Bende tv nin kanuni 14 günlük iade sürecini kullanacaktım satıcı kullandırmadı iade raporu istedi n11 e şikayet ettim onlarda satıcıyı savundu bunlardan bişey alınmaz aslında almamak lazım. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
N11 11.11 Kampanyası (ilk mesaj güncel) (352. sayfa)
-
-
quote:
Orijinalden alıntı: street_cattHocam bende sizinle aynı durumdaydım ancak az önce Samsung Türkiye siparişimin kargoya verildiğine dair mail yolladı, umarım sizinkini de bir an önce gönderirler.(11.11 de almıştım telefonu)
Gözünüz aydın, şimdiden hayırlı olsun.
Ben de S20+ için bekliyorum. Beyan edilen kargoya verilme tarihi (dün) 14 Kasım'dı ancak verilmedi. Sizin son kargo tarihi hangi gündü?
N11 bu sabah kargonuz gecikti başlılıkla otomatik e-posta göndermiş. Bugün Samsung'a mesaj atıp sordum bakalım ne cevap verecekler.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dasarum -- 18 Kasım 2020; 11:33:52 >
-
Hocam benim son tarih 16 kasımdı, kargoya dün akşam verildi, n11 ye şikayet kaydı açmıştım ona istinaden bugün aradılar, Samsung Türkiye kendilerine bütün geciken siparişlerin bu hafta içerisinde sevkiyatinin yapılacağı şeklinde bilgi vermiş, büyük ihtimal en geç Cuma ya kadar verirler kargoya sizinkini de
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Teşekkürler. Ben de şikayet kaydı açayım belki 1-2 gün önce kargoya verirler.
Bu arada sinirle hızlı yazarken tarihi 17 yerine 14 yazmışım.
-
Bende kargolama geç diye iptal ediyorum kabul etmiyor idefix mağazası.Kargo gelsin iade edeceğim.Daha da zorlarlarsa farklı üyeliklerle sipariş girip iade edeceğim.
-
Bende İdefix ile daha farklı bir durum yaşadım. Kobo Clara HD e-kitap okuyucu cihazı satın aldım. Fiyatı uygundu. Ama firma göndermeyeceğiz, ücret iadesi için N11 ile görüşün diyor. N11 de iptal durumu yok. Onaylandı gözüküyor. Ücreti de kredi kartımdan tahsil edildi. Hatta İdefix e-fatura bile gönderdi. Ama ürünü göndermeyeceklerini söylüyorlar. Son kargo tarihi 24 Kasım bekliyorum bakalım.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: hgamliFatura kesilmişti mağaza da siparişi onayladı, 1 hafta geçti bana bu cevabı verdiler. N11 canlı desteğe sorduğumda onaylandı gözüktüğü için kargo teslimini beklemem gerektiğini söylediler. Ürünü satıcı bu saatten sonra iptal edebilir mi dedim, kargo süreci geçince tedarik edilemezse satıcı ürünü iptal edebilir dedi. Ama bana yazdığı mesajdaki problem ürünü tedarik edememe değil yanlış fiyatlandırma. Bunu söylediğimde de size destek oluruz ancak en geç kargoya veriliş süresini beklemeniz gerek dedi🤷🏻♀️
İşte o ürünün aynı sizin gibi soru cevap bölümünde AFŞİN EDREMİTLİ var. Herkese açık olarak yazıyor hani, o kişi BENİM. Bende aynı durumdan mağdurum. Orada da yazdığım gibi iptal etmeyin. Faturada gelmiştir size, göndermek zorundalar.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Hocam benimde kargo çıkmadan fatura geldi.n11 müşteri hizmetleri son kargolama süresini bekleyin diyor.Daha önce böyle bir sorunla hiç karşılaşmadım.İptal talep ettiğimde 2-3 gün içinde onaylanırdı.İdefix mağazası ciddi sıkıntılı bu konuda.
-
Evet sizin iptaliniz de olmaması çok enteresan. Ben iptal etsem kesin hemen kabul ederler. 1500 TL değerinde ürünü 278 TL ve ayrıca kupon kullanarak 248 TL den aldım. Faturam mevcut. Kendilerini kargo süresini hızlandırabilirler mi diye rica için arayınca iptal ve iade öğrendim. Ama N11 hesabımda iptal yok. Zaten iptal etmekte istemiyorum. Gece Yarısı indirim yaptılar. Yok bunu N11 yapmış, biz yapmadık diye kabul etmiyorlar. Ücret iadesi için N11 ile görüşün diyorlar. Akılları sıra ben arayacağım N11 iptal edecek ve ücret iadesi olacak. Ben iptalini istemiyorum ki. Ürüne sahip olmak istiyorum.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Satın aldığım huawei y7 telefonu bugün gelmiş ancak kutunun üzerindeki imei numarasını e devlettten sorguladığımda farklı bir cihaza kayıtlı olarak gözüküyor, bu telefonu kullanırsam herhangi bir sorun olur mu? İade mi ediyim?
-
Sipariş linkini atsana hocam bir bakayım.
-
quote:
Orijinalden alıntı: afsinedremitliİşte o ürünün aynı sizin gibi soru cevap bölümünde AFŞİN EDREMİTLİ var. Herkese açık olarak yazıyor hani, o kişi BENİM. Bende aynı durumdan mağdurum. Orada da yazdığım gibi iptal etmeyin. Faturada gelmiştir size, göndermek zorundalar.
Alıntıları Gösterhttps://forum.donanimhaber.com/kobo-clara-hd-6-8-gb-n11-289tl--146424128-11#146547841
Bu konudan süreci takip edebilirsiniz. Baya ilginç bir deneyim olacak. Biz de bekliyoruz.
-
Yüklendiği günün ertesi günü 23.59 a kadar süre verdiler
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
İade et hocam onayı da verme. Bu aralar çoğaldı kaçak telefon işi. Kapanır o imei. Garanti vs de olmaz.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
11.11 akşamı 7-8 farklı ürün siparişim oldu en az 3 tanesi satıcı göndermeme sebebiyle iptal oldu. Ödenen bedellere karşılık kuponları iade ettiler ama boş yere zaman kaybı. Çok başarısız bir kampanya dönemiydi.
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
çok tuhaf bir durum başıma geldi:11.11 n11 den almış olduğum troy apple mağazasından apple 11 ayın 16 sında kargolandı diye mesaj geldi akşamına kargo takibi yapayım dedim bir baktım ürün başkasının adına başka adrese gidiyor ben balıkesiedeyim ürün siirt e bayram isimli birinin adına gönderilmiş hemen mesaj attım satıcıya cevap gelmedi troy apple telefonunu bulup aradım biz çıkışı sizin adınıza ve adresinize yapmışız kayıtlarda öyle gözüküyor dendi kargo firmasından kaynaklı hata olabilir kargoyu arayın dediler
sürat kargoyu arayıp durumu belirtttim onlar şkayet kaydı oluşturup size dönücez dendi,ayrıca n11 arayıp durumu bildirmeme rağmen satıcının mesaja cevabını bekleyin diyorlar bir yandan da kargo takibi yapıyorum ürün bugün itibarı ile siirt e indirilmiş dağıtımda gözüküyordu iyice telaşlanıp tekrar tekrar troy apple arayarak durumu sormama rağmen doğru düzgün dönüş yapmadılar göz göre göre ürünümüz yabancı bir yerde başka birine teslim edilecek ödemeyi ertele desem 3 gün sonra otomatik olarak sistem ödemeyi satıcıya aktaracak
derken saat 16,00 gibi troy apple dan birisi arayarak kargoyu geri istediklerini ürünün tesliminin durdurulduğunu ve geri geldiğinde size gönderimi yapılacktır diye bir açıklamada bulundu az da olasa rahatladık ama n e olacağı konusunda hal bir belirsizlik var kargo takibinde ürün hala siirt de şube de gözüküyor
n11 arayıp satışın iptalini istedim ama önce satıcı ile diyalog kurun diyor,şu an beklemedeyim ne yapacağımı bilemedim çek hariç 7000 tl ödeme yaptık umarım sıkıntısız tamalarız süreci yıllardır net den alışveriş yaparım ilk defa böyle bir durumla karşılaştım ve n11 in ne kadar riskli bir site olduğunuda öğrenmiş oldum yarın n11 tekrar arayıp satışın iptalini isteyeceğim
-
Bu gece yarısına kadar geçerli 4000/400 kupon var. İade ettiğim bi ürünün kuponu geri gelmişti. Şu kısıtlı zamanda kullanmak isteyen var ise iletişime geçebilir
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Bu Samsung Türkiye ne boş beleş bir firmaymış ya. 1 Haftadır telefonu veremediler kargoya. N11 Müşteri hizmetleri zaten bekleyin diyor . Aynı gece amazonda 50 lira daha pahalıydı aldığım fiyattan bir daha 50-100 fazla olsa dahi amazondan alırım aynı ürünü
-
quote:
Orijinalden alıntı: Larkin34Yanlis biliyorsun bir de ısrar ediyorsun. Bilgin yok fikrin cok
Alıntıları GösterBoş yapma hayatın kadar eticaret tecrübem var benim git ver bakayım geri alıyolar mı elektronik ürünü, seve seve hakem heyetiyle iade alcaksın paranı en az 3 ay bekleyerek hemde.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X