Şimdi Ara

Mitsubishi ASX 1.6 Mivec 117 HP Küçükçekmece - Maltepe arası yakıt tüketimim. (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
82
Cevap
1
Favori
15.669
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
28 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • frzstate kullanıcısına yanıt
    pazar sabahı diyorum ya işte, sıfır trafik. hiç sıfırlamadım ama yol bomboş olunca böyle yakıyor...
  • ghostiki kullanıcısına yanıt
    mitsubishi colt ile 80-90 ile klima bile açmadan izmir'e gittim geldim. izmir'e gittiğimde yarım deponun üstünde benzinim vardı (47 litre deposu var). izmirde arabayı arkadaşın garaja bıraktım kullanmadım. 3 gün sonra dönüş yoluna çıktım. küçükçekmece'ye geldiğimde (istanbul'a da yine aynı hız aynı koşullarda döndüm) benzin komple bitmişti araba stop edecekti neredeyse. tam 47 litre benzin ile çok kasarsan istanbul izmir - izmir istanbul yapabiliyorsun... tabii yalnız başına bir yolculuk için geçerli bu söylediğim. araba ağırlaşırsa yolcu olursa gitmez o kadar..
  • Aracım 1.6 Tdci, sizinkilerden fazla yakıyo.

    En düşük 4.9 yaktı.
  • Alisilin07 kullanıcısına yanıt
    bence fazla basıyorsunuz. ben hakikaten yavaş gidiyorum, deneyin farkı göreceksiniz... dizel'in benzinli'den çok yakması (2.0 tdci ise bilemem tabi) çok zor...
  • Rica ediyorum 80 km/h hız ile orta şeritten değil sağ şeritten gidin. Trafiği felç ediyorsunuz.
  • Zeamot Z kullanıcısına yanıt
    hız sınırı 80 yazıyorsa (e5 için diyorum) giderim. istersem soldan da giderim. kamyonlarla neden aynı şeritte gidecekmişim siz gaza basacaksınız diye? banane?
  • Yazınızda TEM den gittiğinizi yazmışsınız e-5 değil. Kamyon hızında gidiyorsanız bir zahmet o şeridi kullanıp diğer insanlara müsaade edin. Sizin gibi gidenler yüzünden 100 ile gitmek isteyen kişi orta şeridi kullanamıyor ve kendisini 130-150 ile arkadan gelenlerin olduğu sol şeride atmak zorunda kalıyor. Biraz empati...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Zeamot -- 26 Temmuz 2018; 13:4:44 >
  • Zeamot Z kullanıcısına yanıt
    orada 130-150 ile git demiyor ama size de, maksimum hız 120 diyor... aynı empatiyi sizden de beklerim.
  • İlginç olan ASX kullancıları araçlarından memnun ama ASX kullanmayanlar ASX den memnun değil :) .

    Önceki araçlarım
    Renault Twingo 1.2
    sıfır alındı Toyota Auris 1.4 Dizel manuel
    1 yıllık araçtı Passat 1.6 Dizel manuel (105 bg di sanırım) Efsane az yakan araçtı,
    sıfır alındı vw CC 1.4 tsi otomatik 160bg
    3 yaşında Dizel otomatik Hyundai i30

    Son araç:
    2014 asx 3 yıllık araçtı aldığımda

    Öncelikle 1.6 atmosferik motor bu motor Mitsubishi nin MIVEC* motor.
    Şahsi düşüncem atmosferik motorlar sorunsuzdur. Turbo motorlarda risk mevcuttur.
    Aynı şekilde çift kavramalı kuru otomatiklerden de uzak dururum. (işin uzmanı değilim)

    ASX 60bin bakımını Temmuz2018 de 270tl de özel servise yaptırdım.
    Kullandığım süre zarfında yaklaşık 10 kez istanbul-çanakkale gittim geldim.
    Günlük iş-ev arasında gidip geliyorum.

    Göreceli konular olsada, yakıttan memnunum, hep bakarım. Tabiki kullanımla ilgili ama kısa mesafede dizel de çok yakıyordu. Benzinlide aynı gibi geliyor bana.
    Bende ametist siyah var, bu renk ve 2015 jantlar ile ben çok beğeniyorum görüntüsünü.
    Uzun boylu ve kilolu biri olarak çok rahat inip biniyorum. Çocuğu arka koltuğuna oturtmakta daha kolay.

    Almadan çok araştırmıştım. Seçeneklerim QQ 1.2 turbo manuel, Kadjar 1.2 turbo maneul, Tiguan 1.4tsi manuel ve ASX 1.6 şeklindeydi.
    Bende intense var, yani geri görüş, full cam tavan(açılmıyor), anahtarsız çalıştırma, hız sabitleme, ısıtmalı koltuk(benim için çok önemli değil) vs. bayağı özellikli :) Benim için olmazsa olmaz özellikler;
    Anahtarsız çalıştırma(anahtarı cebinden hiç çıkarmıyorsun, kolay kullanım)
    Geri görüş kamerası (park konusunda çok rahatlatıyor
    Hız sabitleyici(Uzun yolda ve hatta bazen şehir içinde de kullanıyorum)

    Araç motorunun özelliği gereği gerektiğinde iyi performans sunsada araç alırken aradığım özelliklerde performans öncelikli değildi. 1.4tsi CC de performans ve hızlanma zevkini tattım. ama araçta çocuk varken artık gerekli değil. Zaten hızlanmayı severim ama hızı sevmem, ayrı şeyler.

    Araç konusunda tek bir doğru yok, eğer öyle olsaydı bu akdar marka model olmazdı zaten. Almayı düşünen kişilere yararlı olabilir diye tamamen kendi görüşüm olarak yazdım bunları,

    Tekrar araba alsam benzinli manuel SUV alırım gibi geliyor. :)
    Dizel araçlarda 100bin km den sonra korkuyorum, ikinci elinden de korkuyorum. Düzgün mazot kullanmamışsa vs. diye.
    Ek olarak yıllık 15bin km yi geçeceğimi sanmadığım için de bu tercihi yaptım.

    Son söz : Yeni arabaların hepsi güzel :))))

    Notlar:
    1- *MIVEC = Değişken subap zamanlamalı motorun Mitsubishi'deki isimlendirmesi..Aynı motor felsefesi Honda'da VTEC, Toyota'da VVT-i, Hyundai'de CVVT olarak geçiyor...
    Motorun mantığı: Alt devirler yakıt ekonomisi için, üst devirler ise performans için kullanılır...Fark etmişsinizdir 3.500'den sonra araba bir farklı gidiyor..Düşük devirlerde ise bir şey yakmıyor.
    Evet triger kayışı yok, o görevi yapan triger zinciri...Ayrıca gaz teli diye bir şey de yok, sensörle çalışıyor.. (Alıntıdır)
    2 - Arkalar bağımsız süspansiyon olduğundan güvenli sürüş sunuyor(Alıntıdır)
    3 - ABD iihs testlerinde aynı şaseyi kullanan outlander ile top safety pick+ almış bir aracın güvenliğine laf edilemez heralde :)
    Sanayide ki ustamın karşı dükkanında araç ile bariyere girip takla atmasına rağmen sağ salim çıktığı için Asxe aşık usta gördüm.(Alıntıdır)
    4 - Hayko Cepkin ASX diye aratmanızı tavsiye ederim :)


    Eksiler:
    Sert vites kutusu konforundan çalıyor.
    Sert süspansiyonlar konforundan çalıyor.
    Ses yalıtımı konusunda eksi diyende var sorunsuz diyende.

    Motor ustası değilim, sadece kullanıcıyım :) Aile aracı olarak kullanıyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erkankarakas -- 27 Temmuz 2018; 12:43:43 >




  • erkankarakas E kullanıcısına yanıt
    bendeki de 2013 intense. deri koltuk harici memnunum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erkankarakas

    İlginç olan ASX kullancıları araçlarından memnun ama ASX kullanmayanlar ASX den memnun değil :) .

    Önceki araçlarım
    Renault Twingo 1.2
    sıfır alındı Toyota Auris 1.4 Dizel manuel
    1 yıllık araçtı Passat 1.6 Dizel manuel (105 bg di sanırım) Efsane az yakan araçtı,
    sıfır alındı vw CC 1.4 tsi otomatik 160bg
    3 yaşında Dizel otomatik Hyundai i30

    Son araç:
    2014 asx 3 yıllık araçtı aldığımda

    Öncelikle 1.6 atmosferik motor bu motor Mitsubishi nin MIVEC* motor.
    Şahsi düşüncem atmosferik motorlar sorunsuzdur. Turbo motorlarda risk mevcuttur.
    Aynı şekilde çift kavramalı kuru otomatiklerden de uzak dururum. (işin uzmanı değilim)

    ASX 60bin bakımını Temmuz2018 de 270tl de özel servise yaptırdım.
    Kullandığım süre zarfında yaklaşık 10 kez istanbul-çanakkale gittim geldim.
    Günlük iş-ev arasında gidip geliyorum.

    Göreceli konular olsada, yakıttan memnunum, hep bakarım. Tabiki kullanımla ilgili ama kısa mesafede dizel de çok yakıyordu. Benzinlide aynı gibi geliyor bana.
    Bende ametist siyah var, bu renk ve 2015 jantlar ile ben çok beğeniyorum görüntüsünü.
    Uzun boylu ve kilolu biri olarak çok rahat inip biniyorum. Çocuğu arka koltuğuna oturtmakta daha kolay.

    Almadan çok araştırmıştım. Seçeneklerim QQ 1.2 turbo manuel, Kadjar 1.2 turbo maneul, Tiguan 1.4tsi manuel ve ASX 1.6 şeklindeydi.
    Bende intense var, yani geri görüş, full cam tavan(açılmıyor), anahtarsız çalıştırma, hız sabitleme, ısıtmalı koltuk(benim için çok önemli değil) vs. bayağı özellikli :) Benim için olmazsa olmaz özellikler;
    Anahtarsız çalıştırma(anahtarı cebinden hiç çıkarmıyorsun, kolay kullanım)
    Geri görüş kamerası (park konusunda çok rahatlatıyor
    Hız sabitleyici(Uzun yolda ve hatta bazen şehir içinde de kullanıyorum)

    Araç motorunun özelliği gereği gerektiğinde iyi performans sunsada araç alırken aradığım özelliklerde performans öncelikli değildi. 1.4tsi CC de performans ve hızlanma zevkini tattım. ama araçta çocuk varken artık gerekli değil. Zaten hızlanmayı severim ama hızı sevmem, ayrı şeyler.

    Araç konusunda tek bir doğru yok, eğer öyle olsaydı bu akdar marka model olmazdı zaten. Almayı düşünen kişilere yararlı olabilir diye tamamen kendi görüşüm olarak yazdım bunları,

    Tekrar araba alsam benzinli manuel SUV alırım gibi geliyor. :)
    Dizel araçlarda 100bin km den sonra korkuyorum, ikinci elinden de korkuyorum. Düzgün mazot kullanmamışsa vs. diye.
    Ek olarak yıllık 15bin km yi geçeceğimi sanmadığım için de bu tercihi yaptım.

    Son söz : Yeni arabaların hepsi güzel :))))

    Notlar:
    1- *MIVEC = Değişken subap zamanlamalı motorun Mitsubishi'deki isimlendirmesi..Aynı motor felsefesi Honda'da VTEC, Toyota'da VVT-i, Hyundai'de CVVT olarak geçiyor...
    Motorun mantığı: Alt devirler yakıt ekonomisi için, üst devirler ise performans için kullanılır...Fark etmişsinizdir 3.500'den sonra araba bir farklı gidiyor..Düşük devirlerde ise bir şey yakmıyor.
    Evet triger kayışı yok, o görevi yapan triger zinciri...Ayrıca gaz teli diye bir şey de yok, sensörle çalışıyor.. (Alıntıdır)
    2 - Arkalar bağımsız süspansiyon olduğundan güvenli sürüş sunuyor(Alıntıdır)
    3 - ABD iihs testlerinde aynı şaseyi kullanan outlander ile top safety pick+ almış bir aracın güvenliğine laf edilemez heralde :)
    Sanayide ki ustamın karşı dükkanında araç ile bariyere girip takla atmasına rağmen sağ salim çıktığı için Asxe aşık usta gördüm.(Alıntıdır)
    4 - Hayko Cepkin ASX diye aratmanızı tavsiye ederim :)


    Eksiler:
    Sert vites kutusu konforundan çalıyor.
    Sert süspansiyonlar konforundan çalıyor.
    Ses yalıtımı konusunda eksi diyende var sorunsuz diyende.

    Motor ustası değilim, sadece kullanıcıyım :) Aile aracı olarak kullanıyorum.
    Bu dediginiz tum mitsubishi modelleri icin gecerli, sahip olanlar cok memnunken 100m surmemis adamlar cekemez mitsubishiyi.



    Hikmetini bulamadim gitti.



    Ben mitsubishi sahiplerinin ortak degerleri paylastigina inaniyorum.



    Hayirli gunler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: erkankarakas

    İlginç olan ASX kullancıları araçlarından memnun ama ASX kullanmayanlar ASX den memnun değil :) .

    Önceki araçlarım
    Renault Twingo 1.2
    sıfır alındı Toyota Auris 1.4 Dizel manuel
    1 yıllık araçtı Passat 1.6 Dizel manuel (105 bg di sanırım) Efsane az yakan araçtı,
    sıfır alındı vw CC 1.4 tsi otomatik 160bg
    3 yaşında Dizel otomatik Hyundai i30

    Son araç:
    2014 asx 3 yıllık araçtı aldığımda

    Öncelikle 1.6 atmosferik motor bu motor Mitsubishi nin MIVEC* motor.
    Şahsi düşüncem atmosferik motorlar sorunsuzdur. Turbo motorlarda risk mevcuttur.
    Aynı şekilde çift kavramalı kuru otomatiklerden de uzak dururum. (işin uzmanı değilim)

    ASX 60bin bakımını Temmuz2018 de 270tl de özel servise yaptırdım.
    Kullandığım süre zarfında yaklaşık 10 kez istanbul-çanakkale gittim geldim.
    Günlük iş-ev arasında gidip geliyorum.

    Göreceli konular olsada, yakıttan memnunum, hep bakarım. Tabiki kullanımla ilgili ama kısa mesafede dizel de çok yakıyordu. Benzinlide aynı gibi geliyor bana.
    Bende ametist siyah var, bu renk ve 2015 jantlar ile ben çok beğeniyorum görüntüsünü.
    Uzun boylu ve kilolu biri olarak çok rahat inip biniyorum. Çocuğu arka koltuğuna oturtmakta daha kolay.

    Almadan çok araştırmıştım. Seçeneklerim QQ 1.2 turbo manuel, Kadjar 1.2 turbo maneul, Tiguan 1.4tsi manuel ve ASX 1.6 şeklindeydi.
    Bende intense var, yani geri görüş, full cam tavan(açılmıyor), anahtarsız çalıştırma, hız sabitleme, ısıtmalı koltuk(benim için çok önemli değil) vs. bayağı özellikli :) Benim için olmazsa olmaz özellikler;
    Anahtarsız çalıştırma(anahtarı cebinden hiç çıkarmıyorsun, kolay kullanım)
    Geri görüş kamerası (park konusunda çok rahatlatıyor
    Hız sabitleyici(Uzun yolda ve hatta bazen şehir içinde de kullanıyorum)

    Araç motorunun özelliği gereği gerektiğinde iyi performans sunsada araç alırken aradığım özelliklerde performans öncelikli değildi. 1.4tsi CC de performans ve hızlanma zevkini tattım. ama araçta çocuk varken artık gerekli değil. Zaten hızlanmayı severim ama hızı sevmem, ayrı şeyler.

    Araç konusunda tek bir doğru yok, eğer öyle olsaydı bu akdar marka model olmazdı zaten. Almayı düşünen kişilere yararlı olabilir diye tamamen kendi görüşüm olarak yazdım bunları,

    Tekrar araba alsam benzinli manuel SUV alırım gibi geliyor. :)
    Dizel araçlarda 100bin km den sonra korkuyorum, ikinci elinden de korkuyorum. Düzgün mazot kullanmamışsa vs. diye.
    Ek olarak yıllık 15bin km yi geçeceğimi sanmadığım için de bu tercihi yaptım.

    Son söz : Yeni arabaların hepsi güzel :))))

    Notlar:
    1- *MIVEC = Değişken subap zamanlamalı motorun Mitsubishi'deki isimlendirmesi..Aynı motor felsefesi Honda'da VTEC, Toyota'da VVT-i, Hyundai'de CVVT olarak geçiyor...
    Motorun mantığı: Alt devirler yakıt ekonomisi için, üst devirler ise performans için kullanılır...Fark etmişsinizdir 3.500'den sonra araba bir farklı gidiyor..Düşük devirlerde ise bir şey yakmıyor.
    Evet triger kayışı yok, o görevi yapan triger zinciri...Ayrıca gaz teli diye bir şey de yok, sensörle çalışıyor.. (Alıntıdır)
    2 - Arkalar bağımsız süspansiyon olduğundan güvenli sürüş sunuyor(Alıntıdır)
    3 - ABD iihs testlerinde aynı şaseyi kullanan outlander ile top safety pick+ almış bir aracın güvenliğine laf edilemez heralde :)
    Sanayide ki ustamın karşı dükkanında araç ile bariyere girip takla atmasına rağmen sağ salim çıktığı için Asxe aşık usta gördüm.(Alıntıdır)
    4 - Hayko Cepkin ASX diye aratmanızı tavsiye ederim :)


    Eksiler:
    Sert vites kutusu konforundan çalıyor.
    Sert süspansiyonlar konforundan çalıyor.
    Ses yalıtımı konusunda eksi diyende var sorunsuz diyende.

    Motor ustası değilim, sadece kullanıcıyım :) Aile aracı olarak kullanıyorum.
    ASX i çok güzel anlatmışsınız tebrik ederim

    Bu aracı sadece kullananlar ve yaşayanlar biliyorlar aynen dediğiniz gibi.

    Herkese aracı ile kazasız belasız sürüşler dilerim.




  • tasshelhoff kullanıcısına yanıt
    ilk mitsubishi aracımız (sülaleyi sayarsak) 2000 senesinde dedeme alınan 88 model pajero 2.6 idi.

    düz vites araba kullanmayı öğrendim onda. dedem 15 sene 250 bin küsür km yaptı o arabayla. nerelere girdi, çıktı. hala çalışırken sattı. şu an istanbul'da araba, hala kullanıyorlar... pajero grubunda gördüm face'teki.

    ben ilk arabam olarak büyük bir tesadüf eseri colt buldum. 3 senedir de kullanıyoruz. çok memnunuz. ufacık tefecik içi dolu turşucuk derler ya öyle bir araba.

    ocak ayında da aile arabası olarak asx aldık büyük arabaya ihtiyaç doğdu. 7 ay olacak alalı ve çok memnunum bundan da...


    asx'e çekmiyor diyenlere kahkaha atarak gülüyorum. 2. viteste 4000-6000 devir arası asx bir turbo dizel gibi ivmeleniyor, yapıştırıyor koltuğa. aynısı colt için de geçerli. atmosferik araba kullanmayı bilmeyen adamların çekmiyor demesi normaldir takmamak lazım...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: erkankarakas

    İlginç olan ASX kullancıları araçlarından memnun ama ASX kullanmayanlar ASX den memnun değil :) .

    Önceki araçlarım
    Renault Twingo 1.2
    sıfır alındı Toyota Auris 1.4 Dizel manuel
    1 yıllık araçtı Passat 1.6 Dizel manuel (105 bg di sanırım) Efsane az yakan araçtı,
    sıfır alındı vw CC 1.4 tsi otomatik 160bg
    3 yaşında Dizel otomatik Hyundai i30

    Son araç:
    2014 asx 3 yıllık araçtı aldığımda

    Öncelikle 1.6 atmosferik motor bu motor Mitsubishi nin MIVEC* motor.
    Şahsi düşüncem atmosferik motorlar sorunsuzdur. Turbo motorlarda risk mevcuttur.
    Aynı şekilde çift kavramalı kuru otomatiklerden de uzak dururum. (işin uzmanı değilim)

    ASX 60bin bakımını Temmuz2018 de 270tl de özel servise yaptırdım.
    Kullandığım süre zarfında yaklaşık 10 kez istanbul-çanakkale gittim geldim.
    Günlük iş-ev arasında gidip geliyorum.

    Göreceli konular olsada, yakıttan memnunum, hep bakarım. Tabiki kullanımla ilgili ama kısa mesafede dizel de çok yakıyordu. Benzinlide aynı gibi geliyor bana.
    Bende ametist siyah var, bu renk ve 2015 jantlar ile ben çok beğeniyorum görüntüsünü.
    Uzun boylu ve kilolu biri olarak çok rahat inip biniyorum. Çocuğu arka koltuğuna oturtmakta daha kolay.

    Almadan çok araştırmıştım. Seçeneklerim QQ 1.2 turbo manuel, Kadjar 1.2 turbo maneul, Tiguan 1.4tsi manuel ve ASX 1.6 şeklindeydi.
    Bende intense var, yani geri görüş, full cam tavan(açılmıyor), anahtarsız çalıştırma, hız sabitleme, ısıtmalı koltuk(benim için çok önemli değil) vs. bayağı özellikli :) Benim için olmazsa olmaz özellikler;
    Anahtarsız çalıştırma(anahtarı cebinden hiç çıkarmıyorsun, kolay kullanım)
    Geri görüş kamerası (park konusunda çok rahatlatıyor
    Hız sabitleyici(Uzun yolda ve hatta bazen şehir içinde de kullanıyorum)

    Araç motorunun özelliği gereği gerektiğinde iyi performans sunsada araç alırken aradığım özelliklerde performans öncelikli değildi. 1.4tsi CC de performans ve hızlanma zevkini tattım. ama araçta çocuk varken artık gerekli değil. Zaten hızlanmayı severim ama hızı sevmem, ayrı şeyler.

    Araç konusunda tek bir doğru yok, eğer öyle olsaydı bu akdar marka model olmazdı zaten. Almayı düşünen kişilere yararlı olabilir diye tamamen kendi görüşüm olarak yazdım bunları,

    Tekrar araba alsam benzinli manuel SUV alırım gibi geliyor. :)
    Dizel araçlarda 100bin km den sonra korkuyorum, ikinci elinden de korkuyorum. Düzgün mazot kullanmamışsa vs. diye.
    Ek olarak yıllık 15bin km yi geçeceğimi sanmadığım için de bu tercihi yaptım.

    Son söz : Yeni arabaların hepsi güzel :))))

    Notlar:
    1- *MIVEC = Değişken subap zamanlamalı motorun Mitsubishi'deki isimlendirmesi..Aynı motor felsefesi Honda'da VTEC, Toyota'da VVT-i, Hyundai'de CVVT olarak geçiyor...
    Motorun mantığı: Alt devirler yakıt ekonomisi için, üst devirler ise performans için kullanılır...Fark etmişsinizdir 3.500'den sonra araba bir farklı gidiyor..Düşük devirlerde ise bir şey yakmıyor.
    Evet triger kayışı yok, o görevi yapan triger zinciri...Ayrıca gaz teli diye bir şey de yok, sensörle çalışıyor.. (Alıntıdır)
    2 - Arkalar bağımsız süspansiyon olduğundan güvenli sürüş sunuyor(Alıntıdır)
    3 - ABD iihs testlerinde aynı şaseyi kullanan outlander ile top safety pick+ almış bir aracın güvenliğine laf edilemez heralde :)
    Sanayide ki ustamın karşı dükkanında araç ile bariyere girip takla atmasına rağmen sağ salim çıktığı için Asxe aşık usta gördüm.(Alıntıdır)
    4 - Hayko Cepkin ASX diye aratmanızı tavsiye ederim :)


    Eksiler:
    Sert vites kutusu konforundan çalıyor.
    Sert süspansiyonlar konforundan çalıyor.
    Ses yalıtımı konusunda eksi diyende var sorunsuz diyende.

    Motor ustası değilim, sadece kullanıcıyım :) Aile aracı olarak kullanıyorum.
    2018 Mart başında aldığım ASX ile 2 yılı bitrdik.
    84bin km ye geldi. Sadece bakımları yapıldı. Her bir bakım 300 - 350 TL arası .
    Bir de fren balataları değişti.

    Onun dışında sıfır masraf kullanıyorum. Hedef 10 sene bakalım böyle masrafsız devam ederse bana çok kar ettirmiş olacak.
    Bir araç sadece alım fiyatı ile değli yürütme fiyatıyla yani bakım vb ile de değerlendirilmeli.

    -- 2 yıl sonra 4. yılında yazarım tekrar :)




  • Yakıtına laf eden olursa, 1.6 atmosferik olup Euro 6d-TEMP onayı alan nadir arabalardan.

    https://www.adac.de/rund-ums-fahrzeug/auto-kaufen-verkaufen/neuwagenkauf/euro-6d-temp-modelle/

    euro6d-temp alabilen arabalar bu sitede mevcut. Çoğu firma motorlarına kaldırmak zorunda kaldı

    Yeni suzuki vitara makyajlı kasada 1.6 olarak gelmiyor. Testi geçemedi Üstelik asx'ten hafif bir araba.




  • Sadece Sürücü kullanıcısına yanıt
    Xv kullanıcısı olarak ben bu tüketime laf edemem. Xv'den 1 litre civarı daha az bir yüketimi var.

    Vitara'nın motoru da ekonomik ama şanzıman'dan kaybediyor galiba.

    Xv'lere de hibrit geldi avrupada. Büyük ihtimal 6d-temp kaynaklı.
  • erkankarakas E kullanıcısına yanıt
    hiçbir önyargı olmadan, hiçbir karalama yapmadan sormak istiyorum,

    quote:

    İlginç olan ASX kullancıları araçlarından memnun ama ASX kullanmayanlar ASX den memnun değil :


    özelinde asx, genelinde mitsubishi sahipleri çok memnun da bu satış rakamları nedir? mitsubishi sahipleri de subaru ve mazda sahipleri gibi ayrıcalıklı ve daha akıllı olduğu için mi? ben de astra j almadan önce lancer bakmıştım. bayide çok içim gitti ama 4 ileri otomatiğin fabrika verisi yakışı bile fazlaydı alamadım. ha keza asx de çok hoşuma giderdi fiyatına yetişemedim. bir de otomatiği yok bildiğim kadarıyla. pajeroysa her zaman hayellerimi süslüyor (land cruiser ile birlikte) yani marka düşmanlığım da yok o yüzden size sormak istedim mitsubishinin hikmetini biz mi anlamıyoruz sizler mi anlıyorsunuz?
  • miy miy bu kadar sikici araba kullanacagima, yururum daha cok eglenirim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: texjrwillerjr

    hiçbir önyargı olmadan, hiçbir karalama yapmadan sormak istiyorum,

    quote:

    İlginç olan ASX kullancıları araçlarından memnun ama ASX kullanmayanlar ASX den memnun değil :


    özelinde asx, genelinde mitsubishi sahipleri çok memnun da bu satış rakamları nedir? mitsubishi sahipleri de subaru ve mazda sahipleri gibi ayrıcalıklı ve daha akıllı olduğu için mi? ben de astra j almadan önce lancer bakmıştım. bayide çok içim gitti ama 4 ileri otomatiğin fabrika verisi yakışı bile fazlaydı alamadım. ha keza asx de çok hoşuma giderdi fiyatına yetişemedim. bir de otomatiği yok bildiğim kadarıyla. pajeroysa her zaman hayellerimi süslüyor (land cruiser ile birlikte) yani marka düşmanlığım da yok o yüzden size sormak istedim mitsubishinin hikmetini biz mi anlamıyoruz sizler mi anlıyorsunuz?
    Kendimce gözlemlediğimi yazayım. Ben de 4 senedir ASX kullanıyorum.

    Arabamı herkes çok beğeniyor. Ailem akrabalarım iş arkadaşlarım çocukluk arkadaşlarım hemen hepsi.

    Neden tercih etmiyorlar.

    İlk sebep kendisine değil başkasına alıyormuş gibi almadan önce acaba satarken zarar mı ederim elden kolay çıkar mı düşüncesi.

    İkinci sebep abi parça bulunmaz pahalı olur düşüncesi.

    Üçüncüsü otomatik olsaydı keşke, eşim nasıl kullanacak bunu alsam düşüncesi.

    İlk sebep gereksiz bir düşünce.

    İkinci sebep zaten sorun çıkaran bir araç değil bakımları diğer araçlardan pek bir farkı yok özel serviste. Baskı balata parça 900 işçilik 300 ödedim. Ha kaza olur far gider radyatör gider o parçalar pahalı olabilir. Kasko yaptırmak akıllıca olacaktır.

    Üçüncü sebep tercih meselesi. Ben manuel kullanmayı seviyorum.

    Başka sebeplerde vardır arkadaşlar ekler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: erkankarakas

    2018 Mart başında aldığım ASX ile 2 yılı bitrdik.
    84bin km ye geldi. Sadece bakımları yapıldı. Her bir bakım 300 - 350 TL arası .
    Bir de fren balataları değişti.

    Onun dışında sıfır masraf kullanıyorum. Hedef 10 sene bakalım böyle masrafsız devam ederse bana çok kar ettirmiş olacak.
    Bir araç sadece alım fiyatı ile değli yürütme fiyatıyla yani bakım vb ile de değerlendirilmeli.

    -- 2 yıl sonra 4. yılında yazarım tekrar :)

    Alıntıları Göster
    2018 ocak'ta aldım 2 yılı devirdim ben de.

    benim araba da 81.200 km'de. 58.900 km'de almıştım. aldığımda ön sol amortisör patlaktı orijinaliyle değiştirdim, bakım yaptırdım bir de arka fren balatasını değiştirdim. ön fren balatası ve diskleri ile arka diskler hala fabrikasyon bunun dışında lastikleri bitikti (fabrika lastikleri duruyordu hala yokohama aspec 417 mi ne idi) dört tane yazlık dört tane de kışlık lastik aldım. bu masraflar dışında başka bir masrafım olmadı (keyfe keder aksesuarlar aldım taktım onları saymıyorum)

    100.000 km gibi sağlam bir bakıma sokacağım. bütün fren diskleri ve balataları (arka balatalar yeni onlar kalır sanırım) değiştireceğim. debriyaj baskı balatasının ömrü dolmaya yakın idare eder durumda şimdilik kaçırma filan yok ama onu da değiştireceğim.

    bu aralar istanbul'un bozuk ve bol tümsekli yolları sağ olsun ön takımdan sadece bozuk ve engebeli satıhlarda lok lok şeklinde ses gelmeye başladı. normal yollarda yok tümsekte de yok sadece bozuk satıhlarda ve yavaş hızlarda peydah oldu bu ses (yüksek hızlarda da ses yok). sanırım rotlardan. amortisör değil zira amortisörde yağ kaçağı yok, aracı ilk aldığımda amortisörü patlaktı hem çok daha fazla ses yapıyordu hem de direksiyon tümseklerden geçerken yön değiştiriyordu. zaten müzik dinlediğim zaman hiç ses olmuyor. 100.000'de onlara da baktıracağım. ayrıca viraj demir lastikleri de bir asx klasiği olarak ses yapıyor onları da değiştiririm sanırım.

    asx'te memnun olmadığım iki şey var birincisi yalıtımı zayıf (özellikle yol sesi) ikincisi dış aksamdaki plastikler. intense asx'lerin pek çoğunda plastik tavan çıtaları güneşten gevreyip kırılıyor veya uçuyor. ben yapıştırdığım için uçmadı ama ufacık tazyikli suyla kırıldı ne yazık ki. kendimce bir çözüm bulup hallettim ama bunlar olmamalıydı bence. bu ikisi dışında şikayetim yok.

    satmayı düşünmüyorum. neden, çünkü satmak için hiç bir sebebim yok ki. memnunum araçtan. yakıt tüketimi konuyu açtığımdaki gibi aynen devam ediyor, çok az. lpg taktırsam mı diyorum ama sürekli vazgeçiyorum. bu kafayla lpg filan taktırmayacağım galiba

    ama illa ki satacak olursam sanırım alfa romeo guiletta gibi bir şey düşünürdüm. ne zaman olur bilmiyorum ama bir italyan mutlaka alacağım. belki çok param olur alfa romeo giulia alırım kim bilir




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.