Şimdi Ara

Motor Soğutma Su Seviyesi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
21
Cevap
0
Favori
3.440
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Sorunum şu motor soğutma su seviyesini dolduruyorum hatta maksimum seviyesinin üzerine kadar geliyor neyse iyi herşey güzel zaten genelde haftalık yağ ve suyu kontrol ederim 2 - 3 ay sonra su seviyesi yavaş yavaş minimum seviyesinin altına düşüyor ustaya gösterdim conta yakmış dedi suyu hızlımı eksiltiyor dedi bende dedim 750 km içinde minimum seviyesine iniyor dedim o zaman başka sorun var dedi sizce sorun nerde olabilir arkadaşlar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Onurusl -- 30 Ağustos 2017; 12:10:58 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Aracta lpg var mi? Var ise buharlastiriciya gidip gelen sonrdan cekilen tesisati ve baglantilarini kontrol edin. Damlama yada daha ince bir sizinti olmali.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hiç bir hortumu kelepçeyi radyatörü kontrol etmeden conta diyen ustadan uzak dur. Zaten sanayide conta yanmış demeyi çok seviyorlar. Hortumları kelepçeleri hatta soğutma su kabının kapağını kontrol ederek işe başlanmalı. Conta yakan araca su dayandıramazsın hergün su koyman gerekir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bedaesoldier

    Hiç bir hortumu kelepçeyi radyatörü kontrol etmeden conta diyen ustadan uzak dur. Zaten sanayide conta yanmış demeyi çok seviyorlar. Hortumları kelepçeleri hatta soğutma su kabının kapağını kontrol ederek işe başlanmalı. Conta yakan araca su dayandıramazsın hergün su koyman gerekir.

    Sık eksiltmiyor zaten dediğim gibi maksimum seviyesine kadar dolduruyorum 3 ay sonra eksiltmeye başlıyor yani 750 800 km içinde minimum seviyesine iniyor conta yanmış olsa daha kısa zamanda suyu yarıya indirir diye düşünüyorum ve arabanın hararet sabit durmaz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 750 kmde ne kadar eksildiği önemli

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Onurusl kullanıcısına yanıt
    Contanın ne kadar hasarlı olduğuda önemli, hararet yine sabit durabilir. Yağa su suya yağ karışmayabilir. Ben suyun radyatör kapağı veya yedek su kapağının arızalı olmasından dolayı eksildiğini düşünüyorum. Bu arada araçta antifiriz var değil mi ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yağın rengini ve alışkanlığını kontrol edin. Yoğurt kıvamına yakınsa conta yakmıştır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Soğutma suyu seviyesi nasıl
    8 yıl önce açıldı
    Soğutma suyu seviyesi sorunu
    11 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bedaesoldier

    Contanın ne kadar hasarlı olduğuda önemli, hararet yine sabit durabilir. Yağa su suya yağ karışmayabilir. Ben suyun radyatör kapağı veya yedek su kapağının arızalı olmasından dolayı eksildiğini düşünüyorum. Bu arada araçta antifiriz var değil mi ?

    Conta yakan arabanın hararet sabit durmaz ve 750 gitmez bile conta yakan arabayı 50 km götür motoru alırsın eline

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bedaesoldier

    Contanın ne kadar hasarlı olduğuda önemli, hararet yine sabit durabilir. Yağa su suya yağ karışmayabilir. Ben suyun radyatör kapağı veya yedek su kapağının arızalı olmasından dolayı eksildiğini düşünüyorum. Bu arada araçta antifiriz var değil mi ?

    Yedek su deposunun kapağı arızalı derken nasıl yani tam anlamadım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cleansing

    Yağın rengini ve alışkanlığını kontrol edin. Yoğurt kıvamına yakınsa conta yakmıştır.

    Yağın rengi normal suya baktım yağ falan karışmamış oda normal

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ccestr kullanıcısına yanıt
    1 sene contası yanık araç kullandım. Kulakdan dolma bilgilerle değil de contanın nereden yandığını bilmek önemli. Conta yakan her araç hararet yapmaz. Hararet sabit duran ve contası yanık olan bir çok araba var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Onurusl kullanıcısına yanıt
    Suyu kontrol ettiğiniz kabın bir kapağı vardır hocam. Bazı araçlar su kabından bazıları radyatör üzerindeki kapaktan bakılır. Bu kapaklar termostatlıdır bozulunca açık kalır su buharlaşarak eksilir veya kapak işlevini yapamaz suyu kapaktan dışarı atar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Radyatör kapağı veya borulardan veya bağlantı yerlerinden sızıntı olabilir.ilk etapta bakılması gereken

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bedaesoldier

    Suyu kontrol ettiğiniz kabın bir kapağı vardır hocam. Bazı araçlar su kabından bazıları radyatör üzerindeki kapaktan bakılır. Bu kapaklar termostatlıdır bozulunca açık kalır su buharlaşarak eksilir veya kapak işlevini yapamaz suyu kapaktan dışarı atar.

    Evet kapaktan buharlaşma yapabilir dediğiniz gibi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bedaesoldier

    Suyu kontrol ettiğiniz kabın bir kapağı vardır hocam. Bazı araçlar su kabından bazıları radyatör üzerindeki kapaktan bakılır. Bu kapaklar termostatlıdır bozulunca açık kalır su buharlaşarak eksilir veya kapak işlevini yapamaz suyu kapaktan dışarı atar.

    Kapağı tam sıkamadığım zaman buharlaşma ile çıkıyor olabilir mi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Onurusl kullanıcısına yanıt
    Kapak özelliğini yitiriyor,siz ne kadar sıkı da sıksanız kapaktan kaçar. He tam sıkmazsanızda buharlaşır o ayrı tabi ama hafif hafif duman sürekli çıkardı öyle olsa

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bedaesoldier

    Kapak özelliğini yitiriyor,siz ne kadar sıkı da sıksanız kapaktan kaçar. He tam sıkmazsanızda buharlaşır o ayrı tabi ama hafif hafif duman sürekli çıkardı öyle olsa

    Kapaktan buharlaşıyor o zaman çünkü şu belli kmden sonra eksiltmeye başlıyor conta yanmış olsa 1 ayda minimuma iner demi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aracını çalıştır ve çalışma sıcaklığına gelince hortumları kontrol et. Çatlak var mı, özellikle bağlantı noktalarında çatlak olabilir. Kalorifer hortumları da çatlamış falan olabilir onlara bak. Ön sağ yolcu kısmında ayak koyma bölümünde ıslanma varsa kalorifer iç borularında çatlak vardır, sızıntı yapıyordur. Keza arkadaşların da dediği gibi radyatör ve genleşme kabı kapaklarını yenile. Orjinal ve aracın esas basınç değerine göre olsun o kapak. Basınç değeri doğru olmazsa da eksiltme yapar. Geçmiş olsun, umarım çok basit bir kaçaktır...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dün suyu kaynatıp ilave ettim yola çıkmadan önce ve 900 km yol yaptım 1 gram eksilme yok nasıl iş anlamadım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Conta değil o zaman
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.