28 Kasım perşembe günü siteye numaramı bırakarak Özgürüm İnternet Kampanyasına(TT fiber altyapı) başvurdum. Ertesi günü kurulum için bir türk telekom görevlisi aradı ve adresi teyit etti. Bu sırada daire numaranız yanlış girilmiş dedi, Milleni com u arayın hemen düzeltsinler dedi.Aynı gün öğleden sonra gelip kurulumu yaptı.
Millenicom u arayıp bildirdiğimde adresiniz bizim sistemimizde doğru gözüküyor dediler. Turk telekoma bildirip çözeceğiz dediler.
Burada hata kimde tam bilmiyorum ama iki ihtimal var ya Millenicom Turk telekoma adresimi yanlış bildirdi, yada Türk telekom daki çalışan adresimi sistemlerine yanlış girdi.
Sonraki süreçte daire numarası yanlış olduğu için sistemsel hata aldıklarını belirttiler. 2 iş gününde bir telefonla arama, whatsapp hesabına yazma, forumda Alper Karaer ve Millenicom hesabına yazdım sonucunda hala bir sonuç elde edebilmiş değilim.
Özet: Yeni abonelik başvurudan itibaren 10 iş günü oldu, hala bağlantı sağlanamadı. Anladığım kadarıyla Türk telekom Millenicom şirketini pek sallamıyor, işlerini yaptıramıyorlar.
Öneriler: Adresinizi 2 kere teyit ettirin. Bir sorun çıktığında Milleni den asla hızlı çözüm beklemeyin
Aynı şekil de benim Vdsl altyapı için başvurum var 6 gündür.Size yine Telekom ekibi aramış.Benim Telekom dan gelip etiketleme yapan bile olmadı.Söz de 7 iş günün de aktif oluyor. Sadece bekleyin deniyor.Bağlatmak isteyenler için tekrar düşünsün.Ne kadar bekleyeceğim bilmiyorum.
11. Günün sonunda bağlantı sağlandı. Darısı diğer bekleyen arkadaşların başına
Merhaba, başvurunuz aktif hale getirilmiştir.İyi günler dileriz.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme