Netspeed'in 250901204x numaralı abonesiyim 22.11.2019 tarihinde saat 18:20 sularında İnternetim gitti. 18:30 civarı arızayı bildirdim. 25.11.2019 tarihinde saat 10:10 sularında 8 dakika süren bir ufak bir internete kavustuk. İnternetim tekrardan gidince arızayı bildirmek için telefonla aradığımda, arızayı bildirince firma ben aramadan önce benim adıma yeni bir arıza kaydının açtığını ve saha ekiplerine(türk telekom'a)iletildiğini telefondaki kişiden öğrendim. :)
Telekomdan aldığım bilgiye göre hizmet numarama her hangi bir arıza kaydının olmadığını öğrendim, yeterli miktarda teknik personel bulundurmamak, müşteri hizmetlerinin sürekli aynı kelimelere müşteriyi bıktırmak stratejisi üzerine kurulu hizmet verme çabasına karşı olarak , Bugün (28.11.2019) Aboneliğimi sonlardım.
Bu firmayı seçecek kişilere tavsiyem "taahhütsüz" abonelik yapmaları en arıza durumunda hemen abonelikten ayrılmanız.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme