Şimdi Ara

Millenicom bağlatmadan önce çok düşünün

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
25
Cevap
0
Favori
1.845
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Aylarca fiber hattında sorun yaşadım, müşteri desteği sıfır bunu bilin. Sorunu artık zorla Superonline desteğe ulaşarak ben çözdürdüm. Günde 5,6 saatlik kesintiler yaşadım.

    Tabiki en sonunda artık yaşadığım bu problemleri anlatan bir başlık açtım ve sürpriz dün açtığım başlığı sildirmişler.

    Şimdi siz birdaha düşünün millenicom kullanılır mı?

    Cgn ip ve kalite sıfır, güya sorun çözüldü ama iğrenerek kullanıyorum bu bilmem neresini sevdiğimin hizmetini



  • Uzak durun bulaşmayın

    40 gündür internete bağlanamıyorum.

    Bunlar beceremedi . Alt yapı ttnete çamur attılar .

    Aslında hiç birşey yok . Ttnet yarın kurulum yaparız müsahit diyorlar ..

    Artıkları mesajda ttnet ile iletişime geçildi en kısa sürede dönülecek dendi..

    Hala haber verecekler .

    Pişmanlıksınız ...

    En kısa süre dedikleri 5 gün oldu ...
  • EXERA kullanıcısına yanıt
    Fiberde ya bunlar tt ile iletişime geçemiyor ya da tt bağlamak istemiyor. 20 gün oldu yarın türk telekoma başvuracağım.
  • yer neresi ?
  • smart0201 kullanıcısına yanıt
    Mardin
  • teknofix diye bir firma geliyor kurulum için
  • Samsun atakum
  • tt den geçiş yapalım dedik,6 gün önce tt den biri geldi kurulumu yaptı,3 gün önce de sabah kurye geldi sözleşmeyi imzaladık,fotolarını çekti yanımda gönderdi millenicoma,hala internetim açılmadı.
    Keşke önce araştırsaydım kafama s.yım,mesut çevik çıkardı programına birini firma sahibi midir nedir ona güvendim,bin pişmanım,m.hizmetlerini arıyorum günler oldu açılmadı internet diye, hepsi de papağan gibi not aldıklarını gerekli yerlere ileteceklerini söylüyorlar.

    İnternetim 3 gündür açılmayınca , böyle sorunlar yaşayan başkaları da var mı diye neti biraz araştırınca yanlış ata oynadığımı iyice anladım,2 aydır interneti açılmayan insanlar gördüm.
    Oysa ki Mesut Çevik ile söyleşi yapan arkadaş ne kadar güzel süslü cümleler kuruyordu ,biz kullanıcılar da bir güzel yedik bu lafları.

    Müşteri hizmetler de ayrı bir sorun konusu ;hiç birinin hiç bir şeyden haberi yok,hepsi farklı konuşuyor zaten bu işlerden anlamadıklarını daha ilk konuşmamda anlamıştım.Anlaşma sağlamak için İbrahim Bey isminde biri aramıştı,arayıp ona bağlamalarını istiyorum -çünkü o bu işlerden anlıyor gibi görünüyordu- yok ona da bağlamıyorlar,bu kadar zor mu kardeşim bu interneti aktif hale getrimek ,söyleşide müşteri memnuyetinden falan bahsediyordu bir de güldürme beni kardeş, neyse...

    Burada mesajlara firma sahibi ismiyle cevap veren kişiye sesleniyorum;burada ve internette farklı mecralardaki hakkınızda yapılan korkunç ötesi yorumlar hakkında ne düşünüyorsunuz acaba,işleri düzeltmek için bir çabanız olmadığı çok açık çünkü etrafta gördüğüm yorum tarihleri ilk faaliyet göstermeye başladığınız zamandan , günümüze kadar devam ediyor,düzelseniz şimdiye kadar çoktan düzelirdiniz,siz böylesiniz belli,neyse ki sözleşmem taahütlü değil,m.hizmetlerine iptal ettirmek istediğimi söyledim,arayacaklar sizi dedi telefondaki kişi,hala arayacaklar.

    Bu arada faaliyet ömrünüzün epeyce kısaldığını sanırım siz de biliyorsunuzdur,çok yakın gelecekte artık Millenicom isminde bir firma olmayacağı çok açık.

    Neyse arkadaşar yazı biraz uzun oldu,çok öfkeliyim mazur görün ve bu firmanın ismini duyduğunuzda arkanıza bakmadan kaçın.Pişmanlığın alasısınız




  • Diğerini kapatıp mı açıyorlar TTnetten veya Superonline dan direkt geçiş olmuyor mu?Kafam karıştı şimdi gelip kurulum yapıyorlar, yapmadılar ,açılmadı falan deyince?
  • ORR kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Ben Mesut Çevik ile programa çıkan kişiyim. Adım Alper Karaer, pazarlama direktörüyüm. Size yardımcı olmak isterim. Bana ad soyad ve telefon numaranızı PM olarak atabilir misiniz?
    Umarım en kısa sürede çözüp bu olumsuz müşteri deneyimini pozitife dönüştürebiliriz.

    PM atarken yukarıdaki mesajı da ekler misiniz. Konuyla eşleştirebilmem için.
  • Merhaba Alper bey. Superbox cayma bedelini karşılıyor musunuz?
  • alisssons A kullanıcısına yanıt
    Şimdiye kadar hiç talep olmamıştı ama iyi bir nokta. Karşılarız. Taahhütlü pakette 200 TL, taahhütsüzde ilk ay ücreti kadar.
  • İlk aydaki bütün ücretler mi? Vergiler, kurulum'un ilk taksidi, modem ücreti vs. De karşılıyor musunuz?
  • Bence altyapı hangi kuruma ait ise o kurumdan hizmet alınmalı. Örneğin Tt altyapısı ile milleniden Sol altyapısı ile vodafonedan hizmet verilmesi orjinali kadar kaliteli olmuyor .Bir de şirketler niye altyapılarını tahsis ediyorlar diğer şirketlere. Kendileri abonelik verince müşteriye daha çok kazanmıyorlar mı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi maxplanck -- 15 Eylül 2019; 21:20:0 >
  • alper bey özel mesaj gönderemiyorum hata veriyor,facebook millenicom kullanıcısına bilgilerimi gönderdim
  • alisssons A kullanıcısına yanıt
    İlk ayın paket ücreti. Mesela Özgürüm paketine geldiyseniz 79,9 TL karşılıyoruz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Alper_Karaer

    İlk ayın paket ücreti. Mesela Özgürüm paketine geldiyseniz 79,9 TL karşılıyoruz.
    Alper bey Millenicom başlığı ile açılmış konuların içinde kaç tane mağdur var baktınız mı?

    Ben şimdiye kadar Vodafone harici tüm servis sağlayıcı firmalara abone oldum ve 1-3 iş günü içinde bağlantı sağlandı. Konuları okuyunca inanamıyorum 2 aya yakın bekleyenleri gördüm.
    Aileme ait cep telefonlarının kotası doldu acilen İnternete ihtiyacım var ama firmanızın kısa süreden anladığı sanırım 1-2 ay. Ben 1 haftadır bekliyorum ama takın zamanda da kurulum yapılabileceğini öngörmüyorum.

    Turk Telekom ile sorununuz varsa bence bunu müşterilere açıklayın ki vaktimizi boşa harcamayalım.
  • ORR kullanıcısına yanıt
    Son cümlene kadar hepsine katılıyorum. 27/08/2019 da başvuru yaptım, 30/08/2019'da TT gelip modemi kurdu gitti. Bugün 20/09/2019 ve ben daha evrak bekliyorum gelecekler imzalatacaklar aktivasyon yapacaklar. Tam 24 gün oldu bugün. Söyledikleriyle yaptıkları işin alakası yok. Ben de bugün aradım iptal etmek istediğimi söyledim hemen gittim Türk Telekom'a. 24 Mbps Fiber modele birlikte 85 TL. Aynı parayı vereceğim 11 Mbps az hız alacağım bu benim için sorun değil. En azından birinci elden alacağım hizmeti ve karşımda muhatap bulabileceğim. Millenicom pişmanlıktır. 24 günüme üzülüyorum başka hiçbirşey değil. Dediğin gibi TT ile aralarında bir problem varsa bu kurulum süresini 7 iş günü olarak değil de 27 iş günü olarak taahhüt versinler. Bence TT önce kendi firmasından başvuranlarla ilgileniyor ardından Türknet, Millenicom, Netspeed vs. firmalarının hizmetini veriyor. Neyse ben kurtuldum allah diğer başvuru yapanlara da kurtulmayı nasip etsin amin




  • Alper Bey merhaba,telekomda telefon hattımız da varmış ben bilmiyordum,15 gün önce aranarak ; sözleşmemizin iptal olduğunu,tel hattımızın da transfer edilmesi gerektiği sonrasında tekrar kuryenin gelip yeni sözleşme yapılacağı söylenmişti "15 GÜN ÖNCE"

    Neden Millenicom'da işler bu kadar yavaş işliyor, müşterilerinizi hiç mi düşünmüyorsunuz yada tek düşündüğünüz lanet olası para mı? İş ahlakı,adabı ve yapılan işe saygı gibi, bir iş yaparken esas alınacak ve unutulmaması gereken bu kavramlardan yoksun musunuz? Aslında hiç de işini layığı ile yapmayacak birine benzemiyordunuz ;anlattıklarınız,akıcı konuşmanız,sektörle ilgili söyledikleriniz,bilgili görünmeniz işe hakim biri olduğunuzu ve Hah işte;hiç kimsenin işini layığı ile yapmadığı bu ülke ve insanları arasında işini adam gibi yapacak biri karşıma çıktı sonunda"
    diye düşünmeme sebep olan siz; ya artık o "siz" değilsiniz yada zaten öyle biri değilmişsiniz.

    Saygılar




  • ORR kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Olumsuz bir deneyim yaşamanıza üzüldüm. Aslında bu telefon hattı konusunu ve başvurda dikkat edilmesi gerken konuları forumda sıklıkla yazıyorum. Sektörün düzenlenmiş kuralları gereği müşteri telefonu olduğunu belirtmezse yorucu ve uzun bir süreç işliyor.
    Bu aşamadan sonra sizi tekrar doğru başvuru ile almak adına destek ekibimizi etiketledim. Ad soyad ve tel bı PM atabilirseniz (destek ekiibine) arkadaşlarım yardımcı olacaktır.

    Not: forumda bir sorun var PM atamıyorum. Bana PM atanlara dönüş yapamıyorum. Bu nedenle lütfen kimsa kızmasın.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.