Öncelikle merhabalar, 2 yıl önce taşındığımız evimizde Türk Telekom 35 mbps internet kullanıyorduk. Bu ay 2 yıllık taahhütümüzün bitmesiyle beraber Millenicom'un 100 mbps prestij internet paketine geçmeye karar verdim. Geçiş işlemlerini yaklaşık 3 gün gibi bir sürede hallettiler. 2 gündür de Millenicom kullanıcısıyım ancak Türk Telekom'da 2 yılda yaşamadığım sıkıntıyı Millenicom'da 2 günde yaşadım. Sürekli internetim kesiliyor, her oyunda ping değerlerimde çok ani yükselişler, dalgalanmalar yaşıyorum, internet hızım 100 mbps ve 60 mbps arasında sürekli değişiyor. Müşteri hizmetlerine WhatsApp üzerinden ulaştım, sorunu anlattım ve bana isteğim doğrultusunda arıza tespiti yapılacağını söylediler, onayladım ve ardından gece 00.30 gibi arıza kaydınız oluşturulmuştur SMS'i geldi. Sabah saat 9.00 gibi internet bağlantınızda yaşamış olduğunuz arıza düzeltilmiştir SMS'i aldım ancak hiçbir değişiklik olmadı. WhatsApp'tan tekrar iletişime geçtim, durumu anlattım ve bana "şu an hat değerlerinizde problem görünmekte dilerseniz arıza kaydını oluşturalım" dediler, yeniden onayladım ve yanıt bekliyorum. Bu 2 günde geçtiğime pişman oldum.
Sorun her gün her saat devam ediyor. 2 kere arıza giderildi denmesine rağmen hala kopmalar yaşıyorum. İlgilenen kimse yok.
quote:
Orijinalden alıntı: beycanmustafa
Sorun her gün her saat devam ediyor. 2 kere arıza giderildi denmesine rağmen hala kopmalar yaşıyorum. İlgilenen kimse yok.
Merhaba, sizlere yardımcı olabilmemiz için iletişim bilgileriniz pm üzerinden bizlere paylaşabilir misiniz?