Son 1 aydır interneti istediğim gibi kullanamıyorum. İnternet hızı sürekli kendi kendine düşüyor, her gün en az 4-5 kez modem açıp kapatıyorum. Geçen gün adsl, internet ışığı tamamen gitti. Daha sonra arayıp arıza kaydı bıraktım 30 dk sonra ışıklar geldi. Ancak bu kezde sürekli hız düşüklüğü ve kopmalar başladı. Hız düşüklüğünü sebebi nedir bilmiyorum son bir aydır çok yoğun yaşıyorum. Günün saati fark etmiyor. Gecede gündüzde olabiliyor, WhatsApp üzerinden millenicom ile iletişime geçiyorum benim hattımda hız düşüklüğü ve kopma oluyor diyorum. Orada ki şahıs ise hattımda hiç bir sorun olmadığını söylüyor. Bana modemi kapa hız testi yap diyor. Ben bilmiyor muyum modemi kapatıp açmayı bunu süreki yapıyorum zaten. Ve modemi kapayıp açınca zaten bir süreliğine hız iyi oluyor. Sonra da bana gelip hattınız çok iyi diyorsunuz. Artık sabrımın sonuna gelmek üzereyim. Hakaret, küfür vs. etmek istemiyorum ama beni aşırı şekilde zorluyorsunuz. Ben neden foruma kadar gelip bu kadar yazı yazmak zorunda kalıyorum. Benim gözümde şu anda türknet müşteri desteğinden daha beter durumdasınız. İnterneti bağlatırken her şey iyi sonrasında iletişim sıfır. Telefonla arıyorsunuz karşınıza robot çıkıp hattınız kontrol ediliyor diyor. Hani sizde müşteri temsilcisi vardı ? varda ben mi göremiyorum. WhatsApp'ta bile bot var zorlaya zorlaya gerçek biriyle konuşuyorum oda hattınız iyi diyip gidiyor. Bana türk telekom ekibi gönderin gelsin baksınlar diyorum hiç bir şey demiyorlar. Üstüne sen git Elektrikçi bul kontrol ettir diyorlar. Ben bundan önce türknet kullanıyordum ve ben demeden adamlar ekip gönderiyordu. Ben size neden fatura ödüyorum istediğim zaman destek alamamak için mi ? Nasıl destek ekibi ama :) < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ahmetkaratr -- 24 Mart 2021; 16:22:27 > |
Bildirim