’dan yüzde 37’ye indi. Bu da "en ucuz Mercedes"in fiyatının 54 binden 42 bin Euro’ya gerilemesini sağladı. 2009 yılının çok zor geçeceğini belirten Jürgen Ziegler, "Modelin böyle zor koşullarda çıkması bizim için büyük bir şans. Küresel kriz koşulları ekonomik modeller gerektiriyor. Biz de çok ekonomik bir modelle piyasaya giriyoruz" dedi. Ancak küresel kriz koşulları bu yıl için Jürgen Ziegler’in hedefleri tutturmasını olanaksızlaştırdı. Mercedes Benz Türk bu yıl hedef küçülttü ve 2 bin 350 otomobil satmayı planladı. Ancak bunun yüzde 75’i "kriz döneminin Mercedes’i" olarak bilinen yeni C serisi olacak.







  • Premiumm markalar motor hacımlerını kucultukçe ulaşılabilirligi arttıkça

    imaj olarak deger kaybediyorlar farkında degiller..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ATTRACTION

    Premiumm markalar motor hacımlerını kucultukçe ulaşılabilirligi arttıkça

    imaj olarak deger kaybediyorlar farkında degiller..
    quote:

    Orjinalden alıntı: ATTRACTION

    Premiumm markalar motor hacımlerını kucultukçe ulaşılabilirligi arttıkça

    imaj olarak deger kaybediyorlar farkında degiller..


    bence de belli bir seviyeyi korumaları lazım ama işte kriz var ve röportajda da dendiği gibi kriz döneminde c serisi mercedesin kurtarıcısı olacaktır deniyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ATTRACTION

    Premiumm markalar motor hacımlerını kucultukçe ulaşılabilirligi arttıkça

    imaj olarak deger kaybediyorlar farkında degiller..
    doğru katılıyorum
    quote:

    Orjinalden alıntı: ATTRACTION

    Premiumm markalar motor hacımlerını kucultukçe ulaşılabilirligi arttıkça

    imaj olarak deger kaybediyorlar farkında degiller..

  • quote:

    Orijinalden alıntı: caslann

    doğru katılıyorum
    quote:

    Orjinalden alıntı: ATTRACTION

    Premiumm markalar motor hacımlerını kucultukçe ulaşılabilirligi arttıkça

    imaj olarak deger kaybediyorlar farkında degiller..



    Alıntıları Göster
    araç 1600 cc ama 155 beygir en büyük rakibi 3.16 120 beygir ve tek donanım seçenekli şu krizde çok akıllı bir adım olmuş mercedes türkiye için...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ATTRACTION

    Premiumm markalar motor hacımlerını kucultukçe ulaşılabilirligi arttıkça

    imaj olarak deger kaybediyorlar farkında degiller..
    quote:

    Orjinalden alıntı: ATTRACTION

    Premiumm markalar motor hacımlerını kucultukçe ulaşılabilirligi arttıkça

    imaj olarak deger kaybediyorlar farkında degiller..


    iyi de hocam en pahalı satış yaptıkları TÜrkiye değil mi zaten ?
    bırakın bence Türkiye de düşürürse düşürsün . Sonuçta bu halk için değer yani . Mercedes i almak değil daha sonraki masraflarını kaldırabilmek önemli bence.

    Sizin fikrinize saygılıyım yanlış anlaşılma olmasın lütfen .




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheHandOfGod

    quote:

    Orjinalden alıntı: ATTRACTION

    Premiumm markalar motor hacımlerını kucultukçe ulaşılabilirligi arttıkça

    imaj olarak deger kaybediyorlar farkında degiller..


    iyi de hocam en pahalı satış yaptıkları TÜrkiye değil mi zaten ?
    bırakın bence Türkiye de düşürürse düşürsün . Sonuçta bu halk için değer yani . Mercedes i almak değil daha sonraki masraflarını kaldırabilmek önemli bence.

    Sizin fikrinize saygılıyım yanlış anlaşılma olmasın lütfen .

    Alıntıları Göster
    bence çok akıllıca bir şirket politikası.ama motor gücü 180 hp civarı olsa daha iyi olurdu .mercedes c serisi güçsüzmüş gibi hissettirmeli .mercedesin 1600 cc lik motorla imajının sarsılacağına ihtimal vermiyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mikebibby

    araç 1600 cc ama 155 beygir en büyük rakibi 3.16 120 beygir ve tek donanım seçenekli şu krizde çok akıllı bir adım olmuş mercedes türkiye için...

    Alıntıları Göster
    çok mantıklı bir kara.Premium markaların daha genel sınıflara doğru açılmasının ne zararı olabilri ki.BMW yıllarıdır 1.6 motora sahip onun değeri düşmüş durumda mı?BMW hala BMW.

    Sonuçta dünya şartları belli, lükse ulaşmanın da haliyle fiyatı ucuzlayacaktır.Bu da ucuzlamış işte.Bence çok başarılı bir hamle.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: pascuu

    çok mantıklı bir kara.Premium markaların daha genel sınıflara doğru açılmasının ne zararı olabilri ki.BMW yıllarıdır 1.6 motora sahip onun değeri düşmüş durumda mı?BMW hala BMW.

    Sonuçta dünya şartları belli, lükse ulaşmanın da haliyle fiyatı ucuzlayacaktır.Bu da ucuzlamış işte.Bence çok başarılı bir hamle.

    Alıntıları Göster
    İmaj hiçbir şeydir...susuzluk her şey

    Bmw yıllardır 1.6 satarken imajını sarsmadı da Mercedes niye sarsacak.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sar2te

    İmaj hiçbir şeydir...susuzluk her şey

    Bmw yıllardır 1.6 satarken imajını sarsmadı da Mercedes niye sarsacak.

    Alıntıları Göster
    PASSAT'ımın arkasına "MOTORUM 1.4 AMA BENİ BİR DE OTOBANDA GÖR" yazmayı düşünüyorum... Söylemesi ayıp, "ördek" olarak anılan CITROËN 2CV'nin arkasına "BÜYÜYEYİM DE GÖR!" yazarlardı Almanya'da/Hollanda'da... (aramızda kalsın)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ATTRACTION

    Premiumm markalar motor hacımlerını kucultukçe ulaşılabilirligi arttıkça

    imaj olarak deger kaybediyorlar farkında degiller..
    quote:

    Orjinalden alıntı: ATTRACTION

    Premiumm markalar motor hacımlerını kucultukçe ulaşılabilirligi arttıkça

    imaj olarak deger kaybediyorlar farkında degiller..


    Katılıyorum.Belli bir seviyeyi tutmaları gerekir ama ekonomik kriz insana neler yaptırıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ATTRACTION

    Premiumm markalar motor hacımlerını kucultukçe ulaşılabilirligi arttıkça

    imaj olarak deger kaybediyorlar farkında degiller..
    quote:

    Orjinalden alıntı: ATTRACTION

    Premiumm markalar motor hacımlerını kucultukçe ulaşılabilirligi arttıkça

    imaj olarak deger kaybediyorlar farkında degiller..



    katılmıyorum

    imaj kaybetmenin motor hacmi küçültmekle veya ulaşılabilir olmakla alakası yok bana göre,
    o zaman A ve B sınıfının ve vaneo modelinin mercedesin imajını yerle bir etmei lazımdı
    Bu modelleri piyasaya sürdü diye artık mercedes premium değil mi?

    ayrıca c serisi 54 bin €'dan 42 bin €'ya düşünce premiumluğunu kaybedip halk arabası mı oldu?

    imajı kaybettirecek şeyler;
    -Ncap'tan kötü notlar almak
    -kronik sorunları olan arabalar üretmek
    -kalite problemleri olan araçlar piyasaya sürmek
    -kötü ve kalitesiz satış ve servis ğı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: The_BUTZ

    quote:

    Orjinalden alıntı: ATTRACTION

    Premiumm markalar motor hacımlerını kucultukçe ulaşılabilirligi arttıkça

    imaj olarak deger kaybediyorlar farkında degiller..



    katılmıyorum

    imaj kaybetmenin motor hacmi küçültmekle veya ulaşılabilir olmakla alakası yok bana göre,
    o zaman A ve B sınıfının ve vaneo modelinin mercedesin imajını yerle bir etmei lazımdı
    Bu modelleri piyasaya sürdü diye artık mercedes premium değil mi?

    ayrıca c serisi 54 bin €'dan 42 bin €'ya düşünce premiumluğunu kaybedip halk arabası mı oldu?

    imajı kaybettirecek şeyler;
    -Ncap'tan kötü notlar almak
    -kronik sorunları olan arabalar üretmek
    -kalite problemleri olan araçlar piyasaya sürmek
    -kötü ve kalitesiz satış ve servis ğı

    Alıntıları Göster
    CO2 emisyonları küresel ısınma petrol azalması v.s. nedenler..
    amg açıklama yapmış artık amacımız büyük ölçüde yakıtı düşürmek diye...1.6 da çıkar 1.3 de çıkar kimse şaşırmasın artık...
    turbo da olur kompresörde...
    bu konuda çok ciddiler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ATTRACTION

    Premiumm markalar motor hacımlerını kucultukçe ulaşılabilirligi arttıkça

    imaj olarak deger kaybediyorlar farkında degiller..
    quote:

    Orjinalden alıntı: ATTRACTION

    Premiumm markalar motor hacımlerını kucultukçe ulaşılabilirligi arttıkça

    imaj olarak deger kaybediyorlar farkında degiller..



    Bende katilmiyorum..

    1800 cc 1600 olunca mi imaj zedelenecek?

    Bmw 740i`de 3 litre bi-turbo motor kullaniyor...

    Bmw 1.3 litre motorlari kullanacak 2 sene icerisinde...

    Mercedes e serisinde 4 litre dizeli kaldirdi... 2.2 litra e250 cdi uzerinde yogunlasiyor...

    Audi S4/S5 tayfasinda 3 litre motorlara geciyor..

    yuksek hacimli benzinli/dizel motorlarin yerini ufak hacimliler aliyor artik trend bu yonde...

    1.6 litre 156 hp 230 Nm beyaz Amg pack siyah deri sunroof xenon vs. 46-49 bin euro kimin imaji zadelenecek

    ha merak etmeyin hacimler kuculunce bizimkiler hemen yeni duzenlemeler yapar ufak hacimlerdeki vergiyi arttirirlar...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ATTRACTION

    Premiumm markalar motor hacımlerını kucultukçe ulaşılabilirligi arttıkça

    imaj olarak deger kaybediyorlar farkında degiller..
    quote:

    Orjinalden alıntı: ATTRACTION

    Premiumm markalar motor hacımlerını kucultukçe ulaşılabilirligi arttıkça

    imaj olarak deger kaybediyorlar farkında degiller..



    bu mantktan ilerlersek,

    o zaman 1600 cclik mercedes'in de fiyatını büyük hacimlilerin seviyesine yükseltsinler.

    hem imaj olarak değer kazansınlar, hem daha çok kar etsinler.

    size bu mantıklı geliyor mu?


    Bizim insanımız mercedes'i çok ulaşılmaz gördüğü için ona çok büyük anlamlar yüklüyor, oysa mercedesin tam olarak böyle bir misyonu yok, yani kendilerini böyle bir marka olarak tanımlamıyorlar.

    A ve B class modelleri bunun en açık kanıtları.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: caslann

    doğru katılıyorum
    quote:

    Orjinalden alıntı: ATTRACTION

    Premiumm markalar motor hacımlerını kucultukçe ulaşılabilirligi arttıkça

    imaj olarak deger kaybediyorlar farkında degiller..



    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: caslann


    quote:

    Orjinalden alıntı: ATTRACTION

    Premiumm markalar motor hacımlerını kucultukçe ulaşılabilirligi arttıkça

    imaj olarak deger kaybediyorlar farkında degiller..




    Bence performans kaybetmedikçe aksine benim gözümde yükseliyorlar.Tabiki ben de büyük motor olsun isterim ama durum ortada fakat bu bence imaj kaybetmek değildir.Doğaya saygı,tüketiciye saygıdır.Ona bakılırsa eskiden hacimli mi hacimli motorlar kullanılırdı fakat şimdi belki onun yarısı hacmindeki motordan en az onun kadar güç çıkarılabiliyor.Teknolojiyle motor hacmi her zaman ters orantılı olacaktır,mesela siz 2.0 180hp atmosferik araç mı tercih edersiniz 1.6T 180hp mi tercih edersiniz mantıksal olarak?Mercedes zaten bilinçsiz tüketicileri haklı çıkarmamak için 180 koduyla çıkaracak bildiğim kadarıyla.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: by_bulls

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster
    ne kadar saçma düşünce, 1.6 satınca imajı düşermiş.

    Yahu bu BMW 3 , Mercedes C Passat la aşağı yukarı aynı fiyat zaten Amanyada çok bir imaj farkı yok;

    Türkiyede var arabaya bu kadar tapmak, adamlar ,klimasız , otomatik camsız BMW Mercedes üretip satıyor, Türkiyenin en soğuk bölgesinde bile , BMW alan adam, "Yahu klimasız araba mı olur lan" der, aslında o klimayı hiç kullanmayacaktır, ama onu sırf caka satmak için alır.

    Arabaya tapmak cehaletin göstergesidir...

    Halkımız koyun koyunları da keçiler yönetiyor, işte bu düzende, Mercedes sizi daha çok yolar, 1.6 motorlu aracı 42bine satar, aslında 2008 sonlarında da 1.8 i o fiyattı, iyi yolunmalar vatandaşlarım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Derin Mavi

    quote:

    Orjinalden alıntı: caslann


    quote:

    Orjinalden alıntı: ATTRACTION

    Premiumm markalar motor hacımlerını kucultukçe ulaşılabilirligi arttıkça

    imaj olarak deger kaybediyorlar farkında degiller..




    Bence performans kaybetmedikçe aksine benim gözümde yükseliyorlar.Tabiki ben de büyük motor olsun isterim ama durum ortada fakat bu bence imaj kaybetmek değildir.Doğaya saygı,tüketiciye saygıdır.Ona bakılırsa eskiden hacimli mi hacimli motorlar kullanılırdı fakat şimdi belki onun yarısı hacmindeki motordan en az onun kadar güç çıkarılabiliyor.Teknolojiyle motor hacmi her zaman ters orantılı olacaktır,mesela siz 2.0 180hp atmosferik araç mı tercih edersiniz 1.6T 180hp mi tercih edersiniz mantıksal olarak?Mercedes zaten bilinçsiz tüketicileri haklı çıkarmamak için 180 koduyla çıkaracak bildiğim kadarıyla.

    Alıntıları Göster
    cok güzel bir gelişme hatta gec bile kaldı audi ve bmw yıllardır 1.6 motor seceneğiyle pazarda cok güzel satışlar yakaladı hala da öyle mercedesin böyle bir motor seceneği olması satışlarını önemli ölcüde artıracaktır

    ve piyasada toplumumuzca en kaliteli otomobil üreticisi olarak görülen mercedese ulaşılabilirlik sağlanacak buda gerek pazar payı gerek saygınlık gerekse imaj bakımından bir kazanç olacaktır

    piyasa imajı demek fiyat demek değildir bu sınıftaki otomobillerin için..

    zaten fiyatlar yüksek

    halada öyle



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NİTROUS666 -- 27 Şubat 2009; 13:21:47 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 911GT3

    quote:

    Orjinalden alıntı: ATTRACTION

    Premiumm markalar motor hacımlerını kucultukçe ulaşılabilirligi arttıkça

    imaj olarak deger kaybediyorlar farkında degiller..



    Bende katilmiyorum..

    1800 cc 1600 olunca mi imaj zedelenecek?

    Bmw 740i`de 3 litre bi-turbo motor kullaniyor...

    Bmw 1.3 litre motorlari kullanacak 2 sene icerisinde...

    Mercedes e serisinde 4 litre dizeli kaldirdi... 2.2 litra e250 cdi uzerinde yogunlasiyor...

    Audi S4/S5 tayfasinda 3 litre motorlara geciyor..

    yuksek hacimli benzinli/dizel motorlarin yerini ufak hacimliler aliyor artik trend bu yonde...

    1.6 litre 156 hp 230 Nm beyaz Amg pack siyah deri sunroof xenon vs. 46-49 bin euro kimin imaji zadelenecek

    ha merak etmeyin hacimler kuculunce bizimkiler hemen yeni duzenlemeler yapar ufak hacimlerdeki vergiyi arttirirlar...

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: 911GT3


    quote:

    Orjinalden alıntı: ATTRACTION

    Premiumm markalar motor hacımlerını kucultukçe ulaşılabilirligi arttıkça

    imaj olarak deger kaybediyorlar farkında degiller..



    Bende katilmiyorum..

    1800 cc 1600 olunca mi imaj zedelenecek?

    Bmw 740i`de 3 litre bi-turbo motor kullaniyor...

    Bmw 1.3 litre motorlari kullanacak 2 sene icerisinde...

    Mercedes e serisinde 4 litre dizeli kaldirdi... 2.2 litra e250 cdi uzerinde yogunlasiyor...

    Audi S4/S5 tayfasinda 3 litre motorlara geciyor..

    yuksek hacimli benzinli/dizel motorlarin yerini ufak hacimliler aliyor artik trend bu yonde...

    1.6 litre 156 hp 230 Nm beyaz Amg pack siyah deri sunroof xenon vs. 46-49 bin euro kimin imaji zadelenecek

    ha merak etmeyin hacimler kuculunce bizimkiler hemen yeni duzenlemeler yapar ufak hacimlerdeki vergiyi arttirirlar...


    bende katılmıyorum mercedes 1.6 200hp güç üreten bir ünite çıkarsın kullanıcısına...ve fiyatı yine korusun...

    7.3litre motoru var diye bir arabanın saygınlığı ne artar ne azalır...aynı gücü bana 2.5lt ile sağlıyorsan o zaman büyüksün demektir




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hasanmerto

    ne kadar saçma düşünce, 1.6 satınca imajı düşermiş.

    Yahu bu BMW 3 , Mercedes C Passat la aşağı yukarı aynı fiyat zaten Amanyada çok bir imaj farkı yok;

    Türkiyede var arabaya bu kadar tapmak, adamlar ,klimasız , otomatik camsız BMW Mercedes üretip satıyor, Türkiyenin en soğuk bölgesinde bile , BMW alan adam, "Yahu klimasız araba mı olur lan" der, aslında o klimayı hiç kullanmayacaktır, ama onu sırf caka satmak için alır.

    Arabaya tapmak cehaletin göstergesidir...

    Halkımız koyun koyunları da keçiler yönetiyor, işte bu düzende, Mercedes sizi daha çok yolar, 1.6 motorlu aracı 42bine satar, aslında 2008 sonlarında da 1.8 i o fiyattı, iyi yolunmalar vatandaşlarım

    Alıntıları Göster
    Bir araç için aranızda bu araba ele ayağa düştü tabirini kullanan olmadı mı hiç ?

    Markanın ulaşılabilirligi arttıkça değeri düşer bunu idrak etmek bukadar zor degil

    Ulaşılabilirligi niye artar peki ?

    1.600 motor vergisi az yakıtı az zihniyeti ile fiyatı yuksekte olsa o aracı markası yüzünden tercih edecek ınsan sayısı hiç az degilken

    Ulaşılabilirliginin artması marka ımajının daha da aşagılara suruklendiginin açıkça bir kanıtıdır zaten.

    Premium ozelligini yitirmesinin başka yolu yoktur..







  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.