Şimdi Ara

MONSTER® Q63MS-17627 17.3' 31 MART TESLİMLİ ( DAĞITIMLAR BAŞLADI !!! ) (12. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
367
Cevap
0
Favori
12.971
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • whydeyuswhy W kullanıcısına yanıt
    +1 benim durumum da aynı bugun Cihan Bey aradı agustos ilk hafta gel dedi. Dedim Cankat Bey bana 23 temmuz dedi o zaman gelir alirim dedim, yine mal gelmedi gumruk gecmedi, hava acmadi, buzagi otmedi dedi, taaam dedim bende, nabıyım ..
  • arkadaşlar benim en son teslim tarihim 30 temmuz 2013 anlayacağınız daha 15 gün daha var. fakat sizin yaşadığınız problemleri görünce açıkcası benimde bunları yaşayacağımı ve en iyi ihtimalle 2-3 ay daha stress dolu bir zaman geçirmemek adına firmayla iletişime geçmeye çalıştım ama sizinde yaşadığınız gibi telefon numaraları cevap vermiyor. bende kendi sitelerinden mail attım fakat onada yarım yamalak sizi nasıl salladılarsa benide sallar nitelikte cevap verdiler. eğer 30 temmuza kadar ürün elime gönderilmeyecekse ve bu kesinse paramın geri iadesini talep ettim. onada henüz cevap vermediler. şimdi bundan sonra izleyeceğim ve izlemeye başladığım adımları sizlerle paylaşmak istiyorum..

    1- Bankaya yazılı bir dilekçe ile elimdeki ve siparişim hakkında bulabildiğim tüm dökümanları faks çekmiş bulunmaktayım, kredi kartıma taksitle çekim işlemi yapılmıştı. Ürünümü alamadığımı ve alamayacağımı firmanın benimle iletişime geçmediğini benim çabalarımında yanıtsız kaldığını belirtmiş bulunmaktayım. Bununla beraber ödenmiş olan paramın ve kredi kartımdan ödenmesi devam eden miktarında iptal edilmesi ve geri öndenmesi için bir başvuru yapmış bulunmaktayım. Bankanın bana yaklaşık olarak 15 gün içerisinde döneceği söylendi. 15 gün bekleyeceğim.. sonrasında;
    2- ürün tarafıma eksiksiz bir şekilde kargolanmaz ve para iadesi yapılmaz ise tüketici derneğinden, aldığım ürünün parasının yasal faiziyle birlikte 1 hafta içerisinde iade edilmesi için ihtar çekeceğim.
    3- para yine alınamazsa cumhuriyet başsavcılığına dolandırıcılıktan suç duyurusunda bulunmakla beraber tüketici mahkemesine de başvuruda bulunacağım ve cebimden daha bir kuruş daha para çıkmayacak (ne telefon parası, ne işin stressi, nede enayi yerine koyularak bugün yarıncılık...vs)

    bu işlemler o kadar kolay ilerliyorki inanamazsınız, hiçbirşeyi dert etmenize gerek yok. yakın bir zaman içerisinde böyle hizmet alamadığım bir yerden paramı alabilmek için 4 ay uğraş vermiş biri olarak. izlediğim sırayı izlemeniz durumunda 1 ay bile beklemenize ve düşünmenize gerek kalmadan paranız cebinizde olacaktır yada birileri hapiste....

    eski bir monster ürünü almış ve memnuniyetle kullanmama ve özelliklede teknik servisinden gerçekten te çok memnun kalmama rağmen şu yaşananları bir talihsizlik olarak nitelendiriyorum, firmanın bu durumumu nasıl kendi sitelerinde "durumumuzu mazur görün özür dileriz" diyorlarsa aynısınıda ben söylüyorum...




  • Hocam merak ettim aldigin ekran karti ne ? Acaba

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • whydeyuswhy W kullanıcısına yanıt
    w350et modeli 660m var ekran kartı
  • manyetooo kullanıcısına yanıt
    benim teslim tarihim 16-30 nisandı ama sözleşmelerinde açıkça yazıyor 10 hafta yani 70 gün sallayabiliriz diye aldığın an onu kabul etmiş bulunuyorsun yani teslim tarihinden itibaren yapacağın herşey de onlar avantajlı benim 10 haftam dolduğu anda avukatıma benim adıma yazdırmış olduğun aşağıdaki mesaj ile 70. gün sonunda yazdığımız gün arandık ve upgrade yapılıp kargolandı ve 1 gün sonra aldık laptopu biraz üstne düşerseniz 70. gün sonunda alırsınız ama herkes mecbur bekler 70. günü ben avukatıma 1 ay geçtikden sonra başvurmuştum ne yaparsak onlar haklı çıkar 10 hafta geçmesi lazım dedi 10 hafta doldugu anda msj yazdık ertesi gün aldık laptopu

    avukatımın benim adıma yazıp gönderdiği mesajda bu boşa herkes kopya çekip göndermesin 70 gün geçmeden işe yaramaz :)

    Konu Teslimatta Gecikme
    Konu Başlığı 10 HAFTALIK YASAL SÜRE

    Tarih 09.07.2013 11:59:52
    Mesajınız Öncelikle kolay gelsin. Siparişimin teslim tarihinden bugün itibari ile vermiş olduğunuz 10 haftalık yasal süre dolmuş bulunuyor, Bu süre zarfında hiçbir şekilde beni arayarak gecikme ile ilgili bir bilgi vermediniz zamanında ben aradığımda ise her seferinde farklı yalan ve vaadler ile kandırma yoluna gittiniz şu sıralar ise size ulaşmak tamamen imkansız olmuş durumda telefonlara kimse cevap vermiyor, Çalışanlarınızıda sürekli değiştirerek farklı kişiler karşımıza çıkarıp her seferinde farklı yalanlar ile farklı sebepler ortaya koymaktasınız. İnsanların paralarını alıp işletip kullanıyorsunuz daha sonra iptale zorlayıp tekrar para iadesi yapana kadar parayı işletiyorsunuz böylece 6-7 kiminde 1 yıl ve daha fazlası kadar parayı kullanıp iade ediyorsunuz ve milletin sırtından para kazanıyorsunuz Tc kanunu hükmünce hakkımı aramaya başlamadan önce cuma gününe kadar bana dönüş yapıp cihazımı almam yolunda bir ilerleme olmaması ve herhangi bir kesin vaadte bulunmamanız durumunda 15.07.2013 tarihinde gaziosmanpaşa cumhuriyet başsavcılığı'na hakkınızda T.C. kanunu ceza hukuku uyarınca nitelikli dolandırıcılık suçundan madde 157 kapsamında suç duyurusunda bulunacağım. Bilgilerinize arz ederim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ergulb

    benim teslim tarihim 16-30 nisandı ama sözleşmelerinde açıkça yazıyor 10 hafta yani 70 gün sallayabiliriz diye aldığın an onu kabul etmiş bulunuyorsun yani teslim tarihinden itibaren yapacağın herşey de onlar avantajlı benim 10 haftam dolduğu anda avukatıma benim adıma yazdırmış olduğun aşağıdaki mesaj ile 70. gün sonunda yazdığımız gün arandık ve upgrade yapılıp kargolandı ve 1 gün sonra aldık laptopu biraz üstne düşerseniz 70. gün sonunda alırsınız ama herkes mecbur bekler 70. günü ben avukatıma 1 ay geçtikden sonra başvurmuştum ne yaparsak onlar haklı çıkar 10 hafta geçmesi lazım dedi 10 hafta doldugu anda msj yazdık ertesi gün aldık laptopu

    avukatımın benim adıma yazıp gönderdiği mesajda bu boşa herkes kopya çekip göndermesin 70 gün geçmeden işe yaramaz :)

    Konu Teslimatta Gecikme
    Konu Başlığı 10 HAFTALIK YASAL SÜRE

    Tarih 09.07.2013 11:59:52
    Mesajınız Öncelikle kolay gelsin. Siparişimin teslim tarihinden bugün itibari ile vermiş olduğunuz 10 haftalık yasal süre dolmuş bulunuyor, Bu süre zarfında hiçbir şekilde beni arayarak gecikme ile ilgili bir bilgi vermediniz zamanında ben aradığımda ise her seferinde farklı yalan ve vaadler ile kandırma yoluna gittiniz şu sıralar ise size ulaşmak tamamen imkansız olmuş durumda telefonlara kimse cevap vermiyor, Çalışanlarınızıda sürekli değiştirerek farklı kişiler karşımıza çıkarıp her seferinde farklı yalanlar ile farklı sebepler ortaya koymaktasınız. İnsanların paralarını alıp işletip kullanıyorsunuz daha sonra iptale zorlayıp tekrar para iadesi yapana kadar parayı işletiyorsunuz böylece 6-7 kiminde 1 yıl ve daha fazlası kadar parayı kullanıp iade ediyorsunuz ve milletin sırtından para kazanıyorsunuz Tc kanunu hükmünce hakkımı aramaya başlamadan önce cuma gününe kadar bana dönüş yapıp cihazımı almam yolunda bir ilerleme olmaması ve herhangi bir kesin vaadte bulunmamanız durumunda 15.07.2013 tarihinde gaziosmanpaşa cumhuriyet başsavcılığı'na hakkınızda T.C. kanunu ceza hukuku uyarınca nitelikli dolandırıcılık suçundan madde 157 kapsamında suç duyurusunda bulunacağım. Bilgilerinize arz ederim.

    Benim sözleşmemde yazanlar, aslında kanunen olması gerekenler desek daha doğru olur.

    MADDE 4- GENEL HÜKÜMLER
    4.1- ALICI,http://www.monsternotebook.com.tr internet sitesinde sözleşme konusu ürünün temel nitelikleri, satış fiyatı ve ödeme şekli ile teslimata ilişkin ön bilgileri okuyup bilgi sahibi olduğunu ve elektronik ortamda gerekli teyidi verdiğini beyan eder.
    4.2- Sözleşme konusu ürün veya ürünler, yasal 30 günlük süreyi aşmamak koşulu ile her bir ürün için ALICI'nın yerleşim yerinin uzaklığına bağlı olarak internet sitesinde teslimat ile ilgili bilgiler içinde açıklanan süre içinde ALICI veya belirttiği teslimat adresindeki kişi/kuruluşa teslim edilir. Bu süre ALICI'ya daha önce bildirilmek kaydıyla en fazla 10 gün daha uzatılabilir.
    4.3- Sözleşme konusu ürün, ALICI'dan başka bir kişi/kuruluşa teslim edilecek ise, teslim edilecek kişi/kuruluşun teslimatı kabul etmemesinden SATICI sorumlu tutulamaz.
    4.4- SATICI, sözleşme konusu ürünün sağlam, eksiksiz, siparişte belirtilen niteliklere uygun ve eğer varsa garanti belgeleri ve kullanım kılavuzları ile teslim edilmesinden sorumludur.
    4.5- Sözleşme konusu ürünün teslimatı için sipariş bedelinin ALICI'nın tercih ettiği ödeme şekli ile ödenmiş olması şarttır. Herhangi bir nedenle ürün bedeli ödenmez veya banka kayıtlarında iptal edilir ise, SATICI'nın ürünün teslimi yükümlülüğü ortadan kalkmış kabul edilir.
    4.6- Ürünün tesliminden sonra ALICI'ya ait kredi kartının ALICI'nın kusurundan kaynaklanmayan bir şekilde yetkisiz kişilerce haksız veya hukuka aykırı olarak kullanılması nedeni ile ilgili banka veya finans kuruluşunun ürün bedelini SATICI'ya ödememesi halinde, ALICI'nın kendisine teslim edilmiş olması kaydıyla ürünün 3 iş günü içinde SATICI'ya gönderilmesi zorunludur. Bu tür bir durumda tüm nakliye giderleri ALICI'ya aittir.
    4.7- SATICI mücbir sebepler veya nakliyeyi engelleyen hava muhalefeti, ulaşımın kesilmesi gibi olağanüstü durumlar nedeni ile sözleşme konusu ürünü ssüresi içinde teslim edemez ise, durumu ALICI'ya bildirmekle yükümlüdür. Bu takdirde ALICI siparişin iptal edilmesini, sözleşme konusu ürünün varsa emsali ile değiştirilmesini, ve/veya teslimat süresinin engelleyici durumun ortadan kalkmasına kadar ertelenmesi haklarından birini kullanabilir. ALICI'nın siparişi iptal etmesi halinde ödedigi tutar 10 gün içinde kendisine nakten ve defaten ödenir.

    gönlüm notebooğun zamanında tarafıma teslim edilmesi, fakat görünen oki bu imkansız...




  • manyetooo kullanıcısına yanıt
    bende 4.2 bu şelkildi

    4.2 - Sözleşme konusu ürün veya ürünler, yasal 30 günlük süreyi aşmamak koşulu ile her bir ürün için ALICI'nın yerleşim yerinin uzaklıgına bağlı olarak ön bilgiler içinde açıklanan süre içinde ALICI veya gösterdiği adresteki kişi/kuruluşa teslim edilir. Bu süre ALICI'ya daha önce bildirilmek kaydıyla en fazla 10 gün daha uzatılabilir.

    Ön sipariş sistemi veya yurtdışı özel ithalat planına dahil olunarak " tüketicinin özel istek ve talepleri uyarınca üretilen veya üzerinde değişiklik ya da ilaveler yapılarak kişiye özel hale getirilen mallarda " planlanan teslimat süresi, talep toplama, üretim planlama ve sevk süresine bağlı olarak en fazla 10 haftaya kadar uzayabilecektir. Mücbir sebep hallerinde ( Fors majör ya da öngörülemeyen ve önüne geçilemeyen durumlar) teslim süresi işlemeyecektir. ALICI teslimata ilişkin tüm ön bilgileri okuyup bilgi sahibi olduğunu ve elektronik ortamda gerekli teyidi verdiğini beyan eder.

    Ön sipariş sistemi veya yurtdışı özel ithalat planına dahil olunarak " tüketicinin özel istek ve talepleri uyarınca üretilen veya üzerinde değişiklik ya da ilaveler yapılarak kişiye özel hale getirilen mallarda " planlanan teslimat süresinin uzaması halinde, planlanan teslimat tarih aralığının en son günü üzerinden günlük 6,5 TL karşılığı Monster Para tazminat olarak ALICI' nın hesabında, ürün üzerinde yükseltme yapabilmek için bonus olarak birikecek ve teslimat öncesinde biriken bonuslar karşılığında ürün üzerinde yükseltme işlemi gerçekleştirilecektir. ALICI, biriken bonus bedelleri ile sadece ürün üzerinde yükseltme işlemi yapılabileceğini ve bonus tutarlara ait para iadesinin olmadığını bildiğini beyan eder.

    Ön sipariş sistemi veya yurtdışı özel ithalat planına dahil olunarak " tüketicinin özel istek ve talepleri uyarınca üretilen veya üzerinde değişiklik ya da ilaveler yapılarak kişiye özel hale getirilen mallarda " planlanan teslimat süresinin uzaması halinde, sorumluluk, oluşan doğrudan, ispat edilmiş ve Mahkeme kararı ile kesinleşmiş maddi zararlar ile sınırlı olup, dolaylı zararlar ile manevi zararlar bakımından SATICI hiçbir sorumluluk kabul etmez.




  • Upgrade nasil oluyor bekledikce puan birikiyor ve onunla mi upgrade yapiyorsunuz?
  • thedoctor1907 T kullanıcısına yanıt
    teslimat tarihinden sonra geçen her gün için 6.5 tl para birikiyor ben teslim alırken biriken ile 8gb ram ve bluray taktırdım mesela :)
  • abi seninki ciddiymiş bide 6,5 tllerden gelecek upgrade için de 1-2 ay beklenirse ortalama 6 aydan önce malı teslim alamayız desene. hayt be torunlara miras.
  • Şimdi aradılar beni de, birazdan arayın metrodayım dedim kapattım. Ararlar umarım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yunuss.10

    Şimdi aradılar beni de, birazdan arayın metrodayım dedim kapattım. Ararlar umarım

    Şans ayağına gelmiş tepmişsin bir daha zor ararlar :)
  • manyetooo kullanıcısına yanıt
    aynen ciddiydi ama avukatla hallettik aldık sonunda upgradee iyi yaptık ya bedavadan bluray ile 8 gb ram :D
  • naptın hocam ya gitti valla daha aramazlar :D
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ergulb

    naptın hocam ya gitti valla daha aramazlar :D

    Dükkana giderim bende

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ariyoruz acan yok mesaj at cevaplama senin sirket politikanin

    arkadaslar ocak teslimli 17624 urunu olan varmi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yazık valla arkadaşlar alsanız sanki olay bitiyor mu ? daha bu işin teknik servis kısmı var orasında 2. facia elinizdeki Garanti belgesini çöpe atın kurallara zaten uymuyorlar bi raf gördüm bir sürü kılıf vardı orda. her soruna bir kılıf giydiri veriyorlar.
  • 13 haziranda verdiğim siparişimi 24 unde iptal ettim. Cankat bey 20 gün içinde ödeneceğini söylemişti ama ödenmedi , telefon ile ulaşamayınca sağlam bi mesaj yazdım 60. Gün dolduğu an dava açacağıma dair. Havale ile ödeyenlere tavsiyem sözleşmedeki süre dolar dolmaz ihtarname çekin , yine ödenmezse tüketici mahkemesinde dava acın avukat aracılığı ile , dava masrafları avukat vekalet ücretleri ve ihtarname tarihinden itibaren yasal faizi ile birlikte sipariş ücretini ödemek zorunda kalırlar.Dava sonucundan sonra hemen icra takibi başlatın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • veysel93 V kullanıcısına yanıt
    Dediğiniz dogru, eger olayı mahkemeye taşırsanız 99% mahkum olurlar ve 2000 lirayi odemedikleri icin 2000 lira daha masrafa girerler ve bunun farkındalar.

    Ayrıca eger serviste problem yaşarsanız da aynı durum gecerli, garanti suresi boyunca cihaz 1 aydan fazla serviste kalamaz, haklarımızı bilelim ki ona gore davranalım, davrandırttıralım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: manyetooo

    arkadaşlar benim en son teslim tarihim 30 temmuz 2013 anlayacağınız daha 15 gün daha var. fakat sizin yaşadığınız problemleri görünce açıkcası benimde bunları yaşayacağımı ve en iyi ihtimalle 2-3 ay daha stress dolu bir zaman geçirmemek adına firmayla iletişime geçmeye çalıştım ama sizinde yaşadığınız gibi telefon numaraları cevap vermiyor. bende kendi sitelerinden mail attım fakat onada yarım yamalak sizi nasıl salladılarsa benide sallar nitelikte cevap verdiler. eğer 30 temmuza kadar ürün elime gönderilmeyecekse ve bu kesinse paramın geri iadesini talep ettim. onada henüz cevap vermediler. şimdi bundan sonra izleyeceğim ve izlemeye başladığım adımları sizlerle paylaşmak istiyorum..

    1- Bankaya yazılı bir dilekçe ile elimdeki ve siparişim hakkında bulabildiğim tüm dökümanları faks çekmiş bulunmaktayım, kredi kartıma taksitle çekim işlemi yapılmıştı. Ürünümü alamadığımı ve alamayacağımı firmanın benimle iletişime geçmediğini benim çabalarımında yanıtsız kaldığını belirtmiş bulunmaktayım. Bununla beraber ödenmiş olan paramın ve kredi kartımdan ödenmesi devam eden miktarında iptal edilmesi ve geri öndenmesi için bir başvuru yapmış bulunmaktayım. Bankanın bana yaklaşık olarak 15 gün içerisinde döneceği söylendi. 15 gün bekleyeceğim.. sonrasında;
    2- ürün tarafıma eksiksiz bir şekilde kargolanmaz ve para iadesi yapılmaz ise tüketici derneğinden, aldığım ürünün parasının yasal faiziyle birlikte 1 hafta içerisinde iade edilmesi için ihtar çekeceğim.
    3- para yine alınamazsa cumhuriyet başsavcılığına dolandırıcılıktan suç duyurusunda bulunmakla beraber tüketici mahkemesine de başvuruda bulunacağım ve cebimden daha bir kuruş daha para çıkmayacak (ne telefon parası, ne işin stressi, nede enayi yerine koyularak bugün yarıncılık...vs)

    bu işlemler o kadar kolay ilerliyorki inanamazsınız, hiçbirşeyi dert etmenize gerek yok. yakın bir zaman içerisinde böyle hizmet alamadığım bir yerden paramı alabilmek için 4 ay uğraş vermiş biri olarak. izlediğim sırayı izlemeniz durumunda 1 ay bile beklemenize ve düşünmenize gerek kalmadan paranız cebinizde olacaktır yada birileri hapiste....

    eski bir monster ürünü almış ve memnuniyetle kullanmama ve özelliklede teknik servisinden gerçekten te çok memnun kalmama rağmen şu yaşananları bir talihsizlik olarak nitelendiriyorum, firmanın bu durumumu nasıl kendi sitelerinde "durumumuzu mazur görün özür dileriz" diyorlarsa aynısınıda ben söylüyorum...

    hocam bende aynı fikirdeyim 5 ay bekleyip sonrada 1 5 ay daha bekleyemem 2. ayda sipariş ettik temuuz sonuna gelmezse aynen aynı adımları izleyerek iptal ederim ben değil onlar uğraşsın. ve kesinlikle yasal faizini de talep ederim.




  • 
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.