Şimdi Ara

Modem sayfasına bağlandığımda internet kopuyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
37
Cevap
1
Favori
3.566
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Son birkaç gündür internetle ilgili garip bir sorun yaşıyorum. Airties RT-211 modem kullanıyorum. İlk başta modemi açtığımda hiçbir sorun yok.
    Upstream Sınırı 11
    Downstream Sınırı 25
    Downstream Hat Zayıflaması 20
    Upstream Hat Zayıflaması 9
    CRC Rx Fast 0
    CRC Tx Fast 0

    Değerler hemen hemen bu şekilde. Aradan belirli bir süre geçtiğinde Airties Adsl hizmet programı modeme bağlanamamaya başlıyor. O durumda hala internet var. Kendim modemin ayar sayfasına girdiğimde, Rapor kısmına tıkladığım anda internet gidiyor ve modemi resetlemek zorunda kalıyorum. Eğer reset atmazsam, artık modemin sayfasınada ulaşamıyorum. Görebildiğim kadarıyla değerlerde, bazen çok belirgin bazen de az bir düşme ve
    CRC Rx Fast
    CRC Tx Fast bu iki değerde artış görüyorum. 30,40 gibi bir değerler oluşuyor. Şimdi ben bunu gün içinde bir kaç kez yaşıyorum. Bundan önceside ping sorunu ve hız düşmesi yaşıyordum. Aradım ve hallolduğunu söyledir. Gerçektende hız düşmesi ve ping sorunu yaşamıyorum artık, ama böyle bir problem çıktı. Bu sorunun kaynağı ne olabilir? TTNet'le mi görüşmeliyim, yoksa modemden kaynaklanan bir sorun olabilir mi?

    Edit : Internet kopuyor dememden kasıt, modemin tüm ışıkları yanıyor. Bir sorun yok gibi gözüküyor fakat internete bağlanamıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nastyboy -- 4 Şubat 2011; 15:33:45 >







  • Sorununuz anlattığınızdan anladığım kadarıyla modem kaynaklı. Airties firması ile bir iletişime geçin derim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SNIPER82

    Sorununuz anlattığınızdan anladığım kadarıyla modem kaynaklı. Airties firması ile bir iletişime geçin derim
    Bakalım Airties'a bi mail attım. Ama aklımı kurcalayan ilk şey, tüm bunlar 1mbit sınırsızdan 8mbit netlimitsiz tarifeye geçtikten sonra başladı. Öncelikle ping ve hız düşme sorunu yaşıyordum belirli saatler arasında, o halledildi dendikten sonra şimdide böyle bir sorun ortaya çıktı. Bundan daha öncede CNet modem kullanıyordum ve bağlantı kopması, MSN'de yazdıklarımın gitmemesi gibi sorunlar yaşamıştım. Modemi değiştirip, bu modemi aldığımda tüm hepsi düzelmişti. Şimdi tekrar buna benzer şeyler yaşıyorum. Buda acaba modemden mi kaynaklanıyor endişesi doğuruyor. Of kafam çok karıştı ya.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nastyboy
    Bakalım Airties'a bi mail attım. Ama aklımı kurcalayan ilk şey, tüm bunlar 1mbit sınırsızdan 8mbit netlimitsiz tarifeye geçtikten sonra başladı. Öncelikle ping ve hız düşme sorunu yaşıyordum belirli saatler arasında, o halledildi dendikten sonra şimdide böyle bir sorun ortaya çıktı. Bundan daha öncede CNet modem kullanıyordum ve bağlantı kopması, MSN'de yazdıklarımın gitmemesi gibi sorunlar yaşamıştım. Modemi değiştirip, bu modemi aldığımda tüm hepsi düzelmişti. Şimdi tekrar buna benzer şeyler yaşıyorum. Buda acaba modemden mi kaynaklanıyor endişesi doğuruyor. Of kafam çok karıştı ya.

    Hocam bende de aynı sorun var ışıklarda yanıp sönme olmamasına rağmen modem arayüzüne girince net kopuyor. Bendeki modem de rt 211




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nastyboy

    Bakalım Airties'a bi mail attım. Ama aklımı kurcalayan ilk şey, tüm bunlar 1mbit sınırsızdan 8mbit netlimitsiz tarifeye geçtikten sonra başladı. Öncelikle ping ve hız düşme sorunu yaşıyordum belirli saatler arasında, o halledildi dendikten sonra şimdide böyle bir sorun ortaya çıktı. Bundan daha öncede CNet modem kullanıyordum ve bağlantı kopması, MSN'de yazdıklarımın gitmemesi gibi sorunlar yaşamıştım. Modemi değiştirip, bu modemi aldığımda tüm hepsi düzelmişti. Şimdi tekrar buna benzer şeyler yaşıyorum. Buda acaba modemden mi kaynaklanıyor endişesi doğuruyor. Of kafam çok karıştı ya.


    Bulunduğunuz semtte sık sık elektrik kesilmesi veya voltajda ani yükselmeler ve düşmeler varsa modemdeki iç aksanda bir arızaya neden olmuş olabilir. Airties firmasından gelecek cevaba göre hareket etmenizi tavsiye edebilirim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: diciotto


    quote:

    Orijinalden alıntı: nastyboy
    Bakalım Airties'a bi mail attım. Ama aklımı kurcalayan ilk şey, tüm bunlar 1mbit sınırsızdan 8mbit netlimitsiz tarifeye geçtikten sonra başladı. Öncelikle ping ve hız düşme sorunu yaşıyordum belirli saatler arasında, o halledildi dendikten sonra şimdide böyle bir sorun ortaya çıktı. Bundan daha öncede CNet modem kullanıyordum ve bağlantı kopması, MSN'de yazdıklarımın gitmemesi gibi sorunlar yaşamıştım. Modemi değiştirip, bu modemi aldığımda tüm hepsi düzelmişti. Şimdi tekrar buna benzer şeyler yaşıyorum. Buda acaba modemden mi kaynaklanıyor endişesi doğuruyor. Of kafam çok karıştı ya.

    Hocam bende de aynı sorun var ışıklarda yanıp sönme olmamasına rağmen modem arayüzüne girince net kopuyor. Bendeki modem de rt 211

    Çok garip bir sorun ya. Paranoyak etti bu internet iyice. Ne zamandan beridir böyle bir sorun var sende? Sanırım modemle alakalı bir mevzu. Bi modem daha yakmış olabiliriz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nastyboy

    quote:

    Orijinalden alıntı: diciotto


    quote:

    Orijinalden alıntı: nastyboy
    Bakalım Airties'a bi mail attım. Ama aklımı kurcalayan ilk şey, tüm bunlar 1mbit sınırsızdan 8mbit netlimitsiz tarifeye geçtikten sonra başladı. Öncelikle ping ve hız düşme sorunu yaşıyordum belirli saatler arasında, o halledildi dendikten sonra şimdide böyle bir sorun ortaya çıktı. Bundan daha öncede CNet modem kullanıyordum ve bağlantı kopması, MSN'de yazdıklarımın gitmemesi gibi sorunlar yaşamıştım. Modemi değiştirip, bu modemi aldığımda tüm hepsi düzelmişti. Şimdi tekrar buna benzer şeyler yaşıyorum. Buda acaba modemden mi kaynaklanıyor endişesi doğuruyor. Of kafam çok karıştı ya.

    Hocam bende de aynı sorun var ışıklarda yanıp sönme olmamasına rağmen modem arayüzüne girince net kopuyor. Bendeki modem de rt 211

    Çok garip bir sorun ya. Paranoyak etti bu internet iyice. Ne zamandan beridir böyle bir sorun var sende? Sanırım modemle alakalı bir mevzu. Bi modem daha yakmış olabiliriz.

    Alıntıları Göster
    Aynı modemden bende de var. Modem sayfasından raporlara tıkladığımda bende de internet gitmişti ama şimdi öyle bir sorun yok.Modem ilk üç gün çok iyi çalıştı bu gün bir iki defa gitti geldi şu anda adsl hızım düşük 256/704 gözüküyor fakat ben sorunun modemin kendisinden kaynaklandığını düşünmüyorum. Daha önce de farklı modem kullanırken adsl hızım arada düşüyordu. Ama bence de Airties hizmet programında bir sorun var gibi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi afulu -- 4 Şubat 2011; 23:20:03 >




  • Bende sorun yaklasık bir yıldır mevcut bulunduğum bölgede elektrik çok sık kesiliyor. Siz airties dan cevap alınca sonucu buradan paylasın ona göre biz de hakkımızı arayalım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: diciotto

    Bende sorun yaklasık bir yıldır mevcut bulunduğum bölgede elektrik çok sık kesiliyor. Siz airties dan cevap alınca sonucu buradan paylasın ona göre biz de hakkımızı arayalım
    Tabiki de paylaşırım, inşallah en yakın zamanda dönerler. Aslında normalde de bir problem oluyor mu ondan da şüpheliyim. Hızım normal ama mesela eski modemde de herşey normaldi, ama msn'de yazdıklarım gitmiyordu ve hiç bir hata vermiyordu. Tesadüfen üst üste gele gele böyle birşey olduğunu farkettim. Açıkcası şuanda öyle birşey yaşıyormuyum bilmiyorum. Çok saçma bir durum ya.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nastyboy

    Tabiki de paylaşırım, inşallah en yakın zamanda dönerler. Aslında normalde de bir problem oluyor mu ondan da şüpheliyim. Hızım normal ama mesela eski modemde de herşey normaldi, ama msn'de yazdıklarım gitmiyordu ve hiç bir hata vermiyordu. Tesadüfen üst üste gele gele böyle birşey olduğunu farkettim. Açıkcası şuanda öyle birşey yaşıyormuyum bilmiyorum. Çok saçma bir durum ya.

    Alıntıları Göster
    Aynı sorunu bende yaşıyorum. RT-205 modelini kullanıyorum. Rapor menüsüne girince sayfanın yarısı görüntüleniyor ve donup kalıyor, internet bağlantısı gidiyor ve modeme reset atmam gerekiyor. Rapor menüsüne hiç giremiyor değilim. Modeme reset attıktan sonra girip bakabiliyorum ama modemin açık kalma süresi yüksek olduğu zaman girdiğimde bağlantıyı koparıyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: KLLAXON

    Aynı sorunu bende yaşıyorum. RT-205 modelini kullanıyorum. Rapor menüsüne girince sayfanın yarısı görüntüleniyor ve donup kalıyor, internet bağlantısı gidiyor ve modeme reset atmam gerekiyor. Rapor menüsüne hiç giremiyor değilim. Modeme reset attıktan sonra girip bakabiliyorum ama modemin açık kalma süresi yüksek olduğu zaman girdiğimde bağlantıyı koparıyor.


    Sorunumuz aynı. Yanlış hatırlamıyorsam firmware güncelledikten sonra olmaya başladı ben de.

    Modem AirTies RT-102.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Frécoß


    quote:

    Orijinalden alıntı: KLLAXON

    Aynı sorunu bende yaşıyorum. RT-205 modelini kullanıyorum. Rapor menüsüne girince sayfanın yarısı görüntüleniyor ve donup kalıyor, internet bağlantısı gidiyor ve modeme reset atmam gerekiyor. Rapor menüsüne hiç giremiyor değilim. Modeme reset attıktan sonra girip bakabiliyorum ama modemin açık kalma süresi yüksek olduğu zaman girdiğimde bağlantıyı koparıyor.


    Sorunumuz aynı. Yanlış hatırlamıyorsam firmware güncelledikten sonra olmaya başladı ben de.

    Modem AirTies RT-102.



    Evet herkesin sorunu aynı sanırım. Benimde tam olarak arkadaşın anlattığı gibi. Ama ben hiç firmware falan güncellemedim, zaten yeni çıkan firmware falan da yok RT-211 için. Bakalım Airties'dan ne cevap gelicek. Ona göre bir garantiye göndermek lazım.




  • Bugun Airties'tan cevap gelmis. Gun icinde aramayi dusunuyorum. Bir gelisme olursa tekrar yazarim.
    *******************
    Değerli Müşterimiz

    Yapılması gereken kontroller açısından geniş kapsamlı bir konu olacağı için, bu konu ile ilgili olarak elinizdeki ekipman’a göre birebir destek vermemiz daha uygun olacaktır.
    0212 444 0 239 numaralı destek hattımızı arayarak 7/24 size uygun bir saat’te birebir destek almanızı rica ediyoruz.

    Airties ürünlerini tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz.
    Saygılarımızla
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nastyboy

    Bugun Airties'tan cevap gelmis. Gun icinde aramayi dusunuyorum. Bir gelisme olursa tekrar yazarim.
    *******************
    Değerli Müşterimiz

    Yapılması gereken kontroller açısından geniş kapsamlı bir konu olacağı için, bu konu ile ilgili olarak elinizdeki ekipman’a göre birebir destek vermemiz daha uygun olacaktır.
    0212 444 0 239 numaralı destek hattımızı arayarak 7/24 size uygun bir saat’te birebir destek almanızı rica ediyoruz.

    Airties ürünlerini tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz.
    Saygılarımızla
    Aradım ve yetkili ile konuştum. Uzun süren bir konuşmanın ardından, anladığım kadarıyla pek gönüllü olmadan arıza kaydı açtı, fakat pek birşey çıkmayacağı izlenimi uyandırdı. Aslında ona da hak vermek lazım sürekli olan birşey değil, çok enteresan bir problem. Dikkatimi çeken daha önce böyle bir arızayla karşılaşmadık dedi. Rapor sayfasına girince modemin kitlenmesi gibi bir arıza görmedik falan dedi. Aslında o anda burası aklıma geldi, ben size bir link atayım, görürsünüz diyecektim ama sonra vazgeçtim. Neyse bakalım yarın modemi götürüp bırakıcam ama sanırım Mecidiyeköy'e gitmişken bir modem almak zorunda kalacağım. Durduk yere masraf çıktı yine. Ama bu işin peşinide bırakmayacağım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nastyboy

    Aradım ve yetkili ile konuştum. Uzun süren bir konuşmanın ardından, anladığım kadarıyla pek gönüllü olmadan arıza kaydı açtı, fakat pek birşey çıkmayacağı izlenimi uyandırdı. Aslında ona da hak vermek lazım sürekli olan birşey değil, çok enteresan bir problem. Dikkatimi çeken daha önce böyle bir arızayla karşılaşmadık dedi. Rapor sayfasına girince modemin kitlenmesi gibi bir arıza görmedik falan dedi. Aslında o anda burası aklıma geldi, ben size bir link atayım, görürsünüz diyecektim ama sonra vazgeçtim. Neyse bakalım yarın modemi götürüp bırakıcam ama sanırım Mecidiyeköy'e gitmişken bir modem almak zorunda kalacağım. Durduk yere masraf çıktı yine. Ama bu işin peşinide bırakmayacağım.

    Alıntıları Göster
    Bugün modemi teknik servisten aldım. Tahmin ettiğim gibi herhangi bir işlem yapmamışlar. Bakalım bir süre deneyeceğim, yine aynı sorunu yaşarsam haftaya tekrar götüreceğim. 12 saat test etmişler ama bir soruna rastlamamışlar. Bakalım ben kaç saat içinde rastlayacağım. Neyse arkadaşlar sizde de böyle bir sorun varsa belirtin, beraber hareket edelim. Sonra biz böyle bir sorunu hiç görmedik diyorlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nastyboy

    Bugün modemi teknik servisten aldım. Tahmin ettiğim gibi herhangi bir işlem yapmamışlar. Bakalım bir süre deneyeceğim, yine aynı sorunu yaşarsam haftaya tekrar götüreceğim. 12 saat test etmişler ama bir soruna rastlamamışlar. Bakalım ben kaç saat içinde rastlayacağım. Neyse arkadaşlar sizde de böyle bir sorun varsa belirtin, beraber hareket edelim. Sonra biz böyle bir sorunu hiç görmedik diyorlar.

    Alıntıları Göster
    Bende de aynı sorun devam ediyor kitlenip kalıyor modem bir dahaki sefer bu konunun linkini de ver hocam adamlara. Bence daha ne kadar çok insan vardır aynı sorunu yaşayana ama modem arayüzlerine girmedikleri için bilmiyorlardır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: diciotto

    Bende de aynı sorun devam ediyor kitlenip kalıyor modem bir dahaki sefer bu konunun linkini de ver hocam adamlara. Bence daha ne kadar çok insan vardır aynı sorunu yaşayana ama modem arayüzlerine girmedikleri için bilmiyorlardır.

    Alıntıları Göster
    Şimdi denedim tekrar ve 3 saati biraz aşkın bir sürede yine aynı sorunu yaşadım. Benim anlamadığım bu adamlar bunu nasıl test etmişler. Modeme giriş sayfasında şifre var ve modeme reset atılmamış. 12 saat neye göre test etti bunlar. Nasıl bağladılar internete? Nasıl rapor sayfasına girdiler? Yarın tekrar arayacağım ve arıza kaydı isteyeceğim. Sanırım biraz ses yükseltmek gerekecek.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nastyboy

    Şimdi denedim tekrar ve 3 saati biraz aşkın bir sürede yine aynı sorunu yaşadım. Benim anlamadığım bu adamlar bunu nasıl test etmişler. Modeme giriş sayfasında şifre var ve modeme reset atılmamış. 12 saat neye göre test etti bunlar. Nasıl bağladılar internete? Nasıl rapor sayfasına girdiler? Yarın tekrar arayacağım ve arıza kaydı isteyeceğim. Sanırım biraz ses yükseltmek gerekecek.

    Alıntıları Göster
    Teslim ettiğiniz modeme hiçbir işlem yapmamışlar gibi görünüyor. Aldıkları gibi geri vermişler. Ben bu sorunu Zoom X6 modemle de yaşamıştım. Ama X6'tıda panele girdiğim anda gidiyordu net. X6'ya yaklaşık 15m kablo ile bağlanıyordum bundan kaynaklıda olabilir çünkü kablosuz olarak farklı bir bilgisayardan bağnadığımda net gitmiyordu.

    Konuştuğunuz yetkili bu soruna hiç rastlamadıklarını belirtmiş, şurada açtığınız konuda bile 4 kişi aynı şikayette bulunmuş. Belki kullanan birçok kişi modem arayüzünden veya rapor sekmesinden haberdar bile değildir veya benim gibi bu problem için modemi servise göndermeye, yoğun telefon görüşmelerine girişmek istemiyordur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KLLAXON -- 11 Şubat 2011; 18:55:47 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: KLLAXON

    Teslim ettiğiniz modeme hiçbir işlem yapmamışlar gibi görünüyor. Aldıkları gibi geri vermişler. Ben bu sorunu Zoom X6 modemle de yaşamıştım. Ama X6'tıda panele girdiğim anda gidiyordu net. X6'ya yaklaşık 15m kablo ile bağlanıyordum bundan kaynaklıda olabilir çünkü kablosuz olarak farklı bir bilgisayardan bağnadığımda net gitmiyordu.

    Konuştuğunuz yetkili bu soruna hiç rastlamadıklarını belirtmiş, şurada açtığınız konuda bile 4 kişi aynı şikayette bulunmuş. Belki kullanan birçok kişi modem arayüzünden veya rapor sekmesinden haberdar bile değildir veya benim gibi bu problem için modemi servise göndermeye, yoğun telefon görüşmelerine girişmek istemiyordur.


    Alıntıları Göster
    aynı mesj iki kere gitmiş...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KLLAXON -- 11 Şubat 2011; 18:55:34 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: KLLAXON

    aynı mesj iki kere gitmiş...

    Alıntıları Göster
    Çağrı merkezindeki adam da onları sordu. Ben tüm bilgisayarlarda aynı sorunu yaşıyorum. Kablolu yada kablosuz farketmiyor. Hatta telefonla bile denedim yine sorun yaşadım. Şuan aklımda birkaç video kaydedip onlarıda modemle birlikte cd'ye yazıp vermek var. Bakalım yarın bir kaç video kaydedeceğim. Buranın linkinide cd'nin içine koyabilirim.
    Kesinlikle bu kadar kişi aynı sorunu yaşadığına göre, modemlerde ya donanımsal yada yazılımsal bir sorun var. @KLLAXON dediğin gibi belkide daha çok kişide var ama çoğu kullanıcının haberi bile yoktur rapor menüsü olduğundan.




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.