Şimdi Ara

''Netspeed''okuyun feyz alınıcak bir konu (10. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
344
Cevap
2
Favori
37.923
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
326 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bey V kullanıcısına yanıt
    Akşam paylaş bende paylaşayım görelim hız bahriz düşüyor Netspeed de

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Türksat'a kurban olayım :)

    6ms, 100Mbps DL, 10Mbps UP + Turksat KabloTV + KabloTV Altın Sinema Paketi + Üst Yayın + Kablo WebTV + Kablo WebTV Altın Sinema Paketi + Üst Yayın = 89 TL



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cpt. Foley -- 24 Ocak 2019; 3:53:45 >
  • yusobreak Y kullanıcısına yanıt
    Adsl ve vdsl hizmetlerini bilmiyordum Adsl kullandığım dönemlerde ttnet kullanıyordum. Ekip gün içerisinde geliyordu hemen bir problemde. Fiberde Superonline kullandım keza onda da o şekildeydi. Sorun en kısa zamanda hallediliyordu ekiplerce. Ama farklı bir iss altyapısı olunca birşey yapmaları zor oluyor sanırım. Uzun sürüyor süreç. Ben bu sorunun halledilememesi gibi meseleleri sadece netspeed turknet gibi firmalarda duyuyorum genelde.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Genel itibariyle bir konu atlanıyor gibi geldi bana o yüzden açıklama gereği duydum. Konuyu açan arkadaşın ve dahi benim (en azından bana göre) niyetimiz vur abalıya değil. Eğer biz bağlantımızı ilk yaptırdığımızda bu şekilde değişiklikler olsaydı genel geçer bir durum diyebilirdik. Ancak unutmayın neredeyse yılını dolduracak aboneliğin son aylarında böyle birşeyin olması ve çözülememesi, en azından düzgün bir yanıt verilmemesi sıkıntı yaratıyor.



    Bakın 24 Mbps' e kadar sözü verilen hatta 25 dB SNR değeri hiç düşmezken, hattın desteği 60 Mbps' e kadar varken, bu sorunlar olmadan 2.7 mB/sn dosya indirme hızını, 22 Mbps net kesintisiz Download hızını alırken, Upload hızı hala 2.9-3.0 Mbps iken sorunlardan sonra bebeğimle akşam yemeğinde youtube' dan bebek şarkıları izleyememek moralimi bozuyor. Bu arada iç hattımı tamamen kendim cat5 kablo ile çektim. (Telefon kablosu değil.)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: edimcace

    ah ah ne zaman düzelecek bunlar,6 gündür turknette internetim yok ağzıma geleni söyledim,ne gelen var ne giden neler olacak bilmiyorum,biz bunları yaşayacak bir ülke değiliz!! gidin 3-5 fazla verin başka öperatöre geçin!!! ama turknete asla,netspeed için iyi şeyler söyleniyor ama onun içinde ne olacak bilmiyorum!!!
    Türk Telekom'dan mı geçtiniz? Yoksa TürkNet altyapısında mısınız?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • -Demokritos - kullanıcısına yanıt
    Konuda bi aglama yok yorumunuza aliniz DIK-tirip gidiniz efenim coluk cocukla ugrasmayalim gece gece.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi söny -- 24 Ocak 2019; 5:50:48 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Tam da net speed abonesi olacakken güzel bilgilendirme. Aksilikler her alanda olabilir ama en sevmediğim şey birşey yapmadan bunu kabullenmeni istemeleri.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Pusula@ P kullanıcısına yanıt
    Yani kendileri kafalarina gore birşeyler yapiyolar iste

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Her şeye laf ediyonuz gidin türk telekom alın

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • internet bağımlısı olduğumuzu yıllardır biliyorum :D
    binamızda sayfa görüntülenemiyor sorununa günlerce uğraştırdı telekom , 2-3 sayfadan biri gönrüntülenemiyordu, kafayı yedim, günlerce uğraştım, gelip dilekçe vereceğimi söyleyince binaya gelip düzelttiler,

    hız sorunumuz hiç olmadı ama süperonlinea geçtik 3-4 senedir. çokta başarılı değiller ttneti aratıyorlar,

    benim 1 aydır intenet alamayan ama parsını ödeyen ve hiç ilgilenilmeyen arkadaşım var, çok acı.
  • Eğer amatör yaklaşım duymak istiyorsanız şunu dinleyin; Türk Telekom Müşteri Hizmetlerini arayıp bağlantımda sorun var dedim. "Bilgisayarınızın WiFi ağına bağlı olduğundan emin misiniz?" dediler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende milenicom 100 mbt abonesiyim 20 mbt alabiliyordum eve kadar fiber altyapım var arayıp konuştuğumda şirketler hiçbir şekilde altyapıya müdahale edemiyorlar kayıt oluşturuyorlar oluşturulan kayıt telekom elemanlarının önüne düşüyor gerisi artık insaflarına kalmış 15 gün sonunda benim problemim çözümlendi şöyle ki direk santralden aradılar beni ısrarla neden kayıt bırakıyorsun diye hattında problem yok dediler test fotoğrafı aldım santrale gönderdim milenicom un bana 24 mps tanımladığını söylediler onu düzelttir dedi düzelttirdim 100 mps olarak tanımlattılar daha sonra hızım gene 24 lerde gözüküyordu aradım kendisini düzelltirdim dedim gene 24 alıyorum vsvs. abimizle arkadaş olduk her gün problemin devam ediyormu test yapabilirmisin diyerek günde 3 sefer aradı ve 3 gün boyunca testler yaptı 2 sefer ekip eve geldi ve sonunda 80/90 a kadar çıkabilidik santraldeki abimizin söylediği kullanımın yoğun olduğu dönemlerde düşüş yaşayabilirsin haberin olsun

    Edit:İss değiştiren arkadaşlar kesinlikle modemlerine hard reset atsın sıfırdan kurulum yapılsa bile atsınlar evde fiber kutu varsa onuda restlesinler (açma kapama tuşunun yanındaki ufak deliği iğne yada ince uclu birşey yardımı ile barnağlayın)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi abdulrezakbinberrak -- 24 Ocak 2019; 9:42:50 >




  • Hocam taahhütsüz internet hizmeti veriyorlar. İptal et ttnete 12 ay taahhütle 2 katı fiyata aynı hizmeti al. Ttnet ten vodafone vodafone dan superonline superonline dan turknet turknetten netspeed . şimdilik memnunum. Ttnette müşteri hizmetleri bile yok. burda yine sinirini atabileceğin bir müşteri hizmetleri var işe yaramasa bile

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Daha Türk Telekom müşterilerine "şansa" göre iyi veya kötü hizmet verirken, üçüncü parti firmalardan hizmet almaya çalışmak ta başından beri kafamda soru işareti oluşturuyordu.

    Yanıltmadı...

    SOL veya Türksat'tan şaşmayın bence, şu an için en güzel hizmeti veren bunlar.

    Yeni taşındığımız apartmanda SOL yok diye iptal etmek zorunda kalmıştım, hiç sıkıntı yaşamadım.

    Türksat'ta ise 2 senedir aboneyim, 1 sefer bağlantı sorunu oldu, gün içerisinde çözdüler. Geçenlerde de bir sorun oldu, genel arıza diyordu, arıza giderildi bizde hala net yok, C.tesi günü adam geldi kutuyla uğraştı, apartmandaki kutuya gelen sinyalde sıkıntı olmuş, tüm apartman alamamış... Onu halletti.

    Sonrasında telefonla aradılar internetiniz geldi mi sıkıntı var mı diye, siz aşağıdaki arkadaş mısınız dedim yok biz merkezden arıyoruz, arızanın giderildiğini belirttiler ama biz size de sormak istedik dedi.

    Arkadaşlara anlattım, Cumartesi Cumartesi iyi çalışıyolarmış, adam bulamazsın normalde diyorlardı.

    Bir sefer de i-Kutu'da 1-2 kanal yokoldu, arıza kaydı oluşturdum, ertesi gün birisi aradı, sizin oralardayım evdeyseniz geleyim dedi, kumandadan aleti resetledi, olay çözüldü.

    Baya baya memnunum bu açıdan. İstanbul Bostancı'dayım.




  • 2 aydır netspeed kullanmaktayım ve hız konusunda bir şikayetim yok, aradığımda gereken neyse yapıyorlar. Tek problemim gece saatlerinde 1 dakikalık kopmalar oluyor yani abarttığınız kadar kötü ve hizmet veremeyen bir firma değil. Bazıları turknet ile kıyaslamış hadi oradan diyorum.
  • mortalmahluk M kullanıcısına yanıt
    iss kurmak için mühendis olmaya gerek yok. 10-15-20 bin gibi bir para yeterli. :) İss kurmayla ilgili her şeyi biliyorum. İlgilenen olursa bir tane kuralım. Bu ülkede kimse gerçekten ama gerçekten işini hakkıyla yapamıyor. Onlar o konumda olmayı haketmiyor. Misal biz bu sağlayıcılardan çekmiş biri olarak kurmuş olsak işimizi hakkıyla yaparız.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Ufacık bişeyde karalama kampanyası,klasik dh konuları.
  • FİT GYM kullanıcısına yanıt
    Bu ufacık bir şey değil. Akk kaldirma konusunda Türkiye olarak buna hazır değildik. Türk Telekomun ve iss firmalarının SSG cihazlari yetersiz olmasından dolayı hız düşürme ve ping sorunları çıkmaktadır.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Ayrıca transmisyon ücretleri yüksek olduğu için issler hız kısması yapmaktadırlar. Bu da genel altyapı sorumlusuna yani Türk Telekoma daha az para ödemek amacıyla yapılmaktadır. Bunun sonucunda da bizler mağdur oluyoruz.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • B.Avcı B kullanıcısına yanıt
    Hocam tek birşey söyleyeceğim size emin ol bu sözü söylerken o adamında çok gücüne gidiyor ttnet mh de 2 sene çalıştım ekranda yazılar var müşteriye sorun yazıyor sormazsan senin puanını kırıyorlar oda o yazıları okuyor bu açıklamayıda kimseye yapmam normalde

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.