Şimdi Ara

N11 SAHTE ÜRÜN REZALETİ!(dördüncü edit) (17. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
346
Cevap
4
Favori
34.067
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
868 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • N11 her zamanki gibi ahlaktan yoksun. Satıcı ve N11 basiretli tacir değiller.
  • Kartal Göz kullanıcısına yanıt
    N11 de satış yapanların %90'ı sokak satıcısı küçük esnaf 1 tane iade gelse bu adamlar zarar yapar o yüzden iade kabul etmiyorlar
  • DrakeMcCain kullanıcısına yanıt
    Ozellikle son bir ayda vatan hic bir sekilde sikayetlete geri donus yapmiyor. En son ne zaman alisveris yaptiniz bilmiyorum ama su an telefonla bile ulasamiyorsunuz. Sikayetvar.com'u inceleyebilirsiniz. Sitede geri donus orani sadece %6 ve 5 uzerinden 1 almis bir firmanin nesini savunuyorsunuz anlamadim Ya. vatandan para alan bir trollsun yada baban falan orda calisiyor baska bir aciklamasi yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tonythetonguc kullanıcısına yanıt
    Dediğim gibi hocam satıcıda iyi niyet aradım ama bulamadım. Ürünün sahte olduğunu anlattığımda iadeyi hemen alıp ayıbını anlamasını beklerken, daha ürünü teslim almadan "25 iş günü erteleme talebi" göndermişti n11 üzerinden. Sadece iade etmek istediğinizde de satıcı ürün kulaklık olduğu için "hijyen" diyip iade falan almıyor. Yani yaptığı yorumlarla sahte bir güven sağlayıp yapıştırabildiğine yapıştırıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • n11 alışveriş yapmak yerine çiftlikbank'a para yatırmak daha güvenli. abartı ve ironi içermiyor.

    n11 sitesinden ALIŞVERİŞ yapmayın kaç kere uyardık, ben sorun yaşamadım diyenlere bakmayın eninde sonunda sorun yaşadığınızda MUHATTAP yok N11 de!!!
  • Konuyu şikayetvara şikayet açarak linkini konu başlışına editleyin üyeligi olanlar destek versin.Hem satıcı hem n11 hakkında iki şikayet öyleki bu durum diğer platform kullanıcıları tarafındanda bilinsin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • fameka F kullanıcısına yanıt
    Benimde ilk alışverişim n11'den bugün geldi.Gaz maskesi aldım orjinal ve sorunsuz.Tabiki herkesin bahsetdiği gibi fatura yokdu.Ben ucuza aldım maskeyi ve herhalde indirimli satmak için fatura kesmeyip vergiyi aradan çıkartıyorlar.Çünkü aynı ürün gitti gidiyorda satılsa arada 50 yada 100 fark görüyorsunuz.Bunun nedeni birisinde fatura kesiliyor ve komisyon %10,Diğerinde fatura kesilmiyor komisyon %5.En güzeli fatura kesilen gitti gidiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hasanandnexus

    Dediğim gibi hocam satıcıda iyi niyet aradım ama bulamadım. Ürünün sahte olduğunu anlattığımda iadeyi hemen alıp ayıbını anlamasını beklerken, daha ürünü teslim almadan "25 iş günü erteleme talebi" göndermişti n11 üzerinden. Sadece iade etmek istediğinizde de satıcı ürün kulaklık olduğu için "hijyen" diyip iade falan almıyor. Yani yaptığı yorumlarla sahte bir güven sağlayıp yapıştırabildiğine yapıştırıyor.
    Anladım. Mağaza puanıda 100% şaka gibi ama gerçek, demek yorumlar sahte. Peki mağaza kendi üzerinde yapılan yorumlarıda silebiliyor mu? Umarım artık bu N11 kendine bir çeki düzen verir yoksa sonu kötü. İşin kötü yanı güzel rekabet ortamı yaratıyordu n11 ama satıcılara bukara yüz vermemeli. Mesela HB bu konuda daha iyi. Amazon zaten süper. Demek ki birşey daha öğrendik. Butür iade sürecinde satıcıya koz sağlayan, Hijyen önemi içeren ürünler ve Blister kutulu ürünler (açıldımı ambalajı bozulan, kapatılamayan sıcak baskılı paketler), bu tür şeyler alırken direk n11 den uzak duruyoruz. HB amazon gibi firmalardan alırkende sende kendi sattıkları ürünleri alıyoruz, diğer satıcılardan almıyoruz...

    Aklıma gelmeyen başka ürün türleri varsa yazın ona göre önlem alalım.




  • e ticaretin coştuğu ve coşacağı zamanlarda böyle olaylar olması büüyük sıkıntı.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • N11 piyadadaki tüm sahtekarların destekcisi olmuş bir firma.
    Bünyesindeki sahtekar firmaya soru soruyorum rezil olsunlar diye ya siliyo yada kimse görmesin diye özel soruya çeviriyo. Zaten n11 in de çok umrunda sahtekar firmadan. Yüzde 5-10 komisyon alma peşinde. Win- win prensibi gaaa olan vatandaşa olsunn

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Rimesia R kullanıcısına yanıt
    İq düşüklüğü gerçekten büyük problem . Sanki en düşükleri toplayıp çalıştırıyorlar gibi düşünüyor insan :)

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • phonedeep kullanıcısına yanıt
    Ben gittigidiyordan tv ve pc aldım.Şu ana kadar 120 alışverişim oldu ve üç beşde geri iadem.Fakat bir sorun olmadı.HB'dende iki üç alışveriş yaptım bir sorun olmadı,N11'dende bir alışveriş yaptım ondada olmadı.Ama aralarında gitti gidiyor bi başkadır tabi ilgilenme,Geri iade ve kargolama hızları ve satıcının özenli kargolaması vb.
    Gitti gidiyor o konuda bırak avrupa standardını dünya standartlarındadır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • timurray kullanıcısına yanıt
    Sıkıntı yaşamamanızın sebebi taklit edilmesi zor ya da taklit etmeyeğe değer bir almadığınızdandır.Gözlük ,saat,kulaklık,çanta bunların taklitini ayırt etmek zor karı da bir kadar yüksek.İşlemci alsanız çakmasınu bulamazsınız ama Rayban gözlük alsanız Atasunda bile çakması çıkıyor.Bu yüzden hangi ürünü nerden aldığınız önemli.
  • aslında bir de n11 ile ilgili başlık açılmalı bence bu küçük firmadan çok n11 belası aldı başını gidiyor. Resmen dolandıcıları savunan firma haline geldi.
  • Wampire^^ kullanıcısına yanıt
    ''Ne de olsa hepsi Çin malı'' veya ''ne de olsa birçoğu sahte (imitasyon) ürün'' diye bu yorumu yaptıysan bir şey diyemem.Fakat güvenilir alışveriş diyerek bu yorumu yaptıysan sana yaptığım bir alışveriş üzerinden pek de güvenilir olmadığını, en azından kolay kolay güvenmemiz gerektiğini söylemek isterim (ve tabi böyle düşünen diğer arkadaşlara da).

    Yaşadığım olayın üzerinden 1 yıldan fazla bir süre geçti.Anakartım bozulduğu için ve dolar da o zamanlar 5'lerdeyken mecburiyetten ucuz ürün bakıyordum ki en ucuzunun orda olduğunu farketmiştim (vergi hesaplamayı unutarak).Neyse alışverişi yaptım ve uzun bir süre ürünün gelmesini beklemeye koyuldum.Uzun süre gelmeyeceğini de az çok biliyordum.Takip numarasından neredeyse her gün kontrol ediyordum.Ürün nedense Hollanda'dan yola çıkıyordu.Neyse benim için bir şey farketmez diyip takibe devam ettim.En son Türkiye'ye geldiğinde gümrüğe takılmış.Amcam da o zamanlar bu işlerden anladığı için ben gidip alırım dedi.Almaya gittiğinde ürün 2 adetmiş ve gümrükteki kişiler bilgileri kontrol ettikten sonra ''bu sizin adınıza değil, size teslim edemeyiz'' diyip asıl sahibine göndermişler.

    Yani uzun lafın kısası; satıcı bize yanlış takip numarasını vermiş.Ne sipariş verdiğim ürünü alabildim ne de verdiğim 230 TL'yi.Satıcı hiçbir şekilde yardımcı olmamıştı da.Artık buna dolandırıcılık mı dersiniz, alışveriş kazası mı dersiniz o size kalmış.Adı her ne olursa olsun, ben bu alışverişte mağdur olan taraf oldum.Umarım çok güvenip siz de mağdur olmazsınız, iyi forumlar dostlar.




  • Ghost Assassin kullanıcısına yanıt
    Üzüldüm geçmiş olsun. Böyle durumlarda size ürün gelmeyince direkt Aliexpress sisteminden iade açıyorsunuz paranız hesabınıza geliyor.

    Ayrıca PC donanım Ürünleri ben de tavsiye etmem. Türkiye’den garantili Almanız en iyisi olur. İlla almak isteyen olursa muhakkak satıcı puanına baksın.

    Mesela Baseus satıcısı ürünüm kayboldu hemen fazlasıyla çek verdi. Gerçekten dürüst ve kaliteli satıcılar var. Yorumlara ve puana bakarak almak lazım. PC donanım ürünlerinde Amazon yurtdışını tek geçerim.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nfsworld

    Dostum iyimisin ya, garanti belgesiz ürün olamaz. Ben bavulla ürün getirip fatura kesince garantisi olmuş mu oluyor?

    Adamlar garanti firması diye kendi isimlerini söylüyor komedi :)

    Garanti belgesi
    MADDE 56- (1) Üretici ve ithalatçılar, tüketiciye yönelik üretilen veya ithal edilen mallar için içeriği yönetmelikle
    belirlenen bir garanti belgesi düzenlemek zorundadır. Bu belgenin tekemmül ettirilerek tüketiciye verilmesi sorumluluğu
    satıcıya aittir.

    https://www.mevzuat.gov.tr/MevzuatMetin/1.5.6502.pdf


    GARANTİ BELGESİ VERİLMEDEN YAPILAN HER BİR SATIŞTA 4077 SAYILI YASANIN İHLAL EDİLDİĞİ VE BU ŞEKİLDE GERÇEKLEŞEN HER BİR ÜRÜN SATIŞI İÇİN AYRI AYRI PARA CEZASI UYGULANMASI GEREKTİĞİ, ANCAK HENÜZ SATIŞI YAPILMAMIŞ ÜRÜNLERE AİT GARANTİ BELGESİ BULUNMADIĞINDAN BAHİSLE VERİLEN PARA CEZASINDA HUKUKA UYARLIK BULUNMADIĞI HAKKINDA.
    https://www.kararara.com/danistay/10d/danistay5909.htm

    GÜMRÜK ve Ticaret Bakanlığı, tüketiciye verilen garanti belgesindeki ispat zorunluluğuyla ilgili odaları uyardı. Bakanlık, tüketicinin satın aldığı ürün karşılığında verilen fatura ya da fişlerin garanti belgesi yerine geçmediğini açıklayarak, satıcılara “Tüketicinin mağdur edilmemesi için gereken önlemleri alın” mesajı gönderdi.
    https://www.hurriyet.com.tr/ekonomi/bakanliktan-saticilara-garanti-uyarisi-40015983

    Alıntıları Göster
    Elinde fatura varsa gerisi boştur,mahkemeye tüketici hakem heyetine garanti belgesi ile başvuru yap bakalım kabul edilecek mi?garanti belgesi bulunması tabiki zorunlu ve ithalatcı firmanın belgesi bulunmalı o ayrı konu.ama elinde fatura varsa firmayı da biliyorsan gerisi teferruat.her gün karşılaşğım duruma mı ınanayım sana mı




  • DrakeMcCain kullanıcısına yanıt
    Niyetinizin kötü olmadığını biliyorum lakin görmeden de alışveriş yapılabiliyor artık, internet üzerinden alışverişler de ülkemizde tüketici lehine yasalarla korunuyor.

    Konuyu açan arkadaş bilgilendirmek ve varsa tecrübelerimizi öğrenip şu an içinde bulunduğu durumdan en az zararla kurtulmak istemiş zahmet etmiş durumunu paylaşmış. Eğer sorunu siz ve diğer okuyanlar yazanlar göremezse, "git vatandan al, bir daha salaklık yapma" diye geçiştirirsek, bundan sonra ne konu açılır ne de bizlerin cevapları umursanır. Emin ol sokaktaki adama anlatsa durumunu seninle aynı cevabı verecek zaten, arkadaşın çabasına değecek yanıtlar olsun, kötü niyetli insanlar ifşa olsun, tüm forum sahte ürünlere karşı daha duyarlı olsun bilmem ne olsun ama boş olmasın




  • Aynı üründen 2 tane aldım. Bu satıcıdan ve HB'dan. Ürünlerin üzerinde yazan model no farklı. Bana da çakma gibi gelmişti ama ses kalitesi faln birebir aynı.

    Ben model farkı olduğunu düşünüyorum. Yaptığım araştırmalara göre bu ürünün sahtesi yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi felisleo2 -- 25 Mayıs 2020; 20:19:57 >
  • marto1 kullanıcısına yanıt

    Hocam kaç gün sürdü thy süreci bana da sahte ürün geldi 3.günde fark ettim iade oluşturdum.

  • 
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.