Şimdi Ara

MSI EX610 Laptop Kullananlar Kulubü [Detaylı İnceleme] (42. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
978
Cevap
3
Favori
124.913
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 4041424344
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar benim ex610 da bi sorun yaşıyorum msn de görüntülü arama yaptığımda bir kaç dk sonra msn oturum kapatıyo böle bi sorun yaşayan oldumu hiç
  • quote:

    Orjinalden alıntı: solgentas

    Merhaba arkadaşlar. Ben de 4-5 aylık msi ex610 kullanıcısıyım. Gerçi son iki aydır film izlemek ve internete girmekten başka bi şey yapmıyorum bilgisayarımla ama çok becerikli bi alet olduğunu söylemeliyim.

    Yalnız bi şey anlatıcam ben. Şikayet olarak da algılayabilirsiniz öneri/bilgilendirme olarak da.

    Teknik servisle ilgili bi durum.Şöyle: Bilgisayarı 1 saat açık bırakıp dışarı çıktım. Geri geldiğimde ekran gitmişti. Yani ekranı bozulmuş nasıl olmuşsa. Vega Bilgisayar'dan almıştım, Mecidiyeköy'deki. Götürdüm onlara. Adam inceledi. Ekran kartında olabilirmiş problem. İşte en fazla 22 gün sürer, dedi tamiri. Biz burdan Bimtes'e göndericez, falan deyip aldı laptopu. Bu olay 7 Temmuz'da oluyor.

    Sonra 20-21 Temmuz'da gittim oraya durumu sormaya, henüz bilgi gelmedi dediler. İki gün sonra arayıp: "bilgisayarınızın ekranının iç tarafı kırılmış. Bimtes bunu yapacak ama 50 dolar vermeniz gerek" dediler. E şimdi evde benden başka kimse yoktu.Pencereden uzakta. Yere düşüp kalkmış da olamaz di mi !! Bana bi seri no verdiler, aradım Bimtes'i. Ama 1 kere değil. 3-4 kere. Ki ancak bu kadar aradıktan sonra işin iç yüzünü anladım. Yoksa başta bana "onayı (yani parayı) verin ona göre yapalım bilgisayarı" dediler.

    Ben başta kabul ettim parasını vermeyi ancak işkillenmedim değil. İşte bi kaç kez aradıktan sonra iş meydana çıktı. Meğer ( ki siz biliyorsunuzdur belki, ben ilk defa duydum) bu vega bilgisayar önce Konya'ya yollamış bilgisayarı, işte Konya'dan alınıyormuş bilgisyar, ithalatçı firma oymuş, Konya'daki firma da tekrar İstanbul'a tamir için Bimtes'e yolluyor. Yani Konya'ya tamir için falan gitmiyor. Tüzük müdür büzük müdür böyleymiş.

    Canımı sıkan asıl konu ise bilgisayarın 14 temmuz'da Bimtes'e ulaşması ve aynı gün karşı tarafa haber verilmesi. .Ama 20'sinde benim Vega'ya gitmeme rağmen bana "haber yok" demeleri. Bekle babam bekle.

    E kardeşim 1 hafta yollarda gezmiş bizim bilgisayar. 1 hafta'da serviste beklemiş. Hasarın yolda veya orda olmadığı ne malum. Hem garantisi yok mu bunun. Daha 3 ay önce almışım.

    Patron kapıdan çıkar çıkmaz kimse yoksa dükkanda hemen telefonun başına. En az 3-4 kez 10'ar dakika aramama, "yapın şunu kardeşim, neyse parası vereyim. Ama bu kadar yollarda gezmesi, bu kadar bana geç haber verilmesi garip değil mi? Halledin bunu bana da haber verin" dememe rağmen ancak 1,5 ay sonra gidip Vega Bilgisayar'dan alabildim laptopumu. Gelirken de 1 saatlik yolu değil İstanbul - Konya - İstanbul yolunu kullandığını anlamışsınızdır.

    Alırken de bi acayip davrandı bunlar. Teknik servis üstlenmiyor suçunu. Satışçılar yine aynı. "O kadar bilgisayar var, biz nerden bilelim senin bilgisayar nerde", " Benim de arabam var servisten çıkmıyor hiç, seninkisi 1000 ytl'lik bilgisayar, çok normal". Aynı bu tavırlar yav.

    Zaten bu saatten sonra kesinlikle almam bu bilgisyarı, deyip çıktım dükkandan. P.tesi tüketici mahkemesini aradım. Kadın ,böyle olaylar çok oluyor, özellikle teknik servis konusunda, hemen açın davanızı, dedi. Ama nereye açıyorsun. Patron olacak pinti öğle tatilini bile çok görüyor bize. Bi de izin mi verecek. O yüzden lanet ettim, babamla gidip aldırdım bilgisayarı. Gerçi yapılmış ekran ama tam ortasında ölü bir piksel var.

    Okuyanlar kusura bakmasın. Çok uzattım. Bunun daha beterlerini de yaşayanlar var biliyorum. Ama ben de maddi ve manevi çok zarar gördüm, bu ufak gibi görünen olaydan. Yani ayıptır söylemesi 2 tane web sitesi teslim etmem gerekiyordu, kaldı öylece.

    Aman dikkatli olalım. Böyle bir olay yaşadığımızda da, eğer vaktimiz varsa ! yasal yollardan hakkımızı aramaktan çekinmeyelim.


    Arkadaşım çok geçmiş olsun, bize tecrübelerini aktardığın için teşekkür ederim. Bu gibi adamlara cezasını vermek şart, tüketici haklarına başvurduktan sonra kendilerinden savunma istenince firma adı kötülenecek diye tutuşmalarını izlemek çok zevkli oluyo, o artiz gitmiş kedi gibi olayı büyütmenize gerek yoktu gelin halledelim sorununuzu diye bi telefon geliyo ama artık çok geç oluyo :)




  • Arkadaşlar yaklaşık 4 aydır bu aleti kullanıyorum. Gayet memnunum bir kaç kez kendiliğinden kapandı ama son zamanlarda olmuyor. Benim sorunum son günlerde FN tuşunu kullandığımızda ekranda beliren mavi renkli gösterge ortada yok. Fn tuşu işlevini yapıyor ama gösterge görünmüyor.çok kurcaladım ama bulamadım. Yardımcı olan olursa sevinirim..
  • Arkadaşlar çok büyük bir problemim var.. Ben MSI EX610 u alalı daha 2 ay oldu.. Geldiğinde malum işletim sistemi olmadığı için birine kurdurdum, ve kuran kişi BIOS'a şifre koymuş ve sordum hatırlamıyor. Ne kadar denediyse bulamadı. Bilgisayarımın BIOS'una hiç hükmedemiyorum bios şifresini nasıl sıfırlarım.. Lütfen yardım edin..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: solgentas


    quote:

    Orjinalden alıntı: stinger


    quote:

    Orjinalden alıntı: solgentas

    Merhaba arkadaşlar. Ben de 4-5 aylık msi ex610 kullanıcısıyım. Gerçi son iki aydır film izlemek ve internete girmekten başka bi şey yapmıyorum bilgisayarımla ama çok becerikli bi alet olduğunu söylemeliyim.

    Yalnız bi şey anlatıcam ben. Şikayet olarak da algılayabilirsiniz öneri/bilgilendirme olarak da.

    Teknik servisle ilgili bi durum.Şöyle: Bilgisayarı 1 saat açık bırakıp dışarı çıktım. Geri geldiğimde ekran gitmişti. Yani ekranı bozulmuş nasıl olmuşsa. Vega Bilgisayar'dan almıştım, Mecidiyeköy'deki. Götürdüm onlara. Adam inceledi. Ekran kartında olabilirmiş problem. İşte en fazla 22 gün sürer, dedi tamiri. Biz burdan Bimtes'e göndericez, falan deyip aldı laptopu. Bu olay 7 Temmuz'da oluyor.

    Sonra 20-21 Temmuz'da gittim oraya durumu sormaya, henüz bilgi gelmedi dediler. İki gün sonra arayıp: "bilgisayarınızın ekranının iç tarafı kırılmış. Bimtes bunu yapacak ama 50 dolar vermeniz gerek" dediler. E şimdi evde benden başka kimse yoktu.Pencereden uzakta. Yere düşüp kalkmış da olamaz di mi !! Bana bi seri no verdiler, aradım Bimtes'i. Ama 1 kere değil. 3-4 kere. Ki ancak bu kadar aradıktan sonra işin iç yüzünü anladım. Yoksa başta bana "onayı (yani parayı) verin ona göre yapalım bilgisayarı" dediler.

    Ben başta kabul ettim parasını vermeyi ancak işkillenmedim değil. İşte bi kaç kez aradıktan sonra iş meydana çıktı. Meğer ( ki siz biliyorsunuzdur belki, ben ilk defa duydum) bu vega bilgisayar önce Konya'ya yollamış bilgisayarı, işte Konya'dan alınıyormuş bilgisyar, ithalatçı firma oymuş, Konya'daki firma da tekrar İstanbul'a tamir için Bimtes'e yolluyor. Yani Konya'ya tamir için falan gitmiyor. Tüzük müdür büzük müdür böyleymiş.

    Canımı sıkan asıl konu ise bilgisayarın 14 temmuz'da Bimtes'e ulaşması ve aynı gün karşı tarafa haber verilmesi. .Ama 20'sinde benim Vega'ya gitmeme rağmen bana "haber yok" demeleri. Bekle babam bekle.

    E kardeşim 1 hafta yollarda gezmiş bizim bilgisayar. 1 hafta'da serviste beklemiş. Hasarın yolda veya orda olmadığı ne malum. Hem garantisi yok mu bunun. Daha 3 ay önce almışım.

    Patron kapıdan çıkar çıkmaz kimse yoksa dükkanda hemen telefonun başına. En az 3-4 kez 10'ar dakika aramama, "yapın şunu kardeşim, neyse parası vereyim. Ama bu kadar yollarda gezmesi, bu kadar bana geç haber verilmesi garip değil mi? Halledin bunu bana da haber verin" dememe rağmen ancak 1,5 ay sonra gidip Vega Bilgisayar'dan alabildim laptopumu. Gelirken de 1 saatlik yolu değil İstanbul - Konya - İstanbul yolunu kullandığını anlamışsınızdır.

    Alırken de bi acayip davrandı bunlar. Teknik servis üstlenmiyor suçunu. Satışçılar yine aynı. "O kadar bilgisayar var, biz nerden bilelim senin bilgisayar nerde", " Benim de arabam var servisten çıkmıyor hiç, seninkisi 1000 ytl'lik bilgisayar, çok normal". Aynı bu tavırlar yav.

    Zaten bu saatten sonra kesinlikle almam bu bilgisyarı, deyip çıktım dükkandan. P.tesi tüketici mahkemesini aradım. Kadın ,böyle olaylar çok oluyor, özellikle teknik servis konusunda, hemen açın davanızı, dedi. Ama nereye açıyorsun. Patron olacak pinti öğle tatilini bile çok görüyor bize. Bi de izin mi verecek. O yüzden lanet ettim, babamla gidip aldırdım bilgisayarı. Gerçi yapılmış ekran ama tam ortasında ölü bir piksel var.

    Okuyanlar kusura bakmasın. Çok uzattım. Bunun daha beterlerini de yaşayanlar var biliyorum. Ama ben de maddi ve manevi çok zarar gördüm, bu ufak gibi görünen olaydan. Yani ayıptır söylemesi 2 tane web sitesi teslim etmem gerekiyordu, kaldı öylece.

    Aman dikkatli olalım. Böyle bir olay yaşadığımızda da, eğer vaktimiz varsa ! yasal yollardan hakkımızı aramaktan çekinmeyelim.


    Arkadaşım çok geçmiş olsun, bize tecrübelerini aktardığın için teşekkür ederim. Bu gibi adamlara cezasını vermek şart, tüketici haklarına başvurduktan sonra kendilerinden savunma istenince firma adı kötülenecek diye tutuşmalarını izlemek çok zevkli oluyo, o artiz gitmiş kedi gibi olayı büyütmenize gerek yoktu gelin halledelim sorununuzu diye bi telefon geliyo ama artık çok geç oluyo :)





    yav aslında tüketici mahkemesine başvurdum ben. Daha doğrusu telefon açarak bilgi istedim. Karşımdaki kişi, böyle teknik servis vukuatlarının çok olduğunu, istersem hemen dava açabileceğimi söyledi. Söyledi de hangi ara gidicem mahkemeye. Öğlen izni bile yok bizde;yemeği ofiste yiyoruz. Akşama kadar ofisteyiz. E şimdi izin istesem patronda surat bir karış olacak.

    o yüzden lanet olsun deyip babamı gönderdim alması için.

    şimdi ne oldu biliyor musunuz; dvd rom çalışmıyor
    1 hafta kadar oldu. Yani bilgisyar görüyor dvd rom'u ama ışığı mışığı yanmıyor. Kapağı açılmıyor. Kablosu mu çıktı yoksa bozuldu mu ? O değil de ben şimdi bunu götürsem vega bilgisayar denilen yere, tekrar aynı şeyleri yaşıycam ben abi. Ne yapayım ben şimdi. Acaba bimtes'e götürsem direk kabul ederler mi ????!!!!!!



    kardeşim aracı kullanmana gerek yok sen direk bimtese gönder... zaten aldığın yeri aracı etmene gerek yok... gönder direk kendi servisine




  • Msi EX610 model cihazımı harddiskle ilgili bir şikayetimden dolayı ve bimtes yetkilisinin önerisi gönderdim. Bir hafta sonra aradığımda bana cihazın harddiskinde kafa çarpması olduğu söylendi ve yenisi ile değişiminin kısa bir süre için yapılıpı adresime yollanacağı bildirildi. Ben de bu duruma fazlasıyla sevindim dört beş gün sonra tekrar aradığımda (bu arada santralde alakasız bi kız var ismini veriyorsun tam on beş dakika da seni kayıtlardan buluyor telefon faturası da o şekil de artıyor fazlasıyla) cihazın gönderildiğini söylediler ben o sırada çanakakale de görevimin başında oluğum için cihaz ankarada ki adresime gelmiş bir hafta sonra gittiğimde eski cihazımı tekrar gönderdiklerini gördüm ve şok yaşadım üstelik üstündeki naylon kaplamanın yarısını soymuşlar ve de arkasında tek vida da eksik bir şekilde siz artık düşünün içimden ne kadar öfkelendiğimi ve bugün en az yirmi defa aradım fakat hiç kimseye de ulaşamadım mail attım cevap dahi yazmadılar bu durumda MSI ın genel müdürlüğüne ve tüketici mahkemesine müracaat etmeyi dahi düşünüyorum alakasız tavrları devam ederse




  • quote:

    Orjinalden alıntı: gokmen_82

    Msi EX610 model cihazımı harddiskle ilgili bir şikayetimden dolayı ve bimtes yetkilisinin önerisi gönderdim. Bir hafta sonra aradığımda bana cihazın harddiskinde kafa çarpması olduğu söylendi ve yenisi ile değişiminin kısa bir süre için yapılıpı adresime yollanacağı bildirildi. Ben de bu duruma fazlasıyla sevindim dört beş gün sonra tekrar aradığımda (bu arada santralde alakasız bi kız var ismini veriyorsun tam on beş dakika da seni kayıtlardan buluyor telefon faturası da o şekil de artıyor fazlasıyla) cihazın gönderildiğini söylediler ben o sırada çanakakale de görevimin başında oluğum için cihaz ankarada ki adresime gelmiş bir hafta sonra gittiğimde eski cihazımı tekrar gönderdiklerini gördüm ve şok yaşadım üstelik üstündeki naylon kaplamanın yarısını soymuşlar ve de arkasında tek vida da eksik bir şekilde siz artık düşünün içimden ne kadar öfkelendiğimi ve bugün en az yirmi defa aradım fakat hiç kimseye de ulaşamadım mail attım cevap dahi yazmadılar bu durumda MSI ın genel müdürlüğüne ve tüketici mahkemesine müracaat etmeyi dahi düşünüyorum alakasız tavrları devam ederse


    kardeşlerimwww.sikayetvar.com adresinede firmayı şikayet edin.şimdi ben bir olay anlatayım size
    bir arkadaşım hp 6645 laptop almıştı.Bilenler bilir hp driver cd si falan göndermiyor.Sadece hard diskin D sine kurtarma bölümü yapıyor siz kendiniz dvd ye yazdırıyorsunuz.tabii çoğunlukla yazmıyor :) veya Bilgisayarı başlatıp D yi gösteriyorsun bilgisayarı fabrika ayarlarına dönderiyor...neyse devam edelim
    arkadaşın laptopunda dvd yazmadı(çoğunlukla da yazmıyomuş öğrendik).önemsemedik.ilerleyen zamanda bilgisayar çöktüüüü.Yeniden başlatıp D yi gösterip fabrika ayarlarına dönecektik.izin vermiyo.
    Hp yi aradık size bilgisayarın dvd sini göndeririz ama 60 dolar civarı bir para istediler+kdv.
    ama siz zaten bize cd veya dvd göndermediniz dedik. olsun dediler işinize gelirse :) gönderin biz formatlayıp gönderelim dediler.
    Bizde hp servisine kıllandık.ve sikayetvar.com a sikayet ettik.bilin bakalım noldu?

    HP türkiye en yetkili kişisi bizi aradı.ve servis hakkında sikayette bulunduk.ve Bilgisayarın DVD sini bize yurtdışından ücretsiz gönderdiler .www.sikayetvar.com




  • Arkadaşlar msi ex610a hiç 4gb ram taktıran oldumu zira ram fiyatları baya düştü 2gb 800mhz ddr2 ram 40 dolar kingston ben taktırmak istiyorum ama acaba destekliyo mu 4gb ı tam bi çözüm bulamadım çünkü kullanım klavuzunda 4gb destekliyo gözüküyo ama adamlara sordum desteklemez diyolar anlamdım ama bana kalırsa destekliyo
  • Meraba arkadaşlar bende MSI EX 610 kullanıcısıyım ve yakalsık 11 ay oldu makınamı alalı ama ılk 3 ay ıcınde ılk once fan sesınden ve ekran donma problemınden dolayı servıse yolladım. 1hafta kdar sonra makınam geri geldı ve yolladıkları raporda anakartın degistigi soylendi.ama bu seferde aşırı ısınma problemi baş gosterdı. hadi dedim olur cok calısıo die onemsemedım. Ne oldu dersınız bu seferde klavye ve touchpad arızalandı.kısaca hic calısmamaya basladı.tabi yıne kurtarıcı olarak servıse yolladım.tabi bu son olay bu yılın hazıran ayında oldu.onlarda gereklı testler ıcın sure ıstediler ve yaklasık 20 sonra makına elıme gectı ve asırı ısınma durumu dewam edıyor ama klavye duzelmıs dedim ; bu durum ancak 3 ay surdu ki su anda yıne klavye sorunu bas gosterdı. bana bi akıl werın allh askına napayım ?
    Yok fabrıkasyon hatası war heralde dicem de yenısı ıle degıstırme olayı falan nsl olacak kı ? warmı ole bı durum ayrıca?

    Son olarak ta bu sorunları yasayan bırtek ben mıyım ?




  • heralde bie tek sensin ilginç bi olay benim fan sorunu vardı anko bilgisayara götürdüm 1 hafta sonra gittim aldım şu an fısır fısır , mekanik bakım yapmışlar bi de 4gb ram taktırdım 800 mhz ddr2 ama 670 mhz de çalışıyo ama olsun biraz hızlandı makine bi de 7200 rpm hdd aldım mı canavar gibi olur galiba
  • doğrudur aga ! zaten benim elektronik aletler konsunda sansım yok :( neyse bu gün aradılar da anko bilg da mail atmıştım böle böle die onlarda bize son kez yollayın eğer yapabilecek bir şey yoksa yenisini vermek için merkeze rapor werelim dediler
    bakıcaz sımdı sonuç ne olcak ? hayırlısı inşllh...
  • MSI EX610 kulanan yardımcı olabilecek arkadaşlar benimle irtibata geçebilirler mi acaba. Bios ayarları değişmiş sanırm ve boot kısmında dvd okuyucuyu görmüyor. Sata disk ve realtek lan yazıyor sadece cd den başlatamıyorum ve otomatik çalışan xp cdlerini taktığım halde. Yardım etmek isteyen arkadaşlar şimdiden teşekkürler.
  • makinayı alalı 9 ay oldu ve şimdiye kadar fan sesi yüzünden 2 kere bimtes e gönderdim ama son gönderdiğimden 2 hafta geçmeden tekrar makinadan ses gelmeye başladı(çocuk oyuncağı oldu artık) yine göndermeyi düşünüyorum

    ama yine fanını değiştirip göndermelerinden korkuyorum hep böyle mi devam edicek yaa

    eğer bi çözüm bulamıyolarsa yenisini vermeleri mümkün mü acaba bilgisi olan varsa bilgilendirirlerse sevinirim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi antalyasa -- 23 Ekim 2008; 18:15:42 >
  • windows vista kullanıyorum.laptop pilden kullanımda daima 800 mhz civarı çalışıyor.biostan powernow seçeneğini disable yapınca tekrar 2ghz ile çalışıyor, bu sefer de güç tasarrufu moduna alınca 800 mhz de çalıştırmıyor.Benim istediğim şey, laptopu pil ile kullanıyorken güç seçenekleri arasında geçiş yapabilmek.2ghz de kullanabilmek için illa biostan ayar mı değiştirmek lazım?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi galot -- 27 Ekim 2008; 9:27:36 >
  • Evet herkeste olan bende de oluyor artık..

    uzun zaman sonra ilk sorunu ısınma ve fan sesi ona devam yavaşlama (oyunlarda) sorunu başlamıştı bimtes e verdim 1 gün sonra işlemci ve fan tozlanmasıymış temizledik dediler aldım aylar geçti şuan aynı sorun fan sesi 2 katı alet SOĞUKKEN ilk AÇTIĞIMDAİNANILMAZ bir ses var hemen kapatıyorum açıyorum sesi kesiliyor ..

    Bu aleti tekrar servise göndereceğim ama fan değişimi istemiyorum istanbul yolu göründü gözüm önünde baktıracağım nesi var anlamadım BİR FAN ne dert açtı anlamadım ki.Yoksa aletin oyun performansı NUTELLA valla
  • GALO arkadaşım aynı sorun bende de var istediğim zaman artırmalı istediğim zaman azaltmalıyım ama illa ki bioas tan bunun başka yolu yok mu bu arada righmark utulity programını yükledim ama ordan pek bir ayar yok...


    birde son zamanlarda benimde fandan biraz ses geliyor ısınma asla yok acaba temizletsem mi ama önceki acer servisinde çektiğim çileden sonra çekiniyorum açıkçası önerileriniz nedri bu arada ben ist avrupa yakasında oturuyorum yetkili servie elden i götürsem acaba..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: galot

    windows vista kullanıyorum.laptop pilden kullanımda daima 800 mhz civarı çalışıyor.biostan powernow seçeneğini disable yapınca tekrar 2ghz ile çalışıyor, bu sefer de güç tasarrufu moduna alınca 800 mhz de çalıştırmıyor.Benim istediğim şey, laptopu pil ile kullanıyorken güç seçenekleri arasında geçiş yapabilmek.2ghz de kullanabilmek için illa biostan ayar mı değiştirmek lazım?




    notebook hardware control die bi program var kardeş indir istediğin gibi 800 mhz e 2 ghz e geçebilme olanağı sağlıyo
  • quote:

    Orjinalden alıntı: antalyasa


    quote:

    Orjinalden alıntı: galot

    windows vista kullanıyorum.laptop pilden kullanımda daima 800 mhz civarı çalışıyor.biostan powernow seçeneğini disable yapınca tekrar 2ghz ile çalışıyor, bu sefer de güç tasarrufu moduna alınca 800 mhz de çalıştırmıyor.Benim istediğim şey, laptopu pil ile kullanıyorken güç seçenekleri arasında geçiş yapabilmek.2ghz de kullanabilmek için illa biostan ayar mı değiştirmek lazım?




    notebook hardware control die bi program var kardeş indir istediğin gibi 800 mhz e 2 ghz e geçebilme olanağı sağlıyo

    arkadaşım ben indirdim o programı olmadı yine.sen laptop prize takılı değilken bios ile oynamadan 2 ghz ile kullanabiliyor musun?




  • quote:

    Orjinalden alıntı: tanjugunduzzz

    GALO arkadaşım aynı sorun bende de var istediğim zaman artırmalı istediğim zaman azaltmalıyım ama illa ki bioas tan bunun başka yolu yok mu bu arada righmark utulity programını yükledim ama ordan pek bir ayar yok...


    birde son zamanlarda benimde fandan biraz ses geliyor ısınma asla yok acaba temizletsem mi ama önceki acer servisinde çektiğim çileden sonra çekiniyorum açıkçası önerileriniz nedri bu arada ben ist avrupa yakasında oturuyorum yetkili servie elden i götürsem acaba..


    ben elden götürmüştüm tam harbiye TRT karşısında yeri kolay ertesi günü akşamı aldım yoğun biraz içerisi...
  • Arkadaşlar Bu laptopların fanlarını değiştirmek daha mantıklı ama yapıyolarmı bilmiyorum deiştiren varsa söylesin banada,ben 10 ay dan sonra sorun yaşadım oda tozlandığı için,nasibi kapınça daha düzelme olmuyo bunlarda ...
  • 
Sayfa: önceki 4041424344
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.