Şimdi Ara

Müşteri hizmetleri iptal işlemimi gerceklestiremiyor SUPERONLİNE YETKİLİSİ YOK MU ??

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
716
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 14 ocakta superonline merkezine gidip iptal dilekçesi formumu doldurdum. Sizi bir hafta içinde arayip bilgi verecekler dendi. Bugün gelen mesajda " İptal talebiniz evrak teyidi alınmadığı için tamamlanamamıştır. Teyit için lütfen arayın" gibi bir mesaj geldi. İlk aramamda sistemde hata çıktığını bir kaç saat sonra tekrar aramam gerektiğini söylediler. Tekrar aradım ve yine aynı bahane ile geri çevrildim.

    Nasıl bir yol izlemem gerek arkadaşlar. Superonline yetkilisi burada var ise yardımcı olursa çok sevinirim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Fuddled -- 23 Ocak 2019; 14:14:51 >



  • İptal nedenim taahhütun bitmesidir. Memnun olmadığım için de sözleşmemi fesh etmek istedim.
  • Fuddled kullanıcısına yanıt
    btk yaz iptal ederler
    05.08.2018 tarihinde Yalın ADSL İnternet Kampanyası ile abonelik başvurunuz alınmıştır.

    07.08.2018 ile 14.08.2018 tarihlerinde müşteri hizmetlerimize abonelik başvurunuzu iptal etmek istediğinizi belirttiğinizi görüntüledik. Aboneliğinizin iptal edilmemesi ile ilgili bilgi kurulum ekibine iletilmiştir. Kurulum formunuz hataen iptal edilemediği için işlemleriniz de gecikme yaşandığı tespit edilmiştir.

    10.09.2018 tarihinde başvurunuzun iptalini sağladık. Aboneliğinize ait aktif herhangi bir internet hizmetinin olmadığını bilgilerinize sunarız.

    Saygılarımızla,
    Superonline İletişim Hizmetleri AŞ
    10/09/2018 14:22:56
  • Ben eylülde iptal ettirdim. Kurumsal Çözüm Merkezi denilen bayilerine gittim. İptal formu doldurdum, modem teslim tutanağını imzaladım. Bu kadar. 5 dakika sürmedi bile.

    Birkaç saat sonra da telefonla arayıp modemi teslim ettiniz mi diye sordular. Akşama doğru internet hizmetiniz iptal edilmiştir diye kısa mesaj geldi.


    Bu arada bulunduğunuz bölgede port sıkıntısı varsa iptal ettirmek yerine başka bir sağlayıcıya geçiş yapmanız daha doğru olur. Ben 2 ay internetsiz kalmıştım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 10 Numara -- 18 Ocak 2019; 0:58:52 >
  • Sizi de mi aynı bahane ile oyaladilar? Bilerek mi yapıyor bu insanlar bunu anlamadim gitti.
  • 10 Numara kullanıcısına yanıt
    Ben de iptal dilekçesi formu verdim 14 ocakta, sizi arayacaklar dediler. Hatta modemle birlikte gitmiştim şimdi teslim etsem olmaz mı dedim sizi arayip modemi teslim edin dedikten sonra teslim edin dediler.
  • Fuddled kullanıcısına yanıt
    2 ay kurulum için bile gelmedi ben sözleşme imzalamadim 2 ay bedava kullandım sonra BTK yazdım iptal ettiler
  • İzmir'de Bornova'da Fiber Çözüm Merkezleri ve DSL Çözüm Merkezleri​ yokmuş... illa konak... bayraklıya gitmek gerekiyor...
  • Up
  • Ben 1,5 sene önce telefonda iptal talebinde bulundum, bayiye verdikleri modemle birlikte gitmemi söylediler. (Her bayi olmuyor, belli bayiler iptal yetkisine sahip). Ben de yetkili Superonline bayisine modemle birlikte gittim; orada telefonda yaptığım talebi yetkili gördü ve modemi de alıp hattımı anında iptal etti.
  • Ben daha önce taşındığım için online servislerden iptal etmiştim,dilekçe ile nüfus cüzdanı fotokopisi tarayıp yüklemiştim



    Hiç sorun çıkmamıştı
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.