Şimdi Ara

Need For Speed Pro Street (Bitti !!) (%100 save game)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
72
Cevap
0
Favori
4.933
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar bi çoğunuz yeni aldını oynuyorsunuz sanırım ama ben bitirdim ve gamecopyworld dahil başka yerde %100 save game görmedim şu ana kadar buyrun kanıtda var geçemediğiniz bir yer olursa sorabilirsiniz taktik verebilirim alttaki linkten indirebilirsiniz ş yi s yaparak :)

    http://rapidşhare.com/files/70621215/nfs_pro_street__100_save_game_.zip.html

     Need For Speed Pro Street (Bitti !!) (%100 save game)


    http://rapidşhare.com/files/70621215/nfs_pro_street__100_save_game_.zip.html







  • yok artık lebron james demek istiyorum müsadenle
  • quote:

    Orijinalden alıntı: teknolog

    yok artık lebron james demek istiyorum müsadenle
    Drift yapmayı beceremeyen biri olarak asla yapamayacağım şey
  • quote:

    Orijinalden alıntı: teknolog

    yok artık lebron james demek istiyorum müsadenle
    quote:

    Orjinalden alıntı: teknolog

    yok artık lebron james demek istiyorum müsadenle

    müsade senindir çok zevkliydi oyun ayrıca bunuda belirtmek istedim logitech gamepadle oynuyordum klavyeden denedimde hiç mümkün değil nerdeyse oynamak




  • quote:

    Orijinalden alıntı: FaTaLiTY41

    quote:

    Orjinalden alıntı: teknolog

    yok artık lebron james demek istiyorum müsadenle

    müsade senindir çok zevkliydi oyun ayrıca bunuda belirtmek istedim logitech gamepadle oynuyordum klavyeden denedimde hiç mümkün değil nerdeyse oynamak

    Alıntıları Göster
    arkadaşım madem bitirdin bizlere driftle drag için bi kaç öneride bulunabilirmisin ? ayarları sürüş teknikleri açısından ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mawice

    arkadaşım madem bitirdin bizlere driftle drag için bi kaç öneride bulunabilirmisin ? ayarları sürüş teknikleri açısından ?

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: mawice

    arkadaşım madem bitirdin bizlere driftle drag için bi kaç öneride bulunabilirmisin ? ayarları sürüş teknikleri açısından ?

    dragda olay kolat abicim ; öncelikle perfect shifting i tutturmak lazım, arabayı draga uygun modife etmek lazım, detay olarak çeyrek mil darg ı ise 3. vitese geçer geçmez nitro veriyoruz, yarım mil yarısı ise 4. vitese geçer geçmez nitroyu veriyoruz olay bitiyor. drift olayına henüz gelmedim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lord of the Shadows

    quote:

    Orjinalden alıntı: mawice

    arkadaşım madem bitirdin bizlere driftle drag için bi kaç öneride bulunabilirmisin ? ayarları sürüş teknikleri açısından ?

    dragda olay kolat abicim ; öncelikle perfect shifting i tutturmak lazım, arabayı draga uygun modife etmek lazım, detay olarak çeyrek mil darg ı ise 3. vitese geçer geçmez nitro veriyoruz, yarım mil yarısı ise 4. vitese geçer geçmez nitroyu veriyoruz olay bitiyor. drift olayına henüz gelmedim

    Alıntıları Göster
    yuh diyorum ya daha neler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hidolgoo

    yuh diyorum ya daha neler

    Alıntıları Göster
    arkadaşlar kariyede çok az para veriyor yarış kazandıkmı birde...bi arabamızı 3 kere değişik şekilde mod. yapabiliyoruz yoksa yanlışmı anlıyorum...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lion_Army

    arkadaşlar kariyede çok az para veriyor yarış kazandıkmı birde...bi arabamızı 3 kere değişik şekilde mod. yapabiliyoruz yoksa yanlışmı anlıyorum...

    Alıntıları Göster
    daha oyunun yüzünü göremeden bitirmişin tebrikler valla işin yok muydu başka 12 saat başında geçirmişindir bi günde




  • quote:

    Orijinalden alıntı: auto_motive

    daha oyunun yüzünü göremeden bitirmişin tebrikler valla işin yok muydu başka 12 saat başında geçirmişindir bi günde

    Alıntıları Göster
    drag ın sırrı debriyajda...Arabayı debriyajlı kullanın drag ta rekor üstüne rekor kırarsınız.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: d_projekt

    drag ın sırrı debriyajda...Arabayı debriyajlı kullanın drag ta rekor üstüne rekor kırarsınız.

    Alıntıları Göster
    oyunu hala çözemedim ben ya kariyerde bütün yarışları yapıorum ama diğer yerler kilitli oluo. sabit 3 tane arabam war heralde kendi aldığım arabayla yarışamıorum :(
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KieRoN

    oyunu hala çözemedim ben ya kariyerde bütün yarışları yapıorum ama diğer yerler kilitli oluo. sabit 3 tane arabam war heralde kendi aldığım arabayla yarışamıorum :(

    Alıntıları Göster
    arkadaşlar oyunda para yapmak istiyorsanız yarışı kazandığınızda bi soru soruyor devam etmek istiyormusunuz çıkayım mı diye devam ederde dominated yaparsanız parayı götürüyorsunuz

    driftte ise ben başta verdiği araba seçiminde gto yu seçmiştim yeni kasa olanı oyunu bitirene kadar onunla devam ettim yükleyenler görücektir o özel ayarlamalarda hiç birine dokunmadım arabayı yere yaklaştırabiliyormuşuz ben bitirdim daha yeni öğrendim bunu oyunu kaldırdım bilgisayardan bitirdiğim için hem bayada yer kaplıyormuş
    driftte olay mesela sola virajınız var ve uzun düzlükten sonra önce arabanın kafasını virajın dışına verip moment kazandırıp tekrar içeri verin yani sola viraja girerken viraja girmeden arabanın burnunu sağa baktırın sonra viraja doğru çevirin elinizi gazdan çekmeyin direksiyonda dokunmanıza bile gerek kalmıyor bu şekilde S virajlarda ise direksiyonu kullanın tabiki viraja girdiniz ortasına geldiniz ve viraj diğer tarafa dönücekse diğer virajı gördüğünüzde gazı bırakın frene basmayın arabanın burnunu diğer viraja doğru çevirin tabi bu gaz bırakma işleminden önce ilk anlattığım gibi viraja giriceksiniz arabanın burnu dönmeye başlayınca gaz verin ve bırakmayın
    driftte nos kullanımında ise uzun virajlı pistler var ilk başlarda pek yok sanırım ama ilerledikçe görürsünüz uzun virajda dediğim gibi viraja girdiniz baktınız araba iyice pistin duvarına yaklaşıyor iç taraftan ve hız kaybetmeye başladınız basın nosa kayma hızınız artacaktır viraj bitene kadarda yeter size bu

    driftte el freni

    diyelim viraja girdiniz ama araba istediğiniz gibi virajın içine bakmadı yani normal sürüş gibi düz gidiyor yada driftiniz esnasında araba düzelmeye başladı ama viraj bitmedi el frenini çekin arabanın arkası biraz daha kayar ve viraja doğru döner daha kaliteli bi drift yaparsınız ancak her zaman kullanmayın ayarını kaçırırsanız spin atarsınız
    unutmayın drift esnasında gazı bırakmayın

    ve evet hakkaten bi gün 12-13 saat oynadım süper tahmin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FaTaLiTY41 -- 19 Kasım 2007; 0:04:40 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: FaTaLiTY41

    arkadaşlar oyunda para yapmak istiyorsanız yarışı kazandığınızda bi soru soruyor devam etmek istiyormusunuz çıkayım mı diye devam ederde dominated yaparsanız parayı götürüyorsunuz

    driftte ise ben başta verdiği araba seçiminde gto yu seçmiştim yeni kasa olanı oyunu bitirene kadar onunla devam ettim yükleyenler görücektir o özel ayarlamalarda hiç birine dokunmadım arabayı yere yaklaştırabiliyormuşuz ben bitirdim daha yeni öğrendim bunu oyunu kaldırdım bilgisayardan bitirdiğim için hem bayada yer kaplıyormuş
    driftte olay mesela sola virajınız var ve uzun düzlükten sonra önce arabanın kafasını virajın dışına verip moment kazandırıp tekrar içeri verin yani sola viraja girerken viraja girmeden arabanın burnunu sağa baktırın sonra viraja doğru çevirin elinizi gazdan çekmeyin direksiyonda dokunmanıza bile gerek kalmıyor bu şekilde S virajlarda ise direksiyonu kullanın tabiki viraja girdiniz ortasına geldiniz ve viraj diğer tarafa dönücekse diğer virajı gördüğünüzde gazı bırakın frene basmayın arabanın burnunu diğer viraja doğru çevirin tabi bu gaz bırakma işleminden önce ilk anlattığım gibi viraja giriceksiniz arabanın burnu dönmeye başlayınca gaz verin ve bırakmayın
    driftte nos kullanımında ise uzun virajlı pistler var ilk başlarda pek yok sanırım ama ilerledikçe görürsünüz uzun virajda dediğim gibi viraja girdiniz baktınız araba iyice pistin duvarına yaklaşıyor iç taraftan ve hız kaybetmeye başladınız basın nosa kayma hızınız artacaktır viraj bitene kadarda yeter size bu

    driftte el freni

    diyelim viraja girdiniz ama araba istediğiniz gibi virajın içine bakmadı yani normal sürüş gibi düz gidiyor yada driftiniz esnasında araba düzelmeye başladı ama viraj bitmedi el frenini çekin arabanın arkası biraz daha kayar ve viraja doğru döner daha kaliteli bi drift yaparsınız ancak her zaman kullanmayın ayarını kaçırırsanız spin atarsınız
    unutmayın drift esnasında gazı bırakmayın

    ve evet hakkaten bi gün 12-13 saat oynadım süper tahmin


    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: FaTaLiTY41

    arkadaşlar oyunda para yapmak istiyorsanız yarışı kazandığınızda bi soru soruyor devam etmek istiyormusunuz çıkayım mı diye devam ederde dominated yaparsanız parayı götürüyorsunuz

    driftte ise ben başta verdiği araba seçiminde gto yu seçmiştim yeni kasa olanı oyunu bitirene kadar onunla devam ettim yükleyenler görücektir o özel ayarlamalarda hiç birine dokunmadım arabayı yere yaklaştırabiliyormuşuz ben bitirdim daha yeni öğrendim bunu oyunu kaldırdım bilgisayardan bitirdiğim için hem bayada yer kaplıyormuş
    driftte olay mesela sola virajınız var ve uzun düzlükten sonra önce arabanın kafasını virajın dışına verip moment kazandırıp tekrar içeri verin yani sola viraja girerken viraja girmeden arabanın burnunu sağa baktırın sonra viraja doğru çevirin elinizi gazdan çekmeyin direksiyonda dokunmanıza bile gerek kalmıyor bu şekilde S virajlarda ise direksiyonu kullanın tabiki viraja girdiniz ortasına geldiniz ve viraj diğer tarafa dönücekse diğer virajı gördüğünüzde gazı bırakın frene basmayın arabanın burnunu diğer viraja doğru çevirin tabi bu gaz bırakma işleminden önce ilk anlattığım gibi viraja giriceksiniz arabanın burnu dönmeye başlayınca gaz verin ve bırakmayın
    driftte nos kullanımında ise uzun virajlı pistler var ilk başlarda pek yok sanırım ama ilerledikçe görürsünüz uzun virajda dediğim gibi viraja girdiniz baktınız araba iyice pistin duvarına yaklaşıyor iç taraftan ve hız kaybetmeye başladınız basın nosa kayma hızınız artacaktır viraj bitene kadarda yeter size bu

    driftte el freni

    diyelim viraja girdiniz ama araba istediğiniz gibi virajın içine bakmadı yani normal sürüş gibi düz gidiyor yada driftiniz esnasında araba düzelmeye başladı ama viraj bitmedi el frenini çekin arabanın arkası biraz daha kayar ve viraja doğru döner daha kaliteli bi drift yaparsınız ancak her zaman kullanmayın ayarını kaçırırsanız spin atarsınız
    unutmayın drift esnasında gazı bırakmayın

    ve evet hakkaten bi gün 12-13 saat oynadım süper tahmin




    evet arkadadaşım bende gto'yu kullanıyorum gerçekten şimdiye kadar sırtımı yere getirmedi

    speedrace'de r34 gtr kullanıyorum ama yolda pek durmuyor gibi ne önerirsin




  • quote:

    Orijinalden alıntı: scarab

    quote:

    Orjinalden alıntı: FaTaLiTY41

    arkadaşlar oyunda para yapmak istiyorsanız yarışı kazandığınızda bi soru soruyor devam etmek istiyormusunuz çıkayım mı diye devam ederde dominated yaparsanız parayı götürüyorsunuz

    driftte ise ben başta verdiği araba seçiminde gto yu seçmiştim yeni kasa olanı oyunu bitirene kadar onunla devam ettim yükleyenler görücektir o özel ayarlamalarda hiç birine dokunmadım arabayı yere yaklaştırabiliyormuşuz ben bitirdim daha yeni öğrendim bunu oyunu kaldırdım bilgisayardan bitirdiğim için hem bayada yer kaplıyormuş
    driftte olay mesela sola virajınız var ve uzun düzlükten sonra önce arabanın kafasını virajın dışına verip moment kazandırıp tekrar içeri verin yani sola viraja girerken viraja girmeden arabanın burnunu sağa baktırın sonra viraja doğru çevirin elinizi gazdan çekmeyin direksiyonda dokunmanıza bile gerek kalmıyor bu şekilde S virajlarda ise direksiyonu kullanın tabiki viraja girdiniz ortasına geldiniz ve viraj diğer tarafa dönücekse diğer virajı gördüğünüzde gazı bırakın frene basmayın arabanın burnunu diğer viraja doğru çevirin tabi bu gaz bırakma işleminden önce ilk anlattığım gibi viraja giriceksiniz arabanın burnu dönmeye başlayınca gaz verin ve bırakmayın
    driftte nos kullanımında ise uzun virajlı pistler var ilk başlarda pek yok sanırım ama ilerledikçe görürsünüz uzun virajda dediğim gibi viraja girdiniz baktınız araba iyice pistin duvarına yaklaşıyor iç taraftan ve hız kaybetmeye başladınız basın nosa kayma hızınız artacaktır viraj bitene kadarda yeter size bu

    driftte el freni

    diyelim viraja girdiniz ama araba istediğiniz gibi virajın içine bakmadı yani normal sürüş gibi düz gidiyor yada driftiniz esnasında araba düzelmeye başladı ama viraj bitmedi el frenini çekin arabanın arkası biraz daha kayar ve viraja doğru döner daha kaliteli bi drift yaparsınız ancak her zaman kullanmayın ayarını kaçırırsanız spin atarsınız
    unutmayın drift esnasında gazı bırakmayın

    ve evet hakkaten bi gün 12-13 saat oynadım süper tahmin




    evet arkadadaşım bende gto'yu kullanıyorum gerçekten şimdiye kadar sırtımı yere getirmedi

    speedrace'de r34 gtr kullanıyorum ama yolda pek durmuyor gibi ne önerirsin

    Alıntıları Göster
    oyunu oynama amacım iki bmw yi özellikle de m3 ü kullanmaktı,sonunda aldımama hala kullanamadım şimdi kullanmaya gidiyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: scarab

    quote:

    Orjinalden alıntı: FaTaLiTY41

    arkadaşlar oyunda para yapmak istiyorsanız yarışı kazandığınızda bi soru soruyor devam etmek istiyormusunuz çıkayım mı diye devam ederde dominated yaparsanız parayı götürüyorsunuz

    driftte ise ben başta verdiği araba seçiminde gto yu seçmiştim yeni kasa olanı oyunu bitirene kadar onunla devam ettim yükleyenler görücektir o özel ayarlamalarda hiç birine dokunmadım arabayı yere yaklaştırabiliyormuşuz ben bitirdim daha yeni öğrendim bunu oyunu kaldırdım bilgisayardan bitirdiğim için hem bayada yer kaplıyormuş
    driftte olay mesela sola virajınız var ve uzun düzlükten sonra önce arabanın kafasını virajın dışına verip moment kazandırıp tekrar içeri verin yani sola viraja girerken viraja girmeden arabanın burnunu sağa baktırın sonra viraja doğru çevirin elinizi gazdan çekmeyin direksiyonda dokunmanıza bile gerek kalmıyor bu şekilde S virajlarda ise direksiyonu kullanın tabiki viraja girdiniz ortasına geldiniz ve viraj diğer tarafa dönücekse diğer virajı gördüğünüzde gazı bırakın frene basmayın arabanın burnunu diğer viraja doğru çevirin tabi bu gaz bırakma işleminden önce ilk anlattığım gibi viraja giriceksiniz arabanın burnu dönmeye başlayınca gaz verin ve bırakmayın
    driftte nos kullanımında ise uzun virajlı pistler var ilk başlarda pek yok sanırım ama ilerledikçe görürsünüz uzun virajda dediğim gibi viraja girdiniz baktınız araba iyice pistin duvarına yaklaşıyor iç taraftan ve hız kaybetmeye başladınız basın nosa kayma hızınız artacaktır viraj bitene kadarda yeter size bu

    driftte el freni

    diyelim viraja girdiniz ama araba istediğiniz gibi virajın içine bakmadı yani normal sürüş gibi düz gidiyor yada driftiniz esnasında araba düzelmeye başladı ama viraj bitmedi el frenini çekin arabanın arkası biraz daha kayar ve viraja doğru döner daha kaliteli bi drift yaparsınız ancak her zaman kullanmayın ayarını kaçırırsanız spin atarsınız
    unutmayın drift esnasında gazı bırakmayın

    ve evet hakkaten bi gün 12-13 saat oynadım süper tahmin




    evet arkadadaşım bende gto'yu kullanıyorum gerçekten şimdiye kadar sırtımı yere getirmedi

    speedrace'de r34 gtr kullanıyorum ama yolda pek durmuyor gibi ne önerirsin

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: scarab


    quote:

    Orjinalden alıntı: FaTaLiTY41

    arkadaşlar oyunda para yapmak istiyorsanız yarışı kazandığınızda bi soru soruyor devam etmek istiyormusunuz çıkayım mı diye devam ederde dominated yaparsanız parayı götürüyorsunuz

    driftte ise ben başta verdiği araba seçiminde gto yu seçmiştim yeni kasa olanı oyunu bitirene kadar onunla devam ettim yükleyenler görücektir o özel ayarlamalarda hiç birine dokunmadım arabayı yere yaklaştırabiliyormuşuz ben bitirdim daha yeni öğrendim bunu oyunu kaldırdım bilgisayardan bitirdiğim için hem bayada yer kaplıyormuş
    driftte olay mesela sola virajınız var ve uzun düzlükten sonra önce arabanın kafasını virajın dışına verip moment kazandırıp tekrar içeri verin yani sola viraja girerken viraja girmeden arabanın burnunu sağa baktırın sonra viraja doğru çevirin elinizi gazdan çekmeyin direksiyonda dokunmanıza bile gerek kalmıyor bu şekilde S virajlarda ise direksiyonu kullanın tabiki viraja girdiniz ortasına geldiniz ve viraj diğer tarafa dönücekse diğer virajı gördüğünüzde gazı bırakın frene basmayın arabanın burnunu diğer viraja doğru çevirin tabi bu gaz bırakma işleminden önce ilk anlattığım gibi viraja giriceksiniz arabanın burnu dönmeye başlayınca gaz verin ve bırakmayın
    driftte nos kullanımında ise uzun virajlı pistler var ilk başlarda pek yok sanırım ama ilerledikçe görürsünüz uzun virajda dediğim gibi viraja girdiniz baktınız araba iyice pistin duvarına yaklaşıyor iç taraftan ve hız kaybetmeye başladınız basın nosa kayma hızınız artacaktır viraj bitene kadarda yeter size bu

    driftte el freni

    diyelim viraja girdiniz ama araba istediğiniz gibi virajın içine bakmadı yani normal sürüş gibi düz gidiyor yada driftiniz esnasında araba düzelmeye başladı ama viraj bitmedi el frenini çekin arabanın arkası biraz daha kayar ve viraja doğru döner daha kaliteli bi drift yaparsınız ancak her zaman kullanmayın ayarını kaçırırsanız spin atarsınız
    unutmayın drift esnasında gazı bırakmayın

    ve evet hakkaten bi gün 12-13 saat oynadım süper tahmin




    evet arkadadaşım bende gto'yu kullanıyorum gerçekten şimdiye kadar sırtımı yere getirmedi

    speedrace'de r34 gtr kullanıyorum ama yolda pek durmuyor gibi ne önerirsin


    speed race sanırım o uzun süreli olandı ve en sıkıcısı bence onda hız pek önemli değil daha çok handling yani kontrol önemli çünkü çok hızlı gidince kontrolü sağlayamıyorsun ben başta ben sırasıyla viper porş gt2 ve lamboyu sürdüm en etkilisi lambo ama başlarda lambo alacak paranız olmuyor 300 bin falan lambo yada 320 viperdan önce ne kullandığımı şuan hatırlayamadım hatırlarsam yazarım m3 olabilir ama ben oyunun yarısına kadar araba alabildiğimizide bilmiyordum sonradan farkettim lan 3 tane arabayla mı oynayacaz diye sanrım vipera kadar oyunun verdiği arabayı kullanmıştım griplerde ise rx7 tarzı küçük araba kullanın dragda amerikan arabasından şaşmayın en sonda dragda pagani zondayı kullanın 1060 hp civarında çünkü 0-400 ü 7.2 sn

    bide draglarda arabanın arka jantını en küçük boyutta tutun yani sanırım jant ayarlarındaki zone 5 en sondaki %100 ve en başta %0 olacak diğerleride %100 olacak arka lastik geniş yanaklı ve geniş tabanlı olacak ön lastik ise ince tabanlı ve büyük jantlı olacak




  • quote:

    Orijinalden alıntı: FaTaLiTY41

    quote:

    Orjinalden alıntı: scarab


    quote:

    Orjinalden alıntı: FaTaLiTY41

    arkadaşlar oyunda para yapmak istiyorsanız yarışı kazandığınızda bi soru soruyor devam etmek istiyormusunuz çıkayım mı diye devam ederde dominated yaparsanız parayı götürüyorsunuz

    driftte ise ben başta verdiği araba seçiminde gto yu seçmiştim yeni kasa olanı oyunu bitirene kadar onunla devam ettim yükleyenler görücektir o özel ayarlamalarda hiç birine dokunmadım arabayı yere yaklaştırabiliyormuşuz ben bitirdim daha yeni öğrendim bunu oyunu kaldırdım bilgisayardan bitirdiğim için hem bayada yer kaplıyormuş
    driftte olay mesela sola virajınız var ve uzun düzlükten sonra önce arabanın kafasını virajın dışına verip moment kazandırıp tekrar içeri verin yani sola viraja girerken viraja girmeden arabanın burnunu sağa baktırın sonra viraja doğru çevirin elinizi gazdan çekmeyin direksiyonda dokunmanıza bile gerek kalmıyor bu şekilde S virajlarda ise direksiyonu kullanın tabiki viraja girdiniz ortasına geldiniz ve viraj diğer tarafa dönücekse diğer virajı gördüğünüzde gazı bırakın frene basmayın arabanın burnunu diğer viraja doğru çevirin tabi bu gaz bırakma işleminden önce ilk anlattığım gibi viraja giriceksiniz arabanın burnu dönmeye başlayınca gaz verin ve bırakmayın
    driftte nos kullanımında ise uzun virajlı pistler var ilk başlarda pek yok sanırım ama ilerledikçe görürsünüz uzun virajda dediğim gibi viraja girdiniz baktınız araba iyice pistin duvarına yaklaşıyor iç taraftan ve hız kaybetmeye başladınız basın nosa kayma hızınız artacaktır viraj bitene kadarda yeter size bu

    driftte el freni

    diyelim viraja girdiniz ama araba istediğiniz gibi virajın içine bakmadı yani normal sürüş gibi düz gidiyor yada driftiniz esnasında araba düzelmeye başladı ama viraj bitmedi el frenini çekin arabanın arkası biraz daha kayar ve viraja doğru döner daha kaliteli bi drift yaparsınız ancak her zaman kullanmayın ayarını kaçırırsanız spin atarsınız
    unutmayın drift esnasında gazı bırakmayın

    ve evet hakkaten bi gün 12-13 saat oynadım süper tahmin




    evet arkadadaşım bende gto'yu kullanıyorum gerçekten şimdiye kadar sırtımı yere getirmedi

    speedrace'de r34 gtr kullanıyorum ama yolda pek durmuyor gibi ne önerirsin


    speed race sanırım o uzun süreli olandı ve en sıkıcısı bence onda hız pek önemli değil daha çok handling yani kontrol önemli çünkü çok hızlı gidince kontrolü sağlayamıyorsun ben başta ben sırasıyla viper porş gt2 ve lamboyu sürdüm en etkilisi lambo ama başlarda lambo alacak paranız olmuyor 300 bin falan lambo yada 320 viperdan önce ne kullandığımı şuan hatırlayamadım hatırlarsam yazarım m3 olabilir ama ben oyunun yarısına kadar araba alabildiğimizide bilmiyordum sonradan farkettim lan 3 tane arabayla mı oynayacaz diye sanrım vipera kadar oyunun verdiği arabayı kullanmıştım griplerde ise rx7 tarzı küçük araba kullanın dragda amerikan arabasından şaşmayın en sonda dragda pagani zondayı kullanın 1060 hp civarında çünkü 0-400 ü 7.2 sn

    bide draglarda arabanın arka jantını en küçük boyutta tutun yani sanırım jant ayarlarındaki zone 5 en sondaki %100 ve en başta %0 olacak diğerleride %100 olacak arka lastik geniş yanaklı ve geniş tabanlı olacak ön lastik ise ince tabanlı ve büyük jantlı olacak

    Alıntıları Göster
    paylaşım için teeşkkürler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: :::LasVegas:::

    paylaşım için teeşkkürler

    Alıntıları Göster
    arkadaşlar drab ve drifte daha gelişmedim pek ama grip olayı sardı baya :) nissan 350Z kullanıyorum. modifiyesiyen baya zaman harcadım. Araç 510 hp ye kadar çıktı sorunum yolda tutamamaktı. Sonra süspansiyonlarla oynadım biraz arabayı iyice yere sıfırladım. Ve sonuç mükemmel oldu. Burda demek istediğim diğer seriler gibi gir parça tak motoru şansızmanı yükseltle olay bitmiyo. Bu yönden similasyona doğru bi kayış var gibi. Bunun yanında lastik olayıda mükemmel tabi. Gripte benim önerim ne alırsanız alın. Aracın arka latikleri mutlaka %100 genişlikte olsun ve yere yakın tutun arabayı. Artı bunun yanında arka kanadı da büyütün biraz ve yükseltin. Downforce maksimum oluyor. Birde camber ayarlarını biraz artırın. Sonuç olarak isterseniz saatte 500 km yapın araç adeta yere yapışıyor. Bunun en büyük artısıda virajlarda görülüyor. Araba çizgisinden hiç kopmuyo.
    Drag için için nasıl ayarlar yapılır daha kavramış değilim. 470 hp lik arabayla 350 hp lik arabaya geçiliyorum. Arkadaşımızın biri yazmış arka lastikleri büyütün felan. Mantık geldi ama şu var söylemek istediğim. Araçlara baktığımda önden çeker arakadan çeker gibi gruplama yapmış EA. şimdi önden çeker bi araç için bunların hangilerini yapmak lazım acaba burda biraz ikileme düştüm. Modifiye olarakta gripin tam tersini yapıcaz galiba. Çünkü göstergelerde downforce ile drag ters orantılı.
    Drift için Gto vermiş. Dirifte genel olarak arkadan çekişli araba mantığı vardır. Oyunda da bölemi bilemicem ama sadece dirift için Toyoda AE86 almak lazım diye düşünüyorum. El frenini ben fazla kullanıyorum galiba apexe geldiğimde aracın kontrolu zorlaşıyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mawice

    arkadaşlar drab ve drifte daha gelişmedim pek ama grip olayı sardı baya :) nissan 350Z kullanıyorum. modifiyesiyen baya zaman harcadım. Araç 510 hp ye kadar çıktı sorunum yolda tutamamaktı. Sonra süspansiyonlarla oynadım biraz arabayı iyice yere sıfırladım. Ve sonuç mükemmel oldu. Burda demek istediğim diğer seriler gibi gir parça tak motoru şansızmanı yükseltle olay bitmiyo. Bu yönden similasyona doğru bi kayış var gibi. Bunun yanında lastik olayıda mükemmel tabi. Gripte benim önerim ne alırsanız alın. Aracın arka latikleri mutlaka %100 genişlikte olsun ve yere yakın tutun arabayı. Artı bunun yanında arka kanadı da büyütün biraz ve yükseltin. Downforce maksimum oluyor. Birde camber ayarlarını biraz artırın. Sonuç olarak isterseniz saatte 500 km yapın araç adeta yere yapışıyor. Bunun en büyük artısıda virajlarda görülüyor. Araba çizgisinden hiç kopmuyo.
    Drag için için nasıl ayarlar yapılır daha kavramış değilim. 470 hp lik arabayla 350 hp lik arabaya geçiliyorum. Arkadaşımızın biri yazmış arka lastikleri büyütün felan. Mantık geldi ama şu var söylemek istediğim. Araçlara baktığımda önden çeker arakadan çeker gibi gruplama yapmış EA. şimdi önden çeker bi araç için bunların hangilerini yapmak lazım acaba burda biraz ikileme düştüm. Modifiye olarakta gripin tam tersini yapıcaz galiba. Çünkü göstergelerde downforce ile drag ters orantılı.
    Drift için Gto vermiş. Dirifte genel olarak arkadan çekişli araba mantığı vardır. Oyunda da bölemi bilemicem ama sadece dirift için Toyoda AE86 almak lazım diye düşünüyorum. El frenini ben fazla kullanıyorum galiba apexe geldiğimde aracın kontrolu zorlaşıyor.


    Alıntıları Göster
    oyunda para sorun metelik atıyoz yaw... eski yarışara giriyorum para kazanam diye..bi araba modifiyesi olsa öteki eksik kalıyor parçalar pahalı..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: FaTaLiTY41

    arkadaşlar oyunda para yapmak istiyorsanız yarışı kazandığınızda bi soru soruyor devam etmek istiyormusunuz çıkayım mı diye devam ederde dominated yaparsanız parayı götürüyorsunuz

    driftte ise ben başta verdiği araba seçiminde gto yu seçmiştim yeni kasa olanı oyunu bitirene kadar onunla devam ettim yükleyenler görücektir o özel ayarlamalarda hiç birine dokunmadım arabayı yere yaklaştırabiliyormuşuz ben bitirdim daha yeni öğrendim bunu oyunu kaldırdım bilgisayardan bitirdiğim için hem bayada yer kaplıyormuş
    driftte olay mesela sola virajınız var ve uzun düzlükten sonra önce arabanın kafasını virajın dışına verip moment kazandırıp tekrar içeri verin yani sola viraja girerken viraja girmeden arabanın burnunu sağa baktırın sonra viraja doğru çevirin elinizi gazdan çekmeyin direksiyonda dokunmanıza bile gerek kalmıyor bu şekilde S virajlarda ise direksiyonu kullanın tabiki viraja girdiniz ortasına geldiniz ve viraj diğer tarafa dönücekse diğer virajı gördüğünüzde gazı bırakın frene basmayın arabanın burnunu diğer viraja doğru çevirin tabi bu gaz bırakma işleminden önce ilk anlattığım gibi viraja giriceksiniz arabanın burnu dönmeye başlayınca gaz verin ve bırakmayın
    driftte nos kullanımında ise uzun virajlı pistler var ilk başlarda pek yok sanırım ama ilerledikçe görürsünüz uzun virajda dediğim gibi viraja girdiniz baktınız araba iyice pistin duvarına yaklaşıyor iç taraftan ve hız kaybetmeye başladınız basın nosa kayma hızınız artacaktır viraj bitene kadarda yeter size bu

    driftte el freni

    diyelim viraja girdiniz ama araba istediğiniz gibi virajın içine bakmadı yani normal sürüş gibi düz gidiyor yada driftiniz esnasında araba düzelmeye başladı ama viraj bitmedi el frenini çekin arabanın arkası biraz daha kayar ve viraja doğru döner daha kaliteli bi drift yaparsınız ancak her zaman kullanmayın ayarını kaçırırsanız spin atarsınız
    unutmayın drift esnasında gazı bırakmayın

    ve evet hakkaten bi gün 12-13 saat oynadım süper tahmin


    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: FaTaLiTY41

    arkadaşlar oyunda para yapmak istiyorsanız yarışı kazandığınızda bi soru soruyor devam etmek istiyormusunuz çıkayım mı diye devam ederde dominated yaparsanız parayı götürüyorsunuz

    driftte ise ben başta verdiği araba seçiminde gto yu seçmiştim yeni kasa olanı oyunu bitirene kadar onunla devam ettim yükleyenler görücektir o özel ayarlamalarda hiç birine dokunmadım arabayı yere yaklaştırabiliyormuşuz ben bitirdim daha yeni öğrendim bunu oyunu kaldırdım bilgisayardan bitirdiğim için hem bayada yer kaplıyormuş
    driftte olay mesela sola virajınız var ve uzun düzlükten sonra önce arabanın kafasını virajın dışına verip moment kazandırıp tekrar içeri verin yani sola viraja girerken viraja girmeden arabanın burnunu sağa baktırın sonra viraja doğru çevirin elinizi gazdan çekmeyin direksiyonda dokunmanıza bile gerek kalmıyor bu şekilde S virajlarda ise direksiyonu kullanın tabiki viraja girdiniz ortasına geldiniz ve viraj diğer tarafa dönücekse diğer virajı gördüğünüzde gazı bırakın frene basmayın arabanın burnunu diğer viraja doğru çevirin tabi bu gaz bırakma işleminden önce ilk anlattığım gibi viraja giriceksiniz arabanın burnu dönmeye başlayınca gaz verin ve bırakmayın
    driftte nos kullanımında ise uzun virajlı pistler var ilk başlarda pek yok sanırım ama ilerledikçe görürsünüz uzun virajda dediğim gibi viraja girdiniz baktınız araba iyice pistin duvarına yaklaşıyor iç taraftan ve hız kaybetmeye başladınız basın nosa kayma hızınız artacaktır viraj bitene kadarda yeter size bu

    driftte el freni

    diyelim viraja girdiniz ama araba istediğiniz gibi virajın içine bakmadı yani normal sürüş gibi düz gidiyor yada driftiniz esnasında araba düzelmeye başladı ama viraj bitmedi el frenini çekin arabanın arkası biraz daha kayar ve viraja doğru döner daha kaliteli bi drift yaparsınız ancak her zaman kullanmayın ayarını kaçırırsanız spin atarsınız
    unutmayın drift esnasında gazı bırakmayın

    ve evet hakkaten bi gün 12-13 saat oynadım süper tahmin



    zaten dominate etmezsen oyunda ilerleyemezsin... ilerki yarışların açılması için belli sayıda dominate gerekiyor...

    drift de gaza fazla yüklenmeyin..önemli olan viraja gelmeden arabayı o yöne çevirmek ve belli miktarda pist dışına çıkmadan gidebilmek...



    usta bir de drag için hangi arabalar ve ayarlar gerekiyor ???
    özellikle 1-2 millik yarışlarda...
    biraz ayrıntı verirsen iyi olur...

    grip yarışlarında çok fazla pist rekoru kırdım ama dragda henüz çok az...

    grip için nissan skyline gtr mükemmel çözüm...müthiş kontrolü var arabanın...oynun %20 lerindeyim..ilerisi için hangi araba olur bilemem...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi caprinx -- 19 Kasım 2007; 8:55:38 >




  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.