Şimdi Ara

Netgsm, şimdi de Ev İnterneti ile yanınızda. (73. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.523
Cevap
52
Favori
59.676
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7172737475
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • violason kullanıcısına yanıt

    Hocam otomatik ödeme verdim. Netgsm seçip üyelikten aldığım abone no yazdım onayladı. Netgsm seçip yaptım.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mattg -- 19 Aralık 2024; 1:24:45 >
  • violason kullanıcısına yanıt
    Kredi kartı ile NetGsm üzerinden otomatik ödeme talimatı verilebiliyor
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
  • Referans paylaşımı konusunda kodumu paylaştım ama ceza yedim forum yonetiminden nedendir acaba.
  • osamanos kullanıcısına yanıt
    Benim mesajım da silindi, sanırım 48 saatte bir mesaj atma kısıtlaması varmış ve buna uymamışız.
  • HITM@N kullanıcısına yanıt
    Aktifbank ve Akbank'ta NetGsm internet adında fatura ödeme anlaşması görünüyor ama geçen hafta çıkan faturam için tesis no'mu girdim hiçbir şekilde fatura görünmedi bankalarda.

    Sanırım sadece NetGsm uygulamasından ödeniyor fatura.
  • İnternete takılma var ...

    Hız iyi gibi duruyor ama bir şeyler ters gidiyor.
  • Netgsm e comnetten ilk gectigim 2 gunde aksam yavaşlama oluyordu. Son gunlerde biraz daha iyi, pek yavaslama gozlemlemiyorum
  • 3 tanesi aktif 20 ye yakın da bekleyen referans var. Bu bekleyenler aktif olacak mı bilgisi olan var mı?
  • Merhaba arkadaşlar,

    Bugün Telekom ekibi geldi modemi bağladı. İnternet ışığı da yanmaya başladı. Wifi sinyali de görünüyor ama internete girmiyor. Daha beklemek mi gerekiyor? Yoksa benim birşey yapmam mı gerekiyor?
  • onixon29 O kullanıcısına yanıt

    Müşteri hizmetlerini arayıp. 1 tuşuna basıp bekleyin bağlanınca durumu açıklayın. Hemen aktif ediyorlar.

  • Mattg M kullanıcısına yanıt

    Aradım şimdi, Telekom'dan onay bekleniyormuş.

  • Netgsm referans indirimimi yansıtmıyor. 5 referansım var sadece 4 tanesini yansıtıyor. Beşinciyi neden yansıtmadıklarını sorduğumda arkadaşımın aboneliğini iptal ettiğini söyleyip kapatıyorlar. Hem bana hem arkadaşıma indirimi yansıtmıyorlar. Ayrıca arkadaşım 4 aydır netgsm i kullanıyor ve tüm faturalarını zamanında ödüyor. Arkadaşımın açtığı kayda ise 13 gündür yanıt vermiyorlar. Benim açtığım kaydı ise anında kapatıyorlar diğer abonelik iptal edilmiş diye. Netgsm e sesleniyorum yansıtın artık şu indirimleri

  • onixon29 O kullanıcısına yanıt

    Yarin erkenden arayın. Durumu sorun. Yardımcı olurlar.

  • dys1905 kullanıcısına yanıt

    Hocam bende de 3 tanesi aktif. Aylık ödedikçe millet aktif ediyorlar. Öbür ayı bekleyin.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mattg -- 19 Aralık 2024; 21:27:56 >
  • Mattg M kullanıcısına yanıt

    Hocam 4 ay oldu yansıtmadılar. Arkadaşım 4 aydır 359 TL olarak ödüyor faturalarını

  • dys1905 kullanıcısına yanıt

    Hocam şikayet açın olmadı durumu. Tüketici haklarına başvurup anlatın. Yardımcı olurlar.

  • Mattg M kullanıcısına yanıt

    Avukatım zaten :) yanlarına bırakmam yani. Ama kötüniyetli oldukları açıkça ortada. Buraya da bilerek yazdım herkes görsün diye.

  • 
Sayfa: önceki 7172737475
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.