Konu o kadar uzun ve karışık ki inşallah doğru bir şekilde anlatırım .
Türktelekom'dan millenicoma geçiş yaptım 30-40 gün önce geçiş işlemi o kadar zordu ki anlatamam ama en sonunda bağlandı internetim daha sıkıntı olmaz dedim ama o sadece fragman mış.
11.04.2020 tarihinden öğlen saatlerinde internetim gitti aradığımda hat değerlerimi kontrol ettiklerinde bir sorun olduğunu söylediler bir tane arıza kaydı bıraktılar .
12.04.2020 tarihinde gene müşteri hizmetlerini aradım bana türktelekomdan millenicoma taşırken telefon hattınızı taşıyamadık onun için internetinizi dondurduk denildi bana sizi yalın internete geçiş işleminizi yapmamız lazım aksi taktirde internetinizi böyle kullanmanız gerekmektedir denildi bana. Zorla yalın internete geçişine onay verdim ve en geç 7 gün içerirsinde evinize ekip göndericez değildi.
Bir kaç gün sonra beni Şikayetim var üzerinden millenicom aradı denildi ki " Yalın internetinize geçiş yapamadık " Dairenizde sizden önce olan kişinin hattı oradan olabilir dendi bu bina yeni oluğunu söyledim böyle bir şey olmasının imkansızdır dedim . Neyse gene onay verdim ve bana millenicomdan ekip göndereceklerini söylediler .
23.04.2020 tarihinde gene arandım ve dendi ki İnternet arızanız devam ediyor mu diye soruldu. Evet arızam devam etmektedir ama 22.04.2020 de sabah saatlerinde internetim geldiğini söyledim ama 3 Mbps hız almaktayım dedim. Oda bana sizde port hatası var denildi komşunuz internet kablonuzu kendisine bağlamış olarak gözüküyor ondan internete giremiyorsunuz dendi.
Bende onlara şu an internetim olduğunu böyle bir şeyin mümkün olmadığını anlatma çalıştım ama nafile
Normalde internete girmemeniz gerekiyor ama bir şekilde girmişiniz denildi. Şu an internetinizi başka biri kullanılıyor denildi.
Size Türk Telekom'dan bir ekip gönderiyorum denildi şu an ekip beklemekteyim.
Şaka gibi bir firma
Son söylediklerinde haklı olabilirler sanki
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
Geçmiş olsun kardeşim yapman gerekenler çok basit kısa yoldan kalıcı ve etkili bir süreç,
Hemen BTK ya girip:https://tuketicisikayet.btk.gov.tr/tsys/giris.html
Yeni bir şikayet dilekçesi millenicom firmasına oluşturuyorsun sorununu resimleri dosya ekle bölümünden ekleyerek bir şikayet oluştur BTK ya yaptığın şikayet daha etkili ve hızlı sonuçlanacaktır, bu arada imzamda bulunan millenicom rezaleti adlı konuya göz atmanı öneririm.