Şimdi Ara

MERCEDES-AMG ONE YOLLARA İNMEYE HAZIR

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
23
Cevap
0
Favori
733
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Yeni Mercedes-AMG ONE: Yol için Formula 1 teknolojisi


    E-PERFORMANCE hibrit sürücüye ve 1000 hp'den fazla sistem performansına sahip son derece özel hiper otomobil


    AMG'nin temel taşı 1 Haziran 1967'de atıldı. Performans ve spor otomobil markasının 55. yıldönümünü kutlamak için Mercedes-AMG ONE'ın üretim versiyonu dünya prömiyerini kutluyor. İki kişilik süper spor otomobil, dünyanın en modern ve verimli Formula 1 hibrit sürüş teknolojisini ilk kez yarış pistinden yola getiriyor. Performanslı hibrit, bir yanmalı motordan ve dört elektrikli motordan toplam 782 kW (1063 hp) güç üretiyor ve azami hızı 352 km/s. 


    Son derece karmaşık geliştirme, Brixworth'teki Mercedes-AMG Yüksek Performanslı Güç Aktarma Organlarında Formula 1 uzmanlarıyla yakın işbirliği içinde gerçekleştirildi. Mercedes-AMG ONE ayrıca Goodwood'daki Hız Festivali'nin (23-26 Haziran 2022) bir parçası olarak Birleşik Krallık'ta ilk kez resmi olarak hareket halinde görülecek.


    Eşsiz hiper otomobil, yalnızca E PERFORMANCE Formula 1 hibrit sürücüsüyle değil, aynı zamanda daha ileri motor sporları teknolojisiyle de ilham veriyor. Bu, karbon fiber monokok ve karbon fiber gövdeden yük taşıyan motor/şanzıman ünitesine, aktif aerodinamiğe ve itme çubuğu süspansiyonuna kadar uzanır. İki kişilik Mercedes-AMG ONE, karmaşık teknolojisiyle bazı durumlarda bir Formula 1 yarış otomobilinden daha fazlasını sunar. Hibrit tahrikli arka aksa ve tork yönlendirmeli elektrik tahrikli ön aksa sahip AMG Performance 4MATIC+ tamamen değişken dört tekerlekten çekişe sahiptir. Ayrıca tamamen elektrikle sürülebilir.


    "Mercedes-AMG ONE ile sınırları zorlamaktan fazlasını başardık. Modern bir Formula 1 güç aktarma organını günlük yol kullanımına uygun hale getirmenin muazzam teknik zorlukları kuşkusuz bizi sınırlarımızı zorladı. Geliştirme dönemi boyunca pek çok kişi, Projenin uygulanmasının imkansız olacağını düşünmüştüm. Yine de Affalterbach ve İngiltere'deki ekipler asla pes etmediler ve kendilerine inandılar. Katılan herkese çok saygı duyuyorum ve bu ekip başarısından gurur duyuyorum. Bu Mercedes-AMG olarak bizim için sadece teknik açıdan değil, aynı zamanda sadık müşterilerimizle olan yakın ilişkiler açısından da geçerlidir. gelişim seyri.En başından beri Project One'ın ayrılmaz bir parçasıydılar ve artık bir sonraki engeli aşmayı başaran ve tüm ECE sertifikasyon testlerini geçen son derece özel ve benzersiz Mercedes-AMG ONE'ı dört gözle bekleyebilirler", diyor Philipp Schiemer , Mercedes-AMG GmbH Yönetim Kurulu Başkanı.



    1,6 litrelik V6 motorlu ve dört elektrikli motora sahip olağanüstü E PERFORMANS hibrit sürücü


    Mercedes-AMG ONE'ın E PERFORMANCE hibrit tahriki doğrudan Formula 1'den geliyor ve Brixworth'teki Mercedes-AMG Yüksek Performanslı Güç Aktarma Organları uzmanlarıyla yakın işbirliği içinde gerçekleştirildi. Toplam dört elektrikli motora sahip bir hibrit, turboşarjlı içten yanmalı motordan oluşan, yüksek düzeyde entegre ve akıllı ağ bağlantılı bir üniteden oluşur. Biri turboşarja entegre edilmiş, diğeri ise karter bağlantısıyla doğrudan içten yanmalı motora yerleştirilmiş ve kalan iki motor ön tekerlekleri tahrik ediyor.


    Elektrik destekli tek turboşarjlı 1.6 litrelik V6 hibrit benzinli motor, teknolojisinde mevcut Formula 1 güç ünitesine tekabül ediyor. Üstten dört eksantrik mili, düz dişliler tarafından tahrik edilir. Yüksek motor hızlarına ulaşmak için mekanik supap yaylarının yerini pnömatik supap yayları almıştır. Arka aksın önüne orta motor konumuna monte edilen motor, 11.000 rpm'ye kadar devir yapıyor. Bununla birlikte, daha uzun dayanıklılık ve ticari süper artı benzin kullanımı için kasıtlı olarak F1 devir sınırının altında kalıyor.


    Yüksek devirli güç ünitesi, yüksek teknolojili bir turboşarj tarafından destekleniyor. Egzoz gazı türbini ve kompresör türbini birbirinden uzakta konumlandırılmış ve bir mil ile birbirine bağlanmıştır. Bu, turboşarj için daha düşük bir kurulum pozisyonu sağlar. Mil üzerinde yaklaşık. 90kW elektrik motoru. Elektronik olarak kontrol edilen bu, turboşarj milini doğrudan çalıştırır ve egzoz gazı akışı devreye girmeden önce kompresör çarkını 100.000 rpm'ye kadar hızlandırır. Bu ünitenin Formula 1 tanımı MGU-H'dir (Motor Jeneratör Ünitesi Isısı).


    Doğal emişli bir V8 motorundan daha hızlı, yıldırım hızında tepki


    En büyük avantaj: tepki, tüm devir aralığında rölanti devrinden hemen sonra (egzoz akışı hala zayıf olduğunda) önemli ölçüde iyileşir. 1.6 litrelik V6 motor, gaz pedalı komutlarına daha da spontane tepki verirken, genel sürüş deneyimi oldukça dinamiktir. Ek olarak, egzoz gazı turboşarjının elektrifikasyonu, düşük motor devirlerinde daha yüksek tork sağlar. Bu aynı zamanda çevikliği artırır ve ivmeyi optimize eder. Sürücü ayağını gazdan veya frenden çektiğinde bile, teknoloji her zaman takviye basıncını koruyabilir. Bu, sürekli olarak doğrudan bir yanıt sağlar.


    Mercedes-AMG ONE'daki elektrikli egzoz gazı turboşarjının bir başka avantajı daha vardır: egzoz gazı akışından gelen fazla enerjinin bir kısmını jeneratör olarak elektrik enerjisi üretmek için kullanır. Bu, ya yüksek voltajlı lityum iyon aküde depolanır ya da elektrikli ön aksa veya içten yanmalı motordaki elektrik motoruna (MGU-K = Motor Jeneratör Birimi Kinetiği) beslenir. 120 kW'lık bir güce sahip olan MGU-K, doğrudan içten yanmalı motor üzerine yerleştirilmiştir ve düz dişli sistemi ile krank miline bağlıdır - Formula 1'de maksimum verimlilik ve performans sağlayan başka bir teknoloji.


    Püskürtme güdümlü yanmalı turboşarj ve doğrudan enjeksiyon, yalnızca yüksek güç çıkışı sağlamakla kalmaz, aynı zamanda termodinamik verimliliği de artırarak yakıt tüketimini ve egzoz emisyonlarını azaltır. Yüksek performanslı altı silindirli motorda iki enjeksiyon sistemi bulunur. Doğrudan enjeksiyon, yakıtı 270 bar'a kadar basınçta yanma odalarına iletir. Bu, zaman zaman çoklu bir süreçtir ve gerektiğinde motor yönetim sistemi tarafından kontrol edilir. Motorun yüksek özgül gücünü elde etmek ve aynı zamanda egzoz emisyon limitlerine uymak için ek port enjeksiyonu gereklidir.


    Buna ek olarak, dört adet önceden ısıtılmış metal katalitik konvertör, iki seramik katalitik konvertör ve iki benzin partikül filtresi içeren çok karmaşık ve etkili egzoz gazı temizleme sistemidir. 16 kW'lık kombine çıkışa sahip dört ısıtma elemanı, gerçek sürüş koşulları (RDE) altında EU6 egzoz emisyon sınırlarına uymayı mümkün kılar. Egzoz gazı temizleme sistemi ayrıca güç kayıplarını önlemek için geri basınç açısından optimize edilmiştir. Bu aynı zamanda hafif titanyumdan yapılmış büyük arka susturucu için de geçerlidir.

     

     

    Tamamen elektrikle çalışan ön aksa sahip yeni dört tekerlekten çekiş


    Ön akstaki iki adet 120 kW elektrik motoru, 50.000 rpm'ye kadar rotor hızlarına ulaşıyor. Her biri bir redüksiyon dişlisi aracılığıyla ön tekerleklere bağlanır. Bu şekilde tamamen elektrikle tahrik edilen ön aks, her durumda tekerlek seçici olarak çalışır ve böylece özellikle yüksek sürüş dinamikleri ("tork vektörü") için bireysel tork dağılımı sağlar. Ek olarak, iki elektrikli motor, günlük sürüş koşullarında yüzde 80'e varan oranlarda, geri kazanım için fren enerjisinin en uygun şekilde kullanılmasına da olanak tanır. Bu enerji aküde depolanır ve daha uzun bir elektrik menzili veya daha fazla sürüş performansı için kullanılabilir. Her bir elektrik motoru, zemin tertibatında elektrik motorlarına yakın bir yerde bulunan kendi güç elektroniği tarafından kontrol edilir.


    Formula 1 teknolojisine sahip Yüksek Performanslı Batarya


    Lityum iyon enerji depolama sistemi de özel bir Mercedes-AMG geliştirmesidir. Teknolojisi, Mercedes-AMG Petronas F1 Takımı'nın Formula 1 hibrit yarış otomobillerinde en zorlu koşullar altında kendini kanıtlamıştır ve Mercedes-AMG GT 63 SE PERFORMANCE'ın aküsünde de bulunabilir. AMG Yüksek Performanslı Akü, genel performansı artırmak için arka arkaya sıklıkla kullanılabilen yüksek gücü düşük ağırlıkla birleştirir. Buna hızlı enerji çekimi ve yüksek güç yoğunluğu eklenir. Bu, örneğin engebeli arazide hızlı bir sürüş sırasında, sürücülerin yokuş yukarı sürüşlerde tam güç potansiyelini hemen kullanabilecekleri ve yokuş aşağı sürerken toparlanma güçlü olduğu anlamına gelir.


    Pil hücrelerinin düzeni ve hücre soğutması, Mercedes-AMG Formula 1 yarış otomobilini yansıtır. Ancak günlük kullanımda bunların sayısı Mercedes-AMG ONE'da çok daha fazladır. 8,4 kWh kapasite, 18,1 kilometrelik tamamen elektrikli bir menzil için yeterlidir. Şarj, alternatif akım ve entegre 3,7 kW yerleşik şarj cihazı ile yapılır. Ayrıca akü, geri kazanım yoluyla veya yanmalı motordan taze enerji ile beslenebilir. Lityum iyon, yüksek voltajlı pil ve 12 V yerleşik elektrik sistemini destekleyen ve şarj eden DC/DC dönüştürücü, ön aksın arkasındaki araç zemininde yerden tasarruf sağlayan konfigürasyona yerleştirildi.


    Yüksek voltajlı pilin yenilikçi doğrudan soğutması


    Akünün yüksek performansının temeli, yenilikçi doğrudan soğutmadır: Yüksek teknolojili bir soğutma sıvısı, tüm hücrelerin etrafından akar ve onları ayrı ayrı soğutur. Arka plan: Her pilin optimum güç dağıtımı için tanımlanmış bir sıcaklığa ihtiyacı vardır. Pil çok soğur veya çok ısınırsa, zaman zaman gözle görülür şekilde güç kaybeder veya aşırı ısınma durumunda hasar görmemesi için ayarlanması gerekir. Bu nedenle pilin dengeli sıcaklığı, performansı, hizmet ömrü ve güvenliği üzerinde belirleyici bir etkiye sahiptir.


    Soğutma sıvısı, yüksek performanslı bir elektrikli pompa yardımıyla her hücreyi geçerek tüm pil boyunca yukarıdan aşağıya dolaşır ve ayrıca doğrudan pile bağlı bir ısı eşanjöründen geçer. Sistem, aküde eşit ısı dağılımını sağlayacak şekilde tasarlanmıştır. Sonuç olarak pil, ne sıklıkta şarj edilir veya deşarj edilirse edilsin, her zaman ortalama 45 santigrat derece tutarlı, optimum çalışma sıcaklığı aralığındadır. Yüksek hızlarda sürerken ortalama sıcaklığın aşılması iyi olabilir. Koruma mekanizmaları bu nedenle, sıcaklık seviyesi doğrudan soğutma ile düşürülerek pilden maksimum performans elde edilebilecek şekilde yapılandırılır.


    Yalnızca doğrudan soğutma, çok yüksek güç yoğunluğuna sahip hücrelerin kullanılmasını mümkün kılar. Bu özel çözüm sayesinde akü sistemi özellikle hafif ve kompakttır. Düşük ağırlık aynı zamanda malzeme tasarrufu sağlayan bara konseptinden ve alüminyum muhafazanın hafif ancak güçlü çarpma yapısından kaynaklanmaktadır. En üst düzeyde güvenlik sağlar. Diğer bir özelliği ise normal 400 volt yerine 800 voltta çalışan tahrik sisteminin yüksek voltajıdır. Daha yüksek voltaj seviyeleri sayesinde, örneğin kablo çaplarını önemli ölçüde azaltmak, böylece tasarım alanından ve ağırlıktan tasarruf etmek mümkündür.


    Optimum çıktı ve verimlilik için akıllı işletim stratejileri


    Sonuç olarak, Yüksek Performanslı Plug-in Hybrid Drive System, farklı uygulama senaryolarına en uygun şekilde uyarlanmış çok sayıda akıllı işletim stratejisi sunar. Sürüş programları, tamamen elektrikli işletimden son derece dinamik bir moda (Katman 2) kadar uzanır; bu, mümkün olan en iyi tur sürelerini sağlayan Formula 1'de kullanılan bir ayara karşılık gelir. Yüksek sistem karmaşıklığına rağmen sürücü, mevcut gereksinime bağlı olarak her zaman en uygun performans ve verimlilik kombinasyonunu alacaktır.


    Altı sürüş programı - tamamen elektrikli sürüşten yarış pisti moduna


    Mercedes-AMG ONE, ön akstaki elektrik motorlarını çalıştırarak önce sessiz çalışır. Paralel olarak, katalitik konvertörler önceden ısıtılır. Doğru katalitik konvertör sıcaklığına ulaşılana kadar yanmalı motor çalışmayacaktır.


    • Race Safe: isteğe bağlı hibrit sürüş modu ve tamamen elektrikli çalıştırma ile standart program. Yalnızca daha yüksek güç gerektiğinde yanmalı motor açılır.
    • Race : Özel şarj stratejisine sahip hibrit sürüş modu. Yanmalı motor sürekli çalışır ve yüksek voltajlı pili daha fazla şarj edebilir, böylece her zaman tam elektrik gücü kullanılabilir.
    • EV: tamamen elektrikli sürüş.
    • Race Plus (yalnızca yarış pisti): aktif aerodinamik, 37 mm (ön)/30 mm (arka) şasi alçaltma, daha sıkı şasi ayarı, özel performans yönetimi.
    • Strat 2 (yalnızca yarış pisti): aktif aerodinamik, daha da sert süspansiyon ayarı ve 37 mm (ön)/30 mm (arka) araç alçaltma. Formula 1 sıralamalarında olduğu gibi tüm motorlardan tam güç.
    • Bireysel: yol modları için kişisel tercihlere göre ayarlar.


    Race, Race Plus ve Strat 2 sürüş programlarındaki RACE START fonksiyonu ile etkileyici hızlanma değerleri mümkündür: Duruştan 200 km/s hıza sadece 7,0 saniyede tamamlanır.


    Tamamen yeni, otomatikleştirilmiş 7 vitesli manuel şanzıman


    Güç, Mercedes-AMG ONE için tamamen yeni geliştirilen 7 ileri manuel şanzıman aracılığıyla arka tekerleklere iletilir. Hafif şanzıman tasarımı ağırlıktan tasarruf sağlarken beyaz gövdeye entegrasyon sertliği artırır ve az yer kaplar. Güçlü Formula 1 hibrit motorunun yüksek tork ve hız kapasitesi için özel olarak tasarlanmıştır. Vites kolları ve 4 diskli karbon fiber kavrama hidrolik olarak kontrol edilir. Vites oranları, vites büyütme sonrası güç farkını en aza indirecek ve içten yanmalı motoru yüksek devirlerde tutacak şekilde tasarlanmıştır. Kilitli diferansiyel şanzımana entegre edilmiştir.


    Yenilikçi itme çubuğu süspansiyonlu çok bağlantılı süspansiyon


    Mercedes-AMG ONE'ın olağanüstü sürüş özelliklerinin temeli, teknolojisi yine Formula 1'den gelen hafif ve yüksek mukavemetli karbon fiber monokoktur. yatak işlevleri ve arka süspansiyonu tamamen destekler.


    Şasi, her biri beş bağlantıya ve iki ayarlanabilir süspansiyon desteğine sahip, ön ve arkada alüminyum bir yapıdır. Bobinli süspansiyonun birkaç özel özelliği vardır: her iki itme çubuğu yaylı payanda hareket yönü boyunca yerleştirilmiştir. Yay ve amortisör ünitesinin yenilikçi düzenlemesi, geleneksel boru şeklindeki çapraz stabilizatörün işlevinin ve kullanımının yerini alır. Bu çözüm, çok hızlı yön değişiklikleri sırasında bile, rahatsız etmeden yuvarlanma hareketlerini güvenilir bir şekilde önler. Yuvarlanma sertliği ve yuvarlanma sönümlemesi, kaldırma sertliği ve kaldırma sönümlemesinden tamamen bağımsızdır. Daha az sürtünme için seramik bilyalı rulmanlara sahip tekerlek yatakları, teknik ayrıntılara gösterilen özeni yansıtır.


    Uyarlanabilir amortisör ayarı sürüş programı aracılığıyla uyarlanabilir: C (Konfor) ve S (Spor) süspansiyon ayarları EV, Race Safe, Race ve Individual sürüş programlarında mevcuttur; S (Sport) ve S+ (Sport+) süspansiyon ayarları Race Plus ve Strat 2 sürüş programlarında mevcuttur. Aktif aerodinamiğin bir parçası olarak şasi hidrolik olarak alçaltılabilir: ön aksta 37 milimetre ve arka aksta 30 milimetre. Ayrıca ön aks için bir kaldırıcı (sadece yol sürüş programlarında etkinleştirilebilir), örneğin Mercedes-AMG ONE'ın yer altı park rampalarına temas etmesini önler.


    Yayların ve amortisörlerin genel ayarı, mükemmel şekilde dengelenmiş, kolay kontrol edilebilir ve son derece dinamik kullanım için tasarlanmıştır. Bu aynı zamanda dört tekerlekten çekiş ve tork yönlendirmesi ile de destekleniyor. Formula 1'den farklı olarak ABS standart olarak bulunurken, ESP® Mercedes-AMG'de olduğu gibi üç aşamada düzenlenebilir. ESP® ON, yüksek güvenlik anlamına gelir ve her zaman "Otoyol" modunda etkinleştirilir. ESP® SPORT TAŞIMA MODU, sportif sürüş için sistem müdahalesinden önce daha yüksek savrulma açılarına izin verir. ESP® OFF, kapalı devrelerde son derece dinamik sürüş için sistemi kapatır. "İz" modunda her üç ayar da mümkündür.


    Kısmi karbon kaplamalı özel dövme jant


    Yeni bir gelişme, Mercedes-AMG ONE'a özel, merkezi kilitli 10 kollu dövme alüminyum janttır. Bu, aerodinamik olarak sofistike bir şekle sahip radyal karbon fiber kısmi bir kaplamaya sahiptir: tekerlek etrafındaki akışı artırarak aracın aerodinamik verimliliğini artırır. Bu, AMG geliştirme ekibinin hiper otomobilin verimliliğini artırmak için en küçük unsurlara bile nasıl azami dikkat gösterdiğinin bir başka örneğidir.


    Mercedes-AMG ONE için özel olarak tasarlanmış yeni geliştirilmiş 9 kollu magnezyum dövme jantlar da isteğe bağlı olarak mevcuttur. Merkez kilit teknolojisine ek olarak, hafif yapıyı ve sertliği en üst düzeye çıkarmak için patentli bir biyonik tasarıma sahiptirler. Aerodinamik olarak tasarlanmış karbon fiber kısmi kaplama, düşük ağırlık, optimize edilmiş fren soğutması ve aerodinamik verimliliğin kombinasyonuna iyi bir örnektir. Aynı zamanda, tekerlek başına dokuz hava kanadı, tekerlek davlumbazının aktif şekilde havalandırılmasını ve böylece frenlerden daha iyi ısı dağılımını sağlar.


    Önde, Mercedes-AMG ONE, hiper otomobil için özel olarak geliştirilmiş 285/35 ZR 19 Michelin Pilot Sport Cup 2R M01 lastiklere sahip 10.0 J x 19 tekerlekler üzerinde ve arkada 12.0 J x 20 tekerlekler üzerinde çalışır. Michelin Pilot Sport Cup 2R M01 lastikleri 335/30 ZR 20 ebadındadır. Lastiklerin benzersizliği, araç siluetini ve 1 rakamını içeren yanak tasarımına yansır.


    Yavaşlama için özel, ağırlığı optimize edilmiş AMG karbon fiber seramik yüksek performanslı kompozit fren sistemi kullanılır. Ön aksta 6 pistonlu sabit kaliperler ve ayrıca 398 x 38 milimetre ölçülerinde içten havalandırmalı ve delikli fren diskleri bulunur. Arka aks, 4 pistonlu sabit kaliperlerle donatılmıştır. Ayrıca 380 x 34 milimetre ölçülerinde içten havalandırmalı ve delikli fren disklerine sahiptir. Sistemin düşük ağırlığı, yaylanmayan kütleleri azaltır ve böylece sürüş dinamiklerini ve çevikliği artırır. Ayrıca seramik fren daha uzun hizmet ömrüne, daha yüksek korozyon direncine ve daha yüksek termal stabiliteye sahiptir. "AMG Carbon Ceramic" yazısı ve özel olarak boyanmış fren kaliperleri, bu benzersiz fren sistemini görsel olarak ayırt eder.



    Aktif aerodinamik: seçim yapabileceğiniz üç yorum


    Aktif, hidrolik olarak kontrol edilen aerodinamik, ön ve arka akslardaki bastırma kuvvetini artırır ve ayrıca aerodinamik verimliliği artırır. Sürücünün tercihine ve seçilen sürüş programına bağlı olarak, üç farklı aerodinamik kurulum mevcuttur:


    • "Race Safe", "Race", "EV" ve "Bireysel" sürüş programlarında "Otoyol":
    • panjurlar kapatılır, ön difüzördeki aktif kanatlar uzatılır ve kanat dahil arka kanat geri çekilir.
    • "Race Plus" ve "Strat 2" sürüş programlarındaki "Pist" (her ikisine de yalnızca yarış pistinde izin verilir):
    • ön difüzör kanatları, ön difüzör çevresini maksimum verimlilikle şekillendirmek için katlanır. Arka kanat, arka kanat kanadı gibi tamamen uzanır. Ön aks üzerindeki bastırma kuvvetini artırmak ve tekerlek davlumbazlarındaki negatif basıncı artırmak için panjurlar açılmaktadır. Araç, ön aksta 37 milimetre ve arka aksta 30 milimetre alçaltılmış. Tüm bu önlemlerin sonucu: Toplam yere basma kuvveti, hıza bağlı olarak, yol sürüş programlarına kıyasla beş kata kadar artar.
    • "Yarış DRS" (Drag Reduction System), Formula 1'de olduğu gibi, yarış pisti sürüş programlarında bir düğmeye dokunarak etkinleştirilebilir:
    • arka kanat kanadı tamamen geri çekilir ve panjurlar kapatılır. Bu, yere basma kuvvetini yaklaşık yüzde 20 azaltsa da, Mercedes-AMG ONE yüksek hızlara daha da hızlı ulaşır. DRS manuel olarak devre dışı bırakılabilir veya sürücü fren yaptığında veya yanal hızlanma ölçüldüğünde otomatik olarak devre dışı bırakılır.


    MERCEDES-AMG ONE YOLLARA İNMEYE HAZIR


    MERCEDES-AMG ONE YOLLARA İNMEYE HAZIR


    MERCEDES-AMG ONE YOLLARA İNMEYE HAZIR


    MERCEDES-AMG ONE YOLLARA İNMEYE HAZIR


    MERCEDES-AMG ONE YOLLARA İNMEYE HAZIR


    MERCEDES-AMG ONE YOLLARA İNMEYE HAZIR
    MERCEDES-AMG ONE YOLLARA İNMEYE HAZIR
    MERCEDES-AMG ONE YOLLARA İNMEYE HAZIR
    MERCEDES-AMG ONE YOLLARA İNMEYE HAZIR
    MERCEDES-AMG ONE YOLLARA İNMEYE HAZIR
    MERCEDES-AMG ONE YOLLARA İNMEYE HAZIR
    MERCEDES-AMG ONE YOLLARA İNMEYE HAZIR
    MERCEDES-AMG ONE YOLLARA İNMEYE HAZIR
    MERCEDES-AMG ONE YOLLARA İNMEYE HAZIR
    MERCEDES-AMG ONE YOLLARA İNMEYE HAZIR
    MERCEDES-AMG ONE YOLLARA İNMEYE HAZIR
    MERCEDES-AMG ONE YOLLARA İNMEYE HAZIR
    MERCEDES-AMG ONE YOLLARA İNMEYE HAZIR
    MERCEDES-AMG ONE YOLLARA İNMEYE HAZIR
    MERCEDES-AMG ONE YOLLARA İNMEYE HAZIR
    MERCEDES-AMG ONE YOLLARA İNMEYE HAZIR
    MERCEDES-AMG ONE YOLLARA İNMEYE HAZIR
    MERCEDES-AMG ONE YOLLARA İNMEYE HAZIR
    MERCEDES-AMG ONE YOLLARA İNMEYE HAZIR
    MERCEDES-AMG ONE YOLLARA İNMEYE HAZIR
    MERCEDES-AMG ONE YOLLARA İNMEYE HAZIR



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi haberelectro -- 1 Haziran 2022; 11:59:3 >







  • ülkeden o kadar cok ümidimi kestim ki bu tarz haberler, heyecan veya sevinç yaratmak yerine keder ve endişe yaratıyor.

    düşünsenize adamlar 3-5 kişi bir araya gelince neler konusuyor biz neler konusuyoruz.

  • MERCEDES-AMG ONE YOLLARA İNMEYE HAZIRMercedes-AMGyoutube
    [Mercedes-AMG ONE | vorläufige Werte WLTP: Kraftstoffverbrauch gewichtet, kombiniert: 8,7 l/100 km | CO₂-Emissionen gewichtet, kombiniert: 198 g/km | Stromverbrauch gewichtet, kombiniert: 32 kWh/100 km]¹ Subscribe: http://www.youtube.com/subscription_center?add_user=OfficialMercedesAMG It began with an idea that seemed to be beyond reach. Formula 1 technology brought to the streets. The ONE and Only Mercedes-AMG ONE. Mercedes-AMG GT 63 S 4MATIC+ | WLTP: Kraftstoffverbrauch kombiniert: 13,5–13,0 l/100 km; CO₂-Emissionen kombiniert: 308–295 g/km.² ► Experience the world of Mercedes-AMG: https://www.mercedes-amg.com ► More interesting playlists: Project ONE: https://www.youtube.com/playlist?list=PLWsb2uv1ns8zFoRUsFfKG44kqTkaNExlu Track Focused Vehicles: https://www.youtube.com/playlist?list=PLWsb2uv1ns8wAFMqyMo_gUpm3YrxbV4a_ Best of Mercedes-AMG: https://www.youtube.com/playlist?list=PLWsb2uv1ns8wZ2jiGlk8oRiNvUWaCFHwF ► Mercedes-AMG on Social Media: https://facebook.com/MercedesAMG https://twitter.com/MercedesAMG https://instagram.com/mercedesamg https://linkedin.com/company/mercedes-amg-gmbh https://xing.com/companies/mercedes-amggmbh #amgone #mercedesamg #amg #eperformance #mercedesamgformula1 #formula1 #mercedes #AMGPremiere #AMGTrust Product may vary after press date on 01.06.2022. ¹ Die Angaben zu Verbrauch und CO₂-Emissionen sind vorläufig und wurden intern nach Maßgabe der Zertifizierungsmethode „WLTP-Prüfverfahren“ ermittelt. Es liegen bislang weder bestätigte Werte vom Technischen Dienst noch eine EG-Typgenehmigung noch eine Konformitätsbescheinigung mit amtlichen Werten vor. Abweichungen zwischen den Angaben und den amtlichen Werten sind möglich. ² Weitere Informationen zum offiziellen Kraftstoffverbrauch und den offiziellen spezifischen CO₂-Emissionen neuer Personenkraftwagen können dem „Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO₂-Emissionen und den Stromverbrauch aller neuen Personenkraftwagenmodelle” entnommen werden, der an allen Verkaufsstellen und bei der Deutschen Automobil Treuhand GmbH unter www.dat.de unentgeltlich erhältlich ist.
    https://www.youtube.com/watch?v=Tm4rkRpoapw
    MERCEDES-AMG ONE YOLLARA İNMEYE HAZIRMercedes-AMGyoutube
    [Mercedes-AMG ONE | vorläufige Werte WLTP: Kraftstoffverbrauch gewichtet, kombiniert: 8,7 l/100 km | CO₂-Emissionen gewichtet, kombiniert: 198 g/km | Stromverbrauch gewichtet, kombiniert: 32 kWh/100 km]* Subscribe: http://www.youtube.com/subscription_center?add_user=OfficialMercedesAMG Breathtaking innovations, a masterpiece of engineering and ultimate performance: Take a look inside what powers the beast that is the Mercedes-AMG ONE, a fascinating vehicle with the soul of an F1 car like no other machine on the road to date. ► Experience the world of Mercedes-AMG: https://www.mercedes-amg.com ► More interesting playlists: Project ONE: https://www.youtube.com/playlist?list=PLWsb2uv1ns8zFoRUsFfKG44kqTkaNExlu Track Focused Vehicles: https://www.youtube.com/playlist?list=PLWsb2uv1ns8wAFMqyMo_gUpm3YrxbV4a_ Best of Mercedes-AMG: https://www.youtube.com/playlist?list=PLWsb2uv1ns8wZ2jiGlk8oRiNvUWaCFHwF ► Mercedes-AMG on Social Media: https://facebook.com/MercedesAMG https://twitter.com/MercedesAMG https://instagram.com/mercedesamg https://linkedin.com/company/mercedes-amg-gmbh https://xing.com/companies/mercedes-amggmbh #amgone #mercedesamg #amg #eperformance #mercedesamgformula1 #formula1 #mercedes #AMGPremiere #AMGTrust Product may vary after press date on 01.06.2022. *Die Angaben zu Verbrauch und CO₂-Emissionen sind vorläufig und wurden intern nach Maßgabe der Zertifizierungsmethode „WLTP-Prüfverfahren“ ermittelt. Es liegen bislang weder bestätigte Werte vom Technischen Dienst noch eine EG-Typgenehmigung noch eine Konformitätsbescheinigung mit amtlichen Werten vor. Abweichungen zwischen den Angaben und den amtlichen Werten sind möglich.
    https://www.youtube.com/watch?v=KePlr7kQfB4
    MERCEDES-AMG ONE YOLLARA İNMEYE HAZIRMercedes-AMGyoutube
    [Mercedes-AMG ONE | vorläufige Werte WLTP: Kraftstoffverbrauch gewichtet, kombiniert: 8,7 l/100 km | CO₂-Emissionen gewichtet, kombiniert: 198 g/km | Stromverbrauch gewichtet, kombiniert: 32 kWh/100 km]* Subscribe: http://www.youtube.com/subscription_center?add_user=OfficialMercedesAMG The Hybrid System of the Mercedes-AMG ONE is the great conductor of the electric current that binds and boosts this vehicle from front axle to rear exhaust. Along with the Internal Combustion Engine, these two systems work together to create the powerhouse of this extraordinary vehicle. If the ICE is the pulsing heart of the Mercedes-AMG ONE, then the Hybrid System represents its life force – clearly set on pure power and speed. ► Experience the world of Mercedes-AMG: https://www.mercedes-amg.com ► More interesting playlists: Project ONE: https://www.youtube.com/playlist?list=PLWsb2uv1ns8zFoRUsFfKG44kqTkaNExlu Track Focused Vehicles: https://www.youtube.com/playlist?list=PLWsb2uv1ns8wAFMqyMo_gUpm3YrxbV4a_ Best of Mercedes-AMG: https://www.youtube.com/playlist?list=PLWsb2uv1ns8wZ2jiGlk8oRiNvUWaCFHwF ► Mercedes-AMG on Social Media: https://facebook.com/MercedesAMG https://twitter.com/MercedesAMG https://instagram.com/mercedesamg https://linkedin.com/company/mercedes-amg-gmbh https://xing.com/companies/mercedes-amggmbh #amgone #mercedesamg #amg #eperformance #mercedesamgformula1 #formula1 #mercedes #AMGPremiere #AMGTrust Product may vary after press date on 01.06.2022. *Die Angaben zu Verbrauch und CO₂-Emissionen sind vorläufig und wurden intern nach Maßgabe der Zertifizierungsmethode „WLTP-Prüfverfahren“ ermittelt. Es liegen bislang weder bestätigte Werte vom Technischen Dienst noch eine EG-Typgenehmigung noch eine Konformitätsbescheinigung mit amtlichen Werten vor. Abweichungen zwischen den Angaben und den amtlichen Werten sind möglich.
    https://www.youtube.com/watch?v=sabv_tMXODA




  • Bunu tusiad üyeleri bile kendi aralarında para toplayarak anca alır herhalde


    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • MERCEDES-AMG ONE YOLLARA İNMEYE HAZIRcarwowyoutube
    Need help buying your next car? Click the following link and my team and I will help you choose your ideal car at a fair price - from Mat Watson! https://bit.ly/Wow-Me-carwow ............................................................. Introducing the first Formula 1 car for the road - the Mercedes-AMG ONE!  Trust us, this thing is absolutely insane! Let’s start off with a look at the design. Up front you have a whole load of vents to channel air around the car. At the side, you’ll find forged magnesium wheels and carbon fibre sides, while at the back you have a huge diffuser, a massive central exhaust pipe and a fin to help with stability!  On the inside, you’ll find a Formula 1 style steering wheel that comes packing a load of buttons and dials. However, just like in a normal Mercedes, you’ll also find a digital dials display along with an infotainment screen in the middle. And of course, there’s carbon fibre and alcantara literally everywhere!  Now let’s talk about performance! Just like the Mercedes Formula 1 car, the AMG ONE is powered by a 1.6-litre V6 turbo petrol engine that combines with an electric motor to deliver 1,063hp! It can also hit 100km/h in 2.9 seconds, and reach 200km/h in just 7 seconds!  So what do you think, is it going to be worth the eye-watering £2,000,000 price tag?! You’ll have to stick with Mat to see for yourself!  ............................................................. Instagram – http://www.instagram.com/carwow Tiktok - https://www.tiktok.com/@carwow Facebook – http://www.facebook.com/carwowuk Twitter – http://www.twitter.com/carwowuk Sign Up to our Newsletter – http://bit.ly/carwow-Newsletter Awkward haggling is a thing of the past with carwow. Choose your perfect car with our configurator tool and let the country’s best dealers compete over you. Compare the five best offers by price, location and dealer ratings and choose the one that’s right for you – no hassle, no haggling, just a great deal.  Oder auch in Deutschland Geld beim Autokauf sparen – http://bit.ly/carwow-DE Visita nuestra página web para saber cuánto te puedes ahorrar en tu nuevo coche – http://bit.ly/carwow-ES
    https://www.youtube.com/watch?v=ml6YBdk8xOM
    MERCEDES-AMG ONE YOLLARA İNMEYE HAZIRMercBenzKingyoutube
    Welcome to my Channel, MercBenzKing! Follow/Share/Like For more https://www.instagram.com/mercbenzking/ In today’s MercBenzKing's episode, we present to you the all-new Mercedes AMG ONE in a full review. The combination of Formula 1 technology and AMG mindset gives this AMG ONE a staggering 1063 HP. Hope you enjoy the video! - Let me know if you have some suggestions for new cars! Facebook: https://www.facebook.com/Mercbenzking-240611152939783/ Youtube: Betim Lushtaku https://www.youtube.com/mercbenzking1 Twitter: https://twitter.com/MercBenzKing Prior to all new technology in the new 2021 S Class. Different types of models: All new S class S400d S400 S500 S65 AMG S560 MAYBACH Options Mercedes vlog. Interior and exterior design, COMAND Online, Drive Pilot, DYNAMIC BODY CONTROL, active and passive safety features including emergency braking and steering assist, Pre-SAFE Impulse and the possibilities of the new Multimode Radar sensors, MULTIBEAM LED and a lot more. I drive a GLE MercBenzKing Edition & GLC with amg package. Premium package. GLE 400d. City of Zurich. Point of view POV driving Mercedes AMG package. Coming up: 2021 C Class GT73 S63 , New Road trips and holiday specials Current camera: SONY HDR Mercedes models (Mercedes A, B, C, E, G, GLA, GLB, GLC, GLE, GLS, CLA, CLS, S, GT and so on) Update: Have a look at the GLS 63 AMG of MercBenzKing. Also check out the E63 E Class video. Check out the new Mercedes C class 2021 C180 C200 C250 C300 C350e C400 C450 C63 C63S Options on my Mercedes: - MBUX - AMG line exterior and interior - Distronic Plus with Active Lane Keeping Assist and Steering Assist - Panoramic Sunroof - Ambient Lighting interior - Ventilated and heated seats - LED intelligent light sytem - AIRBODY CONTROL Suspension - Park assist PARKTRONIC - Head up display - Keyless - Go Comfort - Burmester Surround Sound System - Memory seats - Thermotronic airco - Airbalance Parfume
    https://www.youtube.com/watch?v=kTbxBFwniac
    MERCEDES-AMG ONE YOLLARA İNMEYE HAZIRRemove Before Raceyoutube
    MY2022 AMG ONE - Never would have thought it would be 5 years later after the release and MY2022 being the year for AMG ONE’s release after the Project ONE was first shown at IAA 2017. But #MercedesAMG have come good on their claims, and the F1 derived #AMGONE is finally ready for customers. Just 275 units, around £3 million each, it’s the ultimate flagship and today we get our first look at it! The headline is the Formula 1 E Performance - this is the engine from Lewis Hamilton’s 2016 #F1 car! It’s the exact same 1.6 V6 engine, with 4 valves per cylinder. It revs to 11,000, requires rebuild at 30k miles, but that’s only one part of the story. There is also an Electric exhaust turbo charger (shared with next C63) aka the MGU-H, electric motors on the front, and an MGU K also from F1. These all hybridised together give Performance Total of 1063 BHP!! Love the 63 number in there. The breakdown is as follows: F1 V6 Combustion:- 574BHP Front motors:- 326BHP MGU-H :- 112BHP MGU-K crankshaft :- 163BHP AMG ONE’s 0-60 of 2.9 isn’t super impressive, but the 0-200 km/h  of 7.0 and 0-300 km/h of 15.6 s really show the car’s insane speed. This power flows to a New 7 speed automated manual, integrated into body in white. This is a 4 disc carbon racing clutch, with Shift Rods and clutch controlled hydraulically. Gear ratios minimise the power difference after upshifting to keep the engine at high revs (no turbo lag) - it has a Integrated limited-slip differential! All so different to your typical AMG. There is a small 8.4kw lithium ion battery, with just 18km range, but the same tech basis as the next C63. And just like the C63 it has Liquid cooling of cells individually. AMG Performance 4MATIC+ fully variable all-wheel drive with hybrid-driven rear axle, electrically driven front axle and torque vectoring - not too dissimilar to our normal cars. Bodywork Carbon monocoque with integrated high-strength-steel roll bar Carbon body - front and rear ends, doors and front/rear bonnets • Grid tube frame (in skeleton structure) for engine and chassis mounting - partially made of titanium Chassis is super sexy in this car, as is the suspension.  We have a 5 link front and rear suspension, but the best part is the Pushrod struts transversely mounted - they look amazing and allow Roll stiffness and dampening independent of heave. Amazingly we still get Suspension options range from Comfort all the way to sport +! Front axle can be raised in normal modes too, but the best party trick is the AMG ONE Track mode : In Race Plus and Strat 2 modes: it lowers 37/30 mm to full attack mode!! There’s tonnes of aero which links to a DRS SYSTEM just like F1, and I’ll explain all of that as we get inside. We also have 6 Driving programmes, all RACE based! Race Safe, Race, EV and Individual are your normal modes. Then Race Plus and Strat 2 - track only! Inside we have the amazing F1 style steering wheel with Pit button, DRS button, and so much more. Then we have the AMG Motorsport bucket seats, integrated in carbon monocoque. Steering wheel electrically and pedal box mechanically adjustable just like race cars too. And a tonne of unique features I’ll dive in and show you! Up next on on RBR is the New GLC review, RS3 drive + MUCH MUCH More!! Subscribe to support us and see them first. :) Follow us: Raz     - https://www.instagram.com/rokenr/         - https://www.tiktok.com/@rokenr Jamie - https://www.instagram.com/shotbyjamieb RBR - https://www.instagram.com/removebeforerace CREDITS: Love my special effects?! You can use some of them too!! Head over to Production Crate, my only resource for video VFX! Link below: https://productioncrate.grsm.io/rbr Sound effects obtained from www.zapsplat.com Dj Quads - Game Time NBA2k17
    https://www.youtube.com/watch?v=uOB2uhJyXyI







  • < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi haberelectro -- 2 Haziran 2022; 19:7:36 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • MERCEDES-AMG ONE YOLLARA İNMEYE HAZIRGoodwood Road & Racingyoutube
    The Mercedes-AMG One has a transmission and hybrid system developed from the Mercedes-AMG F1 car. With over 1,050PS from the 1.6-litre V6 engine the One is capable of doing 219mph and will hit 124mph in less tan six seconds. It made its world debut at the Festival of Speed presented by Mastercard in 2022, including a demonstration of its amazing moving aero. #FOS #MercedesAMGONe #amgone #gw_mercedes Official Website 👉 http://www.goodwood.com/grr/ Facebook 👉 http://www.facebook.com/goodwoodrrc Instagram 👉 http://www.instagram.com/goodwoodrrc/ Twitter 👉 http://www.twitter.com/goodwoodrrc SUBSCRIBE for more racing cars, supercars, new car reviews, historic motorsport and Goodwood event coverage 👉 http://bit.ly/GoodwoodTV Buy your Goodwood Event tickets 👉 http://bit.ly/GWBuyTickets
    https://www.youtube.com/watch?v=JP-5YTbTpGw&feature=youtu.be

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    C180 AMG Vs Kepçe Korkunç Kaza
    8 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • MERCEDES-AMG ONE YOLLARA İNMEYE HAZIRcvdzijden - Supercar Videosyoutube
    During the 2022 Goodwood Festival of Speed I have filmed the Mercedes-AMG One in action on the Hill Climb. This is a Formula 1 car for the road with his 1.6-litre F1 V6 engine that produce 1,063 hp and goed from 0-124mph in under six seconds. The AMG One costs over £2 million and all 275 units have sold out! I hope you will enjoy this video Feel free to hit the 'thumbs up' button if you like the video! Make sure that you follow me on YouTube and subscribe to my supercar channel for the latest videos! FOLLOW ME ALSO ON OTHER SOCIAL MEDIA: Facebook: http://www.fb.com/cvdzijden Instagram: https://instagram.com/cvdzijden BE SURE AND WATCH THIS VIDEO IN 1080p HD 60FPS QUALITY! Thanks for watching! Ciao, Chris /#cvdzijden
    https://www.youtube.com/watch?v=3gv28_ecXx0
  • Aracın performansı teknolojisinin az da olsa gerisinde kalmışa benziyor. 0-100 iyi ama 0-200 ve 0-300 o kadar iyi değil. Hızı 352 kms ile sınırlandırdıklarını düşünüyorum yoksa 1063 HP ile daha iyisini yapması gerekirdi ama hibrit bir araç olduğunu düşünürsek sınırlandırmışlardır büyük ihtimalle.


    Bir de 50.000 km'de motoru bitiyormuş. İlk bakışta olumsuzluk gibi görünse de bu otomobil ile çok km yapılmayacağı açık. Bu nedenle çoğu sahibi hayatı boyunca bu otomobille 50 bin km'yi görmeyecektir bile.

  • Torlak Kemal kullanıcısına yanıt

    1300 kg ağırlık hedefi vardı ama araç 1700 kg. En çok ordan kaybetti. 6 saniyeden az 0-200 olacak deniyordu olmadı. pistte napacak orası önemli artık.

  • haberelectro kullanıcısına yanıt

    pistte de harikalar yaratamaz o ağırlıkla..

  • bianconera kullanıcısına yanıt

    belli olmaz

  • baloon of the decade

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • en1gma kullanıcısına yanıt

    hehe


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • haberelectro kullanıcısına yanıt

    Evet, ağırlık performansı biraz törpülemiş ama tabii teknolojik olarak olağanüstü bir otomobil olduğu yadsınamaz.

  • izlerken verdiği hissiyat F1 otomobili

    AMG ONE - Maro Engel - Hockenheimringstreamable
    AMG ONE - Maro Engel - Hockenheimring
    https://streamable.com/oltc49

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • MERCEDES-AMG ONE YOLLARA İNMEYE HAZIRRana65556youtube
    The long awaited Mercedes AMG Project ONE, now renamed the Mercedes AMG ONE. What a hypercar ! The Mercedes AMG ONE really is a F1 street legal hypercar. It’s insane! I was invited by Mercedes AMG to the Owner’s first drive briefing in Germany to drive the AMG ONE on track, an invitation I could not refuse! We were first given a Mercedes AMG GTR to drive on track, then the Mercedes AMG GT Black Series and lastly we were given the Mercedes AMG ONE to drive. It was incredible to feel the difference between these 3 cars, the AMG ONE goes so much faster round the bends compared to the AMG GT Black Series which is an already an awesome track car. We were also given passenger rides around the track with a race driver, I have had passenger rides in the McLaren Senna with a race driver around track but the AMG ONE felt much, much faster. I was blown away with this F1 street legal hypercar, there is nothing on the market like this. To be able to have a F1 driving experience and also be able to drive on normal roads is crazy. This is a once in a lifetime project, which will not be repeated in my opinion by any manufacturer again. Hope you enjoy the video! #AMGONE #AMGProjectONE #F1 Keep up with my supercar adventures on: Instagram:-  https://www.instagram.com/rana65556/?... TikTok:- https://www.tiktok.com/Rana65556tik?... Facebook:- https://www.facebook.com/rana65556
    https://www.google.com/sorry/index?continue=https://www.youtube.com/watch%3Fv%3DYUtXNa2UdOU%26feature%3Dyoutu.be&q=EgQuLZpEGP7OuZcGIhAtHcwIHEWJgYuVZGQqJL3sMgFy

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mercedes-AMG ONE müşteri araçlarının üretimine başlandı


    Toplamda sadece 275 adet üretilecek ve Mercedes-AMG ONE hypercar'ın özel üretiminin 1 numaralı işi şimdi başladı. İlk müşteri araçları 2022'nin ikinci yarısında teslim edilecek. 1.6 litrelik V6 turbo motora ve dört elektrikli motora sahip Formula 1 tabanlı hibrit güç aktarma organı, Brixworth'teki (İngiltere) Mercedes-AMG Yüksek Performanslı Güç Aktarma Organlarında motor sporları uzmanları tarafından üretiliyor. ), Mercedes-AMG Petronas F1 yarış arabaları için Güç Ünitelerinin geliştirilmesinden ve üretilmesinden de sorumludur. Komple aracın üretimi İngiltere, Coventry'de gerçekleştirilecek. Bu amaçla AMG, özel bir küçük seri üretim tesisi kurmak için üretim ortağı Multimatic ile birlikte çalıştı.


    "Mercedes-AMG ONE, geliştirmeden üretime, şimdiye kadar üstlendiğimiz en iddialı projedir. Mercedes-AMG'nin elektrikli bir Sürüş Performansının Geleceğine yönelik başarılı stratejik gelişiminde bir başka yüksek noktayı işaret ediyor. Özel küçük serinin üretimi, Gerçekten benzersiz bir meydan okuma. İlk kez, hiper otomobil, mevcut Formula 1 hibrit teknolojisini yarış pistinden yola neredeyse bire bir getiriyor ve ezici performansı örnek niteliğindeki verimlilikle birleştiriyor. Affalterbach'daki Mercedes-AMG, Brixworth'teki Mercedes-AMG High Performance Powertrains'deki Formula 1 uzmanları ve üretim ortağımız Multimatic arasındaki ekip çalışması. Tüm ekip olarak ilk müşteri araçlarının üretimine başlamış olmaktan gurur duyuyoruz."Mercedes‑AMG GmbH Yönetim Kurulu Başkanı Philipp Schiemer, diyor.


    Özel otomobil üretimi, toplam 16 montaj ve test istasyonunda elle tamamlanıyor. Birçok iş adımı yüksek kaliteli lüks saatlerin üretimini andırır: bazı alt sistemler önce önceden monte edilir ve işlev açısından test edilir, ardından tekrar demonte edilir ve ancak daha sonra araca takılır. Bu, örneğin, yapıştırılmış bir çatıya sahip karbon fiber monokok ve ayrıca hafif ve sağlam, aynı zamanda maliyetli malzemeden yapılmış tüm ayrılabilir gövde parçaları için geçerlidir. Tüm dış kaplama, tamamen monte edilen ilk cilttir. Şimdi tüm uyumlar titizlikle kontrol edilir ve gerekirse boyuta göre ayarlanır. Mükemmel bir şekilde eşit bir eklem deseni oluşturmanın tek yolu budur. Bu süreçte uzmanlar, kendi malzeme kalınlığını ekleyen son cilalamayı hesaba katmak zorundadır. Bazı yerlerde karbonun duvar kalınlığının sadece 1,2 milimetre olduğu göz önüne alındığında, bu oldukça zor ve özel bir iştir. Her şey mükemmel bir şekilde bir araya geldiğinde, kapılar ve motor kaputu dahil parçalar tekrar sökülür ve ardından her bir araç için bir araba seti olarak elle boyanır - bu, tüm aracın mükemmel renk eşleşmesini sağlar.


    Bir sonraki montaj adımında, güç aktarma organı ve beyaz gövde monte edilir: 1,6 litrelik V6 turbo motor, yüksek voltajlı pil ve toplam dört elektrikli makine, daha önce Brixworth'teki test tezgahlarında test edildi. sağlıklı ve performanslıdırlar, Mercedes'in Formula 1 Güç Üniteleri ile tamamen aynı süreç. Mercedes‑AMG Yüksek Performanslı Güç Aktarma Organları, ilgili üniteleri sağlar: eTurbo hibrit yanmalı motor, plug-in hybrid'in yüksek voltajlı aküsü, iki elektrikli makineye sahip ön aks ve dört elektrikli motorun her biri için invertör içeren güç elektroniği motorlar. İş akışında, yüksek voltaj bileşenleri kurulmadan önce parçaların yüzde 75'i zaten monte edilmiş durumda.


    16 ana istasyonda düzenlenen üretim adımlarına genel bir bakış:


    İstasyon 1 ila 4: Mekanik parçaların ve tüm alçak gerilim bileşenlerinin montajının yanı sıra araç elektriği dahil olmak üzere temel güç aktarma sistemi bileşenlerinin montajı.

    İstasyon 5 ila 6: Yüksek voltajlı batarya ve yüksek voltajlı bağlantıların montajı, yanmalı motor ve elektrik motorlarının test çalışmaları ve aracın devreye alınması.

    İstasyon 7: İç Kurulum.

    İstasyon 8: Dış gövde panel montajının başlaması, kapılar ve çeyrek paneller. Bu işlem sırasında ön apreli gövde panelleri; ön tarak, arka tarak, çeyrek paneller ve kapılar, tesisin alt montaj alanından ana montaj hattını karşılamaktadır. Burada da özel zorluk, bazen çok farklı müşteri isteklerinde yatmaktadır.

    İstasyon 9: Dış kuruluma devam edin. Ön ve arka midye.

    İstasyon 10: Dış gövdenin son montajı.

    İstasyon 11: Tekerleklerin ve zemin panellerinin montajı.

    İstasyon 12: Tekerleklerin ve farların ayarlanması.

    İstasyon 13: Aracı tüm sürüş modlarında test etmek için silindirli dinamometre.

    İstasyon 14: Dört direkli NVH testi (gürültü, titreşim, sertlik), gerekirse ince ayar.

    İstasyon 15: Muson yağmuru testi.

    İstasyon 16: Tüm yüzeylerin görsel olarak incelendiği ve tüm bileşenlerin teknik fonksiyon testlerinin yapılması.


    Toplamda 50'den fazla uzman her bir Mercedes-AMG ONE üzerinde çalışıyor. Her istasyondan sonra, tanımlanmış özelliklere dayalı derinlemesine kalite kontrolleri yapılır ve bu da üretim sürecinin kapsamlı bir şekilde belgelenmesiyle sonuçlanır. Titiz üretim süreci, Mercedes-AMG'nin AMG motorlarının üretimi için Affalterbach tesisinde de kullandığı Endüstri 4.0'ın en son üretim yöntemleriyle tamamlanıyor. Böylece, bileşenler malzeme taşıyıcılarında koordineli setler halinde önceden sınıflandırılır ve tam olarak doğru zamanda doğru yerde bulunur.


    Üretimin son aşaması, her bir Mercedes-AMG ONE'ın bir fabrika test sürücüsü tarafından nihai kabul testinden geçtiği yakındaki bir test sahasında bir sunumla işaretlenir. Onayları verilir verilmez, araca uygun nakliye koruması sağlanır ve kapalı bir kamyonla Affalterbach'taki Mercedes-AMG merkezine nakledilir. Hem Mercedes-AMG ONE uzmanları tarafından teknik araç brifingi hem de aracın teslimi burada gerçekleşir.



    MERCEDES-AMG ONE YOLLARA İNMEYE HAZIR


    MERCEDES-AMG ONE YOLLARA İNMEYE HAZIR


    MERCEDES-AMG ONE YOLLARA İNMEYE HAZIR


    MERCEDES-AMG ONE YOLLARA İNMEYE HAZIR


    MERCEDES-AMG ONE YOLLARA İNMEYE HAZIR


    MERCEDES-AMG ONE YOLLARA İNMEYE HAZIR


    MERCEDES-AMG ONE YOLLARA İNMEYE HAZIR


    MERCEDES-AMG ONE YOLLARA İNMEYE HAZIR


    MERCEDES-AMG ONE YOLLARA İNMEYE HAZIR


    MERCEDES-AMG ONE YOLLARA İNMEYE HAZIR


    MERCEDES-AMG ONE YOLLARA İNMEYE HAZIR


    MERCEDES-AMG ONE YOLLARA İNMEYE HAZIR




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.