Arkadaşlar selam. Size bir konuda danışmak istiyorum. Haziran ayının sonunda almış olduğu msi marka monitörde Eylül ayında bir sorun oluştu. Mahrum bir bölgede çalışmam sebeni ile garantiye Aralık ayında gönderdim. Servis sonrası ürün değişimi veya iadesine karar verildi. Bana gönderilen form ile 3 Ocakta ürünü satın aldığım yere değişim için başvuru yaptım. Aradan 23 gün geçmesine rağmen herhangi bir değişim yapılmadı. 23 gün sonunda tarafıma başka bir ürün önerildi. Ürünün satış fiyatı 2316 TL. Ben ise 2100 TL ödeyerek bu ürüne sahip olabileceğim söylendi. Aynı zaman da ise ilk satın almış olduğum 1300 TL olan arızalı monitörüm hibe edilmiş gibi oldu. Ben zaten arızalı olan ürünümü 1300tl ye iade edip üzerine 1000Tl fark ile önerdikleri ürünü alabilirdim. Burada ödediğim fark 1000 TL olurdu. Fakat benden 2100 istiyorlar. Israrla kendi ürünüm ile değişim istememe rağmen tedarik edilmediğini söylediler. Fakat ürün bazı sitelerde satışta bulunuyor. Başka monitör için ödeyeceğim fiyat farkı bana komik geldi. Sizler ne düşünüyorsunuz. Nasıl bir yol izlemem gerekiyor. Ürünü iade etmek istemiyorum değişim benim için en iyisi olacaktır < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Bildirim