Bildirim
merhaba.13,000 ytl ye toyota corolla buldum almak istiyorum ama...
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
su anda corolla 98 modellerin piyasasi nedeir pek bilmiorum ancak piyasa degerleri ile aynı fiyatlarda ise,ve gercekten de temız ise neden olmasin.
az yakan,sorunsuz cok guzel araçlardır o kasa corollalar -
quote:
Orjinalden alıntı: gyrmann
su anda corolla 98 modellerin piyasasi nedeir pek bilmiorum ancak piyasa degerleri ile aynı fiyatlarda ise,ve gercekten de temız ise neden olmasin.
az yakan,sorunsuz cok guzel araçlardır o kasa corollalar
efsane kasa mı acaba?yoksa o yuvarlak farlıdan mı? -
quote:
Orjinalden alıntı: Elbet Birgün
13,000 ytl istiyo adam araç çok temiz full bi araba 1998 model.boya kaporta motor orjinal bide size sorayım dedim.ne dersiniz...?
fiyatı iyi -
quote:
Orjinalden alıntı: birkn
quote:
Orjinalden alıntı: gyrmann
su anda corolla 98 modellerin piyasasi nedeir pek bilmiorum ancak piyasa degerleri ile aynı fiyatlarda ise,ve gercekten de temız ise neden olmasin.
az yakan,sorunsuz cok guzel araçlardır o kasa corollalar
efsane kasa mı acaba?yoksa o yuvarlak farlıdan mı?
efsane kasa olmasi lazim.98 ler oyleydş yanliş hatırlamıyorsam.
arkadaş da full demiş.
gli donanımdı herhalde -
98 modeller efsane kasa. fiyat uygun bence km si uygunsa ciddi bir kazası falan yoksa kaçırmayın alın hele hele gli ise... -
arabanın km si kaç toyota pek sorun çıkarmaz ama ben eski kasa olupta kmsi hiç 150 binden az olanına rastlamadım temizse ve en önemlisi içine siniyorsa al güzel araba -
bence rakkam pahalı eski kasa bi araca göre... -
ya ben 10 senelik arabının 13*14 milyar etmesine şaşıyorum doğrusu mesela şuan Nissan Almera var 2006 modleleri 20 bin ytl civarı 20*30 bin km de sıfır gibi arabaalr
siz nediyonuz bu konu hakkında -
Malasef takıntılarımız yüzünden o fiyatlar öyle muhakkak işin içinde kalite de vardır ancak 10 yıllık arabaya 13 milyar faz bance. 97-2000 arası polo ve corollolar o fiyattan gidiyor. 2. el piyasaları çok iyi ancak sizin de dediğiniz gibi 20 milyara ne arabalar var -
aslında şu açıdan bakmak lazım fiyat konusuna,
bu aracın sıfırı bugün 34000 ytl'den başlıyor. 10 sene eski kasa ve teknolojiside 3te 1 fiyatına bundan normal ne var !
(teknolojik olarak çok fark var elbette olacak zaten) -
araçla yarın test sürüşüne çıkacam ve bide sıkı bi pazarlıktan sonra nihai sonuca ulaşacam.bakalım.10-13 arası başka bir araç varmı bu donanımlara sahip.önerilerinizi bekliyorum. -
donanım olarak ne var bilmiyorumda bi dolu alternatif çıkacağına eminim ama şuda var nihayetinde bu bir toyata pişman olacağınıda sanmıyorum satarkende rahat satarsın -
98 model Touring Corollamı(298 bin kmdeydi) imzamdaki aracımla kafa kafaya değiştim. Yaklaşıl 13500-15000 arasında bir fiyata satmış gibi oldum. İşin özü bu kasa corollalar nedense ikinci elde iyi para yapıyor. Tamam hoş,güzel,sorunsuz ama bence 300 bin kmye dayanmış bir araba 13000 ytl yi haketmiyordu. -
2003 yılında 14.3 milyara 98 model XEI aldım araç 129.000 km yapmıştı ama çok temizdi 9-10 ay sonra da 14 milyara sattım,Düzce Hızel servisinde çalışmış aracı önceden bilen bir çocuk aldı.Masraf olarak ilk aldığımda 4 tane yeni lastik takmıştım başka da bir harcama yaptırmadı ve 140.000 km civarındaydı sattığımda hala kız gibiydi araç.
Arabanın koltukları ve genişlik hissi çok iyi, gayet konforlu ve yormayan bir yapısı var,tek sevmediğim nokta direksiyonunun yüksek hızlarda da biraz hafif kalmasıydı. -
bu araçlar özeldir. Bu yüzden diğer araçlara göre yüksek gitmesi normaldir. Zaten bu fiyatları her ne kadar satanlar belirlemiş olsada alıcılarda belirlemiş olur fiyatları. Bu yüzden bu araçları bu fiyattan sattığınızda anında alıcı buluyorsunuz. Bazı araçlar böyledir, bugün 2001 doğan slx'i 10.000 ytl'den aşağıya vermeyenler var. Bu tamamen piyasada tutulmasındandır.
Ben size corollaların en güzel özelliklerinden bahsedeyim:
* kesinlikle sağlamdır. arıza yapanı belki %1'dir.
* iç döşemesi eskimez. bi tane eski kasa corolla gördüğünüzde bir yanına yanaşın içine bakın dediğimi anlarsınız.
* arabanın üzerindeki motor şimdiki arabalara taş çıkarır nitelikte seri ve çekiş gücü yüksektir.
* arabanın eskiyen ve değişmesi gereken parçaları (balata, baskı, triger) bile uzun süre dayanır. ön balataların 100.000km, arka balataların 150.000 km kadar dayandığı servis tarafından söylenmektedir. triger kayışı 100.000 km'de bir değişir fiyatı da işcilik dahil 200 ytl 'dir. başka araçların bu değişim 60.000km de birdir ve fiyatı daha pahalı olabilmektedir.
* yakıt tüketimi oldukça uygundur
* satışta kolay alıcı bulur
bu aracın eksi yönleri var elbette;
* yere yakındır,
* mıcırlı yolda lastik sesi çok alır (japonlar kendi ülkelerinde sıcak aslaftta kullandıkları için herhalde hiç uğraşmadılar yalıtım için)
* yüksek devirde motor sesi alır
* abs ve hava yastığı çok pahalı olan specialde vardır, diğer modellerde yoktur
aklıma gelenler şimdilik bunlar
-
quote:
Orjinalden alıntı: utkucay
bu araçlar özeldir. Bu yüzden diğer araçlara göre yüksek gitmesi normaldir. Zaten bu fiyatları her ne kadar satanlar belirlemiş olsada alıcılarda belirlemiş olur fiyatları. Bu yüzden bu araçları bu fiyattan sattığınızda anında alıcı buluyorsunuz. Bazı araçlar böyledir, bugün 2001 doğan slx'i 10.000 ytl'den aşağıya vermeyenler var. Bu tamamen piyasada tutulmasındandır.
Ben size corollaların en güzel özelliklerinden bahsedeyim:
* kesinlikle sağlamdır. arıza yapanı belki %1'dir.
* iç döşemesi eskimez. bi tane eski kasa corolla gördüğünüzde bir yanına yanaşın içine bakın dediğimi anlarsınız.
* arabanın üzerindeki motor şimdiki arabalara taş çıkarır nitelikte seri ve çekiş gücü yüksektir.
* arabanın eskiyen ve değişmesi gereken parçaları (balata, baskı, triger) bile uzun süre dayanır. ön balataların 100.000km, arka balataların 150.000 km kadar dayandığı servis tarafından söylenmektedir. triger kayışı 100.000 km'de bir değişir fiyatı da işcilik dahil 200 ytl 'dir. başka araçların bu değişim 60.000km de birdir ve fiyatı daha pahalı olabilmektedir.
* yakıt tüketimi oldukça uygundur
* satışta kolay alıcı bulur
bu aracın eksi yönleri var elbette;
* yere yakındır,
* mıcırlı yolda lastik sesi çok alır (japonlar kendi ülkelerinde sıcak aslaftta kullandıkları için herhalde hiç uğraşmadılar yalıtım için)
* yüksek devirde motor sesi alır
* abs ve hava yastığı çok pahalı olan specialde vardır, diğer modellerde yoktur
aklıma gelenler şimdilik bunlar
Yere yakınlığını + olarak alsak daha iyi olur,çünkü bunun yol tutuşa büyük etkisi var ve millet aracını yere yaklaştırmak için ekstra bedel ödüyor.
Ben spor helezonlardan takarak 2004 model aracımı daha da yere yaklaştırdım,şimdiye kadar girdiğim en bozuk yol, bilenler bilir Göynük civarındaki Sülüklü göle yaptığım 10 km lik toprak yol tırmanışıydı,bir kere yere değdi araç o da toğrak olduğu için önemsemedim.Sadece şehir içindeki orantısız aşırı yüksek kasislerde aracı fazla yaylandırmadan geçmek gerekiyor o da normalde yaptığımız bir şey zaten.10-13 milyar aralığında bu aracın pek alternatifi olmaz sanırım ama 2. elde herşeyden önemlisi aracın markasından çok, daha önce nasıl kullanıldığı oluyor.
-
birde corolla'nın üretilmiş olan ikinci el fiyatlarını inceleyelim
2005-2006 model - 24000-27000
2002-2003-2004 model - 19000-24000
2000-2001 model - 15000-19000 (çift yuvarlak farlı kasa)
1999-2000 model - 11000-13000 (tek yuvarlak farlı kasa)
1994-1998 model - 10000-14000 (ae101)
1993-1994 model - 10000-11000 (injeksiyonsuz 1.6'lar)
1990-1992 model - 7000-9000
bu fiyat aralıklarında 1999-2000 tutulmasından dolayı 2000 ytl aşağıya gidiyor.
1994-1998 modeller ise tutulduğundan dolayı 1500-2000 ytl pahalı gidiyor. tutulan bir model için normaldir. Yani o kadar büyütülecek bir durum değildir. O yaştaki araba o fiyata alınmaz diye. gayet yanlış bir tutum olduğunu düşünüyorum.
madem o yaştaki o arabaya o fiyat fazla ! peki aynı sınıfta olan 96-97 astralar, 98meganelar, ne kadar ? Peki bi 3-4 sene sonra ford focusların fiyatları ne civarda olur?
yakın zamanda aynı ae101 gibi yüksek değerde müşteri bulacak araçlar arasında opel astra g kasa, ford focus var. bunlarda ileride fiyatları çok düşmeyecek ve kendine özel alıcı kitlesi olacak
-
quote:
Orjinalden alıntı: iakalinli
quote:
Orjinalden alıntı: utkucay
bu araçlar özeldir. Bu yüzden diğer araçlara göre yüksek gitmesi normaldir. Zaten bu fiyatları her ne kadar satanlar belirlemiş olsada alıcılarda belirlemiş olur fiyatları. Bu yüzden bu araçları bu fiyattan sattığınızda anında alıcı buluyorsunuz. Bazı araçlar böyledir, bugün 2001 doğan slx'i 10.000 ytl'den aşağıya vermeyenler var. Bu tamamen piyasada tutulmasındandır.
Ben size corollaların en güzel özelliklerinden bahsedeyim:
* kesinlikle sağlamdır. arıza yapanı belki %1'dir.
* iç döşemesi eskimez. bi tane eski kasa corolla gördüğünüzde bir yanına yanaşın içine bakın dediğimi anlarsınız.
* arabanın üzerindeki motor şimdiki arabalara taş çıkarır nitelikte seri ve çekiş gücü yüksektir.
* arabanın eskiyen ve değişmesi gereken parçaları (balata, baskı, triger) bile uzun süre dayanır. ön balataların 100.000km, arka balataların 150.000 km kadar dayandığı servis tarafından söylenmektedir. triger kayışı 100.000 km'de bir değişir fiyatı da işcilik dahil 200 ytl 'dir. başka araçların bu değişim 60.000km de birdir ve fiyatı daha pahalı olabilmektedir.
* yakıt tüketimi oldukça uygundur
* satışta kolay alıcı bulur
bu aracın eksi yönleri var elbette;
* yere yakındır,
* mıcırlı yolda lastik sesi çok alır (japonlar kendi ülkelerinde sıcak aslaftta kullandıkları için herhalde hiç uğraşmadılar yalıtım için)
* yüksek devirde motor sesi alır
* abs ve hava yastığı çok pahalı olan specialde vardır, diğer modellerde yoktur
aklıma gelenler şimdilik bunlar
Yere yakınlığını + olarak alsak daha iyi olur,çünkü bunun yol tutuşa büyük etkisi var ve millet aracını yere yaklaştırmak için ekstra bedel ödüyor.
Ben spor helezonlardan takarak 2004 model aracımı daha da yere yaklaştırdım,şimdiye kadar girdiğim en bozuk yol, bilenler bilir Göynük civarındaki Sülüklü göle yaptığım 10 km lik toprak yol tırmanışıydı,bir kere yere değdi araç o da toğrak olduğu için önemsemedim.Sadece şehir içindeki orantısız aşırı yüksek kasislerde aracı fazla yaylandırmadan geçmek gerekiyor o da normalde yaptığımız bir şey zaten.10-13 milyar aralığında bu aracın pek alternatifi olmaz sanırım ama 2. elde herşeyden önemlisi aracın markasından çok, daha önce nasıl kullanıldığı oluyor.
tabi yere yakınlığını + olarak alınabilir, yol tutuş gerçekten çok iyi bu araçlarda
-
bencede alinir 98 pololarla kiyaslamak bile yanlis
Benzer içerikler
- tiguan bagaj hacmi
- p0133 arıza kodu
- foton tunland g7
- starmaxx lastik yorumları
- 1.4 benzinli fiorino yorumları
- fiat egea 2024 fiyat listesi
- trafik cezası itiraz dilekçesi
- byd fiyat listesi
- golf 7.5 hangi yıl
- pejo rifter 2024 fiyat listesi
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X