Bildirim
2017 polo motor soğutma suyu
JACK & JONES JORLINEN BLEND KNIT SS POLO SN Triko Erkek : Amazon.com.tr: Moda
https://www.amazon.com.tr/dp/B0CBXX951L
16 sa. önce paylaşıldı
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü, 1 Mobil
Giriş
Mesaj
-
-
devirdaim pompasıni kontrol edin vag araclarinda kronik sorun -
Sürekli azalmıyor ama hocam, ilk defa başıma geldi böyle birşey. -
Bildiğiniz su koyacaksınız başka bişey değil. -
Antifriz ekleyin kırmızı olandan sonrasında gözlem yapın araç düz bir zeminde ve motor soguk olsun antriz eklerken. -
pompaya baktırın sorun orda olabilir 1000 -1500 arasü masafı var serviste iki katı insallah sorun bu degildir -
Saf su mu koyulacak? -
İçme suyu eklesem uygunmudur sizce, illaki antifriz mi eklenmeli? -
Önümüz kış antifriz daha mantıklı olur. Motor soğukken ekleyin sonrasında bir kaç gün gözlem yapın damlama yada eksiltme varmı diye
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DoctorEconomy -- 16 Kasım 2019; 17:58:10 > -
Saf su değil hocam ( saf sudan kastınız akü suyu mu acaba )quote:
Orijinalden alıntı: Fulcrum299
Saf su mu koyulacak?
Şişe su koyabilirsiniz -
saf su dediğin temiz h2o koyarsan bir sorun olmaz. market suyu da olur.
konudaki kontrol motor çalışıyorken yapıldıysa min.in altında gözükmesi normal, yok motor soğukken yapıldıysa bir yerde kaçak var. -
Bu kadar eksilmeden bir şey olmaz. G12 ya da su ekleyin sonra da takip edin.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cormen -- 16 Kasım 2019; 18:20:26 > -
Şebeke suyu kireç oranı yüksekse konulmaz. Temiz su konulsa daha iyi antifriz olması çok fark etmez az koyacaksınız karışım oranı büyük miktarda değişmeyecek.
Bu arada sonra lazım olabilir diye uyarayım. Arabana renge göre dümdüz kırmızı vs antifriz koyma orda g13 yazıyor o standartı karşılayacak bişey koyulmak zorunda. Bizdede polo var renk genelde pembe-koyu pembe gibi oluyor. Motul kullanıyorum... -
Ayn durumu ben de yaşadım (araç 1.2 golf) baktım su minumumun altında. Servise gittim hemen ekletiyim diye. Kaputu açtık baktık normal seviyesine geri dönmüş :) Suyu çekip sonrasında geri hazneye bırakan bir sistem var galiba :) Tekrar kontrol edin aracı kullanmadan önce ve sonra. -
çeşme suyu veya hazır su kullanmayın.
Petrollerde satılan saf su kullanın.
Araçtan şüpheleniyorsanız. Lifte kaldırıp altına girin. pembe renk nereye bulaşmışsa sorun oralardadır. -
Araç soğutma suyu olarak içme suyu veya şebeke suyu koyulabilir, saf suyla aynı işi yapar ama soğutma sistemi ömrü kısalır.
Şebeke suyu veya içme suyu yerine kaliteli saf su koyulursa soğutma sisteminin ömrünü uzatırsınız. Birikme, tıkanıklık vs gibi şikayetleri çok uzun süre yaşamazsınız.
Özellikle LPG'li araçlarda saf su kullanılması çok önemlidir. Çünkü LPG'li araçlarda regülatörü ısıtmak için devirdaim sekmeye uğratılır. Kaloriferden dolaşması gereken su T bağlantısı yapılarak LPG regülatörüne yönlendirilir. Bu durumda kalorifer peteği artık geçiş noktasınden ziyade birikme noktası olur çünkü sistemdeki en düşük debi kalorifer peteğindedir. Su, yapısı itibariyle aşındırıcı ve aynı zamanda biriktiricidir, debinin fazla olduğu yerde aşındırıcı, debinin az olduğu yerde biriktirici rol oynar. Bu nedenle özellikle LPG'li araçlarda kalorifer ısıtmıyor şikayetleri çok fazladır.
Hangi araca sahip olursanız olun, soğutma sisteminde antifrizle birlikte mutlaka saf su kullanın.
-
İkinci el aldığım polo araçta da minimumun altında bir süre kullandım sonra trigerle birlikte devirdaimi değiştirince febi marka soğutma suyu koydum. Ondan sonra bir sorun yaşamadım. Sizin durumunuz için ise servise götürüp bir baktırmakta yarar var. Bu şekilde kullanmak araca zarar verebilir.
Sayfa:
1
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X