27 Ekim 2020 tarihinde sipariş verdim ve ürün hala bana ulaşmadı. ürün 30 Ekim’de Türkiyeye giriş yapıyor. 2 kasımda da Antalya’ya geliyor bugüne kadar bir sıkıntı yok. 10 Kasım’da ise gönderi takip kısmına Manifesto Eksiği yazılıyor PTS tarafından. Ardından 24 Kasımda Merkeze geri döndü, teslim edilemedi diye yazılıyor. Bu süreçte ne bilgilendiriliyorum ne de süreç sonrasında. PTS ile iletişime geçtiğimde gelen gönderiler arasından ürünümün çıkmadığını söylediler ve 10 Kasım’da firmanın bilgilendirildiği söylendi. Ama Nike herhangi bir şekilde iletişme geçmedi benimle. Yardımcı olan hiçbir Nike çalışanı yok. Telefonla arıyorum açılmıyor, iade etmeye çalışıyorum edilmiyor. 2 ay geçti üzerinden ve herhangi bir yardımda bulunan kimse yok. Nasıl bir yol izleyebilirim? Yardımcı olacak herkese teşekkürler. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Bildirim