Şimdi Ara

Mercedes A 180 CDI Test Sürüşü ve İzlenimlerim (20. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
447
Cevap
7
Favori
130.802
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1819202122
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Batu


    quote:

    Orijinalden alıntı: respect_89

    Yeni a3 sportback hem iç hem de dış tasarım ve kalite olarak bu araçtan çok çok daha iyi bir tercih olur. Boşu boşuna kazıklanmayın yazık kullanıp da memnun kalan bir elin parmağını geçmez. Kedi ciğer meselesi diyen arkadaş araç inceleyen sitelerinin verdiği puanlara bir bak istersen. 1 serisi gibi, golf gibi, i30 gibi modeller 5 üzerinden 5 alabiliyorken yeni a serisi 3.7 veya 4.0 gibi puanlara layık görülüyor neden acaba?

    Bos bos yorum yapma. Isteyen istedigini alir. Zevkler nesnel olsaydi piyasada tek marka olurdu hepimiz o araca binerdik.

    Neresi zevk bu aracın? Dokunduğun yerden gelen çatır çutur sesler mi? Basık olan atmosferi mi? Yetersiz kalan motor performansı mı? Kötü yol tutuşu mu? Yalıtım sorunları mı yoksa marka amblemi mi? Hangisi? Kusura bakmayın da sizin gibi baba parasıyla araba alamıyor herkes fikir vermek durumundayız yoksa isteyen gider alır istediği arabayı.




  • Merco'nun da yol tutusu kotu diyen ilk insan belli ki videolar izlemissin catir kutur seslerden haberin var, bak orda yol tutusu hakkinda ne denmis?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sherlocksss

    Merco'nun da yol tutusu kotu diyen ilk insan belli ki videolar izlemissin catir kutur seslerden haberin var, bak orda yol tutusu hakkinda ne denmis?

    Arkadaşım neyin kafasındasınız?

    Otomobilin yol tutuşunu Hacettepe'ye dönen nispeten uzun ve fazla kıvrılan virajda daha sonra ise diğer yonca çizilen köprülerde deneme fırsatım oldu. Abisi C serisini mumla aradığımı söyleyebilirim. Virajlarda savrulmaktan daha çok sağa sola yatma eğilimi gösteriyor. Öyle güven vermedi bana. Aracın kendini şeritte tutmak için çaba harcadığını hissediyorsunuz. Vasat olarak nitelendirelim ve 10 üzerinden 5.5 verelim yol tutuşuna. Dönüşte aynı yolu Lancer la geçerken ESP bile açmadığımı da ekleyeyim.




  • Savrulmasi daha iyimis gibi aciklamissin. Daha ne istiyosun savurmuyor iste. Senin aractan beklentin farkli anlasilan.'Abisi' lafini da hic sevmem hele ki soyleyen benden kucukse

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yeni A180 cdi style paket aracımı teslim aldım.
    Araca hız sabitleyici ve akıllı ışık sistemi ve kış lastiği de aldım.
    Test değil gerçekleri almayı düşünen arkadaşlara özetlemek istedim.

    Bundan önceki aracım vw jetta otomatik di.

    Aracın +++ları
    - Aracın içi çok sessiz ve spor koltukları çok rahat
    - Motorun performansı oldukça tatmin edici.Aracın torku 260 nm ve bu torku 1750 - 2500 devir arası verdiği için turbosuz bir araçmış gibi bir his veriyor.Peak bir tork hiissetmiyorsunuz. Ancak aracın hızlanması ve performası oldukça tatmin edici.
    - Müzik sistemi ve iphone entegrasyonu çok başarılı.
    - Hız sabitleyicisi vw ile kıyaslanmayacak kadar başarılı.Sırf bu iş için ayrı bir stick var.
    - Run flat lastikleri çok başarılı buldum.Daha önce Good year UG8 kullanmıştım. Aracın üzerinde dunlop winter sport kış lastikleri gelmiş.Bence çok sessiz ve yol tutuşu çok başarılı
    - vites geçişleri çok iyi ayarlanmış.Yakıt tüketimi 5 litre civarında
    - Akıllı ışık sistemi almanızı tavsiye ederim.Led gündüz farları çok başarılı.
    - araç tam bir mercedes resmen yolda yağ gibi kayıyor.Daha önce jetta ve focus kullanmış biri olarak böyle giden bir araç görmedim.

    Aracın --- leri
    - Araçta ciddi bir görüş problemi var.
    - Ben 185 boyundayım araç jetta ya kıyasla oldukça dar
    - bagajı 2 tane lastik almadı.
    - bagaj kapağı anahtardan açılmıyor.Kapağı açıp kapatırken eliniz kirleniyor.
    - dikiz aynası otomatik kararan ayna değil.

    Alacak arkadaşlar için faydalı olur umarım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilhan032

    quote:

    Orijinalden alıntı: avensis42

    quote:

    Orijinalden alıntı: Gündoğdu

    Zaten formda bir ''arkadan itişciler bir de yıldızı yeterciler'' sıkıntı yapıyor.

    birde vosvoscular

    bide japoncular (özellikle hondacılar)

    baska kim kaldı hocamm :):)





    bu arada derici bir arkadaşım aldı araçtan memnun reno motoru falan da olsa test edemedim ama güzel gidiyormus...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: obivan77

    Yeni A180 cdi style paket aracımı teslim aldım.
    Araca hız sabitleyici ve akıllı ışık sistemi ve kış lastiği de aldım.
    Test değil gerçekleri almayı düşünen arkadaşlara özetlemek istedim.

    Bundan önceki aracım vw jetta otomatik di.

    Aracın +++ları
    - Aracın içi çok sessiz ve spor koltukları çok rahat
    - Motorun performansı oldukça tatmin edici.Aracın torku 260 nm ve bu torku 1750 - 2500 devir arası verdiği için turbosuz bir araçmış gibi bir his veriyor.Peak bir tork hiissetmiyorsunuz. Ancak aracın hızlanması ve performası oldukça tatmin edici.
    - Müzik sistemi ve iphone entegrasyonu çok başarılı.
    - Hız sabitleyicisi vw ile kıyaslanmayacak kadar başarılı.Sırf bu iş için ayrı bir stick var.
    - Run flat lastikleri çok başarılı buldum.Daha önce Good year UG8 kullanmıştım. Aracın üzerinde dunlop winter sport kış lastikleri gelmiş.Bence çok sessiz ve yol tutuşu çok başarılı
    - vites geçişleri çok iyi ayarlanmış.Yakıt tüketimi 5 litre civarında
    - Akıllı ışık sistemi almanızı tavsiye ederim.Led gündüz farları çok başarılı.
    - araç tam bir mercedes resmen yolda yağ gibi kayıyor.Daha önce jetta ve focus kullanmış biri olarak böyle giden bir araç görmedim.

    Aracın --- leri
    - Araçta ciddi bir görüş problemi var.
    - Ben 185 boyundayım araç jetta ya kıyasla oldukça dar
    - bagajı 2 tane lastik almadı.
    - bagaj kapağı anahtardan açılmıyor.Kapağı açıp kapatırken eliniz kirleniyor.
    - dikiz aynası otomatik kararan ayna değil.

    Alacak arkadaşlar için faydalı olur umarım.

    Tesekkurler hocam bilgiler icin, kulladikca feedback yaparsan cok sevinirim. Uzun zamandir cdi kullanan birini ariyordum. Hayirli olsun Allah kazasiz belasiz surusler nasip etsin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Merhabalar .

    A180 ilk olarak izmire has otomotive geldiğinde geçerken reklamını görmüştüm araç çok hoşuma gitmişti fakat bir türlü test sürüşü yapma imkanım olmamıştı ancak internetten aracı araştırıyordum ve bu sitede araç hakkında bir çok kötü yoruma rastladım özelliklede aracın '' iç işçiliği '' hakkında bu beni biraz düşündürdü ve bir o kadarda meraklandırdı . neyse ki geçenlerde işlerimden vakit ayırıp has otoya gitme imkanı buldum ve direkt aracın içine oturdum o videolardaki yok göğüslüğe bastırınca çıkan sesler airbag tarafına bastırınca içeri göçmesi ibrenin yanındaki plastiğin oynaması falan hepsini bizzat inceledim ve aynısı yaptım fakat videodaki hiç bir ses ile karşılaşmadım . Araç bir MERCEDES klasiği yani buram buram kalite kokuyor . O yüzden A 180 almaya niyeti olan arkadaşlar Buradaki yorumları aldırmayın gidip gözünüzle görün derim . ve buradaki GEREKSİZCE KÖTÜLEME YAPAN ARKADAŞLARA SESLENİYORUM . BİR ŞEYE ÇAMUR ATMADAN ÖNCE DÜŞÜNÜN , İLK ÖNCE SİZİN ELİNİZ BULANICAK ;)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: respect_89

    quote:

    Orijinalden alıntı: Batu


    quote:

    Orijinalden alıntı: respect_89

    Yeni a3 sportback hem iç hem de dış tasarım ve kalite olarak bu araçtan çok çok daha iyi bir tercih olur. Boşu boşuna kazıklanmayın yazık kullanıp da memnun kalan bir elin parmağını geçmez. Kedi ciğer meselesi diyen arkadaş araç inceleyen sitelerinin verdiği puanlara bir bak istersen. 1 serisi gibi, golf gibi, i30 gibi modeller 5 üzerinden 5 alabiliyorken yeni a serisi 3.7 veya 4.0 gibi puanlara layık görülüyor neden acaba?

    Bos bos yorum yapma. Isteyen istedigini alir. Zevkler nesnel olsaydi piyasada tek marka olurdu hepimiz o araca binerdik.

    Neresi zevk bu aracın? Dokunduğun yerden gelen çatır çutur sesler mi? Basık olan atmosferi mi? Yetersiz kalan motor performansı mı? Kötü yol tutuşu mu? Yalıtım sorunları mı yoksa marka amblemi mi? Hangisi? Kusura bakmayın da sizin gibi baba parasıyla araba alamıyor herkes fikir vermek durumundayız yoksa isteyen gider alır istediği arabayı.

    Yahu adam beğenmiş araba almış, dünyanın en iğrenç arabası da olsa adam kendine beğenip almış sana ne be yahu
    Bir de "neresi zevk" falan diye sinirlenmiş resmen! Valla ergenlik yoksa, yani yaş da büyükse çok ciddi problem söz konusu, benden söylemesi.




  • Merhabalar,
    Bende A180 AMG almayı düşünüyorum acaba bu konuda bilgilendirirmisiniz yani AMG araç kullanmadım daha önce hiç konfor açısından çokmu sert olur yani herkez farklı birşeyler söylüyor araç için açıkcası AMG test etme şansımda olmadı hiç Urban olanını test etme şansım oldu amg paket çokmu rahatsız edicidir tangur tungur çokmu olur yani araç mercedes o derece kötü bir araçmı çıkardı piyasaya 20 binliralık aracın konforu bu araçtan daha mı iyi yani nerdeyse öle düşünmeye başladım bu konuda bilgili olan biri beni bilgilendirirse çok memnun olurum inanınki şimdiden teşekkürler.
  • Hocam selamlar
    Bende a180 cdi style paket arac var.
    Burdaki yorumlarda hep cok gurultulu ses izolasyonu zayif diye yazmis arkadaslar.benim arac dizel olmasina ragmen ses namina bir sey yok.izolasyon bence mukemmel.
    Araci begendi iseniz yorumlari bosverin araba cok guzel memnun kalirsiniz. 1haftadir kulaniyorum yakit tuketimi 5.5lt konforu izolasyonu cok iyi
    Tek sikinti aracin gorusu o da spor tasarimundan kaynaklaniyor.
    Trafikte cok dikkat cekiyor
    Almayi dusunenlere hayirli olsun
    Ben tavsiye ediyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: respect_89

    quote:

    Orijinalden alıntı: Sherlocksss

    Merco'nun da yol tutusu kotu diyen ilk insan belli ki videolar izlemissin catir kutur seslerden haberin var, bak orda yol tutusu hakkinda ne denmis?

    Arkadaşım neyin kafasındasınız?

    Otomobilin yol tutuşunu Hacettepe'ye dönen nispeten uzun ve fazla kıvrılan virajda daha sonra ise diğer yonca çizilen köprülerde deneme fırsatım oldu. Abisi C serisini mumla aradığımı söyleyebilirim. Virajlarda savrulmaktan daha çok sağa sola yatma eğilimi gösteriyor. Öyle güven vermedi bana. Aracın kendini şeritte tutmak için çaba harcadığını hissediyorsunuz. Vasat olarak nitelendirelim ve 10 üzerinden 5.5 verelim yol tutuşuna. Dönüşte aynı yolu Lancer la geçerken ESP bile açmadığımı da ekleyeyim.

    O gacır gucur dediğiniz sesler, iyi yaptığınız araç incelemesine istinaden söylüyorum ki bütün Mercedes'lerde olan sesler.

    C serisine bindim. Aynı noktalara bastırdım ses geliyor. Hatta CLS den bile gıcırtı sesi aldım. İsterseniz uygun zamanda Showroomların birine dalıp deneyebilirsiniz.

    Kıyaslmalarınız çok subjektif bu sebeple cevap verme de çok gereksiz. Sadece bu kadar uygun fiyata, donanım ekletme imkanı olan, spor görünen, DİZEL bir Mercedes alabiliyoruz ya...
    İşte ben sizin O 10 üzerinden puanınıza 9.9 veririm

    Sevgiler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Burak DEMİRAL -- 19 Ocak 2013; 0:08:22 >




  • Benzinli urban test etme imkanim oldu kisa surelide olsa. Beni rahatsiz eden, Kick-down sonrasi gaz pedalindan cektigimizde 2 kademeli olarak dusen devir 2. kademede cok fazla kaldi.

    Ornek: Gaza kokluyoruz ve devir 5000`de, ayagimizi cektigimizde 3000 ve sonra 2000 altini dusuyor. 3000`de fazla bekledigi icin ayaginiz gazda olmadigi halde arac bagiriyor ve bu sirada yigma oluyor.

    Belki arac ufak ve motor yeni ondan olmustur bilmiyorum. Dizellerde bu durum nasil?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sheldon-Cooper

    Benzinli urban test etme imkanim oldu kisa surelide olsa. Beni rahatsiz eden, Kick-down sonrasi gaz pedalindan cektigimizde 2 kademeli olarak dusen devir 2. kademede cok fazla kaldi.

    Ornek: Gaza kokluyoruz ve devir 5000`de, ayagimizi cektigimizde 3000 ve sonra 2000 altini dusuyor. 3000`de fazla bekledigi icin ayaginiz gazda olmadigi halde arac bagiriyor ve bu sirada yigma oluyor.

    Belki arac ufak ve motor yeni ondan olmustur bilmiyorum. Dizellerde bu durum nasil?

    Ama olması gereken budur zaten. Kick yaptığınızda araç yapabildiği kadar hızlanıyor ve tekrar güce ihtiyaç olma ihtimaline karşı spor modda bir süre daha kalıyor. Seri sollamalarda çok önemli , kickten hemen sonra vites büyütse ortada kalırsınız.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sheldon-Cooper

    Benzinli urban test etme imkanim oldu kisa surelide olsa. Beni rahatsiz eden, Kick-down sonrasi gaz pedalindan cektigimizde 2 kademeli olarak dusen devir 2. kademede cok fazla kaldi.

    Ornek: Gaza kokluyoruz ve devir 5000`de, ayagimizi cektigimizde 3000 ve sonra 2000 altini dusuyor. 3000`de fazla bekledigi icin ayaginiz gazda olmadigi halde arac bagiriyor ve bu sirada yigma oluyor.

    Belki arac ufak ve motor yeni ondan olmustur bilmiyorum. Dizellerde bu durum nasil?

    Tam o sırada tekrar gaza yüklenseydiniz aracın neden o şekilde devirde fazla beklediğini net olarak görürdünüz Benim kendi aracımda da aynı durum var ancak spor modda değilse bu yığılmayı minimuma çekiyor, spor modda ise gücü uzun bir süre saklıyor tekrardan ani hızlanma olur diye, tabi bu durumda yığılma olmasıda oldukça normal. Mercedes'de bu tarz bir S mod yok sanırım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: respect_89

    quote:

    Orijinalden alıntı: Batu


    quote:

    Orijinalden alıntı: respect_89

    Yeni a3 sportback hem iç hem de dış tasarım ve kalite olarak bu araçtan çok çok daha iyi bir tercih olur. Boşu boşuna kazıklanmayın yazık kullanıp da memnun kalan bir elin parmağını geçmez. Kedi ciğer meselesi diyen arkadaş araç inceleyen sitelerinin verdiği puanlara bir bak istersen. 1 serisi gibi, golf gibi, i30 gibi modeller 5 üzerinden 5 alabiliyorken yeni a serisi 3.7 veya 4.0 gibi puanlara layık görülüyor neden acaba?

    Bos bos yorum yapma. Isteyen istedigini alir. Zevkler nesnel olsaydi piyasada tek marka olurdu hepimiz o araca binerdik.

    Neresi zevk bu aracın? Dokunduğun yerden gelen çatır çutur sesler mi? Basık olan atmosferi mi? Yetersiz kalan motor performansı mı? Kötü yol tutuşu mu? Yalıtım sorunları mı yoksa marka amblemi mi? Hangisi? Kusura bakmayın da sizin gibi baba parasıyla araba alamıyor herkes fikir vermek durumundayız yoksa isteyen gider alır istediği arabayı.

    Yetersiz kalan motor performansı ? Kötü yol tutuşu ? Şaka mısınız ulan




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Burak DEMİRAL

    quote:

    Orijinalden alıntı: respect_89

    quote:

    Orijinalden alıntı: Sherlocksss

    Merco'nun da yol tutusu kotu diyen ilk insan belli ki videolar izlemissin catir kutur seslerden haberin var, bak orda yol tutusu hakkinda ne denmis?

    Arkadaşım neyin kafasındasınız?

    Otomobilin yol tutuşunu Hacettepe'ye dönen nispeten uzun ve fazla kıvrılan virajda daha sonra ise diğer yonca çizilen köprülerde deneme fırsatım oldu. Abisi C serisini mumla aradığımı söyleyebilirim. Virajlarda savrulmaktan daha çok sağa sola yatma eğilimi gösteriyor. Öyle güven vermedi bana. Aracın kendini şeritte tutmak için çaba harcadığını hissediyorsunuz. Vasat olarak nitelendirelim ve 10 üzerinden 5.5 verelim yol tutuşuna. Dönüşte aynı yolu Lancer la geçerken ESP bile açmadığımı da ekleyeyim.

    O gacır gucur dediğiniz sesler, iyi yaptığınız araç incelemesine istinaden söylüyorum ki bütün Mercedes'lerde olan sesler.

    C serisine bindim. Aynı noktalara bastırdım ses geliyor. Hatta CLS den bile gıcırtı sesi aldım. İsterseniz uygun zamanda Showroomların birine dalıp deneyebilirsiniz.

    Kıyaslmalarınız çok subjektif bu sebeple cevap verme de çok gereksiz. Sadece bu kadar uygun fiyata, donanım ekletme imkanı olan, spor görünen, DİZEL bir Mercedes alabiliyoruz ya...
    İşte ben sizin O 10 üzerinden puanınıza 9.9 veririm

    Sevgiler.

    +1

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Güzel test olmuş teşekkürler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemsaygin

    Merhabalar .

    A180 ilk olarak izmire has otomotive geldiğinde geçerken reklamını görmüştüm araç çok hoşuma gitmişti fakat bir türlü test sürüşü yapma imkanım olmamıştı ancak internetten aracı araştırıyordum ve bu sitede araç hakkında bir çok kötü yoruma rastladım özelliklede aracın '' iç işçiliği '' hakkında bu beni biraz düşündürdü ve bir o kadarda meraklandırdı . neyse ki geçenlerde işlerimden vakit ayırıp has otoya gitme imkanı buldum ve direkt aracın içine oturdum o videolardaki yok göğüslüğe bastırınca çıkan sesler airbag tarafına bastırınca içeri göçmesi ibrenin yanındaki plastiğin oynaması falan hepsini bizzat inceledim ve aynısı yaptım fakat videodaki hiç bir ses ile karşılaşmadım . Araç bir MERCEDES klasiği yani buram buram kalite kokuyor . O yüzden A 180 almaya niyeti olan arkadaşlar Buradaki yorumları aldırmayın gidip gözünüzle görün derim . ve buradaki GEREKSİZCE KÖTÜLEME YAPAN ARKADAŞLARA SESLENİYORUM . BİR ŞEYE ÇAMUR ATMADAN ÖNCE DÜŞÜNÜN , İLK ÖNCE SİZİN ELİNİZ BULANICAK ;)



    Burda bu aracı bu kadar kötüleyenlerin alayının yalancı olduğunu düşünüyorum. Bende inceledim aracı , gayet başarılı bir araç , 10 üzeinrden 5 verenler bence kendi yalanlarına 10 üzerinden sıfır ı çaksınlar ...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Batu

    quote:

    Orijinalden alıntı: Sheldon-Cooper

    Benzinli urban test etme imkanim oldu kisa surelide olsa. Beni rahatsiz eden, Kick-down sonrasi gaz pedalindan cektigimizde 2 kademeli olarak dusen devir 2. kademede cok fazla kaldi.

    Ornek: Gaza kokluyoruz ve devir 5000`de, ayagimizi cektigimizde 3000 ve sonra 2000 altini dusuyor. 3000`de fazla bekledigi icin ayaginiz gazda olmadigi halde arac bagiriyor ve bu sirada yigma oluyor.

    Belki arac ufak ve motor yeni ondan olmustur bilmiyorum. Dizellerde bu durum nasil?

    Tam o sırada tekrar gaza yüklenseydiniz aracın neden o şekilde devirde fazla beklediğini net olarak görürdünüz Benim kendi aracımda da aynı durum var ancak spor modda değilse bu yığılmayı minimuma çekiyor, spor modda ise gücü uzun bir süre saklıyor tekrardan ani hızlanma olur diye, tabi bu durumda yığılma olmasıda oldukça normal. Mercedes'de bu tarz bir S mod yok sanırım.

    Ben kendi aracima alistigim icin bana fazla gelmis olabilir. Spor mod var eger kastettiginiz oysa.




  • 
Sayfa: önceki 1819202122
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.