Şimdi Ara

Metronet Firmasını Tavsiye Etmiyorum

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
748
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Metronet internet sağlayıcı ismiyle hizmet verdiğini söyleyen firma, hiçbir şekilde kurumsallaşamamış bir firmadır. Kurumsal kimliği olmasına karşın, müşteri memnuniyeti sıfırdır. Türk Telekom internet sağlayıcı hizmetinin sorunlu bir sağlayıcı olduğunu düşünüyordum. Yalnız metronet ile tanıştıktan sonra TTnet firmasını arar oldum.
    Kendim 13.02.2012 tarihinde metronet firmasına kayıt oldum(10 MBit'e kadar tarifesi). İlk ay sorunsuz bir şekilde internetime girmekteydim. Birgün hız testi yaptım ve hızım 2.00 MBit'i aşmamaktaydı. Metronet firmasını aradım ve bir yanlışlık yaptıklarını söylediler. Özür dilediler ve konuyu kapattım. İkinci ve üçüncü ay 10 MBit'e kadar tarifemi normal bir şekilde, sorun olmadan kullandım. Dördüncü ve beşinci ay internet hızım stabil olmuyor ve sadece geceleri 4 MBit ve üstünü alabiliyordum. Buda benim için bir problem teşkil etmiyordu. Sonraki aylar internete girememe sıkıntısı başladı. Müşteri hizmetlerinden tanımadığım eleman kalmadı(Kimin çıktığını ve kaldığını bile, bilir hale geldim). Telefon faturası buna istinaden faturamın üzerine 40TL eklenerek geliyordu. Ardından canıma tak etti ve firmayı aradım. Sürekli bu sıkıntıyı yaşadığımı ve yardımcı olunmadığını 3 gün internete yarım yamalak girer iken 2 gün hiç giremediğimi belirttim. Bunla ilgili bir çözüm üretmelerini istedim ve bir elemanın verdiği cevap: "kullanamadığınız günleri faturanızdan düşeriz." oldu. Ben internet hizmetini kullanmak istediğimi ve faturamdan ücret iadesi gibi bir işlem istemediğimi belirttim. Elemanın verdiği cevap: "şuan da bir işlem yapamamaktayım. 72 Saat içerisinde sorununuz çözülecektir." denildi. 3 gün boyunca internete giremedim ve cumartesi günü(Şikayet kaydından 60 saat sonra) internet üzerinde acil bir işim çıktı. Tekrar aradım ve internetimin getirilmesini istedim. Aldığım cevap: "72 saat boyunca işleminiz incelenecektir ve gerekli çözüm üretilecektir." oldu. "Peki o zaman bana yardımcı olun, internete girmem gerek, önemli işlerim var." şeklinde itirazda bulundum. Aldığım cevap: "bir komşunuzun internetini kullanın veya bir internet kafeye gidin." şeklinde ilginç bir cevap aldım. Benzeri çok fazla telefon görüşmem geçmiştir. Telefon ile müşteri hizmetlerine ulaştığımda suçu öncelikle kullanıcıya atıyorlar. Eğer bilgisayar konusunda bilgisiz iseniz siz suçluymuş da onların sistemlerinde sıkıntı yokmuş izlenimi yaratmaya çalışıyorlar.
    Bu anlattıklarım firma ile benim aramda geçen sorunlardır. Sadece metronet firmasını kullanmayı düşünen kullanıcıları bilgilendirmek amacı ile yazdım. Metronet firmasıda hiçbir şekilde yazdıklarıma itiraz edemez. Çünkü telefon kayıtlarını bile, yetkililerin dinlemesi yeterlidir. Sitemizde ki tüm kullanıcılarımızda aynı sıkıntı mevcuttur. Bu konu ile ilgili ayrıntılı bilgi almak isteyenler bana özel mesaj atabilirler. Elimden geldiğince yardımcı olurum.







  • aynı sorun bende var ben aldığım ilk gunden beri aynı sıkıntıyı çekiyorum 1.5 ay oldu halen problemi cozuceklerine ianıyorlar ve hergun aldıgım speed test sonuclarında atmak istiyorum bu arada bende 10mgbite kadar kullanıcaktım ama daha nasip olmadı 1 mgbiti geçemdim :D alın buyrun buda sonuçlar. Bugun bi ekip geldi birşey yaptılar yaklaşık 2 saat boyunca yaklaşık 15-20 mgbit arası net aldım ama oda gittikçe düştü :D
    http://www.speedtest.net/results.php?sh=ea2c4611ef1fd762fafbd0446bb7df6d&ria=0
  • quote:

    Orijinalden alıntı: inspiretr

    aynı sorun bende var ben aldığım ilk gunden beri aynı sıkıntıyı çekiyorum 1.5 ay oldu halen problemi cozuceklerine ianıyorlar ve hergun aldıgım speed test sonuclarında atmak istiyorum bu arada bende 10mgbite kadar kullanıcaktım ama daha nasip olmadı 1 mgbiti geçemdim :D alın buyrun buda sonuçlar. Bugun bi ekip geldi birşey yaptılar yaklaşık 2 saat boyunca yaklaşık 15-20 mgbit arası net aldım ama oda gittikçe düştü :D
    http://www.speedtest.net/results.php?sh=ea2c4611ef1fd762fafbd0446bb7df6d&ria=0

    Hocam beş para etmez bir firma. Bizde superonline tarzı bir hizmet bekledik. Şuan BTK'ya şikayetimi yaptım. Çözüm alamazsam tekrar şikayet edeceğim. Tekrar alamazsam son kez daha BTK'ya bildireceğim. En son olarak avukatlar aracılığı ile yasal işlem başlattıracağım.




  • bencede uzak durun... daha dogru duzgun bir hizmet istiyorsaniz metronetten uzak durun... ozelliklede taahutlu abonelik yapmayin... hem hizmet alamiyorsunuz hemde bosuna para oduyorsunuz... iptal ettirmek zor... cayma bedeli vs derken 300-400 arasi ucret istiyorlar... kisaca akli olan uzak dursun... sikayetleri okuyun anlarsiniz... biz yandik siz yanmayin....

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.